Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, missä vaiheessa luovutit ja totesit että et vain yksinkertaisesti voi naista saada?

Vierailija
18.01.2021 |

Naisten kriteerit nousevat vuosi vuodelta, ja minä itse heitin pyyhkeen kehään jo muutama vuosi sitten...Saman on tehnyt hyvin moni kolmekymppinen mies lähipiirissäni.

M34

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miehet sietävätkin jäädä yksin, jotka eivät osaa aidosti kunnioittaa naissukupuolen edustajia ja "vähän päivän piristykseksi vitsailevat naisten kustannuksella", koska "kaikkihan niin tekee!". Nämä moukat eivät vaan yksinkertaisesti ansaitse saada yhtäkään naista.

Entäs ne naiset jotka jatkuvasti haukkuvat ja pilkkaavat miehiä? Sellaiset kuten sinä.

Joku muu oli vastannut kysymykseesi ennen minua aiempana ketjussa. Hän oli kirjoittanut:

Aina kumppani löytyy , mikäli tarvetta sellaiselle löytyy. Verbaalisesti lahjakkaana ymmärtää mitä kannattaa missäkin tilanteessa sanoa että saa mitä haluaa. En minä hauku ja pilkkaa miehiä, kerron vaan mikä teissä on vikana. Korjatkaa vikanne niin alatte kelvata paremmin .

Eipä tuossa vastaamisessa mitään väärää, keskustelu on kaikille avoin, muutkin saavat kommentoida kuin se kenelle kysymys esitetään. Mutta tiedoksi, että minä ole en kirjoittanut yllä olevaa tekstiä.

Oma vastaukseni sinulle kysymykseesi "Entäs ne naiset jotka jatkuvasti haukkuvat ja pilkkaavat miehiä? Sellaiset kuten sinä" on tässä:

En ole nainen.

Vierailija
262/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen ja sit vielä kun lukee näitä palstoi,ni ei noi naiset edes haluu seksiä. kyllä se on game over. 

Seksissäkin olisi kiva jos nainenkin saisi siitä jotain. Näistä teksteistä päätellen teillä on ennemmin haussa seksinukke, jota sitten voisi muutenkin kosketella ja silitellä.

Siihen on syynsä, että edelleen, lähes 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, haluan seksiä ja usein. Arvaatko mikä se syy on? Aivan, mies ottaa minut huomioon ja minä hänet. Molemmat saavat, ei vain mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisten mielestä liian laiha. Harrastan kestävyysurheilua, triathlonia, juoksen coopperissa sen 3400m yms. mutta kun oon ruumiinrakenteeltani sellainen janneholmenmainen enkä mikään kankea lihasmöykky niin ei naisille kelpaa.

M29

Vierailija
264/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoisen kohdun jälkeen roolit tulevat kääntymään. Naiset eivät enää voi kiristää miehiä ja miehet voivat kasvattaa lapsensa olemaan tasa-arvoa kannattavia ei-feministejä.

Meinaatko kloonata itsesi? Ei kuule kannata.

Vierailija
265/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisten mielestä liian laiha. Harrastan kestävyysurheilua, triathlonia, juoksen coopperissa sen 3400m yms. mutta kun oon ruumiinrakenteeltani sellainen janneholmenmainen enkä mikään kankea lihasmöykky niin ei naisille kelpaa.

M29

Onko useampi nainen sanonut sinulle näin?

Itse en yhtään tykkää lihasmöykyistä. Toisaalta paljon treenaavan miehen elämäntyyli ei ehkä sopisi minun kylläkin liikunnalliseen mutta ei millään lailla tavoitteellisesti urheilulliseen elämääni. Moni ehkä säikähtää sitä että koko elämä pyörisi pelkän treenin ympärillä, suurin osa meistä naisista kun yllättäen haluaa ihan sellaisen välimallin jätkän.

Vierailija
266/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoisen kohdun jälkeen roolit tulevat kääntymään. Naiset eivät enää voi kiristää miehiä ja miehet voivat kasvattaa lapsensa olemaan tasa-arvoa kannattavia ei-feministejä.

Meinaatko kloonata itsesi? Ei kuule kannata.

Myös kloonaamiseen tarvitaan munasolu, johon kloonattava tuma siirretään. Toistaiseksi aikuista yksilöä ei pystytä kloonasmasn.

Vierailija
267/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa noista on niin syvällä kaapissa, ettei ne myönnä totuutta itselleenkään. He vihaavat ja halveksivat naisia, kun eivät uskalla valita miestä.

Voin vannoa että persreiät oli sitten miehen tai naisen, ei kiinnosta. Vastenmielistä ja luonnotonta kaikenlainen perseenuolenta muutenkin, kannattaa hakeutua hoitoon. Projisoit vaan.

Älä vanno, se että sinä otit puheeksi perseenreiät kertoo sinusta, minä en niitä mieti.

On ihan ok olla homo. Jos toisessa sukupuolessa kaikki mättää, kannattaa kysyä itseltään että miksi. Eikä syyttää naisia, jotka eivät edes liity koko asiaan.

Vierailija
268/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle vastatakseni, kahden suhteen jälkeen kun tuli naisosapuolilta valitusta että olin liian kylmä ja etäinen ja viimeinen parisuhde loppui siihen että tyttöystävä petti.

Kylmyys ja etäisyys johtuu luottamusongelmista jotka ovat tulleet väkivaltaisen lapsuuden traumoista. Lapsuus kului humalaisten vanhempien hakkaamana ja hylkäämänä. Nykyään muuten pärjää ilman mielenterveysongelmia mutta traumat tulivat esiin sitten kun suhteet kävi liian intiimeiksi toisen ihmisen kanssa.

Siksi naistenhaku on nyt pitkällä paussilla. Minun pitäisi käydä terapiassa ensin, heti kun sellaiseen varaa olisi ja nykyajan pätkätöillä ei siihen varaa ole. Joten se paussi tulee kestämään hyvinkin pitkään, ehkä loppuelämän.

Hienoa, että ymmärrät mistä ongelmasi johtuvat. Monille ne syyt vaikuttavat olevan täysi mysteeri tai sitten eivät edes huomaa, että itsessäkin on vikaa ja syyttävät muita. Toivottavasti saat pääsi ja asiasi järjestykseen. Tällaiset kirjoittajat hukkuu helposti tänne mölinän sekaan.

Vierailija
269/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luovutin miehen etsinnän melkein kokonaan jo 22- vuotiaana kun kokemukset olivat niin ikäviä. Päätin että nyt keskityn vaan itseeni ja omaan elämään ja etsin kivan työpaikan ja teen asioita joista itse pidän. Niin sen jälkeen löytyi mies mulle ja ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja lapsiakin on tullut meidän perheeseen. Neuvo on siis että keskity enemmän omaan elämään ja tee siitä itsellesi mieluinen.

Et varmasti etuoikeutettuna ymmärrä, että mikäli keskiverto mies lopettaa aktiivisen etsinnän ja aloitteiden tekemisen, niin hän saa olla täysin yksin. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut sinusta ja kukaan ei lähesty käytännössä ikinä missään.

Eli niitä naisia ei todellakaan *löydy" yllättäen jostain, kun "keskityt itseesi ja omaan elämään". Päinvastoin, tämänlainen valinta merkitsee miehelle lähes täydellistä varmuutta siitä, että jatkaa sitä omaa elämää yksin myös tulevaisuudessa.

Paljon parempi vinkki parisuhdetta kaipaaville miehille on se, että ikinä ei saa luovuttaa ja muuttua passiiviseksi. Vaikka saat kerta toisensa jälkeen pakit, niin on pakko vain jaksaa jatkaa yrittämistä. Hampaat irvessä ja rukoillen, että muut erehtyvät luulemaan sitä hymyksi. Pitää olla myös henkisesti todella vahva, ettei jatkuva torjutuksi tuleminen jätä pysyviä arpia.

Kannattaa kohdentaa se huomionsa ihmisiin, jotka voisivat olla juuri sinusta kiinnostuneita. Taatusti tulee jatkuvasti pakkeja jos yrittää randomisti kaikkia. Vuorovaikutustaitoja kannattaa opetella niin ehkä sitten olisi helpompi tunnistaa ne potentiaalisesti sinusta kiinnostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan