Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nuoret aikuiset tyttärenne ajattelevat prisuhteista? Kerron oman mietteet.

Vierailija
17.01.2021 |

Omani on 19-v. Hän on sitä mieltä, että nuoret miehet ovat kaikki huonoja.

Arvelee, ettei löydä kunnollista miestä ja kokee, että voi elää yksin mieluummin kuin huonon miehen kanssa.

Jollei löydy kunnollista, aikoo tehdä lapset yksin myös.

Seurusteli 3 vuotta ja sen jälkeen on ollut lyhyissä tapailusuhteissa muutaman kanssa. Nyt seurustelee hyvin kevyesti yhden kanssa. (Eli ei tapailemuista, mutta tuon yhden kanssa on hiukan. Tunteita pelissä)

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä. 

Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.

Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?

Miksi pitäisi tuottaa aviomiesmateriaalia jos naiset eivät edes halua avioon. Kaikille parasta että myös ne miehet kasvatetaan itsenäisiksi että he eivät naista rinnalleen kaipaa passaamaan tai passattavaksi.

Vierailija
22/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kenelläkään ei Suomessa ole velvollisuutta seurustella. Sitten kun vielä saataisiin mammat tajuamaan, että kenelläkään - edes nuorilla miehillä - ei ole myöskään velvollisuutta täyttää mitään unelmavävyn muottia, vaan he saavat olla juuri sellaisia kuin haluavat.

Eihän siinä ole mitään ongelmaa. Miehet ovat vihdoin oppineet elämään ilman seksiä ja se on tosi hyvä juttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär on pienestä pitäen leikkinyt enemmän poikien kanssa olematta itse poikamainen. Nyt hän on löytänyt oman kivan opiskelijapiirin, joka pitää yhtä näin korona-aikaan. Enemmistö taitaa olla nuoria miehiä, mutta olen ymmärtänyt, että henki on toverillinen. Uskon, että hän saa näin nähdä positiivisia puolia vastakkaisessa sukupuolessa. Ihan kaikkea en utele.

Eli hän on "tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa"-nainen. Nauttii saamasta huomiosta jonka saa miesten seurassa.

Yleensä tälläiset vielä pompottelevat miehiä oman mielen mukaan kun kaveriporukan miehet odottavat ihastuneina kenet valitsee.

Tälläinen nainen ei osaa sit yhtään toimia naisporukassa koska joutuisi samalle viivalle muiden naisten kanssa eikä olisi "spesiaali". MUTTA yleensä tälläiset itserakkaat ja omahyväiset naiset löytävät miehen ja hyvän miehen löytävätkin. Sellaisen kiltin jota voi pompottaa oman mielen mukaan.

Vierailija
24/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kenelläkään ei Suomessa ole velvollisuutta seurustella. Sitten kun vielä saataisiin mammat tajuamaan, että kenelläkään - edes nuorilla miehillä - ei ole myöskään velvollisuutta täyttää mitään unelmavävyn muottia, vaan he saavat olla juuri sellaisia kuin haluavat.

Eihän siinä ole mitään ongelmaa. Miehet ovat vihdoin oppineet elämään ilman seksiä ja se on tosi hyvä juttu :)

En minä ainakaan elä ilman seksiä, vaikka mies olenkin.

Olisikohan mitenkään mahdollista, että on olemassa useampi kuin yksi mies?

Vierailija
25/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei koskaan ole vaatinut parisuhdetta.

Vierailija
26/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä ne kunnon miehet on" t.ulinaiset

Määritelkääpä ihan alkuun itsenne ja mikä on kunnon nainen. Sitten voitte alkaa vaatimaan miehiltäkin jotain 

Kunnollinen puoliso (mies tai nainen) laittaa perheen kavereiden edelle ja tekee kotitöitä tasapuolisesti. Kohtelee puolisoaan ystävällisesti ja pyrkii myös ansaitsemaan perheelle toimeentuloa kymyjensä mukaan. Kunnollinen puoliso ei käytä liikaa päihteitä.

Miksi tälle 2 alanuolta.

Vierailija
27/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun parikymppinen tyttäreni on onnelisessa parisuhteessa ihanan naisen kanssa. Lapsen teko ei vielä ole heille ajankohtaista.

Kuka näitä lesbopakotuksia tänne spämmää joka ketjuun? 

Mitä ihmeen "lesbopakotuksia"?

Vierailija
28/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä. 

Entinen eksäni oli tosi mukava ja hauska mies mutta hirveän laiska kotitöissä ja loppujenlopuksi olin hänellekkin itsestään selvyys.

Haluaisin poikien äitien selittävän tämän yhtälön. Mikä on poikien äideillä syynä tuottaa niin huonoa aviomiesmateriaalia?

Mikä sinusta tekee vaimomateriaalia? 

Mistä kaupasta naisia saa ostaa omien lokerointiensa mukaan? 

Jokaisen ihmisen täytyy hoitaa ruoka, vaatteet ja koti oli yksin tai ei. Ei ole kysymys mieltymyksistä vaan pakollisista arjen töistä, jotka on jokaisen hoidettava.

Vastaatko kysymykseen? 

