Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestyykö miehet epäviehättäviä naisia koska ajattelevat niiden olevan helppoja?

Vierailija
17.01.2021 |

Vai mikä naisessa saa miehen lähestymään häntä?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissäkin on reikä. Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on aika monta miestä. Jokaisella on omat syynsä. Niin kauan kun et suostu tätä tajuamaan, on parempi että pysyt erossa miehistä.

Vierailija
4/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Miehet tekevät epätoivoisia valintoja seksinpuutteessa.

Vierailija
5/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan. Ehkä olen epäepäviehättävä.

Vierailija
6/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee itselleen, mutta oikea vastaus siis. Miehet (normaalit) lähestyvät oman tasonsa naisia. U li t haaveleivat sellaisesta mitä eivät voi saada. Tai ylipäätänsä ketään, koska ovat niin vihamielisiä.

Vierailija
7/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nytkö pitäisi olla ilman  naisseuraa jos ei saa maailman kauneinta sänkyynsä?

Vierailija
8/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit on tyhjennettävät. Jossakin vaiheessa reikä kuin reikä. Miehen seksuaalisuus on sellaista.

Vierailija
9/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä jotkut miehet tekee sitä. Minä olen kuitenkin ilman, jos itseäni miellyttäviä naisia ei ole tarjolla.

Vierailija
10/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen etten todellakaan ole se kaunein ja viehättävin ja kyllä lähestyy...oon aatellu et minulla lukee naamassa ”helppo” Mutta todellisuudessa olen naimisissa enkä lähde kenenkään mukaan😊

Vierailija
11/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..

Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.

Vierailija
12/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..

Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.

Ja tässäkin tekstissä on huomattava, että kyse on pelkästään seksistä. Vain seksistä. Mies ei ole kykenevä rakkaussuhteeseen.

Vierailija
13/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat, joita ei lähestytä lohduttavat ilmeisesti itseään otsikon ajatuksella?

Miksi kukaan lähestyisi mielestään epäviehättävää ihmistä? Tämä ei tarkoita että naisen tulisi olla joku malli, mutta tottakai tuollaisessa tilanteessa naisen ulkonäön tulee viehättää itseä.

Vierailija
14/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö pitäisi olla ilman  naisseuraa jos ei saa maailman kauneinta sänkyynsä?

Epäviehättävän ja maailman kauneimman välilläkö ei ole mitään?

Vierailija
15/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat, joita ei lähestytä lohduttavat ilmeisesti itseään otsikon ajatuksella?

Miksi kukaan lähestyisi mielestään epäviehättävää ihmistä? Tämä ei tarkoita että naisen tulisi olla joku malli, mutta tottakai tuollaisessa tilanteessa naisen ulkonäön tulee viehättää itseä.

Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.

Vierailija
16/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa, että mies palvoo heidän ulkonäköään joten todellisuudessa välillä ei ole mitään.

Vierailija
17/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten panoalustaksi ei tule suostua kenenkään. Kassientyhjentäjät ovat paholaisen jälkeläisiä, varjokansalaisia.

Vierailija
18/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin tekstissä on huomattava, että kyse on pelkästään seksistä. Vain seksistä. Mies ei ole kykenevä rakkaussuhteeseen.

Tiedäthän että rakkaus ja seksi ovat eri asioita?  Kun oikein kovasti panettaa ja on ottanut alkoholia niin ei siinä aleta nirsoilemaan. Onneksi humala alentaa estoja niin ravintoloista löytyy ns. helppoja naisia.

Vierailija
19/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävyys on makuasia, ja makuja on monenlaisia.

Vierailija
20/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa, että mies palvoo heidän ulkonäköään joten todellisuudessa välillä ei ole mitään.

Ehkä teini-ikäiset voi haluta poikaystävältään maailman kaunein -tittelin, mutta kuka aikuinen nainen vakavissaan uskoisi sellainen olevansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi