Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas S-etukortin hyviä puolia?

Vierailija
03.08.2006 |

Minä tässä mietin kannattaako ottaa...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkin aikaa kun odottaa niin siellä on aikamoinen summa. tuntuu paljon mukavammalta kuin joku parin euron lippu joka on pakko käyttää ostoksiin.

Vierailija
2/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tilillä olen pitänyt ei niitä hirveästi ole, mutta tyttärelle sanoin, että saa ostaa mulle arkun joskus niillä rahoilla. vielä täytyisi kyllä tyytyä pahvilaatikkoon.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: S-etukorttiin vaihtanut äskeittäin.

Vierailija
4/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alennuksia joskus. Yhteishyvä-lehti.

Kai se on ihan sama kuin muutkin kortit. Parhaat bonukset saa, kun keskittää - K tai S, oma valinta. Meillä vain S-etukortti, ei plussakorttia, eli ei käytetä K-ryhmää ollenkaan. Bonukset noin 20-30 e /kk. (2 aikuista ja yksi taapero)

Vierailija
5/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään muusta sellaista summaa ei saa takaisin. Suosittelen! :)

Vierailija
6/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paras näistä bonuskorteista. Eniten maksavat bonuksia. Ja jotain osuusmaksujakin tulee palautuksina ihan mukavasti.

Vierailija
7/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa juuri tehty kuluttajaviraston tutkimus aiheesta, Prismassa oli halvin ostoskori. Citymarket jäi kauas, taisi olla välissä joku muukin kaupparyhmä. Prisma oli jokatap. jopa halvwempi kuin Lidl, niissä ostoskorin tuotteissa ainakin.

Vierailija
8/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euroo 2-3 kertaa vuodessa... Käsittääkseni niitä bonuksia kertyy myös muualta kuin S-marketista?? ap

Vierailija
9/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltavassa sillä saa tuopista alennuksen.

Vierailija
10/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusta saa Tapiolan vakuutuksista (meillä kaikki vakuutukset sieltä), Elisalta ja ABC:ltä. Näistä lähes tyystin koostuu meidän kuukausittaiset bonusostot. Lisäksi n. kerran viikossa pikkuostokset kotimme lähellä olevasta S-Marketista. 3kk olemme korttia käyttäneet näin ja osuusmaksusta on vielä 40 euroa maksamatta. Maksoimme siis liittyessämme vain 20 euroa ja loput 80 euroa maksetaan bonuksilla pikku hiljaa. Eiköhän osuusmaksu ole maksettuna vuoden loppuun, jolloin saamme sitten osuuspääomalle korkoakin ensi vuonna. Meidän osuuskaupassa korko on ollut monena vuonna 20 euroa.

Ikävä kyllä en tykkää S-marketeista enkä Prismoista, joten normaalit ruokaostokset teemme aina hyvässä K-Citymarketissa. Plusssaa sieltä keräämme ja hitaammin sitä kertyy. Mutta minä en hyvää ruokakauppaa vaihda huonoon bonusten takia. Mieluummin hyvät valikoimat, sopivat hinnat ja viihtyisä kauppa kuin bonukset keskinkertaisesta.

Vierailija
11/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa listata

katso netti

www. s-kanava. fi

Vierailija
12/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vakuutuksista saa alennusta tapiolasta s-kortilla. ja tutkitusti tapiolasta saa aika edulliset vakuutukset. mulla tulee bensaostoksia n. 200e kuussa. bonusta tulee . 15e kuussa. minä ja 3vee lapsi. tilillä on 220e ja pian tulee kai 35e lisää. oltiin Tallinnassa ja laivalla tuli käytettyä bonuskorrttia kans.

Vierailija
13/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykät ja netti Elisaan, bensat ostetaan ABC:lta ja ruoka Prismasta. Prismasta saa myös kodinkoneita, vaatteita jne. joita ostetaan sieltä myös. Joskus käydään ulkona syömässä Rossossa. Siinäpä tuo meidän keskittäminen. Tällä erää näyttäisi siltä, että bonukset vuodessa ovat noin 500e luokkaa. Ihan hyvä mielestäni!

Vierailija
14/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivasti, kun sähkölämmityksen ansiosta sähkölasku n 130 e/kk. Tämä ja Tapiolan vakuutukset suurimmat syyt ottaa S-kortti.

Vierailija
15/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen kiista, ja kumpi on parempi riippuu asuinalueesta. Myös siitä, kumpi on lähempänä.

Meillä ei ole hyvän matkan päässä cittaria, vain KKK-market, joka on ainakin sikakallis läheiseen Prismaan verrattuna (S-market on myös paljon halvempi, puhumattakaan Alepasta). Prisman valikoimissa ei moittimista, mitään ei puutu.

Vierailija
16/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri muualla?!

Vierailija
17/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse bonusten lisäksi ainakin Pirkanmaan osuuskauppa jakaa korkoja ja ylijäämäpalautuksia ja osinkoa ja ties mitä. Bonuksia saamme 400¿ ostoksillamme keskimäärin 15¿/kk ja sen päälle kaikkia korkoja yms vuositasolla ehkä 50-100¿. En muista tarkkaan kuinka paljon, mutta juuri tuli 25¿ tilille ja taisi kuukausi sittenkin tulla jotain. Siis bonusten lisäksi.

S-kortti käy tosi moneen paikkaan ja saahan niitä etukortti tarjouksiakin monessa paikassa.

En ole katunut päivääkään. Moni valittaa että S-ketjut kalliita, mutta meidän ostoskorimme tulee S-marketissa/Prismassa halvimmaksi. Ainoastaan maidot haetaan Lidlistä ja leivät leivotaan itse.

Vierailija
18/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOK on ainakin tosi halpa :)

Mutta sen maksunhan saa takaisin, jos joskus haluaa luopua jäsenyydestä, eli sikäli ei menetä mitään.

ELI: MIKSI JOKU EI OTA S-KORTTIA, KUN SE EI MAKSA MITÄÄN? (Koska sen rahan saa halutessaan takaisin)

Vierailija
19/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lihat yms.

Vierailija
20/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten itse koen hyvänä sen, että kun on suurinpiirtein s-ryhmään keskittänyt ostot, s-kanavalta näkee helposti, mihin ne huuushollin rahat oikein menee. Eli vaate-, ruoka-ja pesuainekulut per kuukausi on helposti löydettävissä, jos on isot, voi yrittää nipistää... Jos käy paljon eri ryhmien kaupoissa, on kulutustottumusten seuranta kuittien varassa eli yleensä ei tuu tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi