Lähestyykö miehet epäviehättäviä naisia koska ajattelevat niiden olevan helppoja?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..
Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.
Eikö niillä kanavilla kukaan ole kirjoittanut, kun se ruma läski onkin antanut pakit? Minuakin on yritetty ja voi sitä pahanmielen määrää, kun olen kieltäytynyt. Hömelöt miehet luulevat, että minun olisi pitänyt olla imarreltu, kun joku pyytää mukaansa. Kieltäytyminen loukkaa miehen herkkää psyykeä.
Ei tietenkään. Puolet niistäkin, jotka kertovat noita tarinoita, ovat painaneet himassaan pelkkää Fleshlightia.
Kunhan Jonne sulla alkaa munakarvat kasvaa niin tulet huomaamaan, että ihmisillä on täysin eri makuja sekä naisten että monien muidenkin asioiden suhteen.
Lihavalla naisella ei ole yhtään vähemmän ottajia. Erona se, että suuttuvat enemmän, jos saavat pakit.
Minulla se helppous riippuu naisen humalatilasta ei ulkonäöstä. Baariin kannattaa mennä selvin päin n.23:30, ottaa maks.pari olutta, mittailla naisten humalatilaa (yleensä korkea 01:00 maissa), mennä rohkeasti juttelemaan perus mukavia ja taksilla kämpille. 80% kerroista onnistuu. 32v mies,Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Eli nytkö pitäisi olla ilman naisseuraa jos ei saa maailman kauneinta sänkyynsä?
Niinkö siinä kysyttiin? Ei kysytty. Teit siis olkiukon.
"miten voit olla sinkku kun olet nuin kaunis", tuo on normi lause valomerkin aikoihin sille pullukalle.
Ja toimii edelleen jos haluaa koloa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miesten kanavilla on usein puhetta siitä että on poljettu jotain itseään vanhempaa naista puutteessa tai pullukkavartaloista..
Naisten on ehkä vaikea ymmärtää että miehillä ei ole usein valinnanvaraa. Ei ole vaihtoehtoa että otanpas tämän hoikan ja nätin nuoremman naisen. Omalla naismaulla ei ole merkitystä kun vastakaikua ei tule.
Voin miehenä vahvistaa että tätä tapahtuu kyllä. On kavereita jotka ovat sanoneet ihan suoraan että baarissa panetus oli niin paha että oli pakko ottaa mukaan ensimmäinen suostuva nainen, melkeinpä riippumatta ulkonäösta. Aamulla sitten äkkiä karkuun häpeän saattelemana.
Mutta eipä tuo nyt ihan kauhean yleistä ole. Itse en esim pysty noin toimimaan: jos nainen ei täytä tiettyjä minimikriteereitä ulkonäön suhteen, mulla ei seiso :(
Millainen on helppo nainen?
Olen lihava eikä mua kukaan lähesty, kun itse lähestyn, torjutaan.
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasseja ei ole mikään pakko tyhjentää. Kuolkaa pois.
sittenhän myös naiset kuolevat, kun infra on luhistuu ja paskat tulvii pöntöstä tanttajaloille. Tuolla järjenjuoksulla en voi kun ihmetellä, mitä annettavaa sinulla on yhteiskunnalle.
Kuule ei luhistu. Ihan me samat asiat osataan ja opitaan kuin miehetkin. Ne infrat pysyi koossa sotienkin aikana naisten voimin. Ei tarvita kuin tusina miehiä jatkamaan koko ihmiskuntaa näin keinohedelmöityksen ja geenimuuntelun aikakautena. Kaikki muut on ylijäämiä. Niin ja minä muuten olen meillä se rakennus-lvi-tietotekninen vastaava jonka puoleen käännytään kun tulee ongelmia.
Teknologia keinotekoisen kohdun tekemiseen on muutaman vuosikymmenen päässä.
Sen jälkeen kun tuo teknologia on viimeistelty, ei tarvita enää kuin se pieni, mutta geneettisesti kaikkein laadukkain osuus maapallon miehistä ja naisista ihmislajin jatkamiseen. Kaikki muut ihmiset sukupuoleen katsomatta ovat tämän jälkeen tarpeettomia lajin jatkumisen näkökulmasta.
Eli ei kannata naisena liikaa ylpeillä siitä että kohta teknologia tekee miehet tarpeettomiksi: te olette siskot ihan samassa veneessä meidän miesten kanssa tässä asiassa :D
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.
Oma teoriani tähän:
Helppo nainen on sellainen joka on 1-2 pistettä alle kyseisen miehen oman tason. Eli esim. 8 miehellä kutosen nainen olisi tämän teorian mukaan helppo saalis. Mutta idea siis tosiaan siinä että naiselle tulee tulla olo että "kävipä tuuri että näin tasokas mies on minusta kiinnostunut..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sittenhän myös naiset kuolevat, kun infra on luhistuu ja paskat tulvii pöntöstä tanttajaloille. Tuolla järjenjuoksulla en voi kun ihmetellä, mitä annettavaa sinulla on yhteiskunnalle.
Kuule ei luhistu. Ihan me samat asiat osataan ja opitaan kuin miehetkin. Ne infrat pysyi koossa sotienkin aikana naisten voimin. Ei tarvita kuin tusina miehiä jatkamaan koko ihmiskuntaa näin keinohedelmöityksen ja geenimuuntelun aikakautena. Kaikki muut on ylijäämiä. Niin ja minä muuten olen meillä se rakennus-lvi-tietotekninen vastaava jonka puoleen käännytään kun tulee ongelmia.
Sen jälkeen kun tuo teknologia on viimeistelty, ei tarvita enää kuin se pieni, mutta geneettisesti kaikkein laadukkain osuus maapallon miehistä ja naisista ihmislajin jatkamiseen. Kaikki muut ihmiset sukupuoleen katsomatta ovat tämän jälkeen tarpeettomia lajin jatkumisen näkökulmasta.
Eli ei kannata naisena liikaa ylpeillä siitä että kohta teknologia tekee miehet tarpeettomiksi: te olette siskot ihan samassa veneessä meidän miesten kanssa tässä asiassa :D
Ne lapset pitää jaksaa myös kasvattaa aikuisiksi. Se ei tunnu miehiltä onnistuvan. Kuka ne teidän lapset hoitaa syntymän jälkeen? Miehet ei tunnu jaksavan edes vaippaa vaihtaa tai olla lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.Oma teoriani tähän:
Helppo nainen on sellainen joka on 1-2 pistettä alle kyseisen miehen oman tason. Eli esim. 8 miehellä kutosen nainen olisi tämän teorian mukaan helppo saalis. Mutta idea siis tosiaan siinä että naiselle tulee tulla olo että "kävipä tuuri että näin tasokas mies on minusta kiinnostunut..."
Nainen tietää, että hän ei miestä kiinnosta. Jos nainen haluaa helpon panon, niin siinähän se on saatavilla. Miehet on yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset pitää jaksaa myös kasvattaa aikuisiksi. Se ei tunnu miehiltä onnistuvan. Kuka ne teidän lapset hoitaa syntymän jälkeen? Miehet ei tunnu jaksavan edes vaippaa vaihtaa tai olla lapsen kanssa.
Yksinhuoltajamiehiä ei ole olemassa? Tai miehiä jotka jääneet yksin lasten kanssa kun vaimo menehtynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä olenko helppo vai vaikea, sikäli helppo kun annan toisen olla oma itsensä, ymmärrän oman ajan tarpeen kun viihdyn itse yksin jne.Oma teoriani tähän:
Tämä menee aika nappiin. Helpoin tapa saada naista on tähdätä suosiolla numeron tai kaksi oman tason alle. Eli jos olet esim. Normaali painoinen ja liikunnallinen mies, mutta 170cm niin kannattaa iskeä hieman ylipainoista naista. Lisäksi on tärkeätä tuoda naiselle ilmi,että hänessä on jotain erikoista, minkä takia juuri häntä tulit iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietää, että hän ei miestä kiinnosta. Jos nainen haluaa helpon panon, niin siinähän se on saatavilla. Miehet on yksinkertaisia.
Ei naisilla ole mitään tuollaisia telepaattisia kykyjä, mitä annat ymmärtää. Jos olisi, ei naiset päätyisi suhteisiinkaan psykopaattien tai muulla tavalla pahasti häiriintyneiden miesten kanssa.
Toki varmasti useinkin naiset tajuaa että tämä mies on liian tasokas, ja haluaa minusta vain yhden yön seuraa. Mutta väitän että ei ole ollenkaan tavatonta että nainen nielee syötin ja koko onkivavan kun tasokas mies tulee hymyillen kertomaan kuinka hyvältä nainen tänään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä saattaa olla niin ikävä juttu, että sun taso miesten silmissä ei riitä edes siihen "panisin kerran kännissä" liigaan.
Toivottavasti ei tästä kuitenkaan ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tuon erittäin hyvin enkä siksi hyväksy mitään miesten lähestymisiä. Tiedän että se oikeastaan haluaa jonkun paremman mutta puutteessaan joutuu tyytymään rumilukseen ja siksi yrittää mua vaikka oikeasti pitää vastenmielisenä. Lesbonaiset on tuossa suhteessa parempia rakastajattaria, ne kun ei alennu panemaan naisia joita vihaavat. Siksi voi luottaa enemmän ja rentoutua ja nauttia, toisin kuin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilla ole mitään tuollaisia telepaattisia kykyjä, mitä annat ymmärtää. Jos olisi, ei naiset päätyisi suhteisiinkaan psykopaattien tai muulla tavalla pahasti häiriintyneiden miesten kanssa.
Toki varmasti useinkin naiset tajuaa että tämä mies on liian tasokas, ja haluaa minusta vain yhden yön seuraa. Mutta väitän että ei ole ollenkaan tavatonta että nainen nielee syötin ja koko onkivavan kun tasokas mies tulee hymyillen kertomaan kuinka hyvältä nainen tänään näyttää.
Miehet tekee poikkeuksesta säännön. Kun yksi nainen suostuu, ne yleistää sen koskemaan koko naissukupuolta.
Toivottavasti oletkin yksin loppuelämäsi ja toivottavasti se on pitkä ja kivulias.