Ketä kotimaista laulajaa fanitit -60 tai -70 luvulla? Aloitan itse: Irwiniä
Koko kansan renttu ja hänen tarinansa koskettaa yhä.
Kommentit (67)
Irwin rais ka si nuoren tytön! Kai olette lukeneet? Ja itse sen myönsi. Vieläkö fanitatte?
Öh, en ketään. En muutenkaan ole fanittanut ketään ja kotimaisia kaikkein vähiten.
Sitä, joka lauloi "ei, ei, ei Dilaila". Oliko Danny. Olin 10v. ja isoveljeni kuunteli iskelmiä, poppia ym. Ihastuin Dilailaan.
-70 luvun lopulla Armi ja Danny. Ne herkkisbiisit ja tanssilattialla nojailut. Aiai.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, joka lauloi "ei, ei, ei Dilaila". Oliko Danny. Olin 10v. ja isoveljeni kuunteli iskelmiä, poppia ym. Ihastuin Dilailaan.
Tapsa Kansa.
Markku Arolla oli monta hittiä. Vastaan Markku Aro, en toki fanittanut mutta pidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsa Kansa.
Kiitos, niinpä olikin.
Jukka Gustavsonia, joka lauloi Wigwamissa, mutta kääntyi sitten myöhemmin jehovantodistajaksi. Luulosairas oli kova biisi!
Tjaah, kotimaista. Suklaasydän tinakuoret. Kuka lauloi, en tiedä mutta pidin biisistä. Katri Helenalla oli monta kuunneltavaa biisiä vaikka en nyt muista yhtäkään. Baddingista pidin kun lauloi rokkia.
Eino Valtanen oli (ja on) suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Eino Valtanen oli (ja on) suosikkini.
Outo nimi, oliko hittejä? -ap
Muistan nuoren maalaispojan Mikko Alatalon ja siniset lasit. Taisin olla vähän pihkassa. Nykyään en ymmärrä silloista itseäni.
Ronnie Österberg <3 RIP. Hector, Kirka, Badding.
Hectoria ja fanitus on pitänyt tähän asti ja jatkuu.