Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi naisystävänsä tehdä hänelle Tinderin ja käyttää sitä, nainen ihmeissään että miten mies voisi päästä treffeille kun ei saa edes vastauksia

Vierailija
17.01.2021 |

Mielenkiintoinen video, jota kautta naiset pääsevät miehen saappaisiin mitä tulee nettideittailuun:

Alla oli hyvä tätä videota kuvaava kommentti:

"Dating for girls is like shopping. Dating for guys is like a job interview."

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.

Eli naiset pääsääntöisesti löytävät sieltä kumppanin, eli miehiä löytyy naisille? Millä lailla on naisten syy, jos miehiä on niin paljon enemmän, että iso osa jää yli? Tuohan tarkoittaisi sitä, että kymmentä naista kohti pitäisi olla sata miestä, jos kerran naiset saavat kumppanin, mutta 90% miehistä ei. 

Älä yritä selittää asiaa muuksi hlvetin etuoikeutettu erakko. Stana tarvinu sinunkaan muuta kuin syntyä naiseksi ja saat pop-tähden suosion ja kuitenkin vinguttaa tasa-arvosta ja naisten sorrosta.

Jos tarkoitat pop-tähden suosiolla miesten suosiota, niin etkö hauku nyt vähän väärää puuta? Minä en ainakaan ole pyytänyt tai keivannut yhdeltäkään mieheltä minkäänlaista suosiota. Olen kiinnostunut naisista. Ehkä sinun kannattaisi keskittyä haukkumaan niitä miehiä, jotka vonkaavat lesbojakin treffeille, vaikka kuinka on sanottu, että en ole miehistä kiinnostunut. Sehän on teidän miesten oma vika, jos kerran kaikki naiset saavat ihan liikaa huomiota miehiltä. Emme me naiset voi miesten käytökseen vaikuttaa, kun kerran jopa selkeä ilmoitus "olen lesbo, en ole kiinnostunut miehistä" ei vaikuta. 

Mitä me voisimme asialle tehdä? Kun kerran edes lesbona olo ei muuta tilannetta. Niin kyllä se on teidän miesten itse muutettava käyttäytymistänne. Minä olen juuri se, joka kerroin saaneeni yhteydenottoja miehiltä, vaikka etsin lesbosuhdetta - en ihan ymmärrä, miten tämä voi olla naisten vika. Miehethän siinä tyrkyttävät itseään jopa niille, jotka eivät halua MINKÄÄNLAISTA miestä. Muuttakaa itse omaa toimintaanne.

Vierailija
62/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten oikeastaan haluaisitte? Haluaisitteko paljon matcheja tavallisilta naisilta? Vai haluaisitteko muutaman matchin tavallsilta naisilta? vai haluaisitteko paljon matcheja sekä tavallisilta että hyvännäköisiltä naisilta, joista voisitte sitten karsia pois ne tavikset je keskittyä hyvännäköisiin? Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Kun näitä aloituksia nyt tulee jatkuvasti, niin millaista muutosta oikein toivoisitte? Vai haluaisitteko kenties, että naisetkin alkuun "tykkäisivät" kaikista Tinderistä, jolloin miehet saisivat niin monta matchia kuin palvelussa on naisia, ja sitten se varsinainen karsinta käytäisiinkin vasta sen jälkeen?

Vai toivoisitteko, että miesten ulkonäköihanteet yhteiskunnassa olisivat toisenlaisia? Tässä ketjussa joku jo mainitsikin että lihava nainen on turn off. Mutta toivoisitteko siis, että ne ominaisuudet miehissä, jotka nyt ovat turn off, muuttuisivatkin toiveominaisuuksiksi, ja naiset alkaisivat toivoa kumppaniltaan kaikkea sitä, mikä nyt on epätoivottua?

Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Haluaisin edes yhden matchin tavalliselta naiselta, jotta voisimme tutustua ja ehkä tavata, jospa hänestä saisi elämänkumppanin tai vaikka edes kaverin. Kolmen kuukauden aikana en ole saanut vielä yhtään tilaisuutta. En vaadi naiselta mitään ominaisuuksia, joita en itse pysty ylittämään.

Ymmärrän, että se on turhauttavaa. Minulla oli nuorena sama ongelma, etten meinannut löytää ketään (ja olen siis nainen). Tinder on sillä lailla hankala, kun ei pääse näyttämään kaikkia hyviä ja kiinnostavia puolia persoonastaan, vaan siinä korostuu ulkoinen olemus ja se, miten kiinnostavasti onnistuu pieneen tilaan kirjoittamaan itsestään. Oletko kokeillut OkCupidia tms? Ainakin aiemmin siinä oli hyvänä puolena se, että oli paljon tilaa profiiliteksteille, ja siinä oli mahdollisuus erottautua sitäkin kautta muista. Ja kuvien merkitys tietysti korostuu tällaisissa aina, kun tapaamisen sijaan toinen kohdataan kuvaruudulla.

Kokeilin myös Happy Pancakea ja Treffit24-palstaa, mutta niissä oli todella vähän käyttäjiä ja samat ongelmat pienemmässä mittakaavassa. Kaikkien odotusten vastaisesti parhaiten on toiminut Yli laudan anonyymi seuranhaku, minkä kautta olen tavannut kaksi henkilöä ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja. Harmi vaan, että oltiin liian erilaisia, joka selvisi vasta tapaamisen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää, että nainen ei ymmärrä naisten ongelmaa Tinderissä. Eli naisilla ongelmana on liiallinen viestitulva ja kaikki "moi jenna", "mitä kuuluu" yms viestin avaukset vain hukkuu sinne massaan. Pitää keksiä naisen profiilista jotain poikkeavaa, mm. jos profiilissa on koira/kissa/mitä tahansa, niin sitä kommentoimalla saa helpoiten vastauksen.

Ei se loppupeleissä oo niin vaikeaa, kun ymmärtää naisten motiivit.

Vierailija
64/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.

Eikö sinun pitäisi alkaa vaatia niitä top10-miehiä muuttamaan omaa käyttäytymistään ja nostamaan rimaansa? Jos kerran heille kelpaa jopa kaikkein epäviehättävimmät naiset (ne, jotka tavismiehet kertovat pyyhkäisevänsä vasemmalle, koska "joku roti sentään"), niin eikö silloin syy tähän epätasa-arvoiseen tilanteeseen ole niiden top10-miesten, jotka vievät kaikki tavisnaiset ja rumiluksetkin teidän tavismiesten nenän edestä? 

Vierailija
65/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Vika on kuulemma minussa. :D

Milloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???

Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.

Mitä ne viat on olleet? Mulla ei naispuolisia kavereita ole. Naispuoliset työkaverit vaan ihmettelee miksen OTA jotain naista puolisoksi. Ihan niinkuin se niin toimisi.

M38

Mitkä ovat kriteerisi naiselle? Kelpaisiko esim. nainen jolla on neljä alle kouluikäistä lasta? Tai yli satakiloinen nainen?

Ei minulla ole mitään ennakkovaatimuksia. Sellainen jolla olisi samanlaiset tulevaisuudem suunnitelmat tai ainakin samansuuntaiset. Jos samoja harrastuksia löytyisi niin se olisi tietty plussaa. Lapset ei haittaa eikä tarvitse olla laiha, mutta en usko, että harrastukset kohtaa ainakaan jos hirveän ylipainoinen.

M38

Mitäs sinä sitten harrastat ja millaisessa porukassa? 

ohis

Maastopyöräilyä eniten ja koiran kanssa myös maastossa. Yksin harrastan.Muutakin on kuten moottoripyöräilyä,kalastus/metsästys eräilyä, mutta se nyt ei tähän sinun kysymykseen liittynyt.

M38

Jos et ole väkivaltainen tai psykopaatti, niin otan sinut heti!

Vierailija
66/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten oikeastaan haluaisitte? Haluaisitteko paljon matcheja tavallisilta naisilta? Vai haluaisitteko muutaman matchin tavallsilta naisilta? vai haluaisitteko paljon matcheja sekä tavallisilta että hyvännäköisiltä naisilta, joista voisitte sitten karsia pois ne tavikset je keskittyä hyvännäköisiin? Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Kun näitä aloituksia nyt tulee jatkuvasti, niin millaista muutosta oikein toivoisitte? Vai haluaisitteko kenties, että naisetkin alkuun "tykkäisivät" kaikista Tinderistä, jolloin miehet saisivat niin monta matchia kuin palvelussa on naisia, ja sitten se varsinainen karsinta käytäisiinkin vasta sen jälkeen?

Vai toivoisitteko, että miesten ulkonäköihanteet yhteiskunnassa olisivat toisenlaisia? Tässä ketjussa joku jo mainitsikin että lihava nainen on turn off. Mutta toivoisitteko siis, että ne ominaisuudet miehissä, jotka nyt ovat turn off, muuttuisivatkin toiveominaisuuksiksi, ja naiset alkaisivat toivoa kumppaniltaan kaikkea sitä, mikä nyt on epätoivottua?

Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Haluaisin edes yhden matchin tavalliselta naiselta, jotta voisimme tutustua ja ehkä tavata, jospa hänestä saisi elämänkumppanin tai vaikka edes kaverin. Kolmen kuukauden aikana en ole saanut vielä yhtään tilaisuutta. En vaadi naiselta mitään ominaisuuksia, joita en itse pysty ylittämään.

Ymmärrän, että se on turhauttavaa. Minulla oli nuorena sama ongelma, etten meinannut löytää ketään (ja olen siis nainen). Tinder on sillä lailla hankala, kun ei pääse näyttämään kaikkia hyviä ja kiinnostavia puolia persoonastaan, vaan siinä korostuu ulkoinen olemus ja se, miten kiinnostavasti onnistuu pieneen tilaan kirjoittamaan itsestään. Oletko kokeillut OkCupidia tms? Ainakin aiemmin siinä oli hyvänä puolena se, että oli paljon tilaa profiiliteksteille, ja siinä oli mahdollisuus erottautua sitäkin kautta muista. Ja kuvien merkitys tietysti korostuu tällaisissa aina, kun tapaamisen sijaan toinen kohdataan kuvaruudulla.

Kokeilin myös Happy Pancakea ja Treffit24-palstaa, mutta niissä oli todella vähän käyttäjiä ja samat ongelmat pienemmässä mittakaavassa. Kaikkien odotusten vastaisesti parhaiten on toiminut Yli laudan anonyymi seuranhaku, minkä kautta olen tavannut kaksi henkilöä ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja. Harmi vaan, että oltiin liian erilaisia, joka selvisi vasta tapaamisen yhteydessä.

Samat kokemukset noista muista alustoista. Ylilautaa en ole käyttänyt.

M38

Vierailija
67/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Mitä ne viat on olleet? Mulla ei naispuolisia kavereita ole. Naispuoliset työkaverit vaan ihmettelee miksen OTA jotain naista puolisoksi. Ihan niinkuin se niin toimisi.

M38

Mitkä ovat kriteerisi naiselle? Kelpaisiko esim. nainen jolla on neljä alle kouluikäistä lasta? Tai yli satakiloinen nainen?

Ei minulla ole mitään ennakkovaatimuksia. Sellainen jolla olisi samanlaiset tulevaisuudem suunnitelmat tai ainakin samansuuntaiset. Jos samoja harrastuksia löytyisi niin se olisi tietty plussaa. Lapset ei haittaa eikä tarvitse olla laiha, mutta en usko, että harrastukset kohtaa ainakaan jos hirveän ylipainoinen.

M38

ohis

Maastopyöräilyä eniten ja koiran kanssa myös maastossa. Yksin harrastan.Muutakin on kuten moottoripyöräilyä,kalastus/metsästys eräilyä, mutta se nyt ei tähän sinun kysymykseen liittynyt.

M38

Metsästys on monelle naiselle jyrkkä ei, kokevat miehen eläinten vihaajaksi.

Vierailija
68/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, että nainen ei ymmärrä naisten ongelmaa Tinderissä. Eli naisilla ongelmana on liiallinen viestitulva ja kaikki "moi jenna", "mitä kuuluu" yms viestin avaukset vain hukkuu sinne massaan. Pitää keksiä naisen profiilista jotain poikkeavaa, mm. jos profiilissa on koira/kissa/mitä tahansa, niin sitä kommentoimalla saa helpoiten vastauksen.

Niinpä.

En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta itse kokisin nuo "moi" ja "mitä kuuluu" -viestit tosi hankalina. Mitä sellaisiin kuuluu vastata? Jos kuulumiseni ovat vaikka tavallista arkea, niin ei kai nyt kuitenkaan jotain "ihan hyvää, siivosin just ja kohta menen kauppaan" -juttuja kukaan halua Tinder-matchilta saada. Tai sitten jos vastaa vain takaisin "no moi vaan sinnekin" tai "ihan hyvää, mitä sulle" niin eikö tuo ole vähän kuin tyhjien viestien lähettelyä.

Kuulostaa siltä, että ne "moi" ja "mitä kuuluu" ovat vain toive saada se TOINEN osapuoli aloittamaan varsinainen keskustelu, jos itse ei keksi mitään sanottavaa. Mutta itseäni ainakin ärsyttäisi, jos toinen heittäisi tuollaisen viestin ja velvoittaisi minua keksimään meille jutteluun sisältöä. Ekassa viestissä olisi helppo kommentoida jotain toisen profiilista, mutta jos toinen on jo aloittanut keskustelun tuollaisella höpinälinjalla, olisi epäluontevaa lähteä penkomaan sieltä profiilista jotain, millä nyt vastaisi moikkaukseen.

Joten kyllä - minäkin sanoisin, että keskustelu kannattaa aloittaa sanomalla jotain toisen profiiliin liittyvää, ettei heti lähdetä tuollaiseen tyhjien viestien lähettelyyn.

Vierailija
69/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ole ollut Tinderissä enkä missään muuallakaan virtuaalipalstalla seuraa etsimässä.

Tapasin mieheni ihan muissa merkeissä oikeassa maailmassa kavereiden kautta, järkättiin mökkiviikonloppuja ym porukalla ja siinä sivussa epätoivoisimmatkin pariutuivat.

Siksi suosittelen parisuhdetta etsiviä olemaan peruskivoja ja juttelemaan ihmisille omana itsenään. Osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja harrasteisiin.

Vierailija
70/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko vaikea keksiä profiilista mitään nokkelaa sanottavaa pääsääntöisesti kun niissä ei monestikaan kerrota yhtään mitään. Kuvista voi yrittää jotain keksiä, mutta monella nekin on niin neutraaleja ettei ole oikein mihin tarttua. Sitten sellaista "moi mitä kuuluu" viestiä ei viitsi edes lähettää.

M38

Vierailija
71/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta itse kokisin nuo "moi" ja "mitä kuuluu" -viestit tosi hankalina. Mitä sellaisiin kuuluu vastata? Jos kuulumiseni ovat vaikka tavallista arkea, niin ei kai nyt kuitenkaan jotain "ihan hyvää, siivosin just ja kohta menen kauppaan" -juttuja kukaan halua Tinder-matchilta saada. Tai sitten jos vastaa vain takaisin "no moi vaan sinnekin" tai "ihan hyvää, mitä sulle" niin eikö tuo ole vähän kuin tyhjien viestien lähettelyä.

Kuulostaa siltä, että ne "moi" ja "mitä kuuluu" ovat vain toive saada se TOINEN osapuoli aloittamaan varsinainen keskustelu, jos itse ei keksi mitään sanottavaa. Mutta itseäni ainakin ärsyttäisi, jos toinen heittäisi tuollaisen viestin ja velvoittaisi minua keksimään meille jutteluun sisältöä. Ekassa viestissä olisi helppo kommentoida jotain toisen profiilista, mutta jos toinen on jo aloittanut keskustelun tuollaisella höpinälinjalla, olisi epäluontevaa lähteä penkomaan sieltä profiilista jotain, millä nyt vastaisi moikkaukseen.

Joten kyllä - minäkin sanoisin, että keskustelu kannattaa aloittaa sanomalla jotain toisen profiiliin liittyvää, ettei heti lähdetä tuollaiseen tyhjien viestien lähettelyyn.

Teille pitäs aina heittää joku uniikki kommentti alkuun, jotta erottus joukosta. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole mitään runoniekkoja, joilta löytys joka mätsille uniikki alotus.

Vierailija
72/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, vika on tietenkin sinussa. Jos osa miehistä saa naista tinderissä ja sinä et, missä muussa se vika voisi olla kuin sinun huonossa tasossasi?

Kyllä me naiset olemme aina tienneet istuvamme aarrearkun päällä. Ainoa mistä on erimielisyyttä on se, miten aarre jaetaan. Sinä ilmeisesti kuvittelet, että jos me vain ymmärrämme asian, alamme antaa kaltaisillesi luusereillekin.

Mutta ei se niin mene. Meidän aarre, meidän leikkikenttä, meidän säännöt. Jos me tahdomme suosia 10 % miehistä, me teemme niin, etkä sinä voi tehdä sille asialle niin yhtään mitään.

Mikset voi vaan hyväksyä tosiasioita? Sitä, että sinulla ei ole naisille mitään annettavaa? Joten joko päätät olla itseksesi tai kehittää niitä ominaisuuksia, mitä me miehissä arvostamme.

Katsos kun me olemme aikuisia nyt. Se "kaikki leikkii kaikkien kanssa" jäi sinne päiväkotiin. Ei meidän tarvitse olla sinulle solidaarisia. Eikä p*llun saaminen ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
73/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan ole ollut Tinderissä enkä missään muuallakaan virtuaalipalstalla seuraa etsimässä.

Tapasin mieheni ihan muissa merkeissä oikeassa maailmassa kavereiden kautta, järkättiin mökkiviikonloppuja ym porukalla ja siinä sivussa epätoivoisimmatkin pariutuivat.

Siksi suosittelen parisuhdetta etsiviä olemaan peruskivoja ja juttelemaan ihmisille omana itsenään. Osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja harrasteisiin.

Suosittele ihan rauhassa. Osallistun jo työpaikan tapahtumiin, kahteen urheiluseuraan ja yhteen käsityöseuraan. Vastaan tulee ehkä yksi sinkkunainen vuodessa tai kahdessa ja yhtäkään heistä ei ole toistaiseksi kiinnostanut tutustua. Pakko sitä on netistäkin yrittää hakea seuraa.

Vierailija
74/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

ohis

M38

Metsästys on monelle naiselle jyrkkä ei, kokevat miehen eläinten vihaajaksi.

Ok, Olen WWF:n kummi ja lahjoitan joka kuukausi 10e, vaikkei se nyt paljo olekkaan.

M38

Vierailija
75/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

ohis

M38

Niin, sinäkin toivoit mahdollisesti samoja harrastuksia eli samanhenkisyyttä. Se voi tässä olla vähän karsiva tekijä, koska moni nainenkin etsii samanhenkistä tyyppiä, ja monella sitten nuo mainitsemasi asiat menevät vähän ohi omista intresseistä tai elämäntyylistä. Toinen vaihtoehto voisi sitten olla joku perinteisiä arvoja kannattava nainen, jonka mielestä on ihan ok, että nainen ja mies ovat tosi erilaisia.

Vierailija
76/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko vaikea keksiä profiilista mitään nokkelaa sanottavaa pääsääntöisesti kun niissä ei monestikaan kerrota yhtään mitään. Kuvista voi yrittää jotain keksiä, mutta monella nekin on niin neutraaleja ettei ole oikein mihin tarttua. Sitten sellaista "moi mitä kuuluu" viestiä ei viitsi edes lähettää.

M38

Mistä sinä sitten siinä naisessa kiinnostut, jos hänen profiilissaan ei kerrota yhtään mitään eikä kuvissakaan ole mitään mihin tarttua? :-o

Vierailija
77/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia miehen tinderöintiä, aivan toivotonta hommaa.

M38

Yhtä toivotonta on hyvän naisen löytäminen deittisivustoilta. Mitä ne naiset oikein hakevat, kun fiksuihin viesteihin ei vastata, silti ollaan kuukausikaupalla edelleen etsimässä jotain. Huomiotako?

M

Vierailija
78/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Enskareiden Matti jo täälläkin kyselee, mikä on kun ei naista löydy vaik naiskaveri teköö profiilit ja hakupaperit. Voi miekkonen, kun itse duunaisit noi jutut!

Vierailija
79/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Teille pitäs aina heittää joku uniikki kommentti alkuun, jotta erottus joukosta. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole mitään runoniekkoja, joilta löytys joka mätsille uniikki alotus.

Jännä juttu. Itselläni ei ole kokemusta Tinderistä, kun se oli vasta tuloillaan silloin kun viimeksi olin sinkku. Mutta nettitreffeiltä on sitäkin enemmän kokemusta. Ikinä ei ole ollut ongelmaa keksiä uniikkia kommenttia joka ikiselle miehelle, jolle siellä olen tehnyt aloitteen. Koska jo lähtökohtahan on ollut se, että jokin juuri siinä hänen profiilissaan on herättänyt mielenkiintoni. Ja siitä jostakin on ollut luontevaa heti aloittaa keskustelu.

Vierailija
80/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä livenä tapaaminen olisi kyllä mieluisin muoto tutustua. Kerran tässä jo kuvittelin jotain tällaista kun lisäopintojen yhteydessä tapasin ihan huipun naisen, no sitten selvisikin, että olikin varattu ja vain halukas pettämään miestään.

Koronan takia on kyllä muutenkin mitkään tapahtumat melko vähissä.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi