Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, missä vaiheessa luovutit ja totesit että et vain yksinkertaisesti voi naista saada?

Vierailija
18.01.2021 |

Naisten kriteerit nousevat vuosi vuodelta, ja minä itse heitin pyyhkeen kehään jo muutama vuosi sitten...Saman on tehnyt hyvin moni kolmekymppinen mies lähipiirissäni.

M34

Kommentit (269)

Vierailija
161/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prnoaddikti!

Vierailija
162/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana heitin pyyhkeen kehään sen suhteen että koskaan tulisin löytämään sielunkumppaniani. En siksi heittänyt pyyhettä kehään ettenkö ketään saisi, vaan siksi kun minua ei ole koskaan normaalikuvioinen parisuhde kiinnostanut, jossa 2 toisilleen vierasta ihmistä asuu mököttäen saman katon alla ja liimana toimii lähinnä kulissien ylläpito ja asuntolaina. Mieluummin elän itselleni rehellisenä kuin koettaisin muuntautua toisen haaveiden ja mielikuvien mukaisesti samalla pahaa oloa tuntien ja joka ennen pitkää johtaisi joka tapauksessa oireilujen kautta umpukujaan.

Tyypillinen surullinen liberaali Pohjoismainen parisuhde ei toiminut. En ole yhtään yllättynyt.

Anna kun arvaan: oliko halauksia, suudelmia, oikeita tunteita? Ei varmaan.

Uskokaa nyt. Suomessa tehdään jotain ehdottomasti väärin. Sen takia parisuhteet eivät toimi kunnolla. Omat vaatimukset parisuhteeseen perustuvat todennäköisesti johonkin muuhun kuin tunteisiin? Vai miten tämä menee.

Ikävä kuulla kuitenkin.

Jätä vaan arvailusi, koska et minusta ja tunne-elämästäni mitään tiedä. Ja mikä helvetin tyypillinen pohjoismainen liberaali parisuhde joka ei toiminut? Tää palsta oon aivan järkyttävä ihme-besserwissereiden temmellyskenttä , tyypit vetää jotain pitkiä syvään metsään meneviä päättelyketjuja muutaman rivin lauseista. Älkää tehkö itsestänne typeryksiä , pliis. Ja kiitos sinulle bw-tampio, en yhtään enempää avaudu enää tässä ketjussa. Saat jatkaa lottoamista itseksi mutta älä nolaa itseäsi enempää vastaamalla tähän.  Yhtään enempää et kyllä metsään olisi voinut mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo tähän mennessä oppinut, että palstamiesten nainen on instabeibe, eikä tavallinen pulliainen. He itse kuitenkin ovat tavallisia pulliaisia. Eipä voi muuta sanoa kuin että olkaa ilman ja hyvä kun tyydytte olemaan ilman. Kaikki muut paitsi alkoholisoituneet ja väkivaltaiset kyllä saavat naisen mikäli tyytyvät tavalliseen pulliaiseen.

Tavallisilla pulliaisillakin on kemiavaatimus

Joka on monilla nykyään jotenkin kieroutunut kun mikään muu kuin se instababe ei enää herätä kemian tunteita. Kyllä normaalisti tavallinen pulliainen loytää niiden muiden tavallisten pulliaisten joukosta jonkun joka sen kemian herättää.

No mulle herätti viimeksi kyllä ihan tavallinen lievästi ylipainoinen yliopisto-opiskelijanainen, mutta ei ollut kemiaa hänen puoleltaan. Ei mua kiinnosta mitkään instababet vaan tavalliset fiksut ja kouluttautuneet suomalaiset naiset mutta ei.

Hmmm... Entä jos et osaa tarpeeksi selvästi ilmaista kiinnostustasi tai olet ujo aloittamaan juttelua tms.? Kyllähän yliopistolla katsotaan miehen menestystä enemmän. Oletko naisia vähättelevä tai ylimielinen? Joku syyhän tuossa on miksi ei löydy naista mikäli vaatimukset eivät ole älyttömät.

Ei ole tuollaisesta kiinni. Ihan helposti saan suuni auki ja saan kiinnostuksen ilmaistua, mutta nainen ei vain koe kemiaa. Oon sitä ihankivakaveri-osastoa.

Vierailija
164/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet ja naiset ovat sama asia. Sitten halutaan tehdä samoja asioita. Osa asioista jää sitten tekemättä.

Ulkonäköön ei Suomessa saa panostaa, koska toiset naiset puukottaa heti selkään. Jos olet kaunis kuten Maisa tai Sofia, niin katso kuinka paljon rapa lentää.

Lisäksi tilastot kertovat suomalaisten naisten rajuista masennus ja mielenterveys ongelmista, jotka ovat erittäin yleisiä nuorilla ja 35v eteenpäin. Syy johtunee juuri hölmöstä Suomi-kulttuurista. Joku asia on se mitä heidän pää ei kestä.

Liberaalien Pohjoismaiden ulkopuolella on normaalit miehet ja naiset. Siellä naiset tekevät normaaleja naisten asioita.

Sinun pitää muuttaa pois.

Ei todellakaan ole normaalia, että miehellä on pomosuhde omaan kumppaniinsa. Sitähän se muualla on. Miehen itsetunnossa on vikaa silloin kun ei pysty tasavertaiseen suhteeseen naisen kanssa. Naisella ei ole myöskään mitään velvollisuutta laittaa rahojaan turhanpäiväisiin hiustenpidennyksiin, irtoripsiin, meikkeihin, hajuvesiin, raapiviin aluvaatteisiin ja epäkäytännöllisiin kenkiin sillä aikaa kun mies sijoittaa rahansa tuottavasti. Miehillä on hoitamattomia mielenterveysongelmia ja se jos mikä on huolestuttavaa. Siksi Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Siksi, että miehet eivät hoidata mielenterveysongelmiaan. Uhrit eli naiset sitten hoidattavat.

Tilastot eivät valehtele. Feminismi utopia pyörii Kelan tukien turvin.

Kukaan ei puhu pomosuhteesta, haloo! Kyllä on taas oikea miesvihaaja.

Muualla Euroopassa on mies ja nainen asunut yhdessä jo niin pitkään, jolloin on ollut hyvät roolimallit, jolloin tiedetään mikä toimii ja mikä ei. Ei mielenterveys ongelmia yllättäin oikein ole.

Selvä juttu, että suomalaiset parisuhteet ovat totaalisen tunneköyhiä verrattuna minkä muun tahansa maan suhteisiin. Ja se vika on feminismissä, joka teki naisista miehiä.

Juuri silloin tulee sitä riitelyä, kaikki tunteet loistavat poissaolollaan ja 35v iässä lopun elämä on masennus.

Onneksi "konservatiivinen" eli oikeasti normaalit arvot ovat tulleet jo takaisin moniin maihin. Silloin syntyvyys lisääntyy ja masennus poistuu.

Sama käy Suomessakin.

Sinä et nyt ymmärrä. Mikäli miehet hoidattaisivat rähinägeenin aiheuttaman impulsiivisuutensa, alkoholisminsa, väkivaltaisuutensa ja muut luonnehäiriönsä, niin silloinhan he olisivat tilastoissa mukana. Miehet eivät kuitenkaan halua mennä terapiaan hoidattamaan itseän normaaleiksi ja siitä syntyy tilastoharha.

Naiset käyvät terapiassa esimerkiksi väkivaltaisten suhteiden ja raiskausten jälkeen eli siksi, että miehet eivät hoidata itseään.Mikäli miehet eivät raiskaisi, niin raiskauksen jälkeiselle terapiallekaan ei olisi silloin tarvetta.

Roolimalli on harhaisessa päässäsi. Ei ole sellaista muottia, jolla tehdään yhdenlaisia miehiä ja toisella muotilla yhdenlaisia naisia. On vain lukematon määrä mitä erilaisempia persoonia, joista osa on miehiä ja osa naisia.

Oletko jotain 5 v. vai? Oletko mahdollisesti tietoinen, että esim. minun mummoni aikaan ehkäisyä ei ollut lainkaan käytössä ja hänkin sai 12 lasta. Suomessa on jo kokeiltu tätä suurin osa suomalaisten olemassaolon ajan ja on jo todettu, että se ei tehnyt naisia onnelliseksi. Oletko jossain tynnyrissä ollut vankina tähän päivään asti vai? Ehkäisy on uusi asia historiallisessa mittakaavassa. Onnellisuus ei tosiaan lisäänny lasten myötä.

