Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta väsyttää nää rajoitukset?

Surullinen murmeli
18.01.2021 |

Olen superpositiivinen ihminen ja yritän aina nähdä asioista hyvät puolet.

Nyt on kuitenkin tunnustettava, että mäkin olen ihan puhki näihin koronarajoituksiin.

Lasten etäkoulu alkoi taas, nuorisolta peruttiin penkkarit ja vanhojen tanssitkin siirrettiin toukokuulle. Ulkomaan reissuun ei pääse, sukulaisia ei oo nähny kohta vuoteen, harrastuksia tai mieltä ilahduttavia konsertteja, teatteria, kirjastossa lueskeluakaan, kahvilassa norkuamista tms. ei voi ajatella...

Mä en enää jaksa, jos tää on tätä koko vuoden vielä. Etätyöpäivä typerine etäpalavereineen, TV:tä ja kävelyä ulkona, lasten ja nuorten tsemppausta siitä että kyllä tämä tästä ja ei heidän koko elämänsä tule olemaan jatkuvaa etäkoulua... että kyllä nyt kannattaa vielä jaksaa... ja nukkumaan. Aloittaakseen saman taas aamulla.

Ihan syvältä. Hulluksihan tässä tulee lapset, nuoret jos jo itsekin kun elämän tähtihetki on maitokaupassa käynti kerta viikkoon.

Millä te jaksatte tsempata vielä tätä samaa rajoitusjaskaa päivästä toiseen?

Mä meinasin tänään heittää maskit seinään ja alkaa taas elää - kunnes huomasin että ainiin, ei voikaan kun kaikki hauska on kiinni, suljettu, loppu, tauolla.... huoh 😔 mie en enää jaksa.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikkia väsyttää.

Jaksan tsempata sillä, etten halua saada enkä levittää tautia ja että kohta saa rokotteen. Ei tämä kestä ikuisesti vaikka vauvan fatalistit ruikuttajat niin väittävät.

Vierailija
2/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on neuroosi.

Mua ei väsytä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ollut kuin tuo kolmen kuukauden rajoitus kun ei päässyt ulos syömään kunnolla. Muutenhan on voinut elää ihan normaalisti.

Vierailija
4/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on neuroosi.

Mua ei väsytä yhtään.

Kerro lisää, mikä neuroosi?

Vierailija
5/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen "rajoitukset", hahhahhaaa! Mieti minkälaista on vastuullisemmissa maissa, joissa yöt ja viikonloput ulkonaliikkumiskieltoja 200-300 euron SAKON uhalla. Naurettavat suomalaispellet "kärsivät" ja vinkuvat vain "suosituksista".

Vierailija
6/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämä oo muuttunut ainakaan vielä mihinkään.

Vierailija
7/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsytä yhtään. Enemmän väsyttää uhka viruksesta, ja sitähän rajoituksilla torjutaan.

Vierailija
8/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ressata asialla itteäni siihen pisteeseen että olisin valmis hakeman rokotteesta vapahdusta. Luultavasti siitä saisi vain lisää rajoitteita; jotain fyysistä harmia. En välitä saada selville minkälaisia. Siihenhän tässä toki ajetaan ihmisiä kun sikapiikki-möhlinki pitää vielä yllä varovaisuutta ja järjen ääntä. En näe näyllä simputuksilla mitään muuta päämäärää kuin nujertaa psyykkeet rokotteen puolelle, tai rokoteeksi uskoteldun aineen

Vierailija
9/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on noi etäkoulut ym kyllä ihan kunnon rajoituksia. Nuorisosta olen huolissaan, aikuiset nyt jaksaa vielä. Jaksoivat sota-ajankin.

Vierailija
10/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää aivan syvältä suolesta, muttei ole oikein vaihtoehtoakaan. Pyörin täällä talossa 24/7, ulkoilen joskus, kauppaankaan en mene, kun kaikki tilataan. Perseestä.

Vierailija
11/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän on omaa elämää tarvinut rajoittaa. Ainut mikä väsyttää on jatkuva koronasta vouhottaminen.

Vierailija
12/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen "rajoitukset", hahhahhaaa! Mieti minkälaista on vastuullisemmissa maissa, joissa yöt ja viikonloput ulkonaliikkumiskieltoja 200-300 euron SAKON uhalla. Naurettavat suomalaispellet "kärsivät" ja vinkuvat vain "suosituksista".

Ai niissä "vastuullisemmissa" maissa, jotka antoivat viruksen levitä vapaasti?

Vierailija
13/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on noi etäkoulut ym kyllä ihan kunnon rajoituksia. Nuorisosta olen huolissaan, aikuiset nyt jaksaa vielä. Jaksoivat sota-ajankin.

Nykyaikuisista äärettömän pieni osa on jaksanut sota-aikaa. Katsos, kun emme olleet edes syntyneet silloin. 

Vierailija
14/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota-ajan eläneet ja siitä jotain muistavat ovat jo hyvin iäkkäitä.

Aikuisväestö on kyllä kokonaisuudessaan nuorempia kuin ne yli 80-vuotiaat sota-ajan lapset ja nuoret.

Vierailija
15/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulut on myös noissa kunnon rajoitusten maissa. Mitä sakon uhalla rangaistavia rajoituksia Suomessa mielestäsi on?

Vierailija
16/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää aivan syvältä suolesta, muttei ole oikein vaihtoehtoakaan. Pyörin täällä talossa 24/7, ulkoilen joskus, kauppaankaan en mene, kun kaikki tilataan. Perseestä.

Ohhoh! Minä tilaan tuotteet kaupasta mutta sinä... Erikoista on, perin erikoista.

Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
17/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomi ei antanut viruksen levitä vapaasti? Mainitse tähän yksikin todellinen rajoitus etäkoulun lisäksi?

Vierailija
18/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sota-aikana eläneet, jotka ykhä ovat elossa, olivat silloin lapsia ja nuoria.

Jos he kerran selviytyivät paljon pahemmissa oloissa, selviää nykyajankin lapset ja nuoret poikkeusoloista

Vierailija
19/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kevään etäkoulu oli rankempaa, kun opettajat vasta harjoittelivat sopivan tehtävämäärän annossa.

Me ollaan ennestään omissa ajatuksissa viihtyviä, joten elämä ei tunnu niin dramaattisesti muuttuneen.

Vierailija
20/130 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomi ei antanut viruksen levitä vapaasti? Mainitse tähän yksikin todellinen rajoitus etäkoulun lisäksi?

Kaikki yli 10 hengen tilaisuudet peruttu. Se on h'lvetin iso rajoitus meille, jotka saamme (tai oikea muoto: saimme) elantomme välillisesti tai suoraan tapahtuma-alalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi