Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on huono kummi?

Vierailija
17.01.2021 |

Esimerkkejä huonoista kummeista?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla. Entinen vanhoillislestadiolainen, joka kummina  vl lapselle. "Väärät" mielipiteet ja arvot omaavana en ole oikea henkilö ainakaan tuohon uskonnolliseen kasvatukseen. Mukava kummilapsi jota näen toisinaan, mutta vaikea luoda syvempää yhteyttä, kun en voi aidosti kertoa hänelle omasta elämästä ja minulle tärkeistä asioista ja arvoista, etten opeta lapsen oman perheen arvojen vastaisia asioita. Sen verran läheisteni elämän valintoja haluan kunniottaa. Vähän surullista kuitenkin. Toki kerron omat mielipiteet asioihin, jos lapsi jotain kysyy...

Vierailija
62/63 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huono kummi. Olen kahden sukulaisen kummi. Kummitettavatkin jo yli 40v ja toinen n.25. Ensin mainitun kanssa pidämme hieman yhteyttä mutta kummiasiaa ei ole otettu keskusteluun vuosikymmeniin. Lieneekö edes ev.lut.jäsen enää.

Toisen kanssa ei vaan ole tullut pidettyä yhteyttä. Ei hänenkään puolelta. Ei riitaa tms.

Näin se vaan joskus menee. Minusta kyllä tuon koko kummisysteemin voisikin jo lakkauttaa aikansa eläneenä.

Älkää muut pahastuko, tämä on vain minun mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kummi homma pitäisi lopettaa. Nimijuhlassa omat vanhemmat voivat viedä lapsen kasteelle. Itse en haluaisi kummihommaa ottaa riesakseni. Rahaakin siinä kuluu.  Ihme tarpeeton muinaisjäänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä