Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi naisystävänsä tehdä hänelle Tinderin ja käyttää sitä, nainen ihmeissään että miten mies voisi päästä treffeille kun ei saa edes vastauksia

Vierailija
17.01.2021 |

Mielenkiintoinen video, jota kautta naiset pääsevät miehen saappaisiin mitä tulee nettideittailuun:

Alla oli hyvä tätä videota kuvaava kommentti:

"Dating for girls is like shopping. Dating for guys is like a job interview."

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölölöö

Vierailija
2/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"A man's default difficulty is Veterans mode. A girl's default difficulty is very easy. The girl just tried the game on veteran and realized it's depressing"

Hitto miten osuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen olisi pitänytkään päästä treffeille, jos hänellä kerran jo oli naisystävä?

Vierailija
4/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen olisi pitänytkään päästä treffeille, jos hänellä kerran jo oli naisystävä?

Eiköhän se ole tässä kontekstissa selkeästi naispuolinen ystävä.

Vierailija
5/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammat leikkivät tyhmää ja kieltävät että tämä olisi se uusi normaali?

Vierailija
6/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia miehen tinderöintiä, aivan toivotonta hommaa.

M38

Vierailija
7/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kommentissa?

Ja miksi se meitä liikuttaisi millään tavalla? Mitä tarkalleen ottaen haluaisit meidän tekevän?

Vierailija
8/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään vastaa, jos nainen on niin hullu ja tekee aloitteen keskusteluun.

Vierailija
9/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehetkään vastaa, jos nainen on niin hullu ja tekee aloitteen keskusteluun.

Ei varmasti, jos vain halutuimpia miehiä tykkäilee joita kaikki muutkin. Niillä on siellä 100 viestiä muiltakin.

Vierailija
10/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takii en oo menny Tinderiin tai minnekkää muualle. Tulis vaan paha olo tommosesta. :/

Vierailija
11/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- pointti ----

.

.

.

.

.

.

.

.

Sinä

Vierailija
12/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kommentissa?

Ja miksi se meitä liikuttaisi millään tavalla? Mitä tarkalleen ottaen haluaisit meidän tekevän?

Tuskin mitään, asioista voi "keskustella" ilman että Sinua velvoitetaan tekemään mitään sen eteen.

Vaikea konsepti, tiedän.

Olette niin tottuneita ulìsemaan tällä miesvihapalstalla että oman etuoikutenne näkeminen olisi sokaisevaa.

Vierailija
13/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Vika on kuulemma minussa. :D

Milloin te naiset ymmärrätte istuvanne pankin päällä???

Ja alapeukkuja tulee, arvaan mä.

Miten se kenenkään elämää muuttaa, jos me naiset kollektiivisesti toteamme, että kyllä me ymmärrämme ja että onhan se varmaan kurjaa teidän kannaltanne?

Vierailija
14/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, noin hyvännäköinen mies, nainen profiilin kurjoittajana ja silti oli järkyttävän vaikeaa. Jos mä joskus oon sinkku, niin pysyn kaukana tinderistä.

Vierailija
15/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on kyllä mielenkiintoista miksi naisten on niin vaikeaa tajuta tuo epätasa-arvo parisuhdemarkkinoilla.

Monesti oon jutellut naispuolisten työkavereiden kanssa siitä kuinka turhaa touhua tinderin käyttö on kaltaiselleni tavismiehelle.

Mitä ne viat on olleet? Mulla ei naispuolisia kavereita ole. Naispuoliset työkaverit vaan ihmettelee miksen OTA jotain naista puolisoksi. Ihan niinkuin se niin toimisi.

M38

Vierailija
16/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne viat on olleet? Mulla ei naispuolisia kavereita ole. Naispuoliset työkaverit vaan ihmettelee miksen OTA jotain naista puolisoksi. Ihan niinkuin se niin toimisi.

M38

Mitkä ovat kriteerisi naiselle? Kelpaisiko esim. nainen jolla on neljä alle kouluikäistä lasta? Tai yli satakiloinen nainen?

Vierailija
17/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se kenenkään elämää muuttaa, jos me naiset kollektiivisesti toteamme, että kyllä me ymmärrämme ja että onhan se varmaan kurjaa teidän kannaltanne?

Kyllähän se auttaa, jos osaatte empatisoida ja astua paremmin sen ruudun toisella puolella olevan saappaisiin.

Kuten tuossakin videossa nainen itse sanoi, niin tuo Tinderin käyttö vaikutti psykologisesti negatiivisesti häneen, vaikkei edes ollut oma profiilinsa. Se ei tee hyvää kaikille. Monen miehen elämä ja mielentila taatusti paranee, kun lähtee näistä sovelluksista pois.

Vierailija
18/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kommentissa?

Tuo "ja miksi se meitä liikuttaisi millään tavalla" on todella käyttökelpoinen vastaus moneen muuhunkin kysymykseen, alkaen vaikkapa kkehitysavusta.

Vierailija
19/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kommentissa?

Tuo "ja miksi se meitä liikuttaisi millään tavalla" on todella käyttökelpoinen vastaus moneen muuhunkin kysymykseen, alkaen vaikkapa kkehitysavusta.

Kerro lisää rinnastuksestasi. Miksi valitsit juuri kehitysavun, miten se vertautuu naisettomien miesten tilanteeseen?

Vierailija
20/186 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se auttaa, jos osaatte empatisoida ja astua paremmin sen ruudun toisella puolella olevan saappaisiin.

Kuten tuossakin videossa nainen itse sanoi, niin tuo Tinderin käyttö vaikutti psykologisesti negatiivisesti häneen, vaikkei edes ollut oma profiilinsa. Se ei tee hyvää kaikille. Monen miehen elämä ja mielentila taatusti paranee, kun lähtee näistä sovelluksista pois.

Miten se konkreettisesti auttaa, jos minä sanon tuntevani empatiaa ventovieraita random-miehiä kohtaan? Haluan aidosti ymmärtää. Siksi toisekseen, vaikka minä sanoisin, että "Nyt ymmärrän, tuntuupa pahalta teidän puolestanne", niin sehän olisi vain minun mielipiteeni. En minä voisi puhua kollektiivisesti muiden naisten suulla, eli et ikinä pääse tilanteeseen jossa voit sanoa, että "Nyt naiset ovat ymmärtäneet tämän asian ja miten pahalta meistä tuntuu". Mitä järkeä on siis edes tavoitella sellaista tilannetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä