Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy, jolla menkat jää pois 100%?

Vierailija
01.01.2025 |

En tiedä onko hormonitonta vaihtoehtoa, mutta tarvitsen ehkäisyn, jossa ei ole välivuotoja tai tiputteluja. Vinkkejä, kokemuksia? On aurallinen migreeni ja myoomia, myoomien vuoksi runsaat menkat jotka vaikuttaa elämään ja työssä käymiseen. Pillereistä vain haittavaikutuksia, myoomia ei poisteta. Kierukka ei käy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista ehkäisyä ei ole olemassa varsinkaan aurallisen migreenin kanssa. Tieto työn puolesta varma. 

Vierailija
2/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ehkäisyä ei ole olemassa varsinkaan aurallisen migreenin kanssa. Tieto työn puolesta varma. 

Mikä ehkäisy sopisi, että menkoista tulisi edes jokseenkin siedettävät eikä ole este työnteolle, kun myoomiakaan ei poisteta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka on pitänyt itselläni menkat pois 20 vuotta. Miksi sinulle ei kierukka käy?

Vierailija
4/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoisto 100 % lopettaa vuodot mutta eipä sitä julkiselta saa.

Vierailija
5/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaus...

Vierailija
6/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö minipillerit käy aurallisen migreenin kanssa?

ja ap:lle: mitään takuuvarmaahan ei ole, mutta mulla Slinda (minipilleri) on alun muitaman kuukauden tiputtelun jälkeen pitänyt menkat kokonaan pois. Tosin ikää mulla on jo 49, enkä tiedä tulisko mulla enää menkkoja ilman pillereitä muutenkaan.

Vierailija
7/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö minipillerit käy aurallisen migreenin kanssa?

ja ap:lle: mitään takuuvarmaahan ei ole, mutta mulla Slinda (minipilleri) on alun muitaman kuukauden tiputtelun jälkeen pitänyt menkat kokonaan pois. Tosin ikää mulla on jo 49, enkä tiedä tulisko mulla enää menkkoja ilman pillereitä muutenkaan.

Minit käy aurallisen kanssa. Menkat ei loppuneet mutta tosi niukat ja lyhenivät. 

Vierailija
8/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit / orgametril. Miksi kierukka ei käy? Kukaan ei voi etukäteen sanoa tiputteleeko vai ei ja kuinka paljon. Tiputtelu voi myös loppua muutaman kuukauden käytön jälkeen.

Vierailija
9/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikierukka on pitänyt itselläni menkat pois 20 vuotta. Miksi sinulle ei kierukka käy?

Vuoto runsastui entisestään ja ferritiini tippui jo niin alas, että jouduin rautainfuusioon. Minulla on oikeasti runsaat kuukautiset, joihin kokeiltiin muistaakseni m-kirjaimella alkavaa kierukkaa hoitona, mutta pahensi vain. Kaikille ei vain kierukka sovi...

ap

Vierailija
10/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoisto jos hormonikierukka ei käy. Miksi niitä myoomia ei poisteta? Nopea rutiinitoimenpide ja parantaa elämänlaatua ihan valtavasti. 

Vierailija
11/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään estrogeenitön ehkäisy ei lopeta 100% varmuudella tiputtelua, saatikka menkkoja. Estrogeeniä et voi aurallisen migreenin vuoksi käyttää. Kierukka ei käy myomien vuoksi. Ei sulla kauheasti ole hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
12/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo kasvaimia kohdussa niin steroidien syöminen ei ainakaan paranna asiaa, päin vastoin. Suunta pitäisi olla lisämyrkkyjen sijaan luonnonmukaisempi, terveellisempi ruokavalio. Keho on itsensä parantava organismi, jos et aktiiviseti haittaa sitä, vaan vältät myrkkyjä ja annat sille rakennusaineita

Ihmiskeho vaatii jatkuvaa hoitoa, pääasiallisesti vettä ja suolaa. Lisäksi ravinteita vihanneksista. Jonkin verran energiaa, jotta jaksaa vaadittavat suoritukset

Kohdun poisto ei ole mikään ihmeratkaisu, vaan häiritsee vahvasti kehon normaalia toimintaa. Yhtäkään sisäelintä ei voi poistaa huvikseen. 

Vierailija
13/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkahullu

Vierailija
14/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on jo kasvaimia kohdussa niin steroidien syöminen ei ainakaan paranna asiaa, päin vastoin. Suunta pitäisi olla lisämyrkkyjen sijaan luonnonmukaisempi, terveellisempi ruokavalio. Keho on itsensä parantava organismi, jos et aktiiviseti haittaa sitä, vaan vältät myrkkyjä ja annat sille rakennusaineita

Ihmiskeho vaatii jatkuvaa hoitoa, pääasiallisesti vettä ja suolaa. Lisäksi ravinteita vihanneksista. Jonkin verran energiaa, jotta jaksaa vaadittavat suoritukset

Kohdun poisto ei ole mikään ihmeratkaisu, vaan häiritsee vahvasti kehon normaalia toimintaa. Yhtäkään sisäelintä ei voi poistaa huvikseen. 

Tässä taas yksi yksisarvishörhö. Ilman kohtua pärjää ihan hyvin.

Vierailija
15/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaimiin suositellaan risiiniöljyä, joka hajottaa epämuodostumia luonnollisesti tuhansien vuosien takuulla.

Vierailija
16/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas yksi yksisarvishörhö. Ilman kohtua pärjää ihan hyvin.

Pärjääminen on eri asia kuin lajityypillinen, mukava elämä. Mukavuuden huomaa esim. siitä, ettei ole tarvetta haukkua toisia hörhöiksi tai yksisarvisiksi.

Vierailija
17/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No raskaus...

Hyvä raskaudenehkäisykeino tosiaan. Ei voi tulla raskaaksi kun on jo raskaana!

Vierailija
18/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Mulla minipillerit poistivat kuukautiset. Kirjoitinkin toiseen ketjuun (miksi naisen elämä täynnä eritteitä, ketju poistui) että huomattavasti parempi ja naisellisempi olo ilman kuukautisia.

Vierailija
19/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Slinda lopetti menkat, mikä olikin tarkoitus kohdallani koska endoepäily. Kierukkaa ei edes yritettykään minulle puhua kun oli jo valmiiksi niin runsaat vuodot ettei riskiä kannattanut ottaa sen suhteen.

Vierailija
20/25 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkahullu

Kai se hulluksi tekee, kun hankaloittavat niin paljon elämää!

Raskaudet pahensi vaan menkkoja ja myoomatkin lisääntyi, joten kolme raskautta riitti!

Ja juu ei en kaipaa hörhöilyohjeita myoomien poistoon, kyllä ne pitäisi lääkärin poistaa, mutta eivät näe tarpeelliseksi niitä poistaa... sukuvika myoomat ja kaikilta suvun naisilta poistettu ne vasta reilusti yli 40-vuotiaana, joten joudun varmaan odottelemaan vielä kymmenen vuotta ennen kuin suostuvat kohdunpoistoon..  ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä