Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, missä vaiheessa luovutit ja totesit että et vain yksinkertaisesti voi naista saada?

Vierailija
18.01.2021 |

Naisten kriteerit nousevat vuosi vuodelta, ja minä itse heitin pyyhkeen kehään jo muutama vuosi sitten...Saman on tehnyt hyvin moni kolmekymppinen mies lähipiirissäni.

M34

Kommentit (269)

Vierailija
201/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin itken päivittäin, kun en saa ostettua Teslaa itselleni, ja että en voi rakennuttaa kivilinnaa vaan pitää rakentaa itse vähän pienempi talo. Ja on kamalaa ja kauheaa, kun en voi palkata kokkia ja siivoojaa, ja allaspojan hommatkin pitää itse tehdä, eikä kukaan hoida puutarhaa (sitä pihalla olevaa) jos en itse sinne mene kykkimään. 

Voi, voi, voi, voi, voi. 

Kyllä nyt miesten pitää tulla mahdollistamaan tämä kaikki minulle, koska minä haluuuuuuuuuuuuuuun.

xoxo, N38, ihan vaan insinööri eikä miljonääri

Sinulle naisen saaminen on verrattavissa rikkaan ihmisen elämään? Ei ihme, että te naiset yliarvioitte oman arvonne noin pahasti. 🙄

Mites se menikään...

Pitää kärjistää, että miehetkin ymmärtää.

Näinhän se täällä selitettiin, kun jutut lähti linjalle "naiset haluaa vain shampanjajuhlia Eiffel-tornin huipulla".

Vierailija
202/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se luovuttaminen tuntuu vähemmän pahalta, kun lukee tämän ketjun naisten vastauksia. Huomaatte, että ette menetä siinä mitään.

No sitten, hophop elämää jatkamaan siitä!

Älkää enää tulko tänne itkemään meidän noita-akkojen perään, menkää nyt lopultakin ja olkaa vapaita!

Mitä sinä itse teet miesten ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin itken päivittäin, kun en saa ostettua Teslaa itselleni, ja että en voi rakennuttaa kivilinnaa vaan pitää rakentaa itse vähän pienempi talo. Ja on kamalaa ja kauheaa, kun en voi palkata kokkia ja siivoojaa, ja allaspojan hommatkin pitää itse tehdä, eikä kukaan hoida puutarhaa (sitä pihalla olevaa) jos en itse sinne mene kykkimään. 

Voi, voi, voi, voi, voi. 

Kyllä nyt miesten pitää tulla mahdollistamaan tämä kaikki minulle, koska minä haluuuuuuuuuuuuuuun.

Sinulle naisen saaminen on verrattavissa rikkaan ihmisen elämään? Ei ihme, että te naiset yliarvioitte oman arvonne noin pahasti. 🙄

Oletpas sinä tyhmä. Ei ihme, että et ole saanut sellaista naista jonka kuvittelet olevan arvoisesi. 

Rautalangasta: kuka vain voi itkeä sellaisen perään, jota ei vain ole mahdollista saada. Mutta onko se itku järkevää, kehittävää tai edes kannattavaa? Ei ole. Tuoko joku itkijälle Teslan ja allapojan? Ei tuo. Eikä tuo kenellekään miehelle minkäänlaista naista. Niin se vain menee. 

Jos elämän ainoa sisältö on trollata vauvapalstalla naisvihamielistä asiaa, niin anna mennä. Ei se sinua mihinkään hyvään vie, mutta minkäs me naiset sille mitään voidaan. 

Vierailija
204/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ette ole markkinoilla, niin säästyy naisten aikaa. Luuserit.

Vierailija
205/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole olemassa miehiä varten.

Minun ei tarvitse millään tavalla miellyttää ketään miestä.  

Kukaan nainen ei ole olemassa tällä pallolla miehiä varten.

Kenenkään naisen ei tarvitse miellyttää ketään. 

Kukaan nainen ei ole olemassa siksi, että joku puutteessa elävä ihmisen irvikuva saisi pesää aina niin halutessaan. 

Koittajaa takoa tämä paksuihin kalloihinne. 

Vierailija
206/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole oikeita miehiä.

Vierailija
207/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei luovuta koskaan.

Vierailija
208/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi, voi, voi, voi. 

Mites se menikään...

Pitää kärjistää, että miehetkin ymmärtää.

Näinhän se täällä selitettiin, kun jutut lähti linjalle "naiset haluaa vain shampanjajuhlia Eiffel-tornin huipulla".

Niin minä miehenäkin haluaisin. Joka päivä jos vaan kunto kestää.

Vierailija
209/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se luovuttaminen tuntuu vähemmän pahalta, kun lukee tämän ketjun naisten vastauksia. Huomaatte, että ette menetä siinä mitään.

No sitten, hophop elämää jatkamaan siitä!

Älkää enää tulko tänne itkemään meidän noita-akkojen perään, menkää nyt lopultakin ja olkaa vapaita!

Mitä sinä itse teet miesten ketjussa?

Lähinnä siksi etten ymmärrä miksi ette mene tällaisen aiheen kanssa jollekin miesvaltaisemmalle foorumille?

Vierailija
210/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on paljon helpompaa, kun ymmärtää ettei sitä naista tarvitse mihinkään. 

Vierailija
211/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin! Nyt ollaan asian ytimessä. Maailma on auki, nyt laitumille kirmaamaan, elämään sisältöä hankkimaan! Ei enää itkua ja kyselyä vauvapalstalla!

Vierailija
212/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutin siinä kohtaa kun aloin kaljuuntumaan. Naiset vihaavat kaljuja miehiä. En käy edes ulkona enää.

Mistä niin päättelet? Ehkä jos yrität epätoivoisesti peitellä kaljuasi, niin se saattaa kyllä karkottaa naiset, mutta itse en ainakaan edes kiinnitä huomiota miehen kaljuuntumiseen, jos mies ei itse omalla pakkomielteellään pakota siihen kiinnittämään huomiota. Sitä paitsi kaljuuntuminenhan kertoo vain korkeasta testosteronitasosta. (Ja kaljun silittely on kivaa!) 

Miksi valehtelet? Kaljussa ole mitään hyvää. Täällä palstalla ei koskaan laiteta kaljuutta turn on vaihtoehdoksi, monet täällä sanoneet etteivät pidä kaljuista (melkein oksentavat kun näkevät kaljun miehen).

Kuules kaveri! Minä pidän vain kaljuista miehistä. Muualla saa olla karvaa kuin apinalaumalla, mutta päässä ei. Mun pojatkin joutuu pitämään siiliä tämän vuoksi.

Vierailija
213/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutin siinä kohtaa kun aloin kaljuuntumaan. Naiset vihaavat kaljuja miehiä. En käy edes ulkona enää.

Mistä niin päättelet? Ehkä jos yrität epätoivoisesti peitellä kaljuasi, niin se saattaa kyllä karkottaa naiset, mutta itse en ainakaan edes kiinnitä huomiota miehen kaljuuntumiseen, jos mies ei itse omalla pakkomielteellään pakota siihen kiinnittämään huomiota. Sitä paitsi kaljuuntuminenhan kertoo vain korkeasta testosteronitasosta. (Ja kaljun silittely on kivaa!) 

Miksi valehtelet? Kaljussa ole mitään hyvää. Täällä palstalla ei koskaan laiteta kaljuutta turn on vaihtoehdoksi, monet täällä sanoneet etteivät pidä kaljuista (melkein oksentavat kun näkevät kaljun miehen).

Kuules kaveri! Minä pidän vain kaljuista miehistä. Muualla saa olla karvaa kuin apinalaumalla, mutta päässä ei. Mun pojatkin joutuu pitämään siiliä tämän vuoksi.

Kaljut on kyllä kivoja mutta anna nyt hyvänen aika lastesi hiukset rauhaan.

Vierailija
214/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikiesi täytyy miellyyttää silmääsi samalla tavalla kuin mahdollisen seksikumppanin? So weird.

Vierailija
215/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta varmaan vähän hitaalla käyvä, kun edelleen 38v jaksan toivoa että jonkun löytäisi. Ehkä olisin jo luovuttanut kokonaan mutta sain 34v ensisuudelmani (tosin mies sen jälkeen ghostasi) niin taas se pieni kipinä sai yhden hönkäyksen lisää. Muuten en sitten vastakkaisen sukupuolen kanssa olekaan kosketuksiin päässyt.

Yritän ajatella asiaa niin että minun elämäni on minun vastuullani, ja on täysin minun ansiotani mitä saavutan, koen, teen. Puoliso voisi olla kiva tai sitten ei. Mutta eihän se minua muuttaisi. Olen mikä olen enkä aio hukata ainutkertaista elämääni miehen perään haikailuun, kun kerta sieltä suunnalta ei mitään ole tulossa.

Mutta totta kai jotkut päivät vaan ovat yksinäisempiä. Ja silloin saakin tuntea niin.

Mulla melkein sama, mutta olen nyt 39-vuotias. Tosin taisin kyllä luovuttaa tämän asian suhteen lopullisesti viime kesänä. Ja tiedän kyllä, että ihan omaa syytä tämä yksinjääminen on. 

No mä en koe että yksin jääminen olisi varsinaisesti omaa vikaani. Olen 20-35-vuotiaana aktiivisesti lähestynyt miehiä sekä kehittänyt itseäni, harrastanut, asunut ulkomailla, opiskellut, tehnyt erilaisia töitä... Tiedäthän, kun aina sanotaan että "keskityt vain itseesi, älä etsi, niin sitten se tulee". Juu ei pidä paikkaansa :).

Ulkonällisesti en varmasti ole maailman kaunein mutta näen itsessäni paljon hyvää. Olen normaalipainoinen, naisellinen, pukeudun hyvin. Toki minusta löytää myös vikoja (ja jotkut miehet ovat niistä vioista auliisti minua informoineet vuosien varrella, kiitos heidän itsetunto on aika matalalla).

Henkisesti koen että olen tasapainoinen ja mulla olisi paljon annettavaa. Olen erittäin rento ja haaveilen kiireettömästä elämästä. Ei lapsia, ei turhia menoja, vain mukavaa kotielämää ja matkoja. Huonona puolena sitten se sama, en jaksa monia aktiviteetteja ja olen introvertti enkä aina osaa puhua tunteista ja ajatuksista :).

Luulisi että viimeisen 20 vuoden aikana olisi pitänyt törmätä edes yhteen joka olisi ihastunut minuun. Mutta kun ei niin ei. Ei auta kuin elää tätä omaa elämää.

Vierailija
216/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luovutin miehen etsinnän melkein kokonaan jo 22- vuotiaana kun kokemukset olivat niin ikäviä. Päätin että nyt keskityn vaan itseeni ja omaan elämään ja etsin kivan työpaikan ja teen asioita joista itse pidän. Niin sen jälkeen löytyi mies mulle ja ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja lapsiakin on tullut meidän perheeseen. Neuvo on siis että keskity enemmän omaan elämään ja tee siitä itsellesi mieluinen.

Et varmasti etuoikeutettuna ymmärrä, että mikäli keskiverto mies lopettaa aktiivisen etsinnän ja aloitteiden tekemisen, niin hän saa olla täysin yksin. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut sinusta ja kukaan ei lähesty käytännössä ikinä missään.

Eli niitä naisia ei todellakaan *löydy" yllättäen jostain, kun "keskityt itseesi ja omaan elämään". Päinvastoin, tämänlainen valinta merkitsee miehelle lähes täydellistä varmuutta siitä, että jatkaa sitä omaa elämää yksin myös tulevaisuudessa.

Paljon parempi vinkki parisuhdetta kaipaaville miehille on se, että ikinä ei saa luovuttaa ja muuttua passiiviseksi. Vaikka saat kerta toisensa jälkeen pakit, niin on pakko vain jaksaa jatkaa yrittämistä. Hampaat irvessä ja rukoillen, että muut erehtyvät luulemaan sitä hymyksi. Pitää olla myös henkisesti todella vahva, ettei jatkuva torjutuksi tuleminen jätä pysyviä arpia.

Vierailija
217/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä ja sitten ihmetellään Miksei flaksi käy. Luovuttaja - luonne näkyy. ITSEVARMUUS on 👍

Samaa mieltä siitä, että itsevarmuus on erittäin ratkaisevassa asemassa. Heikkouksia ja epävarmuuksia naiset sietävät aika huonosti.

Olen monesti miettinyt, että tämä naisten ikiaikainen toive saattaa olla suuressa roolissa synnyttämässä ns. toksista maskuliinisuutta. Miehenä et nimittäin usein kelpaa omana itsenäsi, vaan sinun on oltava itsevarma peruskallio, ja tiedettävä tarkasti ja osoitettava selvästi mitä milloinkin haluat.

Kuinka moni meistä ihmisistä oikeasti on tuollaisia peruskallioita? Epävarmuus, joka on varmasti yksi inhimillisimmistä tunteista, pitäisi jotenkin kyetä tukahduttamaan täysin, jotta kelpaisit ja olisit riittävä ihmisenä...

Monet miehet tekevätkin kaikkensa, jotta vaikuttaisivat muiden silmissä itsevarmoilta. Tämänlainen tunteiden tukahduttaminen ja keinotekoinen itsevarmuus näyttäytyvät kuitenkin valitettavan usein myrkyllisenä käytöksenä muita kohtaa eli toksisena maskuliinisuutena.

Vierailija
218/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä ja sitten ihmetellään Miksei flaksi käy. Luovuttaja - luonne näkyy. ITSEVARMUUS on 👍

Samaa mieltä siitä, että itsevarmuus on erittäin ratkaisevassa asemassa. Heikkouksia ja epävarmuuksia naiset sietävät aika huonosti.

Olen monesti miettinyt, että tämä naisten ikiaikainen toive saattaa olla suuressa roolissa synnyttämässä ns. toksista maskuliinisuutta. Miehenä et nimittäin usein kelpaa omana itsenäsi, vaan sinun on oltava itsevarma peruskallio, ja tiedettävä tarkasti ja osoitettava selvästi mitä milloinkin haluat.

Kuinka moni meistä ihmisistä oikeasti on tuollaisia peruskallioita? Epävarmuus, joka on varmasti yksi inhimillisimmistä tunteista, pitäisi jotenkin kyetä tukahduttamaan täysin, jotta kelpaisit ja olisit riittävä ihmisenä...

Monet miehet tekevätkin kaikkensa, jotta vaikuttaisivat muiden silmissä itsevarmoilta. Tämänlainen tunteiden tukahduttaminen ja keinotekoinen itsevarmuus näyttäytyvät kuitenkin valitettavan usein myrkyllisenä käytöksenä muita kohtaa eli toksisena maskuliinisuutena.

Itsevarmuus ei tarkoita öykkäröintiä ja maailmanmiehen eleitä. Itsevarmuus on sitä, kun ihminen tietää kuka on eikä pyytele sitä anteeksi.

Jatkuva narina, muiden syyttely ja muttakun-tarinat ovat kieltämättä valtavia turnoffeja. Mutta ihminen joka on tasapainossa oman itsensä kanssa on puoleensavetävä.

Ne kaikkein kovaäänisimmät ovat oikeasti ihan hiton epävarmoja, sitä peittääkseen he pitävät meteliä itsestään. Ja se on ihan tosi luotaantyöntävää.

Vierailija
219/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilman naista on kuin hevonen ilman kivirekeä.

Vierailija
220/269 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekkäintä mitä mies voi tehdä on paljastaa heikkoutensa ja herkkyytensä.

Valittaminen, syyttely ja itsesääli ovat sietätmättömiä piirteitä niin miehissä kuin naisissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi