Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Xbox One -pelikonsoli. Ajattelin tuoda iloa korona-arkeen kuvitellen, että 4 ja 6 vuotiaat pelaisivat ja itsekin välillä. No nuorempi ei jaksa pelata kuin hetken ja vanhempi tarvitsee pelatessaan jatkuvaa apua. Välillä riitelevät, että kuka pelaa. Itsellä ei edelleenkään ole aikaa pelata kuin myöhään illalla, mutta silloin vaimo katsoo teeveetä. Konsoli laitetaan päälle ehkä parin viikon välein. Ei olisi kannattanut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan haaveilemani kalliit Icebugin kengät nettikaupasta. Liian pienet. Revin laput heti irti ja heitin palautuslapun roskikseen. Testasin tepastelemalla kotipihassa. Hyvät oli. Sitten lähdin pakkasella lenkille. Ei mahtunut villasukat ja ohuilla sukillakin tuntui kuin koko ajan olisi varpaat osuneet kengän kärkeen. Voi tietysti olla alkukankeutta, mutta liian pienet ne nyt on joka tapauksessa, jos ei mahdu kahta sukkaa. Kakkeli, kun harmittaa! Aion kävellä niillä silti.
Icebugit on olleet mullekin ongelmalliset kengät. Ei oikein istu jalkaan, vaikka on kooltaan sopivat. Joku niissä mättää.
Samoin! Icebugit viruneet kaapissa odottamassa, josko tänä talvena uskaltaisin uudestaan ottaa riskin ja testata vaikka uusien pohjallisten kanssa, tuleeko taas akillesjänteen tienoille sitkeä rasitusvamman tapainen kipu, vai ei...
Sukkanauhaliivi on viimeisin järjetön ostos. Klipsut ovat huonot ja sukat on siten vaikea kiinnittää. Olen ihastunut työkaverimieheen, välillämme ei ole ollut mitään fyysistä (Ei ehkä koskaan tule olemaankaan), mutta ostin nuo häntä ajatellen... että jos joskus petiin päätyisimme, niin minulla on seksikkäitä alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kondomeja joskus monta vuotta sitten, kun oli treffit tiedossa.
Pakkaus edelleen avaamatta.
Kannattaa katsoa viimeinen käyttöpäivä! Voi olla että pääset turhasta ostoksesta eroon, kun heität roskiin vaan ja unohdat koko jutun!
Ei yhdet vaan kahdet pyöröpuikot, jotka on liian pitkiä pipojen tekemiseen, joita oli siis tarkoitus tehdä.
Ostin 12kpl lisää Koneen osakkeita, 64€ kpl. Saat 2€ osinkoa vuodessa, josta maksat 30% veroa.
Tuskin tulee enää hirveesti nousemaan arvo. Toivon tietysti, että tästä tulisi eka Helsingin pörssin yli 100€ osake, mutta tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan haaveilemani kalliit Icebugin kengät nettikaupasta. Liian pienet. Revin laput heti irti ja heitin palautuslapun roskikseen. Testasin tepastelemalla kotipihassa. Hyvät oli. Sitten lähdin pakkasella lenkille. Ei mahtunut villasukat ja ohuilla sukillakin tuntui kuin koko ajan olisi varpaat osuneet kengän kärkeen. Voi tietysti olla alkukankeutta, mutta liian pienet ne nyt on joka tapauksessa, jos ei mahdu kahta sukkaa. Kakkeli, kun harmittaa! Aion kävellä niillä silti.
Mullakin Icebugit tuottivat pettymyksen. Sovituksessa hyvät, mutta ekana käyttöpäivänä hiersivät nilkat vereslihalle. Tilanne ei silti ole toivoton: pitää muistaa laittaa laastarit sukkien alle.
Minulla Icebugit oli myös kovat ja epämukavat alkuun, mutta kun niillä on jonkun sata km juossut, muotoutuivat jalkaan sopiviksi. Enää ei hierrä ja on kiva juosta lumella, kun ei lipsu yhtään. Kannattaa siis mahdollisesti yrittää käyttää niitä tovi ja niistä voi tulla vielä hyvät!
Bitcoinit. On yli 10 % miinuksella. Myöhästyin oikeasta ajoituksesta 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.
Toi on ikävä kuulla, mulla kyllä toimii. Otan aamulla heti vähän aikaa, ei muuta, ja on auttanut.
Mulla on jonkun verran taipumusta maniaan ja olen tosi herkkä. Kaikilla masennuslääkkeillä sama vaikutus, en pysty nukkumaan.
Joo, ei sovi kaikille. Itse ostin joskus reilu kymmenen vuotta sitten kun noista alettiin kohkata. Itselläni jo 10 minuutin käyttö tekee migreenin ja tulen myös hirveän ärtyneeksi. Joten eipä tullut käytettyä.
Epileptikoille ei kai yleensä sovi myöskään.
Olen muuten se, joka osti turhaan tens-laitteen. Kaikki, ihan joka helvetin ikinen ostamani sähkölaite, tuntuu olleen hukkaostos. Ostin kerran bluetooth-kaiuttimen ja se vasta susi olikin. Niin surkea äänentoisto että sain varmaan korvakäytäviin syövän.
Prismoissa jne. myynnissä olevat tens-laitteet ovat täysin turhakkeita. Mä sain fysioterapeutilta vinkin, että jos haluan tens-laitteen, kannattaa ostaa eräältä maahantuojalta, jolta sairaalatkin niitä hankkivat. Se on ollut aivan järjettömän hyvä. Todella monta kertaa tehokkaampi kuin kaiken maailman tehottomat tens-lelut.
Ainakin Liitin tenssissä on niin kovat tehot, ettei sitä pysty täysillä pitämään. On kaksi kanavainenkin eli pystyy hoitamaan kahta kohtaa yhtäaikaa esim. Hartiat molemmin puolin. Lopulta kuitenkin moisen hieromalaitteen paras puoli on se, että se on pieni ja mahtuu hyvin kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.
Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.
Tämä oli hyvä :D
Asunto Helsingistä.
Tuli korona ja vei työt. Se hyvä puoli on ettei nyt sitten tee niitä pienempiä tyhmiä ostoksia ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Icebugit on olleet mullekin ongelmalliset kengät. Ei oikein istu jalkaan, vaikka on kooltaan sopivat. Joku niissä mättää.
Sama, ostin ihan sovittaen paksumman sukan kanssa, teetettiin samalla pohjalliset oman jalan mukaan. Ekoilla lenkeillä hiersi nilkasta. Nyt hiertää jalan leveimmästä kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vesi- ilmalämpöpumppu.
Kytke se toimintaan, niin voi olla ihan hyväkin ostos!
Sähköinen veitsenteroittaja.
Muutama vuosi sitten Lidlistä ostettu, kerran oon käyttänyt.
Tuolla se nyt kaapissa vie tilaa, onneksi ei oo ihan kauhean iso kapistus, mut kuitenkin.
Ylihintaiset, omilla teksteillä tilatut jääkaappimagneetit joulun alla. Ostin kolme settiä, hintaa kertyi messevät 90 e. Magneetit 3 e/kpl että eihän hinnan olisi pitänyt yllättää, mutta maksun hetkellä piti vähän nieleskellä kun tajusin miten paljon laitoin niihin rahaa. Yksi setti tuli kotiin, kaksi lahjaksi.
Mulle ainakin sanoi erään hyvän kenkäkaupan erittäin asiantuntevan oloinen myyjä, että nahkakenkienkin pitää sopia heti. On nahalle haitallista, jos se joutuu venymällä muotoutumaan. Ihan sama kuin ostaisi jonkin liian pienen vaatteen ja viruttaisi sitä käytössä sopivaksi... Ja olin ostamassa vieläpä juurikin Martenseja, koska ne olivat mielestäni silloin niin kovin coolin näköiset. Noista Martenseista myyjä eritoten varotti, että ne muotoutuvat (eli venyvät) tosi vähän, koska niissä on kovikkeet kärjessä ja kantapäässä toki myös. No minä paukapääidiootti ostin ne silti, koska ulkonäkö ja coolius. Voi jeesus kun olinkin cool ja ennen kaikkea OMAPERÄINEN Helsingin yössä tukka vaaleanvioletiksi värjättynä Martensit jalassa ja jalat hoosiannaa huutamassa. Pitkän "sisäänajon" jälkeen sain järjen päähän, mutta luojan kiitos olen äärimmäisen pedantti kenkien hoitaja joten ne näyttivät uudenveroisilta ja sain niistä todella hyvät rahat myydessäni pois. Huhhei kun voi ihminen olla höntti! Ja tästä voisi sivuta ketjun kysymystä: yksi tyhmä ostos oli nuo Martensit, vaikkei valitettavasti viimeisin.