165/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ajat sitten yrittämisen lopettanut :) Hokasin että kyllähän tää ihan mukavaa elämää on näinkin, jos joku mielenkiintoinen nainen tulee vastaan niin voishan sitä harkita, tosin kun en juuri missään liiku niin teoriaa moinen että vastaan tulisi :D

Sinä hopeaketttu olet yksi hyvä esimerkki vanhoillisesta miehestä jolla on pohjimmiltaan halveksuva asenne naisiin. Osaat heittää myös hyviä ajatuksia ja hyvää huumoria, mutta ne kaikki menettävät voimansa kun naista alistava ja halveksiva osa sinusta puhuu.

:D En oikein itseäni tunnista tuosta :)

Ei se ole halveksuntaa naisia kohtaan jos haluaa löytää puolison jonka kanssa on hyvä olla ja naisella hyvä olla minun kanssa, hamaan tulevaisuuteen. Jos jää löytymättä niin en ala itseäni alennusmyynnillä myymään, alkaa seukkaamaan seukkaamisen takia. Harrastamaan kertakäyttökulttuuria joka nykyisin on ihmissuhteissa hyvinkin yleistä. Parempi olla sitten yksin kuin käyttää toisten aikaa ja luottamusta väärin :)

Alistus ei nyt muutenkaan kuulu miesten ja naisten välisiin suhteisiin, niin siis ellei molemmilla ole taipumusta bdsm-jutskiin ;D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
166/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet sietävätkin jäädä yksin, jotka eivät osaa aidosti kunnioittaa naissukupuolen edustajia ja "vähän päivän piristykseksi vitsailevat naisten kustannuksella", koska "kaikkihan niin tekee!". Nämä moukat eivät vaan yksinkertaisesti ansaitse saada yhtäkään naista.

Vierailija
167/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te miehet tajuatte, että niillä normaalipainoisilla, nuorilla kauniilla ja lapsettomilla naisilla on ihan älyttömän paljon halukkaita miesottajia sinkuista varattuihin? Ja innokkaat lesbot ja sukupuolenvaihtajat vielä siihen päälle. Joten totta hemmetissä heillä on varaa pitää rima todella korkealla ja vaatia ihan hölmöjäkin asioita.

Sinänsä arvostan sitä, ettette "tyydy johonkin vaan" koska se on sille jollekin vaan naiselle todella sielua rikkova kokemus, jonka itsekin olen joutunut kokemaan. Mutta ei meillä tavisnaisilla ole mitenkään kohtuuttomat vaatimukset. Itse olen suostunut tutustumaan ihan jokaiseen asiallisen oloiseen mieheen joka on minua kohtaan osoittanut kiinnostusta, eikä niitä ole montaa ollut. Ihan yhden käden sormilla laskettavissa on ollut minusta kiinnostuneet miehet. 

Itse kun olen osoittanut kiinnostusta ihan tavismiehiin, oon joutunut ghostatuksi, tai sitten minut on huolittu kun ei oo parempaakaan saatavissa, mikä on ghostaamistakin pahempaa. Siksi en enää tee aloitteita.

Vierailija
168/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ajat sitten yrittämisen lopettanut :) Hokasin että kyllähän tää ihan mukavaa elämää on näinkin, jos joku mielenkiintoinen nainen tulee vastaan niin voishan sitä harkita, tosin kun en juuri missään liiku niin teoriaa moinen että vastaan tulisi :D

Sinä hopeaketttu olet yksi hyvä esimerkki vanhoillisesta miehestä jolla on pohjimmiltaan halveksuva asenne naisiin. Osaat heittää myös hyviä ajatuksia ja hyvää huumoria, mutta ne kaikki menettävät voimansa kun naista alistava ja halveksiva osa sinusta puhuu.

Ei se ole halveksuntaa naisia kohtaan jos haluaa löytää puolison jonka kanssa on hyvä olla ja naisella hyvä olla minun kanssa, hamaan tulevaisuuteen. Jos jää löytymättä niin en ala itseäni alennusmyynnillä myymään, alkaa seukkaamaan seukkaamisen takia. Harrastamaan kertakäyttökulttuuria joka nykyisin on ihmissuhteissa hyvinkin yleistä. Parempi olla sitten yksin kuin käyttää toisten aikaa ja luottamusta väärin :)

Alistus ei nyt muutenkaan kuulu miesten ja naisten välisiin suhteisiin, niin siis ellei molemmilla ole taipumusta bdsm-jutskiin ;D

Suurin ongelmasi onkin se, että kun joku meneillään olevassa keskustelussa aiheessa X huomauttaa siitä sinulle asiayhteydessään, niin isket tuon kieltäytymisvaihteen päälle ja korvat kuurona ja silmät sokeana ihmettelet. Sinulle on sanottu useamman kerran eri naisten toimesta eri ketjuissa. Ei siinä mitään, jatka vaan totuuden kieltämistä ja yksin olemista. Ei ole naisille menetys.

Vierailija
169/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo tähän mennessä oppinut, että palstamiesten nainen on instabeibe, eikä tavallinen pulliainen. He itse kuitenkin ovat tavallisia pulliaisia. Eipä voi muuta sanoa kuin että olkaa ilman ja hyvä kun tyydytte olemaan ilman. Kaikki muut paitsi alkoholisoituneet ja väkivaltaiset kyllä saavat naisen mikäli tyytyvät tavalliseen pulliaiseen.

Joka on monilla nykyään jotenkin kieroutunut kun mikään muu kuin se instababe ei enää herätä kemian tunteita. Kyllä normaalisti tavallinen pulliainen loytää niiden muiden tavallisten pulliaisten joukosta jonkun joka sen kemian herättää.

No mulle herätti viimeksi kyllä ihan tavallinen lievästi ylipainoinen yliopisto-opiskelijanainen, mutta ei ollut kemiaa hänen puoleltaan. Ei mua kiinnosta mitkään instababet vaan tavalliset fiksut ja kouluttautuneet suomalaiset naiset mutta ei.

Hmmm... Entä jos et osaa tarpeeksi selvästi ilmaista kiinnostustasi tai olet ujo aloittamaan juttelua tms.? Kyllähän yliopistolla katsotaan miehen menestystä enemmän. Oletko naisia vähättelevä tai ylimielinen? Joku syyhän tuossa on miksi ei löydy naista mikäli vaatimukset eivät ole älyttömät.

Ei ole tuollaisesta kiinni. Ihan helposti saan suuni auki ja saan kiinnostuksen ilmaistua, mutta nainen ei vain koe kemiaa. Oon sitä ihankivakaveri-osastoa.

Anna esimerkki, miten teet romanttisen kiinnostuksesi tiettäväksi?

Vierailija
170/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana heitin pyyhkeen kehään sen suhteen että koskaan tulisin löytämään sielunkumppaniani. En siksi heittänyt pyyhettä kehään ettenkö ketään saisi, vaan siksi kun minua ei ole koskaan normaalikuvioinen parisuhde kiinnostanut, jossa 2 toisilleen vierasta ihmistä asuu mököttäen saman katon alla ja liimana toimii lähinnä kulissien ylläpito ja asuntolaina. Mieluummin elän itselleni rehellisenä kuin koettaisin muuntautua toisen haaveiden ja mielikuvien mukaisesti samalla pahaa oloa tuntien ja joka ennen pitkää johtaisi joka tapauksessa oireilujen kautta umpukujaan.

Koko maailman miehet ovat saatavilla. Silti käy näin? Ja yläpeukkua tulee.

Ajatella. Ehkäpä se ongelma on sinussa? Tai joku Pohjoismainen utopia tavoite ei vain ole mahdollista toteuttaa.

Tätäkin kannattaa pohtia.

Vierailija
171/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki, miten teet romanttisen kiinnostuksesi tiettäväksi?

Juttelun päätteeksi saatan kysyä esimerkiksi kahville. 

Vierailija
172/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet ja naiset ovat sama asia. Sitten halutaan tehdä samoja asioita. Osa asioista jää sitten tekemättä.

Ulkonäköön ei Suomessa saa panostaa, koska toiset naiset puukottaa heti selkään. Jos olet kaunis kuten Maisa tai Sofia, niin katso kuinka paljon rapa lentää.

Lisäksi tilastot kertovat suomalaisten naisten rajuista masennus ja mielenterveys ongelmista, jotka ovat erittäin yleisiä nuorilla ja 35v eteenpäin. Syy johtunee juuri hölmöstä Suomi-kulttuurista. Joku asia on se mitä heidän pää ei kestä.

Liberaalien Pohjoismaiden ulkopuolella on normaalit miehet ja naiset. Siellä naiset tekevät normaaleja naisten asioita.

Maisa ja Sofia ovat kyllä ihan kivannäköisiä. Mutta mielestäni kauniimpia ovat naiset, jotka ovat luomuja. Esim tissien koolla ei ole niin isoa merkitystä, kuin yleisesti luullaan.

Hyvä luonne ja miellyttävä persoona ovat paljon parempia ominaisuuksia kuin kropan äärimmäinen seksikyys.

Ei meistä kukaan ole kuitenkaan täydellinen kaikille.

173/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Suurin ongelmasi onkin se, että kun joku meneillään olevassa keskustelussa aiheessa X huomauttaa siitä sinulle asiayhteydessään, niin isket tuon kieltäytymisvaihteen päälle ja korvat kuurona ja silmät sokeana ihmettelet. Sinulle on sanottu useamman kerran eri naisten toimesta eri ketjuissa. Ei siinä mitään, jatka vaan totuuden kieltämistä ja yksin olemista. Ei ole naisille menetys.

:D 

Luulin pysyväni aiheessa hyvinkin tiukasti, huomautuksesi jälkeen luin otsikon ja Ap'een tekstin uudestaan ja pakko myöntää sinun olevan oikeassa! Käsitin väärin!

Otsikossa tai Ap'een tekstissä ei puhuta mitään seukkamisista, liitoista tai vastaavista vaan ainoastaan siitä milloin huomasi ettei saa naista.

Täytynee korjata täten aiempaa kirjoittamaani koska olin väärin käsittänyt ketjun. En siis ole vielä huomannut milloin en saa naista!

Sehän on ihan itestä kiinni haluaako piparia ja kyllä sitä saa jos niin haluan. Sen verran kuitenkin tullut kokemusta elämässä ettei se ole minun juttu. Niin, siis tietty on pipari tään juttu mutta irtopipari ei :D

Kaikki on vaan niin paljon parempaa kun toisesta oikeasti tykkää, piparikin silloin maistuu :) 

Nuorempana testaillut muutakin vaihtoehtoa ja lähinnä kaduttaa moiset, ihan turhaa touhua jotka olisivat joutaneet jäädä väliin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
174/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole normaalia, että miehellä on pomosuhde omaan kumppaniinsa. Sitähän se muualla on. Miehen itsetunnossa on vikaa silloin kun ei pysty tasavertaiseen suhteeseen naisen kanssa. Naisella ei ole myöskään mitään velvollisuutta laittaa rahojaan turhanpäiväisiin hiustenpidennyksiin, irtoripsiin, meikkeihin, hajuvesiin, raapiviin aluvaatteisiin ja epäkäytännöllisiin kenkiin sillä aikaa kun mies sijoittaa rahansa tuottavasti. Miehillä on hoitamattomia mielenterveysongelmia ja se jos mikä on huolestuttavaa. Siksi Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Siksi, että miehet eivät hoidata mielenterveysongelmiaan. Uhrit eli naiset sitten hoidattavat.

Muualla Euroopassa on mies ja nainen asunut yhdessä jo niin pitkään, jolloin on ollut hyvät roolimallit, jolloin tiedetään mikä toimii ja mikä ei. Ei mielenterveys ongelmia yllättäin oikein ole.

Selvä juttu, että suomalaiset parisuhteet ovat totaalisen tunneköyhiä verrattuna minkä muun tahansa maan suhteisiin. Ja se vika on feminismissä, joka teki naisista miehiä.

Juuri silloin tulee sitä riitelyä, kaikki tunteet loistavat poissaolollaan ja 35v iässä lopun elämä on masennus.

Onneksi "konservatiivinen" eli oikeasti normaalit arvot ovat tulleet jo takaisin moniin maihin. Silloin syntyvyys lisääntyy ja masennus poistuu.

Sama käy Suomessakin.

Sinä et nyt ymmärrä. Mikäli miehet hoidattaisivat rähinägeenin aiheuttaman impulsiivisuutensa, alkoholisminsa, väkivaltaisuutensa ja muut luonnehäiriönsä, niin silloinhan he olisivat tilastoissa mukana. Miehet eivät kuitenkaan halua mennä terapiaan hoidattamaan itseän normaaleiksi ja siitä syntyy tilastoharha.

Naiset käyvät terapiassa esimerkiksi väkivaltaisten suhteiden ja raiskausten jälkeen eli siksi, että miehet eivät hoidata itseään.Mikäli miehet eivät raiskaisi, niin raiskauksen jälkeiselle terapiallekaan ei olisi silloin tarvetta.

Roolimalli on harhaisessa päässäsi. Ei ole sellaista muottia, jolla tehdään yhdenlaisia miehiä ja toisella muotilla yhdenlaisia naisia. On vain lukematon määrä mitä erilaisempia persoonia, joista osa on miehiä ja osa naisia.

Oletko jotain 5 v. vai? Oletko mahdollisesti tietoinen, että esim. minun mummoni aikaan ehkäisyä ei ollut lainkaan käytössä ja hänkin sai 12 lasta. Suomessa on jo kokeiltu tätä suurin osa suomalaisten olemassaolon ajan ja on jo todettu, että se ei tehnyt naisia onnelliseksi. Oletko jossain tynnyrissä ollut vankina tähän päivään asti vai? Ehkäisy on uusi asia historiallisessa mittakaavassa. Onnellisuus ei tosiaan lisäänny lasten myötä.

Kaikestä näkyy "kupla-ajattelu" täällä. Keskustellaan vain samanmielisten kanssa ja sitten haetaan asioita, joita ei voi luonnossa toteuttaa. Tuo rähinägeeni lienee testosterokin juttuja.

Muualla maailmassa näkee terveitä äiti-tytär suhteita, Suomessa monesti välit ovat riitaisat. Ei ole tyttärillä minkäänlaista roolimallia. Ei ole sen sijaamän pojillakaan.

Tämä palsta on kertoo kaiken suomalaisten tavisten hölmöstä jääräpäisestä toiminnasta. Ei edes ymmärretä mitä halutaan, luullaan itsestään liikoja ja haetaan kuuta taivaalta.

Kun et osaa puhua tai näyttää tunteitasi, niin se parisuhde ei voi toimia. Se on suurin syy suomalaisten hölmöihin "robotti-liittoihin". Puutuu sympatia ja puuttuu empatia. On vain väittelyä, että juuri minä en olen oikeassa.

Sitten 35v ja lopun elämän masennus kutsuu. Pitikö olla jääräpäinen? Ja omasta mielestään oikeassa?

Ei tämä elämä ole mikään "olen oikeassa laji". Parisuhde vaatii kompromisseja.

Suomessa mies on yhtä kuin nainen. Eli kaksi kokkia keittiössä. Riitaa tulee helposti.

Vierailija
175/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisen voisin saada, mutta en ole koskaan ollut valmis tekemään mitään sen eteen. Mulle pitäisi nainen tulla ovelta hakemaan ja sen naisen pitäisi olla puhdas ja enkelimäinen. Sellainen minkä edessä voisin jättää kaiken likaisuuden taakseni ja aloittaa uuden elämän hänen kanssaan. Silloin kun kävin vielä baareissa niin mua kyllä siellä lähestyi joku nainen yleensä ja sain seuraa mukaani. Mua vaan jotenkin ällötti se homma. Ne naiset oli likaisia ja niin olin minäkin.

Mistähän tämä likaisuuden harha on sinulle syntynyt? Vai oliko kyseessä mutapainibaari?

En tiedä. Mistä se sinun mielestäsi voisi johtua?

Uskotko esimerkiksi, että seksi on likaista?

En. Se on joku henkisempi juttu.

Vierailija
176/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa mies on yhtä kuin nainen. Eli kaksi kokkia keittiössä. Riitaa tulee helposti.

Annat vaan tästä lähtien naisen määrätä, niin ongelma on ratkaistu sinun kohdaltasi :)

Vierailija
177/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisen voisin saada, mutta en ole koskaan ollut valmis tekemään mitään sen eteen. Mulle pitäisi nainen tulla ovelta hakemaan ja sen naisen pitäisi olla puhdas ja enkelimäinen. Sellainen minkä edessä voisin jättää kaiken likaisuuden taakseni ja aloittaa uuden elämän hänen kanssaan. Silloin kun kävin vielä baareissa niin mua kyllä siellä lähestyi joku nainen yleensä ja sain seuraa mukaani. Mua vaan jotenkin ällötti se homma. Ne naiset oli likaisia ja niin olin minäkin.

Kokeiles välillä miehiä. Ei ehkä ällötä likaisuus

Vierailija
178/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käy Suomessakin.

Kaikestä näkyy "kupla-ajattelu" täällä. Keskustellaan vain samanmielisten kanssa ja sitten haetaan asioita, joita ei voi luonnossa toteuttaa. Tuo rähinägeeni lienee testosterokin juttuja.

Muualla maailmassa näkee terveitä äiti-tytär suhteita, Suomessa monesti välit ovat riitaisat. Ei ole tyttärillä minkäänlaista roolimallia. Ei ole sen sijaamän pojillakaan.

Tämä palsta on kertoo kaiken suomalaisten tavisten hölmöstä jääräpäisestä toiminnasta. Ei edes ymmärretä mitä halutaan, luullaan itsestään liikoja ja haetaan kuuta taivaalta.

Kun et osaa puhua tai näyttää tunteitasi, niin se parisuhde ei voi toimia. Se on suurin syy suomalaisten hölmöihin "robotti-liittoihin". Puutuu sympatia ja puuttuu empatia. On vain väittelyä, että juuri minä en olen oikeassa.

Sitten 35v ja lopun elämän masennus kutsuu. Pitikö olla jääräpäinen? Ja omasta mielestään oikeassa?

Ei tämä elämä ole mikään "olen oikeassa laji". Parisuhde vaatii kompromisseja.

Mulla on vietnamilaisia työkavereita, eikä heidän perheet ole yhtään erilaisempia kuin meilläkään. Molemmat osapuolet käy töissä, tekee kotityöt yhdessä ja kummatkin tekee ruokaa. En ole toistaiseksi näiden 16 vuoden aikana huomannut mitään erilaista meidän elintavoissamme, paitsi että he tekee töitä enemmän ja käyttävät esimerkiksi kesälomat työntekoon mansikkamailla, mustikoita keräten, moni kasvattaa omia kasviksia tms. Mutta sekin johtuu vain siitä, että heillä on ensinäkin paljon lapsia ja myös sukulaisia kotimaissa todella köyhissä oloissa, joten lähettävät rahaa myös heille. Heillä on lopulta ihan samat ongelmat täällä kuin meilläkin, esimerkiksi osalla lapsista alkaa olla ylipainoa ja esimerkiksi tällä läheisimmän työkaverini äidillä on ihan perisuomalaiset sairaudet. Masennus, diabetes ja verenpaine, ylipainoinen hän ei kuitenkaan ole. Vanhempansa siis asuvat Suomessa. Hänenkin miehensä kuulemma juo liikaa kaljaa ja haluaa välillä vetäytyä omiin oloihinsa autotalliin "filosoimaan". Eli todennäköisesti juomaan kaljaa ja katsomaan pornoa. Ihan samat jutut kuin meikäläisillä miehillä. Toki he ovat yhteisöllisempiä, mutta se on vähän pakkokin kun perheet on isoja ja osa heistä elää yhä köyhyydessä kotimaassa. Kuitenkin tämän työkaverini lapset (joita on MONTA) on osa jo sanonut, että eivät aio hankkia lapsia ollenkaan tai ei ainakaan niin paljon kuin omat vanhempansa. Eivätkä todellakaan aio mennä mihinkään mustikkametsään kyykkimään, koska rahaa saa oikeista töistä tai töitä tekemättäkin. 

Vierailija
179/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: yhden äiti on ollut prostituoitu, ja tämän vuoksi suhde naisiin on ylipäätään vääristynyt. Oikeasti haluaisi kostaa sille äidille, mutta kun ei voi tai ei uskalla, on projisoinut vihansa kaikkiin naisiin. Miten sitten isä, millaisen mallin häneltä sait?

Entäs muut? Onhan täällä muitakin. Kertokaa, jospa pääsemme ongelmanne juurisyyhyn. Ellei pysty määrittelemään mikä on ongelma, ei ole paljoa toivoa löytää ratkaisua.

Vierailija
180/269 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies ei kelpaa, koska en tasan elätä ketään lokkia. Minua ei tarvitse elättää, mutta omat kulut pitää pystyä maksamaan. Ja hyvään elämään tarvitaan enemmän kuin ne minimituet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi