Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
121/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehulinko, noin 200€. Monet sanoi että sillä ei tee mitään mutta en uskonut. On ollut jo vuosikausia koristeena keittiön pöydällä ja tilaa viemässä. Muutamat mehut tein.

Vierailija
122/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusharja on muuten tosi toimiva ja hyvä, mutta kun sitä ei saanut putsattua millään kohtuullisella tavalla niin käyttämättä on jäänyt.

Kahvimyllyä sen sijaan on tullut käytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alkoholia netistä yli 450 000 eurolla. Vahingossa. Tää ei ees oo vitsi.

Vierailija
124/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin dildon, vaikka mulla ei ole ees muijaa.

Toivossa on hyvä elää.

Nyt voit itse teeskennellä olevasi muija.

Vierailija
125/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Air Fryer, hirvee ääni ja hiton hankala puhdistaa, jos ei satu ole just silloin tarvetta laittaa tiskikonetta päälle. Ja kaikki tarttuu kiinni. Kananmunien kypsennys oli ok, mutta nyt nekin alko räjähtelee.

Mikä merkki ja millä tavalla hankala pestä? Mainosvideon mukaan lika irtoaa helposti siitä ritilästä. Olen vakavissani harkitsemassa Air Fryeria ja olisin todella kiitollinen muustakin perustellusta palautteesta kuin hehkutuksista.

Minulla on Philipsin AirFryer, enkä todellakaan tykkää sen pesemisestä. Teflonpinnoitteinen kori puhdistuu helposti, mutta ritiläkorin nurkat jäävät palaneen rasvan peittoon vaikka kuinka hinkkaisi. Pesen koneen usein ultramegarasvanpoistoaineella, mutta sekään ei saa metalliin kiinni kuivanutta ja palanutta rasvaa pois. Hopean värinen ritilä on nurkistaan ruskean oranssi. Kun tästä Airfryeristä aika jättää (nyt 6 vuotta harvalla käytöllä), niin en osta uutta. Kaiken mitä Airfryer tekee, saa tehtyä myös kiertoilmauunissa.

Vierailija
126/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin alkoholia netistä yli 450 000 eurolla. Vahingossa. Tää ei ees oo vitsi.

Ja mitä seuraavaksi tapahtui?

Vierailija
127/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Meneekö tullimaksua? Miten palautus onnistuu? Ihanan lämmin ja nätti toppapuku itselle, hyvät kuvat, hinta n. 70 eur. Isommalle koiralle ei löydy petiä, mut Kiinasta löytyisi satoja.

Etkö tosiaankaan löydä sillä summalla Suomesta kunnollista toppapukua? ALVin jälkeen ostos tulee maksamaan n.  85 e. Se on mielestäni liian suuri riski otettavaksi, kun voi tulla myöskin kuraa. Jos palautat, varaudu maksamaan itse palautuskulut. Postin hinnoilla se tekee 30-50e. Seurantatunnus on pakollinen.

Kiitän tiedosta, tuo on uutta minulle!

Ongelmani sopivan toppapuvun hankintaan on kokoni: 158 cm/50kg.

Kaikissa naisten vaatteissa on liian pitkät lahkeet ja hihatkin. Senttikokoja olen käyttänyt, mutta nyt tuo koko on loppu joka paikassa.

Vierailija
128/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskakeinu ja ryhtiremmi 😂 Eipä oo mitään apua ainakaan ellei käytä 😂

Mullakin on lattialla. Keinua en saa kiinni järkevästi ja liivi painaa kainaloihin. Huomenna käytän!

Vierailija
129/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin dildon, vaikka mulla ei ole ees muijaa.

Toivossa on hyvä elää.

Ostin eturauhasen käsittelyä varten lelun, vaikka mulla ei ole ees äijää.

Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
130/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukon. Se vaan on liian pieni, se mihin kassit laitetaan. Olen joskus pitänyt 12 tuntia, mutta ei pysty pidempään :(

Vierailija
131/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.

Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.

mela on ihan kätevä, mutta sitten pitää olla myös mekko

Vierailija
132/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomatico Exclusiva-rommi. Ahneuksissani ostin sellaisen (muka) vierasvaraksi, vaikka tuttavani eivät ota ja itsekin olen täysraitis - oli vaan niin hienon näköinen pullo. Siihen meni hieman vajaa 60 euroa...

No siinä oli kyllä tosi tyhmä ostos, voi autuaat pässit. ☺ Miks ylipäätään ostit moisen, vaikka oot täysraitis? Minä olen absolutisti, enkä osta viinapulloja omaan käyttöön enkä vierasvaroiksi, vaikka olisi kuinka hieno pullo. Eiköhän sille vajaalle kuudelle kympille olisi löytynyt parempaakin käyttöä.

Vierailija
133/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista halvoin läppäri. Akku ei kestä mitään.

Itse on osta enää markettien muovisia kuluttaja läppäreitä, joissa mikään ei kestä. Käytetyt yrityskannettavat ovat kestäneet vuosia eikä hinta ole liian korkea käytettynä, riippuu tietenkin myös mistä saa hankituksi.

Sitä markettikuraa ei kannata ostaa. Jos läppärin hinta on saatu painettua reilusti alle kahteen sataan, niin sen tietää mitä saa.

Vierailija
134/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjaan meni satanen turhaan. Käsiharjalla saan miellyttävämmin yhtä hyvän lopuutuloksen. Ylimainostettu vekotin. Vaikka etukäteen epäilinkin sen hypetyksen olevan tyypillinen massapsykoosijuttu, sorruin kokeilemaan.

Vierailija
135/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäri. Niitä kuulemma jaellaan ilmasikskii !🙁

Vierailija
136/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ennen koronaa ostetut hienot matkalaukut. Nyt nauretaan niille, että mitä käyttöä varten???😂😂

Vierailija
137/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhammasharjaan meni satanen turhaan. Käsiharjalla saan miellyttävämmin yhtä hyvän lopuutuloksen. Ylimainostettu vekotin. Vaikka etukäteen epäilinkin sen hypetyksen olevan tyypillinen massapsykoosijuttu, sorruin kokeilemaan.

Kun käyt poistattamassa hammaskiveä voit tulla toisiin aatoksiin.

Sähköharja puhdistaa todistettavasti tehokkaammin.

Vierailija
138/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin wishistä vaatteita. Piti oppia kantapään kautta sekin ettei kannata.

Kerro miksi ei kannata? Oliko Wish huono, vai ettei yleensäkään kannata tilata?

Ovat väärän kokoisia, aivan ripulilaatuisia, materiaalit on huonoja, haisevat myrkylle ja kaiken lisäksi tulee paskottua luontoa kun tilaa niitä lapsi- ja/tai orjatyövoimalla teetettyjä rytkyjä. Ei kannata tilata. Ja kyllä, hävettää että annoin halpojen hintojen houkutella.

Kiitos infosta! Johan noita halpoja hintoja ihmettelinkin. Nyt sain varmistuksen, ettei tuolta varsinkaan kannata tilata.

Onkohan kukaan tilannut suoraan Kiinasta? Miten mahtaa homma pelata?

Tarviaisin toppapuvun ja koiralle pedin. Houkuttelevan näköistä tavaraa halvalla, mutta...?🤔

Et tule saamaan halvalla hyvää. Nuo Wishin tuotteet ovat Kiina-krääsää, sitä itseään.

Wishistä kun tilaa tavaraa ei koskaan tiedä saako länsimaiden markkinoille tuotettua joka on tehty länsimaiden säädösten mukaan vai Kiinan markkinoille tuotettua jossa ei juuri sääntelyä ole ja materiaalit voivat olla mitä vaan, allergisoivia, vaarallisia tai syöpää aiheuttavia. Ei ainakaan lapsille tai lemmikeille mitään Wishistä.

Vierailija
139/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin spray jolla tarkoitus peittää juurikasvu/harmaat hiukset. Värin piti olla vaalein, mutta näyttää tumman keltaiselta, eikä juuri peitä mitään.

Vierailija
140/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntopyörä. Kaikki tietää miksi.

Ostin itsekin kuntopyörän ja soimasin itseäni laiskaksi kun en saanut poljettua. Sitten menin kuntosalille ja siellä poljinkin kuntopyörää ihan ilokseni. Paljon mukavampi polkea salin vakaalla ja jämäkällä pyörällä kuin kotikäyttöön tarkoitetulla rimpulalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi