Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
En kahlannut koko ketjua läpi, mutta olen aika varma, että tämä on jo mainittu: Finladersin Oikeesti, Yöööök.
Tapparammiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OPUS - Life is life
Aivan kamala lallatus. Pilaa kaikki urheilukisat.
Minä kuuntelisin mieluusti monta kertaa illassa 😅 Mitä useammin soi, niin sitä parempi. Biisin nimi on muuten Live is life.
Tämä pääsi muinoin Vivo-musiikkikanavan huonoimpien biisien listalle. En yhtään ihmettele, on ihan sontaa koko veisu.
Pari ällötystä on jäänyt mieleen, vaikka tyylillisesti ovatkin lähellä musiikkimakuani:
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Emilia - Big Big World
... lisäksi mulla on ikuiset traumat kaikkeen Eppu Normaalin tuotantoon, sillä yhteen väliin niitä soitettiin puhki radiossa (olisikohan ollut jotain 2000-luvun alkupuolta).
Ruben Stiller joululevyllään laulamassa. En muista oliko kappaleilla jotkut nimet.
koko Eppu Normaalin tuotanto + Popeda
Joku muukin inhoaa Mambaa. Eikö mamba ole käärme? Käärmeparka jonka nimi lainattu tuollaiseen surkeaan määkymiseen. Joku tuossa puhui määkymisestä, se on kyllä osuvasti sanottu. Nämä jollotukset olivat kuuminta shittiä joskus kauan sitten, ysärillä? Se oli hirveää aikaa.
Jossain noista mamban kappaleista sanoituskin on niin tiukilla, että oikein kuulee kun laulaja melkein nielaisee tukahtumaisillaan että saa laottua ja tykitettyä ne sanat sieltä ulos. Kurkkua kuristaa kuunnella. Tekee mieli mennä agressiivisesti lyömään sitä kataa tiiliseinään vai mikä se isku oli.[/quote]
Päivän naurut, käärme raukka🤣🤣🤣
Laura Närhi: Mä annan sut pois.
Siis aivan hirveä mollissa etenevä jollotus.
Kyllä huomaa että jengi ei ole tutustunut Yoko Onon tuotantoon.
Saisinko kahviini tilkan tissimaitoa
Tässäkö tää oli
Missä sitä ollaan oltu, tähän asti kysyn vaan (Matti ja Teppo). Jokseenkin kaikki räpit on myös vähän tyyliin "keisarin uudet vaatteet". Sanat alakoululaisten tasoa ja musiikkia ei nimeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Yoko Ono kevyttä kamaa tähän verrattuna
Hailii happamii ja Jujuujuustossa löytyy. Korvamatojem eliittiä ja inhokappaleita.
Olen oppinut inhoamaan Mökkitie -kappaletta. Samoin Lapin kesä ja Joutsenlaulu -limitti on aika rankasti ylittynyt.
Ei ne siis kappaleina ihan kamalia ole, mutta sattuneesta syystä ovat soineet ihan liikaa viime aikoina.
Gangnam Style. Järkyttävä renkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yoko Ono kevyttä kamaa tähän verrattuna
Helevetin kova ja tässähän oli aika monta kappaletta!
Monta niitä on. Pylly vasten pyllyä pum pum. Voi sitä häpeän määrää.
Tuula Amberlan Lulu ja ties kenen biisi Ranskalaiset korot: molemmista tulee mieleen jonkinlainen naisen kuvatus, joka kuvittelee olevansa vetävä huonoine hygienioineen, huonoine elintapoineen, huonoine hampaineen ja tunkkaisine lemuineen: ush!
Mitäpä jos kuuntelisit ko. biisin italiaksi.
Googlesta löytyy.
Maledetta Primavera eli Kirottu Kevät (oma tulkintani).
Loretta Goggi tulkitsee italiaksi.
Normaalia heteromeininkiä.