Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
161/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrysilitin.

Toimi kyllä, muttei silittänyt yhtään mitään vaikka piti olla niin kätevä verhoille X(.

- Sorry vaan Valitut Palat, mutta olisin palauttanut, jos olisin jaksanut nähdä sen vaivan.

Vierailija
162/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarkka rahoistani ja mietin ostokseni pitkään, vertaillen hintoja ja laatua pitkään. Mutta, tulee sitä hutiostoksia silti joskus! Varsi-imuri oli sellainen rimpula, josta tippuvat pikkukivet takaisin lattialle, kun sen sammuttaa. Reunalistoja ja kaikkia kaapin alustoja ei saa otettua, on pakko jyystää ne vielä rikkaimurilla tai pyyhkiä lastalla. Perässä vedettävään vanhaan imurin rotiskoon verrattuna todella huono sijoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin wishistä vaatteita. Piti oppia kantapään kautta sekin ettei kannata.

Kerro miksi ei kannata? Oliko Wish huono, vai ettei yleensäkään kannata tilata?

Ovat väärän kokoisia, aivan ripulilaatuisia, materiaalit on huonoja, haisevat myrkylle ja kaiken lisäksi tulee paskottua luontoa kun tilaa niitä lapsi- ja/tai orjatyövoimalla teetettyjä rytkyjä. Ei kannata tilata. Ja kyllä, hävettää että annoin halpojen hintojen houkutella.

Kiitos infosta! Johan noita halpoja hintoja ihmettelinkin. Nyt sain varmistuksen, ettei tuolta varsinkaan kannata tilata.

Onkohan kukaan tilannut suoraan Kiinasta? Miten mahtaa homma pelata?

Tarviaisin toppapuvun ja koiralle pedin. Houkuttelevan näköistä tavaraa halvalla, mutta...?🤔

Et tule saamaan halvalla hyvää. Nuo Wishin tuotteet ovat Kiina-krääsää, sitä itseään.

Wishistä kun tilaa tavaraa ei koskaan tiedä saako länsimaiden markkinoille tuotettua joka on tehty länsimaiden säädösten mukaan vai Kiinan markkinoille tuotettua jossa ei juuri sääntelyä ole ja materiaalit voivat olla mitä vaan, allergisoivia, vaarallisia tai syöpää aiheuttavia. Ei ainakaan lapsille tai lemmikeille mitään Wishistä.

Joo ei todellakaan lapsille eikä lemmikeille mitään Kiinasta. Parasta olisi jättää tilaamatta ihan kokonaan.

Työkaverini hurahti Wishiin ja tilaili sieltä mm. halpoja pussilakanasettejä. Kiva kouluikäisten lastenkin viettää 8 tuntia joka vuorokausi kietoutuneena sellaisiin ja hengittää pölyä niistä. Kehui miten halpoja ja hienoja ovat ja kuulemma samaa tavaraa kuin Suomesta, mutta paljon halvemmalla.

Todellisuudessa kukaan ei tiedä mitä ne sisältävät ja mitä käyttö aiheuttaa pitkällä aikavälillä.

Ei siis todellakaan mitään toppapukuja tai koiran petiä Kiinasta.

Toivottavasti on pessyt lakanat moneen otteeseen kuumassa lämpötilassa ennen käyttöönottoa. Kun olin käyttänyt samat bikininalaosat viidettä kertaa koneessa ja myrkky haisi vieläkin, heitin ne roskiin.

Vierailija
164/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalippu. Ei tullut konnari tarkastamaan lippua.

Vierailija
165/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lähes koskaan mitään turhaa (jos kriteerinä on "ostajan katumus"), koska puntaroin ja tutkin vaihtoehtoja sekä hintakehitystä huolellisesti etukäteen. Varmaan joku kutsuisi hajuvesihankintojani turhiksi, mutta minulle ne eivät sitä ole.

Jälkiviisaasti voin sanoa, että viime vuonna uutena ostamani Ford Focus oli "turha" ja tarpeettoman kallis hankinta, koska jäin sittemmin työttömäksi eikä autolle ole juuri nyt kovin suurta tarvetta. Diili oli kuitenkin erittäin hyvä, ja pystyn kk-erät ansidonnaisestani hyvin maksamaan. Poiskaan ei vielä oikein kannata myydä, koska joutuisin maksamaan välirahaa omasta pussista.

Vierailija
166/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanne jossa on semmoiset muhkurat sisäpinnalla. Pyörittäminen kivuliasta, en oppinut vetkuttamaan tätä edes kuukaudessa ja hirveät mustelmat vyötärölle. Vuoden se on tuolla varastossa odotellut käyttäjäänsä.

Vierailija
167/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tweezermanin mustapääpinsetit. Tuntuvat vahingoittavan ihoa enemmän kuin puhdistavan. Joskus voi niillä jonkun kypsyneet finnin poksauttaa, mutta niitä tulee itselleni harvoin.

Joskus käytän sitkeästi kiinni olevaan mustapäähän hengetöntä pinniä. Tosin oikea ase mustapäihin on kunnon kosteutus ja kuorinta.

Vierailija
168/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin lokakuun alussa auton, 2007 vuoden Nissan Primera 1.6. Ostin Biltemasta siihen heräteostoksena sisätilalämmittimen parilla kympillä vain huomatakseni sitten myöhemmin, että siihen ei saa sisätilalämmitintä, koska ei ole pistokepaikkaa ja sen asennuttaminen maksaa varmasti ainakin 200-300 euroa. Tällä hetkellä oli siis tyhmä ostos, mutta tarkoituksena olisi ensi talvea ennen huollossa käyttää, että asennuttaisivat sen paikan lämmittimelle.

Mulla on myös sisätilanlämmitin, mutta ei pistoketta. Ratkaisin vetämällä jatkoroikan oven välistä.

Vierailija
169/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä harrastin lockdown-shoppailua. Lähinnä selailin joka aamu zalando-loungen uutuudet - ja se osaa olla aika koukuttavaa. Kaikenlaisia vaatteita sitä "ehkä varmaan sitten taas joskus ihan melko todennäköisesti" mielellään käyttäisin.

Sieltä tulee usein lähetykset vasta joskus 1-2kk kuluttua ja typerryttävän usein se "jes, mitäs kivaa mahdoinkaan tilata" vaihtui "kuka h*vetti kuvitteli että joskus käyttäisin tällaistakin luomusta".

Suuren osan palautin mutta kun ihan kaikkea en oo "kehdannut" niin tuolla ne nyt on kaapissa ja vanhenee siinä kun odottelen niitten käyttöönottoa, etätöissä kun olen 🤷

Pääsin siitä tavasta onneksi eroon, tänä vuonna en ole enää edes kertaakaan käynyt katsomassa mitä merkkejä heillä juuri nyt 'huippualessa' ja takaisin en aio mennä enää ikinä!

Vierailija
170/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höyrysilitin.

Toimi kyllä, muttei silittänyt yhtään mitään vaikka piti olla niin kätevä verhoille X(.

- Sorry vaan Valitut Palat, mutta olisin palauttanut, jos olisin jaksanut nähdä sen vaivan.

Höyrysilitin on mulla taas yksi parhaista ostoksista ikinä, ihan sellainen philipsin 39,90€ maksava. Toimi moitteettomasti 5 vuotta, jonka jälkeen alkoi vähän yskiä ja ostin uuden vähän laadukkaamman. Nyt tuo vanhakin toimii taas moitteettomasti niin onpa kaksi. En ole käyttänyt silitysrautaa 5 vuoteen, höyrysilittimellä saa silitettyä ihan kaiken, kauluspaidatkin.

Vierailija
171/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuustodippijauhe. Ei maistunut homejuustolta, vaan vanhalta/ pölyiseltä/ härskiintyneeltä.

Vierailija
172/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaffin luonnollinen olomuoto on papu. Se säilyy paljon pidempään papuna kuin jauhettuna. Minulla on kaffinkeitin, jossa on sekä mylly että suodatinominaisuus. Käytän molempia, mutta suosin myllyä. Minusta on mahtavaa, kun ikinä ei tarvitse ostaa vain papuja tai vain jauhettua, koska molemmat käyvät. Totta kai siitä tulee melua, kun papuja jauhetaan. Ei se tee ostoksesta tyhmää. Minä ostin oman keittimeni heräteostoksena muutama vuosi sitten enkä ole hetkeäkään katunut.

Taas sama kafffffiaddikti asialla. Se on kahvi, ei kaffi, pahvi!

Vierailija
173/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin joulusuklaa alessa että olen pähkinä/manteli allergikko.... kyllä kateellisena katson kun miehellä on nyt aina suklaata kun hamstrasin mm. wiener nougaata ja muita pähkinäkonvehteja.

Miten ihmeessä voi oman allergiansa unohtaa? Jonkun ystävän tms. allergian unohtamisen voin vielä ymmärtää.

Vierailija
174/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kahvipapuja mutta  kun ei ole myllyä. Mitä voin tehdä jotta saan kahvia??

Mulle kävi sama, sauvasekoittimella olen jauhanut ja pienellä vihannessoseuttaja laitteella. Todella hyvä tuoksu ja hyvää kahvia tuli 🙂

Vierailija
175/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihashuoltovasara.

Hyvä laite varmaan jos viitsisi ja jaksaisi käyttää, mutta kun ei jaksa.

Eiks nyrkkeilysali ajais saman asian, heh.

Vierailija
176/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kahvipapuja mutta  kun ei ole myllyä. Mitä voin tehdä jotta saan kahvia??

Mulle kävi sama, sauvasekoittimella olen jauhanut ja pienellä vihannessoseuttaja laitteella. Todella hyvä tuoksu ja hyvää kahvia tuli 🙂

Tai siis ei noita molempia tarvitse jauhamiseen, mutta jompaa kumpaa olen aina käyttänyt kumpi on ollut käsillä 🙂 Molemmat ajaa asian!

Vierailija
177/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljy. Luulin että tekee ripsistä näyttävämmät. Höpöhöpö mitään huomaa. Inhottavaa öljyistä litkua. No onneksi hinta oli noin kympin vain, mutta ainahan turha ostos harmittaa.

Vierailija
178/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetinpoistovekotin, enemmän tiputtelee vettä kuin höyryää. Pari vuotta sitten piti rempata kolmen huoneen seinät, into loppui olohuoneessa ! ensimmäiseen seinään, kun osa tasoitustapetista ei ollut millään kiinni seinässä. Nyt seinä on valkoviherkirjava. Remppa jatkuu sitten joskus :-(

Ehkä sitä voisi käyttää ikkunanpesuun, mutta siinäkin vanhat konstit ovat parempia kuin pussillinen uusia.

Vierailija
179/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit sovittamatta, no hinta ei ollut kuin kympin mutta tyhmää silti. Ei olleet sopivat.

Vierailija
180/674 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Mulla oli sama ongelma ja maiharit oli monta vuotta kaapissa käyttämättä. Sitten vain päätin että nyt lähtee käyttöön ja vedin kantapäihin Compeedit. Ei mennyt kauaakaan kun nahka antoi periksi ja pehmeni. Enää ei hankaa mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi