Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
321/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi verrata? Voihan Ladaakin verrata Mersuun.

Vierailija kirjoitti:

Kahvimyllyn sain lahjaksi vajaa 10v. sitte. Siitä lähtien olen joka päivä jauhanut papuni. Ei voi verrata jauhettuun kahviin.

Vikaostos oli liian pieni talvitakki. Koko 38 vaikka 40 ois ollu parempi. Nyt mennään ohuemmalla takilla tämä talvi. En osta uutta ku tarkenee. Tai sit laihdutan sen yhden koon..

Vierailija
322/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole myyty loppuun, käy vaikka Iittalan sivulla.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Tilasin kaksi Iittalan uutuusmaljakkoa, hinta 299 euroa kappale. Onneksi on mahdollisuus palauttaa.

Miksi yleensä pitää tilata jotain maljakkoja? Eikö maljakkotarpeen iskiessä (esim. 50-vuotispippaloiden alla) voi vain painua markettiin ja ostaa paria perusmaljakkoa lisää niiden noin 50 aiemmin hankitun maljakon jatkoksi'

Itse olen pippaloiden alla käynyt kirpparilta/kierrätyskeskuksesta noutamassa laatikollisen maljakoita. Hinta on ollut pari euroa maljakkoa kohden. Juhlien jälkeen olen palauttanut maljakot takaisin kierrätyskeskukseen.

Kirppareilta ja marketeista löytyy kivoja maljakoita varmasti. Luulen viestin kirjoittaneen tarkoittavan Aalto-maljakon vanhaa erilaisempaa mallia, joita tuli myyntiin rajattu erä. Iittalasta ja hinnasta päättelin. On toki maljakko, mutta myös keräilytuote, ostaisin, jos ei olisi noin hintava 🙂

Päättelit aivan oikein, bumerangin muotoisesta maljakosta on kysymys. Ne ovat vielä matkalla, joten en osaa lopullisesti sanoa, teinkö tyhmän ostoksen. Enemmänkin ajattelin tilausta tehdessäni maljakkoa keräilytuotteena kuin käyttömaljakkona.

Teit hyvän ostoksen! Ne maljakot on jo myyty loppuun. Varma keräilyhitti myöhemmin ja arvo tulee nousemaan. Sitäpaitsi on todella hienot maljakot 😊 Säästä myös pakkaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-sanomat. Selittää ei varmaan tarvitse

Vierailija
324/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kori joogamatolle. Oli liian iso ja epäkäytännöllinen, vein suoraan varastoon.

Vierailija
325/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökiaski

Vierailija
326/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustokupu prismasta. ei mahtunut oltermanni eikä muutkaan isot juustot.

Vierailija
327/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso (ja kallis) altakasteluruukku joka ei näköjään kestä kasvin ja mullan painoa. Sisäosa piti olla helposti nostettavissa vesisäiliön päältä mutta nyt on jo vääntynyt pilalle. Mitä ihmettä tuohon pitäisi laittaa että kestäisi, pumpulia ja tekokukka? Opinpa että jatkossakin ostan vain tavallisia ruukkuja.

Ei ole tarkoituskaan että sisäosa ´nostetaan pois kun siinä on multa tai mitä ikinä onkaan. 

Enkä ymmärrä että mitä syytä kenelläkään olisikaan näin tehdä?

= Tuotteen virheellinen käyttö.

Vierailija
328/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Tilasin kaksi Iittalan uutuusmaljakkoa, hinta 299 euroa kappale. Onneksi on mahdollisuus palauttaa.

Miksi yleensä pitää tilata jotain maljakkoja? Eikö maljakkotarpeen iskiessä (esim. 50-vuotispippaloiden alla) voi vain painua markettiin ja ostaa paria perusmaljakkoa lisää niiden noin 50 aiemmin hankitun maljakon jatkoksi'

Itse olen pippaloiden alla käynyt kirpparilta/kierrätyskeskuksesta noutamassa laatikollisen maljakoita. Hinta on ollut pari euroa maljakkoa kohden. Juhlien jälkeen olen palauttanut maljakot takaisin kierrätyskeskukseen.

Kirppareilta ja marketeista löytyy kivoja maljakoita varmasti. Luulen viestin kirjoittaneen tarkoittavan Aalto-maljakon vanhaa erilaisempaa mallia, joita tuli myyntiin rajattu erä. Iittalasta ja hinnasta päättelin. On toki maljakko, mutta myös keräilytuote, ostaisin, jos ei olisi noin hintava 🙂

Päättelit aivan oikein, bumerangin muotoisesta maljakosta on kysymys. Ne ovat vielä matkalla, joten en osaa lopullisesti sanoa, teinkö tyhmän ostoksen. Enemmänkin ajattelin tilausta tehdessäni maljakkoa keräilytuotteena kuin käyttömaljakkona.

Teit hyvän ostoksen! Ne maljakot on jo myyty loppuun. Varma keräilyhitti myöhemmin ja arvo tulee nousemaan. Sitäpaitsi on todella hienot maljakot 😊 Säästä myös pakkaukset.

Koko erää ei kaupattu kerralla.

Vierailija
329/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Etsy-verkkokaupasta ulkomailta tosi hienon koristehehkulampun. Ainut ongelma on, se ei kannaltaan käy mihinkään tavalliseen lampunjalkaan. En ole edes netistä löytänyt sopivia B22-lamppuadaptereita.

Hieno on siis tämä kyseinen hehkulamppu, mutta mitäpä sillä teen kun en saa sitä mitenkään päälle.

Tilaa Aliexpressitä adapteri  hyvä ihminen. Maksaa posteineen alle 2e.

Vierailija
330/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia masentunut. Ennen vanhaan olen ollut edes jotenkuten kiinni elämässä, oli opiskelut,  jotain pieniä harrastuksia, treffejä jne. Olin kuitenkin persaukinen, eikä mulla ollut oikein varaa kivoihin, istuviin vaatteisiin - olen myös vähän läski, joten en löydä kirppiksiltä ikinä mitään nättiä. Koin jotain ihan valtavaa huonommuutta ryysyisyydestäni ja jotenkin häpesin niitä vaatteitani. Aina oli kamalaa jos olikin yllättäen joku meno ja oikeasti ei mitään tilanteeseen sopivaa päällepantavaa. No, nyt olen hieman paremmalla tulotasolla kun teen ajoittain töitä etänä. Mitään työhän liittyviä tapaamisia on ehkä n. kahdesti vuodessa. Muuten olen ihan tippunut elämästä, harrastukset on jääneet, ystäviä ei oikein ole, eikä koronan takia tule edes käytyä missään museoissa, kahviloissa tms. missä sitä nyt ihminen voisi käydä ihmisten ilmoilla. SIITÄ HUOLIMATTA että istuskelen vain jatkuvasti himassa, olen ostanut kaapin täyteen kauniita, ihania, laadukkaita ja toki aika arvokkaita vaatteita. Nytkin talvialessa haksahdin vaikka mihin. Jokin järjen ääni yrittää sanoa mulle, että tilanteen muuttumisesta ei ole mitään tietoa, älä hyvä ihminen ostele vaatteita joille ei tule käyttöä nähtävissä olevassa tulevaisuudessa. Mutta ei. Haksahdin elämään jotain mielikuvitusfantasiaelämää, jossa käyn kivassa, pöhisevässä toimistossa töissä, mukavissa kulttuuririennoissa, ulkona syömässä, näen ihmisiä... Ja tietenkään näitä ihania vaatteita ei voi pitää kotona ilokseen, koska nehän nuhrautuisivat. Tulen vähän surulliseksi kun näen ihanat vaatteet roikkumassa käyttämättöminä hengareissaan. Mutta jos joku meno vielä joskus yllättääkin, niin olenpahan ainakin todella hyvin pukeutunut.

Vierailija
331/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän kallis shampoo. Mulla on hankalat kiharat hiukset. Shampoot tekee niistä joko lattanat ja löysät, rasvaisen oloiset aallot tai sitten ison hattarapallon. Mulla oli vuosia suosikkishampoo, joka toimi aina erinomaisesti, mutta sen valmistus lopetettiin. Olen kokeillut vaikka kuinka monta erilaista halvoista markettishampoista kalliisiin kampaamotuotteisiin. Mikään ei toimi. Onneksi tyttäret käyttää turhiksi osoittautuneet hiustuotteet loppuun, ettei ihan tuhlausta ole.

Sama ongelma oli pitkään. Mutta nyt olen taas ainakin toistaseks löytäny hyvän shampoon ja hoitoaineen luonnonkiharoilleni: Naughty wave hello sahmppoo ja hoitoaine :) saa esim stockalta ja hinta 10e purkki. Netistä löytyy kans paljon arvosteluita noista tuotteista.

Vierailija
332/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa JBl- merkiltä kolmanney blutooth kuulokkeet puolen vuoden sisällä, kaikki hajonneet tavalla tai toisella ihan normi käytössä. Nyt myös nää viimeisimmät alkaneet ryttyillä. Siis susipaskaa laatua.

Vierailija
333/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flying Tigerin nappikuulokkeet. Ostin vielä KAHDET kunnes uskoin että hajoavat heti. Pitäis tajuta ettei kolmen euron kuulokkeet kestä.

Vierailija
334/674 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ostin tänään apteekista kalsiumtabletteja. Olisi pitänyt ostaa sellaisia, missä on myös d-vitamiinia.

Vierailija
335/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackstorm 2gen Ryzen 5K powered by MSI -pöytätietokone pelikäyttöön,on tuo tietokone.Verkkokauppa.com myi viimeisen erän näitä koneita,jotka ovat täysiä ''susia'',varaosiakaan niihin ei saada,näiden valmistus on lopetettu.Tätä tuotetta ei kannata ostaa missään nimessä.

Vierailija
336/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan recaalista  ..

.. Tylsäähän täällä on ..

Sincc

Vierailija
337/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi Kalevala-koru. Eihän nyt voi pitää sormuksia korona-aikana. Enkä voisi pitää töissä muutenkaan.

Minulla on mm. Kalevala-koruja, vaikka olen atoopikko enkä voi käyttää koruja myöskään töissä. Korona-aikaan ei ole vapaa-ajan tapahtumia, joissa pitäisin koruja. Mutta koska Kalevala-koru on iätön, en aio luopua niistä, koska en halua uskoa, että korona kestää mun loppuelämän ajan.

Jättääkö joku oikeasti korsutkin pois "korona-korona-korona-vouhotuksen takia?

Työn puolesta ymmärrän kyllä,esim. En saa pitää lämärin työssä niitä, mutta vapaa-ajalla ei voisi käyttää koruja?

Vierailija
338/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^KORUT

Vierailija
339/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kahvipapuja mutta  kun ei ole myllyä. Mitä voin tehdä jotta saan kahvia??

papumyllyjä saa jopa Tokmannilta tyylin 10,- hintaan, ei huono ostos kun tosiaan Lidlistä saa niitä papuja halvemmalla kilohinnalla mitä jauhettua kahvia. Ja aina on hyvän makuista kahvia. ja voi brassailla ystäville että täällä hifistellään kahvilla ja jauhetaan aina tuoreet pavut....

Vierailija
340/674 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto...