Mies, missä vaiheessa luovutit ja totesit että et vain yksinkertaisesti voi naista saada?
Naisten kriteerit nousevat vuosi vuodelta, ja minä itse heitin pyyhkeen kehään jo muutama vuosi sitten...Saman on tehnyt hyvin moni kolmekymppinen mies lähipiirissäni.
M34
Kommentit (269)
Itkevä Siili kirjoitti:
Jo yläasteella 90 luvun lopussa tajusin asian ja sen tajuaminen on tuonut onnellisuutta elämään. Mitä turhaan haikailla kun ei ole omaa kiinnostusta etsiä kumppania ja naiset ei kuitenkaan ole kiinnodtuneita
Yläasteellahan nämä asiat päätetään =D Mua ei edes kiinnostanut seurustella kenenkään kanssa vielä yläasteella. Koin olevani liian nuori tyttö sellaiseen ja olin täysillä kiinni harrastuksissani. Seurustelin (ja panin) ekan kerran vasta 22 vuotiaana. Enkä edes ollut ainut, moni kaverinikin kiinnostui miehistä vasta parikymppisinä. Teininä kaikki oli liian kiireisiä omien harrastustensa kanssa. Ei siinä jaksanut ottaa riskiä minkään raskaaksitulemisten suhteen. Tää oli siis mullakin silloin 90-luvulla, mutta uskoisin sen olevan nykyään vieläkin yleisempää. Siihen aikaan oli vielä suht noloa olla parikymppinen neitsytnainen, mutta nykyään ei niin enää onneksi ole.
Ap koittaa ajatella positiivisesti. Tyttöystäväsi ehkä syntyy vasta 20 vuoden päästä.
Silloin kuin tajusin, että valtaosa ihmisistä on minävaurioisia (eri asteisesti) ja ne jotka eivät ole ovat sen verran "hajaantuneessa tilassa" että todennäköisyys kohdata selviytyjä on pieni.
AP, miksi kysyt tällaista erittäin naisvaltaisella palstalla?
Onko ideana nyt se, että me naiset nyt kaikki säikähtäisimme ja itkisimme teidän peräänne, että älkää nyt vaan jättäkö meitä?
Niin kauan kun nainen ei ole ihminen, persoona ja yksilö vaan jokin hyödyke jonka voi tai ei voi saada, ovat mahdollisuudet parisuhteeseen tosiaan pakkasen puolella. Mitä suurimmalla lempeydellä suosittelen terapiaa, apua on saatavilla. Kyse ei ole ilkeilystä vaan siitä, että tälle palstalle on jostain syystä eksynyt useampi mies jolla on niin vakavia ajatusvinoutumia naisten ja suhteiden suhteen että heille normaali elämä on tuskin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi kysyt tällaista erittäin naisvaltaisella palstalla?
Onko ideana nyt se, että me naiset nyt kaikki säikähtäisimme ja itkisimme teidän peräänne, että älkää nyt vaan jättäkö meitä?
Niin kauan kun nainen ei ole ihminen, persoona ja yksilö vaan jokin hyödyke jonka voi tai ei voi saada, ovat mahdollisuudet parisuhteeseen tosiaan pakkasen puolella. Mitä suurimmalla lempeydellä suosittelen terapiaa, apua on saatavilla. Kyse ei ole ilkeilystä vaan siitä, että tälle palstalle on jostain syystä eksynyt useampi mies jolla on niin vakavia ajatusvinoutumia naisten ja suhteiden suhteen että heille normaali elämä on tuskin mahdollista.
Tämä. Ja varsinkin ajatus siitä, että kaikilla naisilla on ihan hirveä määrä mieskokemuksia kolmekymppisenä ja itse on miehenä jäänyt niistä jälkeen, se on kyllä täysin väärä. Toki joillakin naisilla on paljon kokemusta takana, samoin kuin joillakin miehillä on. Mutta on paljon 3-4-kymppisiä naisia joilla ei ole paljoa tai ollenkaan kokemuksia miehistä ja syitä siihen on niin monta kuin on ihmisiäkin. Yksin jääneitä miehiä ja naisia on ollut aina, eikä siihen vaadita mitään sen kummempaa kuin että on vaikka ollut aina liian arka. Ja sen myötä ehkä kiusattu. Ketään ei tulla kotoota hakemaan, edes naisia, vaan pitää tehdä itsekin edes jotain.
Mutta on varmaan kaikille päivänselvää, ettei kokemattomat naiset uskalla olla kauheesti missään Tinderissä ym. lihamarkkinoilla esillä itseään markkinoimassa, koska moni mies kiinnostuisi heistä pelkästään sen kokemattomuuden takia, eikä ihmisenä. Joten kokemattomilla naisilla ja miehillä on todella suuri kohtaanto-ongelma, vaikka ajatusmaailma varmasti on hyvin samankaltainen katkeruuden sävyttämä.
Kokemattomat naiset vain "katoaa" omiin oloihinsa. Heitä voi korkeintaan tavoittaa työpaikoilla ja sielläkään todennäköisesti eivät ole sieltä sosiaalisemmasta päästä.
Miehiä on erilaisia niin kuin on naisiakin, kaikkien tavoite ei oikeasti ole edes pariutua. Itse olin suhteessa parikymmentä vuotta, mutta eronneena ex-miehenä minulla ei ole useamman vuoden yksin olon jälkeenkään todellakaan tavoitteena, että pyrkisin hakeutumaan uuteen suhteeseen. Itse ainakin nautin elämästäni paljon enemmän kuin suhteen aikana. Lasten kanssa arki on loistavaa, en kaipaa siihen mitään muutosta.Toisaalta arvostan parisuhdetta ja ystävyyttä, ehkäpä sen aika on sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on erilaisia niin kuin on naisiakin, kaikkien tavoite ei oikeasti ole edes pariutua. Itse olin suhteessa parikymmentä vuotta, mutta eronneena ex-miehenä minulla ei ole useamman vuoden yksin olon jälkeenkään todellakaan tavoitteena, että pyrkisin hakeutumaan uuteen suhteeseen. Itse ainakin nautin elämästäni paljon enemmän kuin suhteen aikana. Lasten kanssa arki on loistavaa, en kaipaa siihen mitään muutosta.Toisaalta arvostan parisuhdetta ja ystävyyttä, ehkäpä sen aika on sitten myöhemmin.
Sinä olet normaalisti ajatteleva, tervepäinen mies. Ihana huomata, että teitäkin täällä palstalla käy, ehkäpä muut miehet oppivat sinun asenteestasi jotain.
Olikohan jo joskus parikymppisenä kun kävi selväksi etten kiinnosta ketään. Nykyään ikää on vähän yli 30 ja hyvin menee.
Ennen kuin väitätte syrjäytyneeksi luuseriksi, niin sanottakoon että olen johtavassa asemassa, sijoituksia on riittävästi ja olen normaalin näköinen ja muutenkin tavallinen ihminen. Ehkä liiankin tavallinen?
Eipä sen väliä. Ehkä jos joku tulee kotoa hakemaan niin voisi herättää mielenkiintoni.
Voi elämä ja sitten ihmetellään Miksei flaksi käy. Luovuttaja - luonne näkyy. ITSEVARMUUS on 👍
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet sietävätkin jäädä yksin, jotka eivät osaa aidosti kunnioittaa naissukupuolen edustajia ja "vähän päivän piristykseksi vitsailevat naisten kustannuksella", koska "kaikkihan niin tekee!". Nämä moukat eivät vaan yksinkertaisesti ansaitse saada yhtäkään naista.
Tuollaisilla öykkäreillähän on kaikista eniten naisia. Kiltit ja hiljaiset taas jäävät ilman vaikka olisivat kuinka kunnioittavia, mutta eivät saa koskaan edes mahdollisuutta.
Minäkin itken päivittäin, kun en saa ostettua Teslaa itselleni, ja että en voi rakennuttaa kivilinnaa vaan pitää rakentaa itse vähän pienempi talo. Ja on kamalaa ja kauheaa, kun en voi palkata kokkia ja siivoojaa, ja allaspojan hommatkin pitää itse tehdä, eikä kukaan hoida puutarhaa (sitä pihalla olevaa) jos en itse sinne mene kykkimään.
Voi, voi, voi, voi, voi.
Kyllä nyt miesten pitää tulla mahdollistamaan tämä kaikki minulle, koska minä haluuuuuuuuuuuuuuun.
xoxo, N38, ihan vaan insinööri eikä miljonääri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet sietävätkin jäädä yksin, jotka eivät osaa aidosti kunnioittaa naissukupuolen edustajia ja "vähän päivän piristykseksi vitsailevat naisten kustannuksella", koska "kaikkihan niin tekee!". Nämä moukat eivät vaan yksinkertaisesti ansaitse saada yhtäkään naista.
Tuollaisilla öykkäreillähän on kaikista eniten naisia. Kiltit ja hiljaiset taas jäävät ilman vaikka olisivat kuinka kunnioittavia, mutta eivät saa koskaan edes mahdollisuutta.
Ei pidä paikkaansa.
Normaaleilla, normaalisti käyttäytyvillä, naiselle normaalisti puhuvilla miehillä on "eniten naisia". Onko muuten tarkoitus "saada paljon naisia" vai löytää hyvä parisuhde?
Öykkärit eivät "saa naisia", koska ovat öykkäreitä. He tosin kertoilevat kokemuksistaan ja valloituksistaan, niistä voi 95% suodattaa valheena samantien pois.
Yksin jäävät myös ne "kiltit ja hiljaiset", koska ne joita sinä nimität kilteiksi ja hiljaisiksi, ovat kulmiensa alta kyräileviä toljottavia ja katkeria naisvihaajia, jotka ihailevat niitä valehtelevia öykkäreitä.
Tässähän on se ongelma asenteessa ettei missään jaeta kumppaneita. Ei miehiä eikä naisia. Kukaan ei " saa" toista ihmistä. Suhteet, olipa niiden luonne mikä käy tahansa , syntyy silloin kun kaksi kyseisenlaista suhdetta juuri toistensa kanssa haluaa. Tästä seuraa se, että itsekunkin pitää itse toimia niin että on aktiivinen ja kelvollinen kumppaniksi. Avoimilla sosiaalisesti taitaville ihmisille tämä on helpompaa luonnostaan kuin intriverteille sosiaalisten tilanteidenpelkoisille kotonajurottajille, olipa sukupuoli mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä ja sitten ihmetellään Miksei flaksi käy. Luovuttaja - luonne näkyy. ITSEVARMUUS on 👍
Jokainen voi harjoitella vuorovaikutustaitoja vielä aikuisenakin. Ujoille ja kömpelöille tämä vaatii sieltä omalta mukavuusalueelta poistumista. Kukaan ei tule ujoa tuppisuuta kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi harjoitella vuorovaikutustaitoja vielä aikuisenakin. Ujoille ja kömpelöille tämä vaatii sieltä omalta mukavuusalueelta poistumista. Kukaan ei tule ujoa tuppisuuta kotoa hakemaan.
Varsinkaan jos sen hakijan pitäisi olla instassa peppuaan esittelevä fitnesskissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne naiset jotka jatkuvasti haukkuvat ja pilkkaavat miehiä? Sellaiset kuten sinä.
Aina kumppani löytyy , mikäli tarvetta sellaiselle löytyy. Verbaalisesti lahjakkaana ymmärtää mitä kannattaa missäkin tilanteessa sanoa että saa mitä haluaa. En minä hauku ja pilkkaa miehiä, kerron vaan mikä teissä on vikana. Korjatkaa vikanne niin alatte kelvata paremmin .
Ehkä se luovuttaminen tuntuu vähemmän pahalta, kun lukee tämän ketjun naisten vastauksia. Huomaatte, että ette menetä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin itken päivittäin, kun en saa ostettua Teslaa itselleni, ja että en voi rakennuttaa kivilinnaa vaan pitää rakentaa itse vähän pienempi talo. Ja on kamalaa ja kauheaa, kun en voi palkata kokkia ja siivoojaa, ja allaspojan hommatkin pitää itse tehdä, eikä kukaan hoida puutarhaa (sitä pihalla olevaa) jos en itse sinne mene kykkimään.
Voi, voi, voi, voi, voi.
Kyllä nyt miesten pitää tulla mahdollistamaan tämä kaikki minulle, koska minä haluuuuuuuuuuuuuuun.
xoxo, N38, ihan vaan insinööri eikä miljonääri
Sinulle naisen saaminen on verrattavissa rikkaan ihmisen elämään? Ei ihme, että te naiset yliarvioitte oman arvonne noin pahasti. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se luovuttaminen tuntuu vähemmän pahalta, kun lukee tämän ketjun naisten vastauksia. Huomaatte, että ette menetä siinä mitään.
No sitten, hophop elämää jatkamaan siitä!
Älkää enää tulko tänne itkemään meidän noita-akkojen perään, menkää nyt lopultakin ja olkaa vapaita!
Entäs ne naiset jotka jatkuvasti haukkuvat ja pilkkaavat miehiä? Sellaiset kuten sinä.