Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä minua älä jätä (takertuvan läheisriippuvaisen ihmisen tekstiä, Mamba)
Lauantai-ilta (Mamban edelleen)
I will always love you-u u uuu uuu (Whitney Houston)
Meillä puhutaan Määkijä-Terosta
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joulun aikaan soiva "pääsköön vangit vankiloistaan". Siis mitä ihmettä? Kaduille vaan penttilät ja siltavuoret.
Ei vankila RAKENNUKSISTA, vaan jokainen omista HENKISISTÄ vankiloistaan!
Jestas.
Ja mä en edes usko kristittyjen Jumalaan.
Dingon Autiotalo. Neumann oli maailmankaikkeuden paskin laulaja.
Alpo Myller - Enon disco
Kyllä, tämä on levytetty kappale. Mitä mä voitin?
Vierailija kirjoitti:
Dingon Autiotalo. Neumann oli maailmankaikkeuden paskin laulaja.
Mutta se toimi silti siinä ajassa tavalla, johon mihin mikään muu Suomiyhtye ei ole koskaan yltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Alpo Myller - Enon disco
Kyllä, tämä on levytetty kappale. Mitä mä voitin?
Ilman laulua olisi ihan ok biisi. Tarttuva melodia.
Tyhjätaulu
Enkä tarkoita Jukka Leppilampia vaan Suurlähettiläitä. Jukalla on ihan helekutin hieno biisi tuo Tyhjä taulu, mutta Suurlähettiläillä se on juuri toisin päin eli aivan kaamea. Aina meni itselläni hermo kun kuulin radiosta Suurlähettiläiltä tuon biisin
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
katkeraa settiä ;DDDD
Eikä yhtään ainoaa paremmalta kuulostavaa kappaletta kenelläkään ole tarjota verrokiksi, että toiset saisivat sen musiikkivalinnan sitten kyseenalaistaa ;DDD
MITÄ ihmettä te täällä ketjussa teette, kun musiikillinen tietämys on noin matalalla?
Olipas niin paljon huonoa suomea läpi virkkeiden...lauseesta ei kannata edes puhua. Mitä siis tarkalleen ottaen haluat nyt kuulla ja miten pitkä kirjoitus? Kysy tarkemmin, niin lupaan, että saat Gurun vastauksen! :)
En taida jaksaa Gurulta vaatia asiantuntemusta, kun ei sitä näytä olevan. Yhtään biisiä tai kenenkään koko tuotantoa ei osannut edelleenkään mainita :(
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen.
Kyseinen biisi ei kuulu mihinkään TOP25 parhaat joukkoon, mutta ei siinä alkuperäisessä esityksessä vielä mitään. Aikoinaan tuli pyörittyä baareissa, ja mikään ei ollut kauheempaa kuin se kun joku nuori jätkä pienessä maistissa päätti mennä laulamaan aikuisen naisen. "Aikuinen nainen mä oon..." ja parikymppinen jätkä lauloi.😆
Yhä ykköspaikalla on se laulu, jossa nainen laulaa monotonisesti "sä katsoit minuun, sä katsoit minuun, sä katsoit minuun". Jouduin kuuntelemaan sitä erään taksimatkan aikana ja yhä se monotonisuus ja melodian ja KAIKEN sen puute, mikä musiikissa on hyvää.. saa vähän oksennuksen nousemaan suuhun.
Myöhemmin selvisi, että tämä iskelmä on eräs Suomen suosituimpia lauluja. Maailmassa on asioita joita ei vain voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin inhoaa Mambaa. Eikö mamba ole käärme? Käärmeparka jonka nimi lainattu tuollaiseen surkeaan määkymiseen. Joku tuossa puhui määkymisestä, se on kyllä osuvasti sanottu. Nämä jollotukset olivat kuuminta shittiä joskus kauan sitten, ysärillä? Se oli hirveää aikaa.
Jossain noista mamban kappaleista sanoituskin on niin tiukilla, että oikein kuulee kun laulaja melkein nielaisee tukahtumaisillaan että saa laottua ja tykitettyä ne sanat sieltä ulos. Kurkkua kuristaa kuunnella. Tekee mieli mennä agressiivisesti lyömään sitä kataa tiiliseinään vai mikä se isku oli.
Daruden kaikki biisit mutta erityisesti sandstorm. Vaihdan radion kanavan vaikka yle puheelle, jos tuo alkaa soimaan, välittömästi. Ja mä en kuuntele puhetta radiosta.
Aina nää ketjut menee luetteloksi jokaisesta vähänkin suositusta artistista ja kappaleesta. Tai leffasta tai tv-sarjasta tai mitä nyt milloinkin vihataan ketjussa.
Jos saa sanoa, että kauhea on sellainen kappale, tai tässä tapauksessa esiintyjä, josta ei jää mitään muistijälkeä päähän... Juha Tapio. Olen tiennyt kuulleeni Juha Tapiota (radiossa selostaja sanonut tmv.), mutta yksikään kappale ei ole jäänyt päähän. Yleensä mulla on korvamato-ongelma, ihan varmasti v-maiset virret ja renkutukset on vuosikymmeniä päässä, sekä tykkäämäni kappaleet että vihaamani biisit. Eri vuosikymmeniltä. Myös klassisen musiikin klassikot soivat joskus päässä. Lauritähkät ja annaerikssonit, ja jos kappale ei ole tuttu, äänestä voin päätellä kuka laulaa. Mutta Juha Tapio... Oikeasti pelottavaa ja kauheaa. Ei mitään hajua, ei mitään tajua. Parhaiten muistan kun Putouksessa Ernest Lawson parodioi ja lauloi Juha Tapion kappaleen. Mutta kappaleen nimeä saati sanoja tai melodiaa en siitäkään muista. Tämä on oikeasti tosi omituista. Onko vika minussa (ja mikä vika tämä voi olla?) vai onko Juha Tapio niin mitäänsanomaton lauluntekijä ja laulaja, että todellakaan Yhtään Mitään ei jää päähän? Jos näin, niin miten se voi olla niin suosittu?
Tarja Malmströmin tai "Darjan" koko "tuotanto", jos sitä sellaiseksi voi kutsua.