Mies, missä vaiheessa luovutit ja totesit että et vain yksinkertaisesti voi naista saada?
Naisten kriteerit nousevat vuosi vuodelta, ja minä itse heitin pyyhkeen kehään jo muutama vuosi sitten...Saman on tehnyt hyvin moni kolmekymppinen mies lähipiirissäni.
M34
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä ja sitten ihmetellään Miksei flaksi käy. Luovuttaja - luonne näkyy. ITSEVARMUUS on 👍
Maailman about feministisimmässä maassa on vaikea ottaa tosissaan naista, joka huutelee anonyymisti muita luovuttajiksi. Kultalusikka jne.. vastenmielistä luettavaa.
Hyvän tähden.
Pysähdypä nyt hetkeksi ja ajattele tuntemiasi naisia. Tunnet ihan varmasti muutamia. Äitisi, isoäitisi, siskosi, serkkusi, tätisi... Ovatko he kaikki etuoikeutettuja prinsessoja? Kultalusikka persiissä syntyneitä?
Vai ehkä sittenkin ihan tavallisia ihmisiä?Kyllä. Tie on siloiteltu heille helpommaksi kuin melkeen missään muualla maailmassa ja sen jälkeen pitää vielä kuunnella vittuilua valkoisen miehen etuoikeuksista ja ties mistä. Päälle vielä kuittalut jostain luovuttamisesta, niin ei hyvää päivää. Menee ihon alle, en voi kieltää.
Millä tavalla tie on siloiteltu?
Samalla voisin sanoa, että jos sukupuoli kokonaisuudessaan menee noin pahasti ihon alle, terapia on tarpeen.Oletko tosissasi?
100%.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se pointti onkin.
Nainen ja parisuhde ovat vain tavoiteltavia asioita, statussymboleja joilla mukamas tehdään vaikutus muihin miehiin.
Mies on tässä pääosan esittäjä, jonka rooli on "saada nainen/naisia".
Täytyy ottaa huomioon että tyttöystävä tai vaimo ovat tärkeitä asioita miehen hyvinvoinnille kahdesta syystä:
1) Miehen minäkuva ja miehuus on koetuksella jos hän ei pysty saavuttamaan asioita mitä miesten oletetaan saavuttavan. Jos mies ei ole töissä eikä perusta perhettä, hän on luuseri. Ei vain pelkästään hänen omasta mielestä vaan myös yhteiskunnan mielestä. Hyvänä todisteena vaikka tämä kyseinen ketju missä työttömät miehet haukutaan surutta luusereiksi.
2) Miesten maailmassa yksinäisyys todellakin tarkoittaa sitä. Nuorista syrjäytyneistä 74% on nuoria miehiä, joilla ainoa oikean elämän sosiaalinen kanssakäynti voi tapahtua vain kaupan kassalla. Miesten maailmassa fyysisen kosketuksen puute on myös hyvin yleistä. Ihmisillä on sosiaalinen biologinen tarve myös koskettaa ja hyväillä toista ihmistä, miehillä voi helposti vierähtää vuosia missä ei ole toista elävää olentoa koskettu fyysisesti ollenkaan. Julmat eristämis-eläinkokeet ovat osoittaneet että niin apinat kuin peurat ja lampaatkin tulevat hulluiksi jos ne eristetään yksin ja vailla minkäänlaista lajitoverin kosketusta pidemmäksi ajaksi.
Tyttöystävä on täten sekä sosiaalisten suhteiden ylläpitäjä ja paras kaveri jota on lupa koskettaa ja pitää hyvänä. Ilman sitä miehen sosiaaliset suhteet voivat typistyä hyvin minimaalisiksi ja fyysinen kosketus voi kadota täysin. Nämä kaksi syytä ovat se miksi miehen itsemurhariski nelinkertaistuu avioeron aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja parisuhde ovat vain tavoiteltavia asioita, statussymboleja joilla mukamas tehdään vaikutus muihin miehiin.
