Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
winner kirjoitti:
Olen oppinut inhoamaan Mökkitie -kappaletta. Samoin Lapin kesä ja Joutsenlaulu -limitti on aika rankasti ylittynyt.
Ei ne siis kappaleina ihan kamalia ole, mutta sattuneesta syystä ovat soineet ihan liikaa viime aikoina.
Hakuliselta olen kuullut aika paljon soitettavan Yö jota ei ollutkaan-kappaletta, tuntuu, että radiot soittanut sitä enemmän kuin Joutsenlaulua. Se toki ei ole kauhea kappale ja onhan tuokin ihan tunnettukin Jussin kappale.
Erika Wikmanin kaikki biisit.
Ei tarvi kuin mennä lähimpään hypermarkettiin tai ostoskeskukseen. Siellä ne kaikki kauheudet soi.
Jarkko Aholan korvia vihlova rääkyminen.
Erinin "anna mun rakastaa". Kauheeta kuraa.
Vera Telenius: Miljoona ruusua
Arja Saijonmaa: Jag vill tacka livet
Matti ja Teppo: Mä joka päivä työtä teen
Erkki Junkkarinen: Ruusuja hopeamaljassa
Anita Hirvonen: De va kukku de
Kisu Jernström: Juustossa löytyy
Joku suuttuu nyt, mutta sanonpa kuitenkin: Juicen Viidestoista yö. Muitakin biisejä on Juicelta jotka on ihan renkutusta mutta joita aikoinaan ja edelleen pidetään hyvinä.
Vierailija kirjoitti:
Vera Telenius: Miljoona ruusua
Arja Saijonmaa: Jag vill tacka livet
Matti ja Teppo: Mä joka päivä työtä teen
Erkki Junkkarinen: Ruusuja hopeamaljassa
Anita Hirvonen: De va kukku de
Kisu Jernström: Juustossa löytyy
Tuossapa hyvät esimerkit Suomi-renkutuksista. Tuo juusto biisi on ihan käsittämättömän kauhea. Miksiköhän se on edes tehty?
Minä luin ihmeissäni ketjua ja ihmettelin onneksi palasin katsomaan aloitusta:
Olin lukenut KAUNEIMMAT😡😡
Kukahan lauloi aikoinaan äklösiirappisen "Odotat lastain".
Luulis muijan juoksevan parkuen karkuun, jos mies kiekuisi näin!
pakko tulla kyl kiittämään tätä keskustelulinjaa. kihlatun kanssa ollaan menossa naimisiin, ja haluttiin tehdä sellanen soittolista mikä on niin järkyttävää paskaa, että niitä hääbileitä ei unohda kukaan. Täältä on löytynyt niin paljon hyvää listamateriaalia, että oksat pois . Ja koska haluan itsekkin lisätä yhden biisin etten täytä tätä ihan paskalla niin tässä ~
Vierailija kirjoitti:
Joulumaa
sekä
Kotimaa kun taakse jäi
Molemmat sävellyksinä puhdasta höttöä, niin että sieluun sattuu.
Nämä biisit, joissa säkeistössä ja kertosäkeessä on sama melodia, ovat vähän hassuja. Joulumaa on juuri sellainen. Morning Has Broken on samanlainen.
Virve Rostin se jonka alussä määkii "Jäi äiti itkemään", niin hirveä renkutus että alitajuntani on pyyhkinyt biisin nimen mielestä!
Johanna Kurkelan ihan mikä vaan. Ihme kitinää ja vinkunaa.
"Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata...Aina mun pitää..."
Tää on mulle siinä rajoilla, ärsyttääkö vai ei, mutta tekijöiden mukaan tämän onkin ollut tarkoitus ärsyttää kuulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Virve Rostin se jonka alussä määkii "Jäi äiti itkemään", niin hirveä renkutus että alitajuntani on pyyhkinyt biisin nimen mielestä!
Voisiko olla biisi nimeltä Charlie Brown? Jotenkin karmea renkutus.
No onpa mielenkiintoista: kukahan/ketkähän noita örinöitä ja murinoita örisee/murisee? Olisi mielenkiintoista nähdä bändi esiintymässä: minua alkaa naurattaa, kun kuuntelen tätä, eli ei kai se nyt niin kauheeta ainakaan minun mielestä ole, kun kerran naurattaakin!