Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Pinkki huppari. :D Se on nii, et tällä itseluottamuksella sitä ei pidetä yllä immeisten ilmoilla. :D Ei vielä tullu, nii en tiiä lasketaanko tätä. Tos on, jos joku haluu nähä tuon… :D https://www.emp.fi/p/ultimate-d.va/366783.html
Minulla on hirveät niskakivut ja koronatilanteen vuoksi en ole käynyt hieronnassa aikoihin.
Kävin apteekista ostamassa särkylääkettä ja poikkesin matkalla Lidliin. Jee, niskahierontalaite!
Latasin 2 tuntia kärsivällisesti ko. myllynkivikaulusta. Sitten vaan kaulan ympärille ja käyntiinkö? Joopa joo.. Kuin uimarengas keikkuisi patongin ympärillä. Minulla on siro ja pitkähkö kaula, ja hierontarengas oli tiukimmallaankin liian löysä. Jotain rullia siellä tyynyrenkaan sisällä pyöri.
Ja kuittia en tietenkään ottanut..
Täytynee antaa se jollekin jykevämpikaulaiselle.
...
Tai sitten kyhään sen pään ympärille hikipannaksi. Saa sitten kiristää ko.vanne päätä. Ihan aiheesta.
Tilasin netistä vaatteita. Tuloksena osa liian pieniä, osa isoja, koot heittää. Pettymyksiä livenä. Yli puolet meni palautukseen. Lopuista mietin, ihan kivoja, mutta olisinko nyt tarvinnut?
Vierailija kirjoitti:
Aamen! Ärsyttää kun android valmistajat tekevät puhelimensa niin, että alkavat takkuamaan parin vuoden kuluttua jotta ostaisit uuden, vaikkei puhelimessa itsessään olisi mitään vikaa.
Mulla on menossa kolmas Android työpuhelimena. Kaikki olleet hintaluokiltaan 800-1000e ja toimineet hyvin useamman vuoden käytön jälkeenkin, ei hidasteluita, eikä vaihtoon ollut mitään muuta syytä kuin, että firma kustantaa vaihdon :D Yhdessä työpaikassa oli satasen Android. Se lakkasi toimimasta jo vuoden jälkeen.
Pieni harja, muistuttaa pulloharjaa mutta siis minikoossa.
Ja sillä miniharjalla voi pestä pillejä.
Tigerista löysin tämän todella hyödyllisen kapineen.
Joutsenkaula kirjoitti:
Minulla on hirveät niskakivut ja koronatilanteen vuoksi en ole käynyt hieronnassa aikoihin.
Kävin apteekista ostamassa särkylääkettä ja poikkesin matkalla Lidliin. Jee, niskahierontalaite!
Latasin 2 tuntia kärsivällisesti ko. myllynkivikaulusta. Sitten vaan kaulan ympärille ja käyntiinkö? Joopa joo.. Kuin uimarengas keikkuisi patongin ympärillä. Minulla on siro ja pitkähkö kaula, ja hierontarengas oli tiukimmallaankin liian löysä. Jotain rullia siellä tyynyrenkaan sisällä pyöri.Ja kuittia en tietenkään ottanut..
Täytynee antaa se jollekin jykevämpikaulaiselle.
...
Tai sitten kyhään sen pään ympärille hikipannaksi. Saa sitten kiristää ko.vanne päätä. Ihan aiheesta.
Tämä laite on avannut pahimmat lihasjumit: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33876/ftjcn/Strome-niskahieront…
Kamera josta puuttuu etsin, siinä on lisäksi 50 x zoom jolla ei tee mitään, koska näytöltä ei näe just yhtään mitään ainakaan auringonpaisteessa.
Leukarentoutin.
Mulla ei edes oo leuat jumissa.
Joskus kauan sitten oli kyllä leiat jumissa, ja sen kauheutta muistelin ja tilasin.
Tasapaksu dildo. Meni rahat hukkaan.
Lamppu. Olin pitkän ajan haaveillut valkosesta lampusta. Yllättäen joku sekoitti minun haaveeni juuri ennen kauppa reissuun menoa ni ostinkin kuparinvärisen lampun valkosen sijaan. Kaduin ostosta jo seuraavana päivänä.
Motonetistä ilmeisesti auton jalkatilaan tarkoitettu kumimatto ideana laittaa koko taloa tärisyttävän pyykinpesukoneen linkous kuriin. No matolla ei ollut muuta vaikutusta kuin, että kone pomppi kahta kauheammin. Sen lisäksi kumi haisi niin pahalta, että kylpyhuoneeseen meneminen oli kuin isku kasvoihin. Matto pääsyi siitä sitten ulos ja pihalle.
moto kirjoitti:
Motonetistä ilmeisesti auton jalkatilaan tarkoitettu kumimatto ideana laittaa koko taloa tärisyttävän pyykinpesukoneen linkous kuriin. No matolla ei ollut muuta vaikutusta kuin, että kone pomppi kahta kauheammin. Sen lisäksi kumi haisi niin pahalta, että kylpyhuoneeseen meneminen oli kuin isku kasvoihin. Matto pääsyi siitä sitten ulos ja pihalle.
Kaupoissa on olemassa pesukoneen jalkoihin muoviset tassut alle 👍
Vierailija kirjoitti:
JBL-vastamelukuulokkeet. Eivät ole Teams-yhteensopivat, eli eipä näillä videopalavereja sitten hoidellakaan. Eikä se vastamelutoiminto juurikaan vaikuta. Siivoillessa kun käytän, niin Bluetooth-yhteys tietokoneeseen katkeilee yhtenään.
Ai se riippuu ohjelmasta/sovelluksesta jota käyttää? Min ostin joku aika sitten ihan tavalliset JBL kuulokkeet ja ihmettelin myös että miksi ei zoom-yhteyden kanssa yhdistä, vaikka youtube, spotify ja skype toimivat kyllä eli niiden ääni kuuluu kuulokkeisiin. Mutta JBL ei toimi ilmeisesti zoomin ja teamsin kanssa... No, sitten olen ilman kuulokkeita tai käytän langallisia jotka toimivat ongelmitta.
Mango. Kuulin et on mahdottoman terveellinen ja helppo syödä, kun leikkaa puolikkaasta semmosen ristikon ja taittaa.
Pöh!! Siemen jumissa ja semmosta silppua sain aikaisiksi. No, ihan hyvän makuista, mut ei semmoisessa muodossa kuin ohjeessa.
Minulla on myös ja tuntuu tosi hyvältä päänahassa ja kämmenissä.
Vierailija kirjoitti:
Leukarentoutin.
Mulla ei edes oo leuat jumissa.Joskus kauan sitten oli kyllä leiat jumissa, ja sen kauheutta muistelin ja tilasin.
Vierailija kirjoitti:
Hurahdin Marimekon tyynynpäälisiin, masentunut kun olen. Mitä viddua minä noilla nyt teen? 😂
Myy pois. Marimekko fb ryhmissä saat ehkä jopa sen, mitä maksoit alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.
Jos innostut sushia väkertämään, niin liekittäjällä eli tohottimella voi lohen palat liekittää nigirin päälle. Ei tuu heti muuta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innostuin tekemään creme bruleetä (sorry jos on väärin kirjoitettu) noin 10v sitten. Piti tietenkin ostaa sellainen pieni "liekittäjä" jolla saa ruskistettua sen pinnan sokerin. No kerran tuli käytettyä. Kertokaa jos keksitte sille muita käyttötarkoituksia, tuolla kaapissa se on turhan panttina edelleen.
Jos innostut sushia väkertämään, niin liekittäjällä eli tohottimella voi lohen palat liekittää nigirin päälle. Ei tuu heti muuta mieleen.
Jos haluat kokeilla pouring maalausta niin siihen se käy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju, oppii paljon. Kauhan lepuuttaja , koiranpäähuppari , ja Airfryer, mikä sekin on. Minä saan usein lahjaksi jotain joka aina jää kaappiin lojumaan. Juhlien tohinassa antaja ei ehdi selittää miten sitä käytetään. juuri niitä ei pyydettyjä lahjoja näyttää olevan vaatehuoneessa. Voitai sopia etä lahjat saa antaa eteenpäin. Vievät vain tilaa.
Anna pois vaan, niin itsekin nykyään teen ja surutta! Lahjoita vaikka kirppiksellä, jos et kehtaa itse myydä, eikä kukaan tuttu tarvi 👍
Miksi et voi päivittää uudempaan Androidiin? Onko siihen joku esto?