Mies on tässä pääosan esittäjä, jonka rooli on "saada nainen/naisia".Täytyy ottaa huomioon että tyttöystävä tai vaimo ovat tärkeitä asioita miehen hyvinvoinnille kahdesta syystä:
1) Miehen minäkuva ja miehuus on koetuksella jos hän ei pysty saavuttamaan asioita mitä miesten oletetaan saavuttavan. Jos mies ei ole töissä eikä perusta perhettä, hän on luuseri. Ei vain pelkästään hänen omasta mielestä vaan myös yhteiskunnan mielestä. Hyvänä todisteena vaikka tämä kyseinen ketju missä työttömät miehet haukutaan surutta luusereiksi.
2) Miesten maailmassa yksinäisyys todellakin tarkoittaa sitä. Nuorista syrjäytyneistä 74% on nuoria miehiä, joilla ainoa oikean elämän sosiaalinen kanssakäynti voi tapahtua vain kaupan kassalla. Miesten maailmassa fyysisen kosketuksen puute on myös hyvin yleistä. Ihmisillä on sosiaalinen biologinen tarve myös koskettaa ja hyväillä toista ihmistä, miehillä voi helposti vierähtää vuosia missä ei ole toista elävää olentoa koskettu fyysisesti ollenkaan. Julmat eristämis-eläinkokeet ovat osoittaneet että niin apinat kuin peurat ja lampaatkin tulevat hulluiksi jos ne eristetään yksin ja vailla minkäänlaista lajitoverin kosketusta pidemmäksi ajaksi.
Tyttöystävä on täten sekä sosiaalisten suhteiden ylläpitäjä ja paras kaveri jota on lupa koskettaa ja pitää hyvänä. Ilman sitä miehen sosiaaliset suhteet voivat typistyä hyvin minimaalisiksi ja fyysinen kosketus voi kadota täysin. Nämä kaksi syytä ovat se miksi miehen itsemurhariski nelinkertaistuu avioeron aikana.
Aha. Edelleen se nainen on vain esine.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ettet edes lukenut tekstiä. Mene rölli vaikka v*tt**n pois muuten hyvää ketjua pilaamasta.
Jos tuntuu, että ei löydä suomalaista naista, niin kannattaa sitten vaan hakea ulkomaalainen kumppani. Itse olen nainen enkä löydä miestä. Mielestäni kriteerini ovat ihan suhteessa itseeni, mutta miehet haluavat nuoria ja kauniita ja hoikkia naisia. Itse olen tavallinen, olen ajatellut, että alan nyt sitten etsimään ulkomaalaisen miehen. Kyllä tältä planeetalta joku minullekin löytyy. Yksin en halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki näille miehille, jotka eivät saa naista: etsikää sitä naista omalta tasoltanne. Jos olette itse kaljamahainen peruspertsa, älkää olettako että ne Maisa Torpan ja Sofia Belorfin näköiset naiset kiinnostuisivat teistä. Sen sijaan etsikää naista niistä siiderivalaista tai ihan tavisnaisista. Saatatte yllättyä.
Ja jos ei kelpaa, niin sitten täytyy joko nostaa omaa tasoa tai tosiaan olla ilman. Mutta sitten on turha syyttää naisia.
Aina ennen olen näin tehnytkin, ja vasta vuosien takaiskujen jälkeen olen oppinut, että se rima kannattaa miehenä pitää, varsinkin jos sitä ei aiemmin ole ollutkaan. Vähänkin pienemmälle paikkakunnalle kun muuttaa yliopiston käyneenä miehenä, ei sellaisia ”oman tason” naisia oikeasti ole montaa sinkkuna. Varsinkin jos etsii älykästä naista niin varsin usein jymähtävät yliopistokaupunkeihin, ja tämä vaikeuttaa alueellisesti pariutumista ja osaltaan lisää tyytymättömyyttä varsinkin deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ettet edes lukenut tekstiä. Mene rölli vaikka v*tt**n pois muuten hyvää ketjua pilaamasta.
Luin alusta loppuun saakka. Miehen tarpeet, miehen asema yhteiskunnassa...
Mitä nämä miehet olisivat valmiita tekemään saadakseen vaimon tai tyttöystävän? Naisten syyttäminen miesten "huonosta" asemasta ei nimittäin ole toimiva strategia.
Edelleen, ainoa asia jota voin suositella on terapia jonka avulla voi yrittää hankkiutua eroon naisvihastaan.
ytrewq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki näille miehille, jotka eivät saa naista: etsikää sitä naista omalta tasoltanne. Jos olette itse kaljamahainen peruspertsa, älkää olettako että ne Maisa Torpan ja Sofia Belorfin näköiset naiset kiinnostuisivat teistä. Sen sijaan etsikää naista niistä siiderivalaista tai ihan tavisnaisista. Saatatte yllättyä.
Ja jos ei kelpaa, niin sitten täytyy joko nostaa omaa tasoa tai tosiaan olla ilman. Mutta sitten on turha syyttää naisia.
Aina ennen olen näin tehnytkin, ja vasta vuosien takaiskujen jälkeen olen oppinut, että se rima kannattaa miehenä pitää, varsinkin jos sitä ei aiemmin ole ollutkaan. Vähänkin pienemmälle paikkakunnalle kun muuttaa yliopiston käyneenä miehenä, ei sellaisia ”oman tason” naisia oikeasti ole montaa sinkkuna. Varsinkin jos etsii älykästä naista niin varsin usein jymähtävät yliopistokaupunkeihin, ja tämä vaikeuttaa alueellisesti pariutumista ja osaltaan lisää tyytymättömyyttä varsinkin deittisovelluksissa.
”ei ole monta” kuinka monta tarvitset?
Ei se naisenakaan helppoa ole, jos on edes muutama kilo pyöreyttä. Peruskouluaikoina joka kerta kun myönsin ihastukselle ihastumiseni niin sain kuulla haukut miten olen läski ja ruma. Seuraavan kerran amiksessa tein alotteen ihastukselleni ja taas sama: liian läski ja ruma (tällöin olin laihduttanut normaalipainoon, tosin olin edelleen normaalipainon ylärajoilla) ja sitten uudelleen 18-vuotiaana tein alotteen hiukan itseäni vanhemmalle kakskymppiselle miehelle niin jälleen kerran pakit, tosin tällä kertaa ilman haukkumisia onneksi. Eli useammat aloitteet olen tehnyt, mutta aina sama lopputulos. Ja miehet/pojat ovat olleet ihan täysin tavallisen näköisiä ja vaikka mulla on ylimäärästä niin noihin aikoihin sitä oli ihan mitättömästi. Kouluajoista mulla on ollut poikkeuksellisen isot rinnat joten veikkaan, että miehille isot rinnat tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen on ällöttävä lehmä. En koskaan enää tee aloitteita ja olen hyväksynyt kohtaloni, etten tule koskaan saamaan ketään. Se on harmi, koska olen hyvin seksuaalinen ihminen.
Ärsyttää kun jotain yrittää tänne kirjoittaa, siis ihan mitä vaan missä ei pitäisi olla mitään kiellettyä, niin jää sensuurin kynsiin. Saa nähdä meneekö edes tämä valitusviesti läpi. Kumma kun ei saa miehenä vastata näihin miehille esitettyihin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
ytrewq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”ei ole monta” kuinka monta tarvitset?
Yksi riittää, mutta paperilla näyttää pahalta, jos ”kaupungissa” on 30kpl 20-29v yksin asuvaa naimatonta naista (miehiä >100), joista koulutettuja 2/3. Mikäli (korona) vuoden aikana ei ketään näistä tapaa niin todennäköisyydet alkavat olla melko alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisenakaan helppoa ole, jos on edes muutama kilo pyöreyttä. Peruskouluaikoina joka kerta kun myönsin ihastukselle ihastumiseni niin sain kuulla haukut miten olen läski ja ruma. Seuraavan kerran amiksessa tein alotteen ihastukselleni ja taas sama: liian läski ja ruma (tällöin olin laihduttanut normaalipainoon, tosin olin edelleen normaalipainon ylärajoilla) ja sitten uudelleen 18-vuotiaana tein alotteen hiukan itseäni vanhemmalle kakskymppiselle miehelle niin jälleen kerran pakit, tosin tällä kertaa ilman haukkumisia onneksi. Eli useammat aloitteet olen tehnyt, mutta aina sama lopputulos. Ja miehet/pojat ovat olleet ihan täysin tavallisen näköisiä ja vaikka mulla on ylimäärästä niin noihin aikoihin sitä oli ihan mitättömästi. Kouluajoista mulla on ollut poikkeuksellisen isot rinnat joten veikkaan, että miehille isot rinnat tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen on ällöttävä lehmä. En koskaan enää tee aloitteita ja olen hyväksynyt kohtaloni, etten tule koskaan saamaan ketään. Se on harmi, koska olen hyvin seksuaalinen ihminen.
Tämä se on. Mies saa näyttää vaikka kuinka mitättömältä perseenreiältä, mutta naiselle tehdyt ulkonäkövaatimukset ovat tosi tiukkoja. Laihoja naisia haukutaan laudoiksi, mutta jos sulla on isot rinnat niin olet liian läski. Tosin on se silti yleisempää nykyään, että isoja rintoja halveksutaan. Harva mies niistä enää tykkää, jos yksikään. Valitettavasti.
Keinotekoisen kohdun jälkeen roolit tulevat kääntymään. Naiset eivät enää voi kiristää miehiä ja miehet voivat kasvattaa lapsensa olemaan tasa-arvoa kannattavia ei-feministejä.
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoisen kohdun jälkeen roolit tulevat kääntymään. Naiset eivät enää voi kiristää miehiä ja miehet voivat kasvattaa lapsensa olemaan tasa-arvoa kannattavia ei-feministejä.
Kerro omin sanoin minkälaista kuvittelet lapsen/lasten kasvattamisen olevan. Mitä kaikkea siihen kuuluu, miltä elämä näyttää yksin lapsen/lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tässä pääosan esittäjä, jonka rooli on "saada nainen/naisia".Täytyy ottaa huomioon että tyttöystävä tai vaimo ovat tärkeitä asioita miehen hyvinvoinnille kahdesta syystä:
Mikä olisi naiselle motiivi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolle syyt suhteeseen ovat nämä? Jos naisella ei ole tarvetta olla suhteessa vain siksi, että se on norminmukaista, tai muiden sosiaalisten kontaktien puuttumisen paikkaamiseen, niin miksi hän lähtisi mukaan tällaiseen suhteeseen?
Olin antaa periksi 30 vuotiaana kun kaikki treffipyyntöni (kymmeniä vuosien varrella) torjuttiin. Mutta kun etenin työssäni hyvin, tulot kasvoivat ja ostin asunnon ydinkeskustasta, niin yllättäen treffejä (myös treffikutsuja) alkoi ilmestymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten maailmaa ole olemassa. On jokaisen omalla vastuulla järjestää elämäänsä siihen suuntaan kuin haluaa. Jos kaipaa kosketusta eikä saa, silloin voi mennä oma-aloitteisesti halaamaan vaikka äitiään. Mies yleensä odottaa että vastapuoli ottaa ensi askeleen ja ottaa riskin tulla nolatuksi tai torjutuksi. Siitä siinä oikeasti on kyse. Oman egon suojelusta. Ei mistään karskista äijämeinigistä. Kuinka moni mies on naurahdellen vetäytynyt pois äitinsä haluksesta? Moni. Luuletteko että se ei satu siihen äitiin? Mutta tärkein saavutettu, eli mies pääsi asettumaan yläpuolelle.
Ja kyllä, tiedän mitä on syrjäytyminen ja sosiaalisten kontaktien puute. En ajatellut että olen ikuisesti tuomittu tähän, ajattelin että minun pitää nousta tästä omin voimin. Mutta kaikki on minulle NIIN paljon helpompaa kun olen nainen, vai mitä? Se, että nostin itseni ylös, ei merkitse mitään. Koska en ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Olin antaa periksi 30 vuotiaana kun kaikki treffipyyntöni (kymmeniä vuosien varrella) torjuttiin. Mutta kun etenin työssäni hyvin, tulot kasvoivat ja ostin asunnon ydinkeskustasta, niin yllättäen treffejä (myös treffikutsuja) alkoi ilmestymään.
Minäkin aloin seurustella ensi kertaa 3-kymppisenä. Silloin alkaa miehille kelvata kiltti ja mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro omin sanoin minkälaista kuvittelet lapsen/lasten kasvattamisen olevan. Mitä kaikkea siihen kuuluu, miltä elämä näyttää yksin lapsen/lasten kanssa?
Vastauksia tähän, kiitos. Vai miehen äitikö ne lapset sitten lopulta kuitenkin kasvattaisi?
Eron jälkeen ja sit vielä kun lukee näitä palstoi,ni ei noi naiset edes haluu seksiä. kyllä se on game over.