Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä hakisin siivoojaksi, mutta en saa ikkunoista puhtaita

Vierailija
18.06.2023 |

Alla on muu koulutus enkä saa oman alan töitä. Oon yrittänyt opetella ikkunoiden pesua, mutta aina jää jälkiä eikä asiakkaat olisi koskaan tyytyväisiä. Mihin töihin minusta olisi jos ei edes siivoojaksi. Lapsikorotukset lähtee niin ei enää pärjää työttömänä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien siivoojien tarvitse pestä ikkunoita. Hae sellaiseen kohteeseen, missä niitä ei ole tai ne pestään erikseen tilaustyönä. Itse en pese ollenkaan ikkunoita. t. siivooja

Vierailija
2/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien siivoojien tarvitse pestä ikkunoita. Hae sellaiseen kohteeseen, missä niitä ei ole tai ne pestään erikseen tilaustyönä. Itse en pese ollenkaan ikkunoita. t. siivooja

Joka työpaikkailmoituksessa sanotaan ikkunan pesu. Joutaako ne sielä opettamaan kun pitäisi itse osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa koskaan omista ikkunoistani täysin puhtaita. Aina jää joku rantu. Ärsyttää.

Vierailija
4/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good enough is good enough. Teet niin hyvin kuin osaat. Jos se ei riitä, potkivat sinut pihalle ja sitten haet seuraavaan paikkaan.

Vierailija
5/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ikkunoista puhtaita menetelmällä "vettä vaan ja sanomalehtipaperi". Se on vanha konsti mutta en ole löytänyt parempia. 

Lasta on hyvä kyllä myös, mutta jos vanhat ikkunanpokat täytyy varoa ettei raavi lastalla maaleja pokien reunoista. 

Vierailija
6/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot työhaastattelussa, että olet huono ikkunanpesussa, niin tekevät sitten omat ratkaisunsa. Joko sulle opetetaan se, tai sitä ei tarvitse osata tai sua ei palkata.

Vierailija
7/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala siivousalan yksityisyrittäjäksi.

Vierailija
8/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten voi edes saada siivoustöitä jos ei ole alan koulutusta?

Vierailija
9/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla siivousalan koulutus ja kokemusta alalta.

Vierailija
10/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos orjatyönä joutuu ikkunanpesuun, sanoisin että työn laatu saa vastata palkkausta.

Vierailija
11/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pessyt ikkunoita, kauan siivoojana. Älä hae peruspesijäksi.

Vierailija
12/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin ap irtisanottaisiin asiallisella syyllä, ei osaa tehdä työtehtäviään.

Vierailija
13/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vähän vairyy joukkoon, tulee ennätyspuhdasta.

Vierailija
14/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla siivousalan koulutus ja kokemusta alalta.

Vierailija
15/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä pn tod. näk. paremmat vehkeet. Sut perehdyttää työhön henkilö, joka on pessyt työkseen ikkunoita, eli tietänee sen laadun joka riittää. Käyt sitten asian siellä läpi.

Ei tule ongelmaksi, ei mulla siivoustlissä ollut ikkunaanpesuun niin paljoa aikaa, ettö se tulos olis itselleni kelvannut.

Vierailija
17/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä pessyt ikkunoita, kauan siivoojana. Älä hae peruspesijäksi.

Kyllä ne joissakin kohteissa teettää peruspesuja muun työn ohessa, ihan normaalia. Mutta ei se silti ole mahdoton nakki. Ehkä aapeellä huonot vehkeet.

Ihan varmasti perehdytyksessä saa sen verran uusia niksejö käyttöön ja vaikka vain paremman lastan, et homma alkaa toimia.

Oma ikkunoidenlesuun köytetty aika väheni siivouskesätöiden jälkeen, kun tekniikka parani ja opin köyttämään oikeita rättejä oikeaan asiaan.

Vierailija
18/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden siivoaminen on kyllä vaikeaa. Läheskään joka siivouspaikassa ei missään nimessä pidä pestä ilkunoita. Useimmiten siihen on ihan eri ihmiset.

Itse en osannut enkä kyennyt liitutauluja siivoamaan vaaditussa ajassa kun kerran kouluja siivosin sivutyönä, mitoitus oli niin ylikireä, että ei herrajuma..

Vierailija
19/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa koskaan omista ikkunoistani täysin puhtaita. Aina jää joku rantu. Ärsyttää.

Minulla meni myös monta kertaa hermo kun oman asunnon ikkunoita pestessä lastakuivauksesta jäi raitoja. Lopulta luovutin.

Nykyään teen kuivauksen sieniliinalla joka on puristettu mahdollisimman kuivaksi. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
20/29 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Kyllä sulle neuvotaan miten pestä puhtaaksi . Niillä on koneet ja vehkeet.