Vierailija
29/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määritelkääpä ihan alkuun itsenne ja mikä on kunnon nainen. Sitten voitte alkaa vaatimaan miehiltäkin jotain 

Kunnollinen puoliso (mies tai nainen) laittaa perheen kavereiden edelle ja tekee kotitöitä tasapuolisesti. Kohtelee puolisoaan ystävällisesti ja pyrkii myös ansaitsemaan perheelle toimeentuloa kymyjensä mukaan. Kunnollinen puoliso ei käytä liikaa päihteitä.

Taas on ne olemattomat lapset oliukkoina.

Mikä sinusta tekee sen kunnon naisen? Tuleeko vastausta? 

Vierailija
30/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi 20v. sitten ollut nykyinen meininki, niin en olisi koskaan mennyt naimisiin saatikka hankkinut yhtä enempää lapsia. Sen ainokaisenkin olisin tehnyt yksin. Nyt lapset ovat 2-kymppisiä.

Vierailija
31/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suhteista? Pirisuhteista? 

Vierailija
32/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tälle 2 alanuolta.

Tämä vauvapalsta on sinkkujen velojen valtakunta ja ihminen, joka laittaa perheen kavereiden edelle on heille lähinnä painajainen.

Vierailija
33/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär on pienestä pitäen leikkinyt enemmän poikien kanssa olematta itse poikamainen. Nyt hän on löytänyt oman kivan opiskelijapiirin, joka pitää yhtä näin korona-aikaan. Enemmistö taitaa olla nuoria miehiä, mutta olen ymmärtänyt, että henki on toverillinen. Uskon, että hän saa näin nähdä positiivisia puolia vastakkaisessa sukupuolessa. Ihan kaikkea en utele.

Eli hän on "tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa"-nainen. Nauttii saamasta huomiosta jonka saa miesten seurassa.

Yleensä tälläiset vielä pompottelevat miehiä oman mielen mukaan kun kaveriporukan miehet odottavat ihastuneina kenet valitsee.

Tälläinen nainen ei osaa sit yhtään toimia naisporukassa koska joutuisi samalle viivalle muiden naisten kanssa eikä olisi "spesiaali". MUTTA yleensä tälläiset itserakkaat ja omahyväiset naiset löytävät miehen ja hyvän miehen löytävätkin. Sellaisen kiltin jota voi pompottaa oman mielen mukaan.

Ei kuule, ei hän ole ollenkaan tuollainen kuin mielikuvituksessasi kuvittelit. Olisit positiivisesti yllättynyt, jos tuntisit hänet :)

Vierailija
34/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit omaan kysymykseesi. Eli syy on se, ettei miehillä eli poikien isillä ole sosiaalista painetta ottaa vastuuta lastensa kasvatuksesta. Pojat sitten seuraavat isiensä mallia.

Niin kauan kun me keskitymme vastuuttamaan naiset kasvatustuloksesta, tilanne tulee olemaan tämä.

Vierailija
35/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena lyhyitä tapailujuttuja ja niitä muita ei vakavia. Olin 25-vuotias kun tuli viimein vastaan se mies jonka kanssa parisuhteen halusin. Jos ei olisi tullut olisin yhä vain jatkanut sinkkuna.

En pidä itseäni mitenkään erikoisena. Eiköhän kaikki toimi ja ajattele noin.

Vierailija
36/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen aloitus naisista poistuisi sekunneissa.

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Painu helvettiin itkemästä naisten palstalta senkin ulimiesten ritari. 

Vierailija
37/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Voisitko mennä muualle spämmäämään tuota sovinistista agendaasi?

Vierailija
38/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Voisitko mennä muualle spämmäämään tuota sovinistista agendaasi?

Mene sinä feministi muualle tai hyväksy sitten se että naisia saa haukkua samalla tavalla ja aihetta varmaan olisikin.

Vierailija
39/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Painu helvettiin itkemästä naisten palstalta senkin ulimiesten ritari. 

Kylläpäs oletkin ihanan tasa-arvoinen feministi. Et varmaan pahastu jos naisia haukutaan samasta asiasta?

Vierailija
40/105 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 27 vuotias nainen, deittaillut ja ollut 3 suhteessa jokainen max 2-4 vuotta.

Nykyään olen sinkku ja onnellinen. Minustakin monet miehet ovat mitään sanomattomia, ei ole omaa mieltä tai itseään ja ajatuksiaan ei tuoda esille, monilla ei ole tavoitteita tai unelmia elämässä tai mitään harrastuksia. Ottaisin itseni tasoisen miehen jolla on samat arvot kuin minulla ja tykkää harrastella ja kehittää itseään mutta eipä tule vastaan. 

Ongelma on monissa miehissä se että he ovat tottuneet passaamiseen eivätkä ole itsenäisiä, esim. suhteessa joutuisin varmasti tekemään työtä enemmän kuin mies, ei osata keskustella asioista, ei haluta kehittyä ihmisenä, minä ainakin haluan aina olla parempi versio itsestäni. Jos lapsi hankitaan niin ongelmia tulee siinäkin ettei mies auta lapsen hoidossa tai tee kotitöitä. 

Miesnäkökulmasta naisista löytyy kyllä yhtä paljon mitäänsanomattomia mutta haukkukaa vain naisvihaajaksi ja antakaa alapeukkujen tulla. Sinäkin varmaan seurustelit niitten supliikkien pelimiesten kanssa?

Tietysti, kenen muunkaan? Ei ne nössöt minulle kahvia, baari-iltaa ja leffaa olisi maksaneet.