Mitä nuoret aikuiset tyttärenne ajattelevat prisuhteista? Kerron oman mietteet.
Omani on 19-v. Hän on sitä mieltä, että nuoret miehet ovat kaikki huonoja.
Arvelee, ettei löydä kunnollista miestä ja kokee, että voi elää yksin mieluummin kuin huonon miehen kanssa.
Jollei löydy kunnollista, aikoo tehdä lapset yksin myös.
Seurusteli 3 vuotta ja sen jälkeen on ollut lyhyissä tapailusuhteissa muutaman kanssa. Nyt seurustelee hyvin kevyesti yhden kanssa. (Eli ei tapailemuista, mutta tuon yhden kanssa on hiukan. Tunteita pelissä)
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.
Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?
Vastasit omaan kysymykseesi. Eli syy on se, ettei miehillä eli poikien isillä ole sosiaalista painetta ottaa vastuuta lastensa kasvatuksesta. Pojat sitten seuraavat isiensä mallia.
Niin kauan kun me keskitymme vastuuttamaan naiset kasvatustuloksesta, tilanne tulee olemaan tämä.
Naiset tukee tätä itsekkin pakottamalla poikansa armeijaan ja raskaisiin töihin mutta syyttäkää vaan joka asiasta miehiä.
Armeijassa mies oppii ainakin petaamaan sänkynsä. Pakkohan sodassa on myös jonkun miehen osattava laittaa ruokaa muille.
"Nyt seurustelee hyvin kevyesti yhden kanssa"
Tässä se syy, miksi "kunnon miehiä ei ole". Naiset eivät kepeämielisyytenstäv vuoksi yksinkertaisesti ole vaivan arvoisia enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen aloitus naisista poistuisi sekunneissa.
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Voisitko mennä muualle spämmäämään tuota sovinistista agendaasi?
Naisista vastaava aloitus olisi kadonnut nopeammin kuin ehdit sanoa "feminismissä on kyse tasa-arvosta"
Mikä tuosta tekee muuten sovinistisen? Häiritseekö kun viestien m i e s v i h a n tuo näkyville?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 vuotias nainen, deittaillut ja ollut 3 suhteessa jokainen max 2-4 vuotta.
Nykyään olen sinkku ja onnellinen. Minustakin monet miehet ovat mitään sanomattomia, ei ole omaa mieltä tai itseään ja ajatuksiaan ei tuoda esille, monilla ei ole tavoitteita tai unelmia elämässä tai mitään harrastuksia. Ottaisin itseni tasoisen miehen jolla on samat arvot kuin minulla ja tykkää harrastella ja kehittää itseään mutta eipä tule vastaan.
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, ei osata keskustella asioista, ei haluta kehittyä ihmisenä, minä ainakin haluan aina olla parempi versio itsestäni. Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.
Miesnäkökulmasta naisista löytyy kyllä yhtä paljon mitäänsanomattomia mutta haukkukaa vain naisvihaajaksi ja antakaa alapeukkujen tulla. Sinäkin varmaan seurustelit niitten supliikkien pelimiesten kanssa?
Tietysti, kenen muunkaan? Ei ne nössöt minulle kahvia, baari-iltaa ja leffaa olisi maksaneet.
Sitten ulisett turhasta kuten ne 60v ukot jotka ei saa 18v naista. Jaksuja vaan sulle. Ensin valitat että miehet ei ole tasa-arvoisia ja sitten vaadit miestä maksamaan kaiken. Feministien kaksoistandartit jossa vain naisella on oikeus tasa-arvoon. Hyvä vaan että moni mies kiertää tuollaisen seksistisen mies vihaajan kaukaa.
Vaikka toho ikäluokkaan en kuulukkaa, nii ei tuo kivalta tunnu, et vihataan kaikkii miehii vaan muutaman miehen takii. Tollaset yleistykset vois kyl jättää pois. Se et jotkut ajattelee, et on naisten ja miesten töitä on kyl tosi vanhanaikasta, mut vielä typerämpää on vihata kaikkii miehii tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Painu helvettiin itkemästä naisten palstalta senkin ulimiesten ritari.
Ai tämä on naisten palsta? Onko se mainittu käyttöehdoissa?
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että häntä siis harmittaa miehissä lähinnä *tyhmyys ja lapsellisuus* ja liika päihteiden käyttö.
Nuohan on nimenomaan nykyaikana naisten harrastuksia. 30v naisetkin elää kuin pissikset.
Vierailija kirjoitti:
Modet ne taas fistaa itseään molempiin reikiin TÄSSÄKIN miesvihaketjussa mukana onanoiden.
Ihan oikeasti tällainen paskamaalittaminen mitä tahansa muuta ihmisryhmää kohtaan olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta miesvihaaminen se vaan on modevittujen suojeluksessa.
Pitäähän sitä katsoa kuinka ihanat miesvihaviestit saavat tykkäyksiä
Tyttöni kohta 19 v, seurustelee ja osittain asuu yhdessä poikakaverinsa kanssa. Ylppäreitten jälkeen kuulemma muuttavat yhteen. Ovat ihanan rakastuneita, heitä yhdistää yhteiset harrastukset ja samanlaiset tulevaisuudentoiveet. Muutaman vuoden kuluttua suunnittelevat menevänsä naimisiin ja alta kolmekymppisenä haluavat lapsia, 2-3. Oma talo maaseutupaikkakunnalta. Tyttöni on ihana, olen hänestä niin ylpeä. Onneksi o löytänyt kunnollisen poikakaverin, jolla on perinteiset arvot. Toivon todella, että pysyvät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap lisää vielä, että häntä ärsyttää koko mies kunnassa myös se, että jotkut kuvittelevat jotkut työt vain naisten töiksi ja jotkut työt miesten töiksi.
Eli kokee, ettei oikeaa tasa-arvoa ole.
Tämä lienee melko yleistä. Mä sain kuulla nuorempana paljon akattelua, kun tykkäsin tehdä ruokaa ja pitää kodin siistinä. Ei vissiin ole soveliasta käytöstä miespuoliselle. En ole heteromies, joten kai se sitten on niin, että naisen näkökulmasta ne hyvät miehet on homoja pääosin :D
mutta muistan nuoruudesta tuon miten paljon sain lokaa niskaan, kun tein ns ak kojen hommia
Parisuhdeasenteet muuntuvat nähdäkseni sukupolvittain. Tämän hetken kolmi- ja nelikymppisillä on vaikeaa, sen näen, mutta itse syyttäisin tästä pikemminkin yleistä yhteiskunnallista ilmapiiriä. Osansa on sillä mieskulttuurilla, johon he ovat kasvaneet.
Nuoremmilla ikäluokilla asiat voivat olla toisin. Heidän kiinnostuksensa kohdistuu toisenlaisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lisää vielä, että häntä ärsyttää koko mies kunnassa myös se, että jotkut kuvittelevat jotkut työt vain naisten töiksi ja jotkut työt miesten töiksi.
Eli kokee, ettei oikeaa tasa-arvoa ole.
Tämä lienee melko yleistä. Mä sain kuulla nuorempana paljon akattelua, kun tykkäsin tehdä ruokaa ja pitää kodin siistinä. Ei vissiin ole soveliasta käytöstä miespuoliselle. En ole heteromies, joten kai se sitten on niin, että naisen näkökulmasta ne hyvät miehet on homoja pääosin :D
mutta muistan nuoruudesta tuon miten paljon sain lokaa niskaan, kun tein ns ak kojen hommia
Niin ja edelleen gallupissa naiset kannattivat että vain miehillä on oltava asevelvollisuus. Omilla asenteillako ei ole vaikutusta kun itse kannatatte näitä miesten töitä?
Vierailija kirjoitti:
Modet ne taas fistaa itseään molempiin reikiin TÄSSÄKIN miesvihaketjussa mukana onanoiden.
Ihan oikeasti tällainen paskamaalittaminen mitä tahansa muuta ihmisryhmää kohtaan olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta miesvihaaminen se vaan on modevittujen suojeluksessa.
Ilmeisesti et lue kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?
Vastasit omaan kysymykseesi. Eli syy on se, ettei miehillä eli poikien isillä ole sosiaalista painetta ottaa vastuuta lastensa kasvatuksesta. Pojat sitten seuraavat isiensä mallia.
Niin kauan kun me keskitymme vastuuttamaan naiset kasvatustuloksesta, tilanne tulee olemaan tämä.
Naiset tukee tätä itsekkin pakottamalla poikansa armeijaan ja raskaisiin töihin mutta syyttäkää vaan joka asiasta miehiä.
#NAISVIHANÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mene sinä feministi muualle tai hyväksy sitten se että naisia saa haukkua samalla tavalla ja aihetta varmaan olisikin.
Miksi tulet haukkumaan naisia naisten palstalle?
Vaikka juuri ulithan tuota harrastavat. Ihan oikeasti, eikö näitä äijäpalstojen reppanoita saada poistettua täältä? Tulevat vain sotkemaan naisten keskusteluita typerillä "sivalluksillaan".
Vierailija kirjoitti:
"Nyt seurustelee hyvin kevyesti yhden kanssa"
Tässä se syy, miksi "kunnon miehiä ei ole". Naiset eivät kepeämielisyytenstäv vuoksi yksinkertaisesti ole vaivan arvoisia enää.
#NAISVIHANÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 vuotias nainen, deittaillut ja ollut 3 suhteessa jokainen max 2-4 vuotta.
Nykyään olen sinkku ja onnellinen. Minustakin monet miehet ovat mitään sanomattomia, ei ole omaa mieltä tai itseään ja ajatuksiaan ei tuoda esille, monilla ei ole tavoitteita tai unelmia elämässä tai mitään harrastuksia. Ottaisin itseni tasoisen miehen jolla on samat arvot kuin minulla ja tykkää harrastella ja kehittää itseään mutta eipä tule vastaan.
Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, ei osata keskustella asioista, ei haluta kehittyä ihmisenä, minä ainakin haluan aina olla parempi versio itsestäni. Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä.
Haluaisin kuulla kaltaisiltasi naisilta, että millaisia nämä paasaamiseen tottuneet, mitäänsanomattomat miehet arjessa oikeasti ovat ja miten se ilmenee? Itse olen 5 vuotta asunut yksin enkä ole koskaan ollut parisuhteessa, niin en tiedä miten itse toimisin sellaisessa.
Osaan kuitenkin pestä itse pyykkini, kasata huonekaluni, siivota, sisustaa ja huolehtia kaikesta kun ei sitä kukaan puolestanikaan tee. Eikö muut ikäisemme miehet ole tämmösiä?
Tuota "olla parempi versio itsestä" en kyllä joka tilanteessa itse aina ymmärrä, miksi pitäisi jatkuvasti olla parempi, eikö voi tyytyä jossain vaiheessa siihen mitä on? Ja jos haluaa kehittyä, kehittyy sitten. Miksi siitä pitää tehdä tuollainen pakkomielle, ettei koskaan voi olla paikallaan ja tyytyväinen elämäänsä?
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsesi seurustellut koko teini-ikänsä? On 19 v. jo ehtinyt olla 3 v. suhteessa ja "pettyä".
19 -vuotiaan ihan hyvä itsenäistyä ja aikuistua ennen parisuhdetta.
En tiedä missä piireissä tyttäresi oikein pyörii, mutta omassa tuttavapiirissä myös miehet osallistuvat kotihommiin.Tytär seurusteli sen 3 vuotta 14-17- vuotiaana. Sen jälkeen tosiaan lyhyempiä suhteita.
Tuo eka oli todellinen superihastus. Hän kuitenkin alkoi käyttää liikaa päihteitä ja jäi huumeista kiinni poliisille. Halusi olla liikaa tuossa huonossa kaveriporukassaan. Tyttäreni oli pakko lopettaa suhde mahdottomana. (poika kinuu edelleen takaisin)
Nyt tytär ei siedä enää lainkaan känniin juomista miehiltä tuon kamalan kokemuksen jälkeen. (tytär ottaa alkoholia vain kohtuudella itse)
Ap
Joo no jos 14-v toteaa että pojat käyttää liikaa päihteitä niin tottahan se on.
Kannattaisi tuonkin naisen katsoa meitä hieman vanhempia herrasmiehiä. Esimerkiksi 40+ ikäluokassa on paljon mainioita herroja jotka ovat väsyneet ensimmäiseen vaimoonsa ja laittaneet sen nalkuttavan persjalkaisen akan kiertoon.
Nykynuoret käyttävät huomattavasti vähemmän päihteitä kuin 40+ herrat.
4 annosta viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mene sinä feministi muualle tai hyväksy sitten se että naisia saa haukkua samalla tavalla ja aihetta varmaan olisikin.
Miksi tulet haukkumaan naisia naisten palstalle?
Vaikka juuri ulithan tuota harrastavat. Ihan oikeasti, eikö näitä äijäpalstojen reppanoita saada poistettua täältä? Tulevat vain sotkemaan naisten keskusteluita typerillä "sivalluksillaan".
Ei tämä ole vain naisille. Ensin vaaditaan että miehen pitää osallistua lastenhoitoon ja nyt hän ei saa osallistua vauvapalstan keskusteluun. Miksi itse hyväksyr aloituksen miesten haukkumisen? Sinusta kaikki miehet on surkimuksia mutta naisista sellaista ei löydy vaan kaikki ovat puhtaita pulmusia ja virheettömiä.
Alapeukuista päätelle kalikka osui. Naiset ei ikinä näe omassa seksistisessä asenteessaan mitään väärää mutta miehiä haukutaan joka asiasta. Tottahan tuo on.