Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Aina kun radiosta alkaa "mies tuli vuonolta näyttäen huonolta" vaihtuu radiokanava.
Kamala jollotus. Samalla nuotilla jollotetaan muka nokkelasti ja kappale kestää ja kestää.
Kaikki Arttu Wiskarilta ja hänen taustajoukoltaan. Kertoo just kaiken oleellisen, että joku Teemu Selänne fanittaa tätä.
Soutaa huopaa soutaa huopaa soutaa huopaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve Rostin se jonka alussä määkii "Jäi äiti itkemään", niin hirveä renkutus että alitajuntani on pyyhkinyt biisin nimen mielestä!
Voisiko olla biisi nimeltä Charlie Brown? Jotenkin karmea renkutus.
Ei ole. Nuo itkemislyriikat on kyllä Vicky Rostin biisistä, mutta biisi on nimeltään Kun Chicago kuoli. Yksi eniten väärinkuulluista biiseistä muuten ;)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun radiosta alkaa "mies tuli vuonolta näyttäen huonolta" vaihtuu radiokanava.
Kamala jollotus. Samalla nuotilla jollotetaan muka nokkelasti ja kappale kestää ja kestää.
Juice on toisinaan vaikeaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Soutaa huopaa soutaa huopaa soutaa huopaa...
Juu, kauhea on, Elokuu on bändi. Inhoan myös Nopsajalan biisiä Lupaan olla. Biisi valuu jotenkin sellaista löysää limaa.....
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei millään kestä kuunnella räppiä.
Ainoa mieleen tuleva poikkeus on Petelius-Kalliala -kaksikon esittämä Rappari-räppi jossakin muinaisessa sketsiohjelmassa (Hymyhuulet?).
Tämä?
Mikä tahansa Popeda, Mustat enkelit, Costello Hautamäki, Hauli Bros., Jay Lewis Gang, Rammstein, Blind Channel
Tämä on vahva ehdokas. Olin töissä ja tämä soi keskusradiosta. Harkitsin vakaasti kaiuttimen irti repimistä seinästä. Kuunnelkaa vaikka 2 minuutin kohdalta.
Sydämeeni joulun teen – pilattu kertsin loputtomalla toistolla.
Juha Tapion tuotanto, telkkarissa jos hoilottaa niin kanava vaihtuu välittömästi.
Surkuden surkeus suomalainen musiikkimaku!
Joko Hanna Ekolan Villihevosia on mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vahva ehdokas. Olin töissä ja tämä soi keskusradiosta. Harkitsin vakaasti kaiuttimen irti repimistä seinästä. Kuunnelkaa vaikka 2 minuutin kohdalta.
Hah hah! On aika kauhea. Tuli kyllä nostalginen fiilis. Muistan tuon bändin lapsuudesta ja tuon biisin. Mun lapsuudessa kuunneltiin tosi paljon musiikkia ja silloin oli Suomi-iskelmän kulta-aikaa.
Pertti Kurikan nimipäivät, aina mun pitää.
Ai kamala.
Kaikki Erinin laulelut. Ihan ärsyttävin on tämä ei tainnut tyttö tietää hoilotus. Äsken radiossa rallatteli kokeile mua kokeile mua.
Kuka hitto sille tekee nämä kamalat biisit.
Lauri Tähkän Morsian.
En käsitä, miten jotkut voivat pitää tätä kappaletta maailman romanttisimpana, kun laulun mies on sekopää, joka kyttää vuosikausia, milloin nainen vapautuu ja on ehtinyt ennen parisuhteen alkua rakentaa hänelle ja tuolle naiselle talon ja kasvattaa pihakoivun... Aika pitkään on siis sitä naista kytännyt.
Toi toinen ei kylläkään sovi lastenohjelmaan 😂