Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi naisystävänsä tehdä hänelle Tinderin ja käyttää sitä, nainen ihmeissään että miten mies voisi päästä treffeille kun ei saa edes vastauksia

Vierailija
17.01.2021 |

Mielenkiintoinen video, jota kautta naiset pääsevät miehen saappaisiin mitä tulee nettideittailuun:

Alla oli hyvä tätä videota kuvaava kommentti:

"Dating for girls is like shopping. Dating for guys is like a job interview."

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Vika on kuulemma minussa. :D

Milloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???

Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.

Kumppaneita taas ei ole tarjolla, koska sellaista miestä ei ole olemassa jota etsin.

Eli paljastitko juuri, että etsit fantasiakirjallisuuden inspiroimana Christian Grey miestä itsellesi? Miljardööri mogulia. Eihän niitä jokaiselle ole olemassa, mutta silti juuri niitä tavalliset naiset etsivät, koska Hollywood on iskostanut sen haaveen syvälle mieleeen, eikä mikään vähempi kelpaa.

En tiedä, mitä leffoja sinä olet katsellut, mutta jopa Hollywood-elokuvissa miljardööri moguleita ihannekumppaneina näkyy äärimmäisen harvoin. Veikkaan, ettet ole perehtynyt romanttisten elokuvien tarjontaan lainkaan - tai sitten et tunnista genreä etkä ole tajunnut joidenkin elokuvien olevan siihen kuuluvia - koska tuo arviosi on todella omituinen. 

Itse olen elokuvaharrastaja, joskaan romanttinen viihde ei ole se oma juttuni (mutta on niitäkin nähty), ja täytyy sanoa, että noita mainitsemasi kaltaisia elokuvia on aika vähän. Enemmänhän romanttisessa viihteessä on niitä tarinoita, joissa valitaan köyhä tai väärään sosiaaliluokkaan kuuluva siksi, että hän on vaan se tosi rakkaus. Tai sitten niitä tarinoita, joissa on jokin muu sosiaalinen este, joka sitten ylitetään siksi, että rakkaus ei välitä esteistä.

Vierailija
42/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavismiehenä enää nykyään pääse naisten kanssa treffeille, ellei sitten tyydy johonkin 5-10 vuotta vanhempaan, lihavaan ja moniongelmaiseen yy hooseen.

Minä ainakin luovutin jo pari vuotta sitten

m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse tein kerran tahallaan miesprofiilin deittisivulle. Laitoin itselleni mustan pitkän peruukin, photoshoppasin rinnat pois. Ja sukupuoleksi mies. Heti alkoi tytöt kirjoitella. Yksi oli jo nähnyt unta minusta suutelemassa häntä, vampyyrina.... Jonkun aikaa kirjoittelin ja katosin kun olis vissiin pitänyt kohta tavatakin heitä. Mikään maailkmassa ei ole helpompaa kuin saada nainen tytyyväiseksi. On niin matala rima naisilla nykyään. Normaalit käytöstavat riittää, ja plussaa on jos suihkussa joskus käy.

Vierailija
44/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehetkään vastaa, jos nainen on niin hullu ja tekee aloitteen keskusteluun.

Nainen ei tee aloitetta tuolla, ellei sitten ole kyseessä naista jäätävän paljon korkeatasoisempi mies.

Olen kyllä tämän todennut niin monesti kun omat hutitykkäykseni ovat laittaneet viestiä.

Siinä on aivan selvä korrelaatio.

Vierailija
45/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, ja deittailun eriarvoisuudesta on vain kaikista tyhmimmät denialistinaiset eri mieltä, vaikka selkeitä todisteita on kasapäin. Tulee mieleen ihmiset jotka vielä tälläkin vuosikymmenellä vänkäävät maapallon olevan litteä :D

Keskitason miehenä on aivan ajanhukkaa lähteä tinderiin.

Vierailija
46/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten oikeastaan haluaisitte? Haluaisitteko paljon matcheja tavallisilta naisilta? Vai haluaisitteko muutaman matchin tavallsilta naisilta? vai haluaisitteko paljon matcheja sekä tavallisilta että hyvännäköisiltä naisilta, joista voisitte sitten karsia pois ne tavikset je keskittyä hyvännäköisiin? Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Kun näitä aloituksia nyt tulee jatkuvasti, niin millaista muutosta oikein toivoisitte? Vai haluaisitteko kenties, että naisetkin alkuun "tykkäisivät" kaikista Tinderistä, jolloin miehet saisivat niin monta matchia kuin palvelussa on naisia, ja sitten se varsinainen karsinta käytäisiinkin vasta sen jälkeen?

Vai toivoisitteko, että miesten ulkonäköihanteet yhteiskunnassa olisivat toisenlaisia? Tässä ketjussa joku jo mainitsikin että lihava nainen on turn off. Mutta toivoisitteko siis, että ne ominaisuudet miehissä, jotka nyt ovat turn off, muuttuisivatkin toiveominaisuuksiksi, ja naiset alkaisivat toivoa kumppaniltaan kaikkea sitä, mikä nyt on epätoivottua?

Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Vierailija
47/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Vika on kuulemma minussa. :D

Milloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???

Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.

Etuoikeutetut eivät sitä myönnä.

Vierailija
48/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Just ton takii en oo menny Tinderiin tai minnekkää muualle. Tulis vaan paha olo tommosesta. :/

Etkös sinä syyllistänyt yhdessä toisessa ketjussa aloittajaa siitä, että tämä "pilasi maineensa" panemalla tindermiestä? Niin ethän sinä puhdas yksilö edes haluaisi harrastaa seksiä likaisten tindernaisten kanssa?

Vierailija
49/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, ja deittailun eriarvoisuudesta on vain kaikista tyhmimmät denialistinaiset eri mieltä, vaikka selkeitä todisteita on kasapäin. Tulee mieleen ihmiset jotka vielä tälläkin vuosikymmenellä vänkäävät maapallon olevan litteä :D

Missä ne denialistinaisten kommentit ovat? Tässä on nyt yritetty selvittää, että miksi se on niin tärkeää, että naiset toteavat, että miehillä on vaikeampaa, ja yritetty selittää, kuinka mahdotonta on odottaa maailman tai edes Suomen kaikkien naisten kollektiivisesti sellaista tekevän. Mutta kamalan tärkeää se teille tuntuu olevan, että mahdollisimman moni nainen myöntäisi, että miehillä on Tinderissä vaikeaa, joten ihan vilpittömästi toivon, että kaikki tässä ketjussa kirjoittelevat naiset kävisivät sen nyt toteamassa. Itse sen tuolla edellä jo totesin. Ehkä sitten ainakin loppuisi nuo väitteet naisten denialismista.

Vierailija
50/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei minulla ole mitään ennakkovaatimuksia. Sellainen jolla olisi samanlaiset tulevaisuudem suunnitelmat tai ainakin samansuuntaiset. Jos samoja harrastuksia löytyisi niin se olisi tietty plussaa. Lapset ei haittaa eikä tarvitse olla laiha, mutta en usko, että harrastukset kohtaa ainakaan jos hirveän ylipainoinen.

M38[/quote]

Uu mä haluun sut! T. Eri joka vaan sattui lueskelee tätä :)

Vierailija
51/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, noin hyvännäköinen mies, nainen profiilin kurjoittajana ja silti oli järkyttävän vaikeaa. Jos mä joskus oon sinkku, niin pysyn kaukana tinderistä.

En jaksanut katsoa videota, mutta oliko siinä näytetty, millainen profiiliteksti ja millaiset kuvat oli laitettu? Ja oliko tuo tehty Jenkeissä - siellähän deittailuun liittyy sellaisiakin piirteitä, mitä esim. täällä meillä ei ole. 

Voin miehenä kertoa että ihan yhtä vaikeaa on täälläkin, ellei jopa vaikeampaa.

Kyseessä oli vielä hyvin komea ja videon perusteella miellyttävä mies...Ei edes tavis mielestäni

Vierailija
52/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten oikeastaan haluaisitte? Haluaisitteko paljon matcheja tavallisilta naisilta? Vai haluaisitteko muutaman matchin tavallsilta naisilta? vai haluaisitteko paljon matcheja sekä tavallisilta että hyvännäköisiltä naisilta, joista voisitte sitten karsia pois ne tavikset je keskittyä hyvännäköisiin? Vai mikä olisi hyvä lopputulos?

Kun näitä aloituksia nyt tulee jatkuvasti, niin millaista muutosta oikein toivoisitte? Vai haluaisitteko kenties, että naisetkin alkuun "tykkäisivät" kaikista Tinderistä, jolloin miehet saisivat niin monta matchia kuin palvelussa on naisia, ja sitten se varsinainen karsinta käytäisiinkin vasta sen jälkeen?

Vai toivoisitteko, että miesten ulkonäköihanteet yhteiskunnassa olisivat toisenlaisia? Tässä ketjussa joku jo mainitsikin että lihava nainen on turn off. Mutta toivoisitteko siis, että ne ominaisuudet miehissä, jotka nyt ovat turn off, muuttuisivatkin toiveominaisuuksiksi, ja naiset alkaisivat toivoa kumppaniltaan kaikkea sitä, mikä nyt on epätoivottua?

Ehkä päästään alkuun sillä, että sinäkin myönnät, että miehillä on Tinderissä vaikeaa? Kokeile ainakin. Jos mahdollisimman moni nainen sen kävisi tähän ketjuun myöntämässä, niin se olisi varmaan askel eteenpäin.

Vierailija
53/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa konkreettisesti, mitä se deittailun eriarvoisuus käytännössä on? Jos se tarkoittaa sitä, että naiset saavat enemmän yhteydenottoja, niin sen takuulla jokainen ymmärtää olevan totuus, koska jopa minä aikoinaan lesbosuhdetta etsiessäni sain miehiltä yhteydenottoja (tarkoittaa siis, että heittelevät viestejään ihan minne sattuu, jopa lesboille). Mutta kun päästään matcheista ja viestittelystä eteenpäin varsinaiseen deittailuun, siellähän lopputulos todennäköisesti tasaantuu, ja lopputulos on se, että jotkut parit löytävät toisensa ja loput eivät löydä ketään. 

Vierailija
54/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.

Eli naiset pääsääntöisesti löytävät sieltä kumppanin, eli miehiä löytyy naisille? Millä lailla on naisten syy, jos miehiä on niin paljon enemmän, että iso osa jää yli? Tuohan tarkoittaisi sitä, että kymmentä naista kohti pitäisi olla sata miestä, jos kerran naiset saavat kumppanin, mutta 90% miehistä ei. 

Vierailija
55/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes yhden matchin tavalliselta naiselta, jotta voisimme tutustua ja ehkä tavata, jospa hänestä saisi elämänkumppanin tai vaikka edes kaverin. Kolmen kuukauden aikana en ole saanut vielä yhtään tilaisuutta. En vaadi naiselta mitään ominaisuuksia, joita en itse pysty ylittämään.

Vierailija
56/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei se tinderi toimi muuta kuin naisille ja top10 miehille. Muut miehet siellä todellakin vain katkeroituu ja muuttuu naisvihamielisiksi. Itse koen naiset suorastaan verivihollisina. Voi hvetti että voi olla epäreilua elämä pelkän sukupuolen perusteella. Joka nainen saa elää nuoruutensa kuin filmitähti. Stanan prkle ! Ja silti juuri naiset valittaa tasa-arvosta! Vtún seksikeisarinnat kehtaavatkin.

Vai että filmitähti... juupajuu. Kerro tarkemmin, millaista kaikkien naisten filmitähden kaltainen nuoruus on?

Vierailija
57/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes yhden matchin tavalliselta naiselta, jotta voisimme tutustua ja ehkä tavata, jospa hänestä saisi elämänkumppanin tai vaikka edes kaverin. Kolmen kuukauden aikana en ole saanut vielä yhtään tilaisuutta. En vaadi naiselta mitään ominaisuuksia, joita en itse pysty ylittämään.

Koen olevani tavallinen nainen. Syyni deittimaailmasta vetäytymiseen on kohtaanto-ongelma. Mun puolesta mies saa asua vaikka teltassa, kunhan hän kohtelee mua alusta saakka kauniisti ja osoittaa hellyyttä. Puhuakin pitää, eikä treffeille tulla krapulassa/hikisenä. Monilla oli puutteita käytöstavoissa ja/tai hygieniassa.

Vierailija
58/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että se on turhauttavaa. Minulla oli nuorena sama ongelma, etten meinannut löytää ketään (ja olen siis nainen). Tinder on sillä lailla hankala, kun ei pääse näyttämään kaikkia hyviä ja kiinnostavia puolia persoonastaan, vaan siinä korostuu ulkoinen olemus ja se, miten kiinnostavasti onnistuu pieneen tilaan kirjoittamaan itsestään. Oletko kokeillut OkCupidia tms? Ainakin aiemmin siinä oli hyvänä puolena se, että oli paljon tilaa profiiliteksteille, ja siinä oli mahdollisuus erottautua sitäkin kautta muista. Ja kuvien merkitys tietysti korostuu tällaisissa aina, kun tapaamisen sijaan toinen kohdataan kuvaruudulla.

Vierailija
59/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahasss kirjoitti:

Jaa. Itse tein kerran tahallaan miesprofiilin deittisivulle. Laitoin itselleni mustan pitkän peruukin, photoshoppasin rinnat pois. Ja sukupuoleksi mies. Heti alkoi tytöt kirjoitella. Yksi oli jo nähnyt unta minusta suutelemassa häntä, vampyyrina.... Jonkun aikaa kirjoittelin ja katosin kun olis vissiin pitänyt kohta tavatakin heitä. Mikään maailkmassa ei ole helpompaa kuin saada nainen tytyyväiseksi. On niin matala rima naisilla nykyään. Normaalit käytöstavat riittää, ja plussaa on jos suihkussa joskus käy.

Erikoista, olisi hauska nähdä se sun tekemä profiili. Omasta mielestä naisilla rima on päinvastoin hyvinkin korkealla.

M38

Vierailija
60/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi pakottaa olemaan jonkun kanssa vain siksi että joku tasa-arvo toteutuisi. Ihan kipeää ajattelua. Normaalissa maailmassa tavalliset ihmiset pariutuvat keskenään ilman mitään tinderiä tai vastaavaakin.

Ja mitä tuo yksi vaahtoaa jostain naisten filmitähtielämästä? Mene hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme