Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestyykö miehet epäviehättäviä naisia koska ajattelevat niiden olevan helppoja?

Vierailija
17.01.2021 |

Vai mikä naisessa saa miehen lähestymään häntä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokenut tällaisia yrityksiä, olen niihin reagoinut vilpittömästi kuten uuteen ihmiseen romanttisissa tunnelmissa yleensä. Pian ukot vetäytyneet kun huomasivat että haen tosirakkautta. Osa oikein loukkaantui kun en ymmärtänyt olla kyyninen portto. No ei mahda mitää, halusin rakastavan miesystävän ja sellaisen aikanaan sain.

Vierailija
22/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö pitäisi olla ilman  naisseuraa jos ei saa maailman kauneinta sänkyynsä?

Epäviehättävän ja maailman kauneimman välilläkö ei ole mitään?

Naiset haluaa, että mies palvoo heidän ulkonäköään joten todellisuudessa välillä ei ole mitään.

Ehkä teini-ikäiset voi haluta poikaystävältään maailman kaunein -tittelin, mutta kuka aikuinen nainen vakavissaan uskoisi sellainen olevansa?

No tehdään koe jossa kehutaan naista , että hän on kylän kymmenenneksi kaunein ja katsomaan mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen etten todellakaan ole se kaunein ja viehättävin ja kyllä lähestyy...oon aatellu et minulla lukee naamassa ”helppo” Mutta todellisuudessa olen naimisissa enkä lähde kenenkään mukaan😊

Se ettet ole kaunein ja viehättävin, ei tarkoita ettet kuitenkaan olisi kaunis tai viehättävä. Vai oletko siis tosi ruma?

Vierailija
24/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen päälle tällätty ja meikattu ns kaunis nainen on vaan ihan hirvittävän epämiellyttävä  tapaus ja tuo mukanaan kaikenlaisia lisämurheita. Muun muassa jokaikinen uusi ryppy vie kuukausien masnnusputkeen.

Mies, joka juoksee kaiken maailman torppien perässä on vaan käsittämätön typerys ja viettää tyhjää elämää.

Nää asiat vaan jokaisen miehen on ilmeisesti pako oppia käytännön kautta.

Vierailija
25/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihavahko, tosin kuulemma myös nuorekas kasvoiltani, alle 40-vuotias. Kuulemma myös mukava. Ja seksiehdotuksia tulee!

Tajusin jo nuorena ettei miehet halua kuin seksiä, mutta aina siellä voi joku olla tosissaankin. Voihan toisaalta joku haluta vain panna hoikkaa ja kaunistakin, ihan vain siksi että tuota ois kiva panna.

Mutta mikäpä tässä on ollessa, valitsen parhaan päältä ja olen välillä ilman seksiä, sekin onnistuu. Eikä tämä harmita kuin niitä tasoristeysteoriamiehiä ;)

Vierailija
26/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasseja ei ole mikään pakko tyhjentää. Kuolkaa pois.

sittenhän myös naiset kuolevat, kun infra on luhistuu ja paskat tulvii pöntöstä tanttajaloille. Tuolla järjenjuoksulla en voi kun ihmetellä, mitä annettavaa sinulla on yhteiskunnalle.

Vierailija
27/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen AP on epäviehättävä ihminen, eli millainen olet?

Vierailija
28/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei pane, joka valkkaa."

Vanha Viidakon Sananlasku

Vierailija
29/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö pitäisi olla ilman  naisseuraa jos ei saa maailman kauneinta sänkyynsä?

Naiset haluaa, että mies palvoo heidän ulkonäköään joten todellisuudessa välillä ei ole mitään.

Ehkä teini-ikäiset voi haluta poikaystävältään maailman kaunein -tittelin, mutta kuka aikuinen nainen vakavissaan uskoisi sellainen olevansa?

No tehdään koe jossa kehutaan naista , että hän on kylän kymmenenneksi kaunein ja katsomaan mitä tapahtuu.

Niin tai kehutaan naista kauniiksi, mutta huomautetaan ettei sentään yhtä kaunis kuin Audrey Hepburn?

Miksi ei voi vaan kehua jotakuta vertailematta tätä ääneen muihin? Olet nätti, näytät hyvältä, olet kivannäköinen. That's it. Jos siis ulkonäköä pitää kehua.

Vierailija
30/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kaikille, mutta jätän valitsemisen tai valitsemattomuuden naisille. 

Vierailija
31/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25/33 |

klo 9:44 | 17.1.2021

Vierailija kirjoitti:

Mä koen etten todellakaan ole se kaunein ja viehättävin ja kyllä lähestyy...oon aatellu et minulla lukee naama...

Mä koen etten todellakaan ole se kaunein ja viehättävin ja kyllä lähestyy...oon aatellu et minulla lukee naamassa ”helppo” Mutta todellisuudessa olen naimisissa enkä lähde kenenkään mukaan😊

Näytä kokonaan

Se ettet ole kaunein ja viehättävin, ei tarkoita ettet kuitenkaan olisi kaunis tai viehättävä. Vai oletko siis tosi ruma?

Uskoisin että aika ruma..on sanottukkin varsinkin nuorempana rumaksi ja joskus on joku mies tullut sanomaan, että voi säälistä minun kanssa esim.tanssia. Tai kun olen sanonut etten lähde tanssimaan enkä kaipaa seuraa on todettu et luuletko että saan jonkun muun. Eli näytän varmaan helpolta ja epätoivoiselta eikä miehet usko, että tosiaan olen kyllä naimisissa. Uskon et vartalo on suht ok, lihava en ole😊

Vierailija
32/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty ketään, koska ei ole tarvetta. Naiset lähestyvät minua, varmaankin siksi koska olen pitkä. Noista sitten valkkaa sen joka viehättää eniten ja tyhjentää ne kassit häneen. Parisuhteeseen minua ei saa, ennen kuin kohdalle osuu tarpeeksi älykäs nainen, jolla on jotakin muuta annettavaa kuin reikä.

Vierailija
33/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen yksin kuin että tyytyisin rumaan, lihavaan tai yh-naiseen.

Vierailija
34/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin olen yksin kuin että tyytyisin rumaan, lihavaan tai yh-naiseen.

Ja tässä vastaus apn kyssäriin: Ei.

Vierailija
35/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..

Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.

Ja niinpä minulla seksistä tykkäävällä pullukalla nelikymppisellä onkin aina valinnanvaraa. Jos haluan seksiä, niin teitä puutteessa olevia epätoivoisia kyllä riittää, joten valkkaan eniten miellyttävän mukaan. Tietty silleen ikävää, että aina se sun viimeinenkään valinta ei natsaa kun joku semisti komeampi nuori kettu ehti ensin. Tsemppiä hei!

Vierailija
36/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..

Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.

Eikö niillä kanavilla kukaan ole kirjoittanut, kun se ruma läski onkin antanut pakit? Minuakin on yritetty ja voi sitä pahanmielen määrää, kun olen kieltäytynyt. Hömelöt miehet luulevat, että minun olisi pitänyt olla imarreltu, kun joku pyytää mukaansa. Kieltäytyminen loukkaa miehen herkkää psyykeä.

Vierailija
37/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ihmettelee, että mikä hlvetin missikisatuomari tuokin kuvittelee olevansa.

Vierailija
38/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, monen vierestä oon herännyt" -Freud Marx Engels & Jung

Vierailija
39/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkerat, joita ei lähestytä lohduttavat ilmeisesti itseään otsikon ajatuksella?

Miksi kukaan lähestyisi mielestään epäviehättävää ihmistä? Tämä ei tarkoita että naisen tulisi olla joku malli, mutta tottakai tuollaisessa tilanteessa naisen ulkonäön tulee viehättää itseä.

Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.

Paljon, paljon pinnallisempia. Lisäksi persoonallisuushäiriöisiä, koska ottavat puolisoksi naisen jonka ulkonäöstä eivät pidä. Sitten haukkuvat puolison ulkonäköä, niin päin naamaa kuin selänkin takana. Että turha sanoa etteikö olisi pinnallisia. Miehet ei siedä ainuttakaan kauneusvirhettä naisessa, mutta alkavat olemaan silti koska siihen täydelliseen ei riitä oma ulkonäkö.

Vierailija
40/70 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasseja ei ole mikään pakko tyhjentää. Kuolkaa pois.

sittenhän myös naiset kuolevat, kun infra on luhistuu ja paskat tulvii pöntöstä tanttajaloille. Tuolla järjenjuoksulla en voi kun ihmetellä, mitä annettavaa sinulla on yhteiskunnalle.

Kuule ei luhistu. Ihan me samat asiat osataan ja opitaan kuin miehetkin. Ne infrat pysyi koossa sotienkin aikana naisten voimin. Ei tarvita kuin tusina miehiä jatkamaan koko ihmiskuntaa näin keinohedelmöityksen ja geenimuuntelun aikakautena. Kaikki muut on ylijäämiä. Niin ja minä muuten olen meillä se rakennus-lvi-tietotekninen vastaava jonka puoleen käännytään kun tulee ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän