Lähestyykö miehet epäviehättäviä naisia koska ajattelevat niiden olevan helppoja?
Kommentit (70)
Joidenkin elämä tosiaan pyörii tämän panosuhdemarkkinan ympärillä. Aika köyhää elämää, jos sen koko sisältö on se, ketä seuraavaksi pääsisi panemaan. Ei jää paljon jälkipolville kerrottavaa, jos sellaisia on sattunut hankkimaan. Toki elämänsä saa käyttää juuri niin kuin lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on helppo nainen?
Olen lihava eikä mua kukaan lähesty, kun itse lähestyn, torjutaan.
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.Oma teoriani tähän:
Helppo nainen on sellainen joka on 1-2 pistettä alle kyseisen miehen oman tason. Eli esim. 8 miehellä kutosen nainen olisi tämän teorian mukaan helppo saalis. Mutta idea siis tosiaan siinä että naiselle tulee tulla olo että "kävipä tuuri että näin tasokas mies on minusta kiinnostunut..."
Nainen tietää, että hän ei miestä kiinnosta. Jos nainen haluaa helpon panon, niin siinähän se on saatavilla. Miehet on yksinkertaisia.
Nainen kuulee niin paljon noita samoja repliikkejä ja eihän se muutenkaan ole mikään salaisuus mitä miehet haluaa. Siitä voi ynnätä yhteen, niin kyllä ainakin itse olen joka ikisen miehen kanssa ensin ajattelemassa, että puhuu liirumlaarumia ja haluaa jotain ihan muuta. Menee tosi kauan ennen kun pystyn luottaa, että haluaisi jotain muutakin ja jotkut parisuhteetkin ovat kariutuneet tähän epäluulooni. Mutta siis muilla naisilla vaikka ei olis näin "pahana" niin kyllä todellakin tiedetään mitä ne miehet hakee. Jokaisen illan aikana saattaa tulla kymmenen vokottelijaa sille vähemmän hyvännäköiellekin, niin onhan sitä kokemusta näistä hymyistä jo kaikille kertynyt. Ja mitä "parempi tasoinen", niin sitä epäilyttävämpi. Mukaan voi silti olla kiva lähteä hauskanpidon merkeissä. Jos tasoais kauniimpi nainen tulisi hymyillen ehdottelemaan, niin etkö sinä lähtisi?
Ei naisilla ole mitään tuollaisia telepaattisia kykyjä, mitä annat ymmärtää. Jos olisi, ei naiset päätyisi suhteisiinkaan psykopaattien tai muulla tavalla pahasti häiriintyneiden miesten kanssa.
Toki varmasti useinkin naiset tajuaa että tämä mies on liian tasokas, ja haluaa minusta vain yhden yön seuraa. Mutta väitän että ei ole ollenkaan tavatonta että nainen nielee syötin ja koko onkivavan kun tasokas mies tulee hymyillen kertomaan kuinka hyvältä nainen tänään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.Oma teoriani tähän:
Helppo nainen on sellainen joka on 1-2 pistettä alle kyseisen miehen oman tason. Eli esim. 8 miehellä kutosen nainen olisi tämän teorian mukaan helppo saalis. Mutta idea siis tosiaan siinä että naiselle tulee tulla olo että "kävipä tuuri että näin tasokas mies on minusta kiinnostunut..."
Nainen tietää, että hän ei miestä kiinnosta. Jos nainen haluaa helpon panon, niin siinähän se on saatavilla. Miehet on yksinkertaisia.
Ei naisilla ole mitään tuollaisia telepaattisia kykyjä, mitä annat ymmärtää. Jos olisi, ei naiset päätyisi suhteisiinkaan psykopaattien tai muulla tavalla pahasti häiriintyneiden miesten kanssa.
Toki varmasti useinkin naiset tajuaa että tämä mies on liian tasokas, ja haluaa minusta vain yhden yön seuraa. Mutta väitän että ei ole ollenkaan tavatonta että nainen nielee syötin ja koko onkivavan kun tasokas mies tulee hymyillen kertomaan kuinka hyvältä nainen tänään näyttää.
Siis tähän kohtaan piti panna... ;)
Nainen kuulee niin paljon noita samoja repliikkejä ja eihän se muutenkaan ole mikään salaisuus mitä miehet haluaa. Siitä voi ynnätä yhteen, niin kyllä ainakin itse olen joka ikisen miehen kanssa ensin ajattelemassa, että puhuu liirumlaarumia ja haluaa jotain ihan muuta. Menee tosi kauan ennen kun pystyn luottaa, että haluaisi jotain muutakin ja jotkut parisuhteetkin ovat kariutuneet tähän epäluulooni. Mutta siis muilla naisilla vaikka ei olis näin "pahana" niin kyllä todellakin tiedetään mitä ne miehet hakee. Jokaisen illan aikana saattaa tulla kymmenen vokottelijaa sille vähemmän hyvännäköiellekin, niin onhan sitä kokemusta näistä hymyistä jo kaikille kertynyt. Ja mitä "parempi tasoinen", niin sitä epäilyttävämpi. Mukaan voi silti olla kiva lähteä hauskanpidon merkeissä. Jos tasoais kauniimpi nainen tulisi hymyillen ehdottelemaan, niin etkö sinä lähtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosiaan tasokkaan miehen merkki, että sen tarvii kehitellä strategia ja viritellä vapoja saadakseen seksiä edes siltä epäviehättävältä naiselta. Millainen sotasuunnitelma siihen oman tasoiseen sitten tarvitaan?
Tulipa huono olo tästä ketjusta. Menetin juuri uskoni löytää koskaan hyvää miestä, rakastavaa ja parisuhteeseen kykenevää.
Irtoseksiä en harrasta, siitä tulee halpa ja yököttävä olo. Joskus nuorena kokeilin, ei ole minun juttuni.
En ymmärrä miten seksiä voi harrastaa ilman tunteita. Niitä pitää olla molemminpuolisesti ja kunnon vetovoimaa ja ihastusta. Muuten ei tulisi mieleenkään hypätä sänkyyn vieraan miehen kanssa.
Pidän seksistä mutta mieluummin olen ilman kuin olen kenellekään pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tulee olo, että siinä mies on pimppaa vailla, mutta nätimpiä ei onnistunut saamaan. Jotkut ihmiset ovat helposti höynäytettäviä, joten on moraalitonta käyttää heitä hyväkseen.
Ilmeisesti onkin hyvä juttu, ettei mua lähestytä ikinä missään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasseja ei ole mikään pakko tyhjentää. Kuolkaa pois.
sittenhän myös naiset kuolevat, kun infra on luhistuu ja paskat tulvii pöntöstä tanttajaloille. Tuolla järjenjuoksulla en voi kun ihmetellä, mitä annettavaa sinulla on yhteiskunnalle.
Kuule ei luhistu. Ihan me samat asiat osataan ja opitaan kuin miehetkin. Ne infrat pysyi koossa sotienkin aikana naisten voimin. Ei tarvita kuin tusina miehiä jatkamaan koko ihmiskuntaa näin keinohedelmöityksen ja geenimuuntelun aikakautena. Kaikki muut on ylijäämiä. Niin ja minä muuten olen meillä se rakennus-lvi-tietotekninen vastaava jonka puoleen käännytään kun tulee ongelmia.
Kuule, ei pysynyt. Miehiä piti päästää rintamalta elonkorjuulomille ja vastaaville, vaikka heille olisi ollut enemmän tarvetta Tikkakosken mannekiineina, ettei vilja olisi mädäntynyt pelloille ja puut metsiin.
Tulipa hyvä olo omasta sinkkuudesta ja selibaatista kun näitä lukee😌