Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
401/674 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset niinko legginsit kotikäyttöön. Piti olla reilua kokoa. Ulottuu just ja just puolireiteen. Ylemmäksi, kun saan vedettyä valuu heti alas. En haluu niitä enää nähdäkkään.

Vierailija
402/674 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

finlaydson kangamaski. oli niin huonosti suunniteltu että puristaa kasvoilla. no ei onneksi maksanut kuin 2 ja puol euroo

No olipa sitten hyvä,etten tänään ostanutkaan. Oli tarjouksessa prismassa 4kpl/10e.

Näyttivät tosi paksuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/674 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinkympin digitaalinen rannekello, kun tuli joku innostus että sellaisesta katson ajan niin ei sitten kännykkää tule käteen otettua (jolloin voi "ajautua" selailemaan nettiä ja muuta). Kello alkoi joka yö piipittää. Toki googletin että miten sen saisi loppumaan mutta en paljoa vaivaa jaksanut asian eteen tehdä. Nyt kello on ollut parvekkeella kuukauden päivät.

Onkohan sama jonka ostimme tyttärelle, kun ei osaa tavallisesta kellosta katsoa  aikaa ja kännykästä voi loppua akku.  Tytär tykkäsi, mutta sitten alkoi joka öinen piippailu jota emme saaneet loppumaan ja nyt kello on villasukassa kaapin perällä.

Jos tyttäresi ei osaa lukea kelloa, niin ehkä tarvitsee parempia apuvälineitä kuin jonkun heppoisen digitaalikellon. 

Vierailija
404/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JBL-vastamelukuulokkeet. Eivät ole Teams-yhteensopivat, eli eipä näillä videopalavereja sitten hoidellakaan. Eikä se vastamelutoiminto juurikaan vaikuta. Siivoillessa kun käytän, niin Bluetooth-yhteys tietokoneeseen katkeilee yhtenään.

Mulla ne lisäksi pitävät ärsyttävää sihinää aina kun vastamelutoiminto on päällä.

Vierailija
405/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat säänkestävät juoksutrikoot. Kaupassa en olisi uskonut että materiaali on niin käytössä törkeän nihkeän tuntuista materiaalia, eivät ole mukavat missään säässä.

406/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin- ja lauluyhtye Deiciden cd-levy, kummityttö suositteli. En kyllä pidä tuollaisesta populaarimusiikista yhtään, huligaanit huutaa ja raggarit räyhää...

Vierailija
407/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis hopeasormus, joka jäi koko ajan kiinni hiuksiin ja lopulta katkesi kun oli niin ohut. Maksoin 25 e joten kyllä keljuuttaa.

Vierailija
408/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen ja pikkulasten nukahtamisen ja nukkumisen tukemiseen tarkoitettu white noise - eli kohinalaite. Useampi kuin yksi unikonsultti sitä suositteli, ja koska mulla on maailman huonoiten nukkuva vauva ja olen tässä vaiheessa valmis kokeilemaan kaikkia keinoja, niin päätin ostaa Eezy-merkkisen kohinalaiskiaisen. Jospa sen avulla saisin edes metrin verran hengähdystaukoa läheisriippuvaan (ja todellakin _riippuvaan_) tissitakiaiseeni.

Ja witut. Ensinnäkin sovellus, jonka avulla ääniä kontrolloidaan, on tietoturvaltaan täysi susi. Toisekseen tuo sihinä tai kohina mitään auta, mun kersa nukkuu ihan yhtä herkän huonosti kuin ennenkin. Kolmannekseen olen omaa väsymystäni itsekin herkistynyt äänille, ja nyt jo pelkkä ajatus kohinasta aiheuttaa vain isohkon elimen kasvamista otsaan.

Sata euroa kankkulan kaivoon. Kyllä kyrpii!

Vierailija
409/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien kantapäihin laitettavat liukuesteet. Apteekista ostin ja maksoivat kolmekymppiä. Jäistä mäkeä alas mennessäni liukastuin koska kenkien etuosat liukuivat ja minun olisi kai pitänyt astua kantapäät ensin. Minä yritin vain kävellä normaalisti. En ole käyttänyt niitä sen jälkeen.

Ostin pitopohjakengät ja niillä varovasti kävellessä ovat toimineet hyvin. Nastakengät ovat liukkaat kivilattioilla eikä niillä kai saa edes mennä edes kauppoihin sisään joten ne eivät toimisi minulla.

Vierailija
410/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa 2020 ostin prismasta L-koon blackhorse merkkiset pitkätkalsarit, jotka olivat liian lyhyet. En sovittanut niitä, vaikka hyllyn päädyssä olisi ollut mallikappaleita. 20e meni hukkaan tämän vuoksi.

Vierailija
411/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkien kantapäihin laitettavat liukuesteet. Apteekista ostin ja maksoivat kolmekymppiä. Jäistä mäkeä alas mennessäni liukastuin koska kenkien etuosat liukuivat ja minun olisi kai pitänyt astua kantapäät ensin. Minä yritin vain kävellä normaalisti. En ole käyttänyt niitä sen jälkeen.

Ostin pitopohjakengät ja niillä varovasti kävellessä ovat toimineet hyvin. Nastakengät ovat liukkaat kivilattioilla eikä niillä kai saa edes mennä edes kauppoihin sisään joten ne eivät toimisi minulla.

Ostin viime keväänä alennuksella ICE BUG kitkakengat, yhdessä Michelin autonrengastehtaan kansaa kehitetyt... niilä ei saa kävellä 'varovasti' liukkaalla vaan reilusti astellen, sitten toimii. Se varova askellus estää kitkan syntyä.Tyytyväinen olen niihin ollut, ovat ihan sikalämpöisetkin, ohuella sukallakin tuntuu että luut hautuu irti, kun niin kuumottaa .

Vierailija
412/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi puhelin. Älypuhelimissa ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen sellaista kehitystä, mistä olisi olennaista käytännön hyötyä.

Vierailija
413/674 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JBL-vastamelukuulokkeet. Eivät ole Teams-yhteensopivat, eli eipä näillä videopalavereja sitten hoidellakaan. Eikä se vastamelutoiminto juurikaan vaikuta. Siivoillessa kun käytän, niin Bluetooth-yhteys tietokoneeseen katkeilee yhtenään.

Mulla ne lisäksi pitävät ärsyttävää sihinää aina kun vastamelutoiminto on päällä.

Mitkä tahansa kuulokkeet toimivat Teamsissä, jotka tietokone tunnistaa. Jos niissä ei ole mikrofonia, niin se on taas eri asia.

Vierailija
414/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Humektan-perusvoidetta apteekista. Avasin tuubin ja hajusta heti muistin, miksi en halua käyttää sitä. Hajusteettomana Humektanissa haisevat vain raaka-aineet. Inhoan sitä hajua.

En haluaisi käyttää voidetta edes jalkoihini, kun voiteen haju tarttuu käsiin.

Jos sinulla on kuiva iho talvisin, niin kokeile käyttää suihkuvoiteena pois.

Toinen vaihtoehto, että lahjoita se jollekin tuttavalle jota haju ei häiritse. 

Vierailija
415/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten ostin Kuubasta kolme pulloa laadukasta rommia, en tiedä miksi.Emme juo edes alkoholia, tuolla ne nököttää yläkaapissa rivissä.

Siksi, kun sieltä Kuubasta "kuuluu" ostaa rommia (ja sikareita). 

Viime kesänä katselin alkoholituotteita netistä ja ajattelin, että pitäisikö ostaa Ouzoa lämpimien kesäpäivien virkistykseksi.

Vähän tuon jälkeen menin jääkaapille ja huomasin, että tosiaan,

siellä vihanneslokerossahan on avaamaton pullo Kreikasta tuotua Ouzoa.

Olen ollut Kreikassa viimeksi vuonna 2010.

Ilmeisesti tässä välillä kotipaikkakunnallani ei ole ollut riittävän lämpimiä kesäpäiviä.

Tai sitten se on vain ikävä tosiasia, että kotimiljöö ei muutu yhtään kummemmaksi,

vaikka olisikin se Ouzo siemailtavana...

Josko nyt tulevana kesänä kuiten korkkaisi tämän.

Jos ei maistukaan samalta kuin siellä Kreikan lomalla maistui, niin voihan sitä aina käyttää loput vaikka desinfiointiin. 

:D

Vierailija
416/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet kiekot fillariin. 1500 Euroa muutaman watin vuoksi.

Vierailija
417/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ostaminen on kapitalistin ja kauppiaan onni.  -Minä aloin n. 9 vuotiaana säästäjäksi.

Loppuelämään ei rahahuolia tule, ellei suorastaan roisto vie. - Suomessa sellainen kyllä on täysin mahdollista.

Vierailija
418/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin halpis- mariekeksejä. Hinta oli kolmasosa Kulta-Marie-keksien hinnasta. Ja kuinka ollakaan, halpikset osoittautuivat mauttomiksi.

En aio heittää pois, vaan kuorrutan ne suklaalla.

Vierailija
419/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin netin kautta stockalta jotkut tanskalaisvalmisteiset nilkkurit, joissa vetoketju ulkosyrjällä. Niitäpä ei saa laitettua jalkoihin mitenkään, vaikka koko oikea.

Vierailija
420/674 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo joka ei mee tarpeeksi syvälle.

Yliarvioit omat kykysi ja aliarvioit dildon?

Mulla vähän sama, ostin aiemmin hankitun normikokoisen innoittamana isomman. 

En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, joten ajattelin, että tuo isompi,

niin kuin jotenkin auttaisi asiaan...

No eipä se auttanut, ei oikein sovi kunnolla ja tuntuu liian isolta ja venyttävältä... vaikea puristaakaan sitä, se pienempi on paljon parempi käytössä. 

Materiaali tuossa hutiostoksessa on kyllä ihan huippuhyvä, luonnollisen pehmoisen ja laadukkaan tuntoinen, koko vain ei natsaa minulle.

Toivottavasti on joskus joku vapaamielinen ja estoton kumppani keneen saan sitä käytellä...

Valjaat on jo, käyttämättömät tietenkin, niin kuin ketjun aiheeseen kuuluu!

Elättelen kuitenkin toiveita, että ne eivät olisi turha ostos, vaan jonain päivänä vielä pääsevät käyttöön! 

:D