Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaan turkoosin nahkaisen näkösen kännykkäsuojan (vai miksi niitä sanotaan) tilasin, tulikin tumma sysiharmaa päältä muovinen härpäke.
Harvoin mitään turhaa tilaan, minulla on jo kännykässä musta nahkainen lompakkokuori, mutta kaipasin oikeasti edes ripauksen väriä elämää piristämään, ja se turkoosi näytti ihanalta.
No, pettyä sain ja väri onkin ankeuden multihuipentuma, en tiedä miten niin ankea väri edes on saatu aikaiseksi mikä suojassa on.
Aivan eri tuote kuin kuvassa ollut nahkainen kirkkaan turkoosi tuote.Palauttamaan en alkanut, ei hyödyttäisi mitään, olisi aiheuttanut vain lisävaivaa. Onneksi oli edes tarjouksessa. ☹️
Voisikohan sen maalata mieluisen väriseksi?
HK:n sininen lenkki. Se on muuttunut pelkäksi sonnaksi, tulipahan taas pitkästä aikaa todistettua. Koiranruokaa nykyään, ennen se oli paras.
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen lenkki. Se on muuttunut pelkäksi sonnaksi, tulipahan taas pitkästä aikaa todistettua. Koiranruokaa nykyään, ennen se oli paras.
En ole söynyt tuota hesalaista sontaa enään vuosiin.
Ostin uuden auton kun naisystävä pyysi ostamaan et vaiha tuo vanha romu pois. No naisystävä levittijalkojaan toiselle miehelle kun se pyysi ja mies sai mitä halusi ja mulle jäi uusi auto se harmittaa.
Kengät... Seksikkäät nilkkurit. Niille ei ole edes käyttöä ennen ensi syksyä ja ei olisi ollut juuri varaa, mutta en voinut vastustaa kiusausta. Ja oli ne sentään puoleen hintaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JBL-vastamelukuulokkeet. Eivät ole Teams-yhteensopivat, eli eipä näillä videopalavereja sitten hoidellakaan. Eikä se vastamelutoiminto juurikaan vaikuta. Siivoillessa kun käytän, niin Bluetooth-yhteys tietokoneeseen katkeilee yhtenään.
Mulla ne lisäksi pitävät ärsyttävää sihinää aina kun vastamelutoiminto on päällä.
Nuo viidenkympin vinkulat on rahanhukkaa. Kun ostat huonon, joudut sitten ostamaan sen hyvän. Suosittelen varauksetta Jabra evolve 80 kuulokemikrofonia. Sisältää vastamelutoiminnon. Äänenlaatu on mahtava, istuu päähän kuin sametti, vastamelutoiminto on oikeasti toimiva ja hiljentää ympäristön. Ei ole langaton, vaan pitää siis istua koneen vieressä. Hintakin on sitten melkein 300€. Mutta jos tosiaan tarvitsette oikeasti hyviä kuulokkeita, laittakaa raha suoraan hyvään tuotteeseen. Tämä on sellainen. Tämä ei ole maksettu mainos, vaan ihan oikeasti tyytyväisen käyttäjän mielipide.
https://www.jabra.fi/business/office-headsets/jabra-evolve/jabra-evolve…
Ostin kondomeja joskus monta vuotta sitten, kun oli treffit tiedossa.
Pakkaus edelleen avaamatta.[/quote]
Mulla kävi sama juttu n.9 vuotta sitten.. No sen ihastuttava seuraus on nyt jo koulussa =)
Vierailija kirjoitti:
"Mullakin kaapin pohjalla vastaava laite. Kerran kax käyttänyt."
Kotikäyttöön ei voi eikä edes saa myydä tehokasta laseria, lakikin estää. Karvat ei lähde yhtään paremmin vaikka olisi muutaman satasen kalliimpi "merkkituote', joka sekin on aivan olematon hinta. Ihmiset polttaisivat ihonsa kun tarvitaan koulutusta, tietoa säädöistä ja viilentävä voiteita ym. Valmistajat joutuisivat vastuuseen. Käyttäkää sokerointia ym.
Mulla on kallis, n. 500 € IPL-karvanpoistolaite ja se on ollut tosi hyvä! Ei tarvii enää käydä kalliissa sokeroinneissa. Yksittäisiä karvoja pitää poistaa muutaman kuukauden välein.
Kallis käsilaukku joka on arkikäytössä ihan hyödytön, laukkuun ei mahdu kaikki ne tavarat mitä arkipäivänä tarvitsen mukaan. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Takki, joka ei mahdu kiinni.
Mulla taas liian iso takki🤦🏼
Nurkan välin kihnuttaja, suunniteltu pyöreille pinnoille.
käytetty traktori ilman kuittia. Edes valittaa ei nyt voi :(
En eilen tiennyt itkeä vai nauraa... no lopulta nauratti. Tilasin mielestäni netistä noin nyrkin kokoisen rautalinnun, johon voi laittaa tuikun sisälle. Ajattelin että se olisi kiva mökin kuistilla... No hain paketin eilen, se oli älyttömän painava, koska tilasin myös metallisen kukkatelineen. Olipa pakattu hyvin, metritolkulla kuplamuovia ym. Etsin sitä lintua kaikista pakkausmateriaaleista, mutta ei löytynyt. Ihmettelin kun kukkatelineen sisällä oli iso laatikko. Siellä oli se lintu sitten. Ihan kammottava 25 cm pitkä töyhtöpäinen rautamötikkä, joka painaakin kilon! Ei sitä kehtaa kyllä esillä pitää, se on niin ruma!!! Lisäksi se on kuin epätasaisesti töhritty punaisella värillä, vaika piti olla ruskea-musta... hih huh mikä ilmestys.
Kilon lihapakaste, vaikka pakastimeni on ihan täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takki, joka ei mahdu kiinni.
Mulla taas liian iso takki🤦🏼
Vaihtakaa keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tila-auton ostin perheen ja työn takia (onneksi en velaksi), kuukausi myöhemmin "korona" vei työpaikan, jonka jälkeen lähti emäntä lapsien kanssa, eli aika turha ostos.
Ajele pilurallia sillä, eikös tilaa voi käyttää monenlaiseen toimintaan.
Ei tällä iällä enää viitti 41.
Minä olen 66 v nainen ja viitsin kyllä kulirallia ajella, kuinkas noin nuori piluun on väsynyt. Ota vitamiini.
Vierailija kirjoitti:
Toppahame 100 e. Olisi saanu halvemmalla Mut ryhdyin snobbailemaan
Ny kelpaa kahista.
Lämmittää kyllä.
Ostin myös toppahameen ovh 100 euroa, nyt 49.00 , kyllä kannatti odottaa alennusmyyntiä. Menee sitten ens talvena!!
Ei tällä iällä enää viitti 41.