Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas S-etukortin hyviä puolia?

Vierailija
03.08.2006 |

Minä tässä mietin kannattaako ottaa...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin kahta eri lajia pakastekarjalanpiirakoita (oisko useampiakin, kahta olen ostanut) ja lisäksi niitä cocktail-piirakoita.

Mutta kukin tykkää mistä tykkää, en kinastele.

Minäkin ihmettelen, miksi joku pohtii, että ottaisko kortin vai ei, kun se ei haittaa ainakaan mitään - miksi ei ottaisi korttia. Aina jotain hyötyä, jos ei osta ruokaa, niin bensa (ABC, Jotkut Shellit ja Teboilit), vakuutus Tapiolasta, Elisan netti/puhelut tms. Luulis että jostain saa bonuksia.

-17

Vierailija
22/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se maksaa vain 35e, vaikka itse asuukin muualla Suomessa? Se korttihan sitten kyllä käy missä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kauppoja käytetään lähes poikkeuksetta. Bonusta kertyy meillä Prismasta ja S-marketista ruoka-ostoksista, sähkölaskuista, Tapiolan vakuutuksista, Abc:n bensoista ja Elisan puhelinlaskuista. Meillä viisihenkinen perhe.

t. se, jolle oli kertynyt tänä vuonna bonusta jo yli 360 euroa.

Vierailija
24/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten itse koen hyvänä sen, että kun on suurinpiirtein s-ryhmään keskittänyt ostot, s-kanavalta näkee helposti, mihin ne huuushollin rahat oikein menee. Eli vaate-, ruoka-ja pesuainekulut per kuukausi on helposti löydettävissä, jos on isot, voi yrittää nipistää... Jos käy paljon eri ryhmien kaupoissa, on kulutustottumusten seuranta kuittien varassa eli yleensä ei tuu tehtyä.

Mulla näkyy näin: Miten tästä voi päätellä paljonko oli vaatekulut?

S-market

Prisma

Sale, Alepa

Sokos, Emotion

ABC-liikennemyymälät, ABC-automaatit, muut liikennemyymälät, muut automaatit

Amarillo, Rosso, Sevilla, Torero, Fransmanni, Memphis, Menopaikat

Coffee House, Presso, Corner, Rossoexpress, Chico´s, Mr Pickwick, Olohuone ja muut S-ryhmän ravintolat ja kahvilat

Sokos Hotels, Radisson SAS Hotels Nuku Hyvin -hotellit

Agrimarketit, Agrimyymälät, Kodin Terra, Multasormet, muut Bonusta myöntävät rauta-maatalouskaupat

Automaa ja muut S-ryhmän autoliikkeet

Vierailija
25/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että bonuksia saa vain siltä alueelta, mihin kuulut.

Vierailija:

kun se maksaa vain 35e, vaikka itse asuukin muualla Suomessa? Se korttihan sitten kyllä käy missä vain.

Vierailija
26/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos on Sokoksen ostoja, ne on takuuvarmasti vaatteita tai kenkiä meidän perheessä.

Vierailija
27/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja jos on Sokoksen ostoja, ne on takuuvarmasti vaatteita tai kenkiä meidän perheessä.

Halusin vain tietää, onko minulta jäänyt jotain huomaamatta, joku kiva toiminnallisuus :o)

Vierailija
28/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asui sitten pirkanmaalla tai lapissa. ainoastaan tuplabonuksia ei saa muuta kuin sillä alueella mistä kortti on.

Mutta käsittääkseni et voi saada muuta kuin oman asuinalueen kortin, koska osoitteenhan mukaan se annetaan...

Vierailija
29/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Bonusta saa muualta kuin omalta alueelta? Olen kyllä luullut, että saa. Miten sitten bensa, asun Tuusulassa, eikä täällä ole ABC -asemaa. Saako bonusta muualta, esim Shelleiltä?

Vierailija
30/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä vain joissain näissä muutamissa ihan pienissä paikallisosuuskaupoissa (9kpl) voi olla niin että vain omassa osuuskaupassa tehdyt ostokset kerryttävät bonusta mutta jos kuulut johonkin isompaan alueosuuskauppaan niin kyllä kertyy bonus vaikka Ivalossa tai Mikkelissä :-)

En kyllä ole ihan varma tuosta onko vielä noita osuuskauppoja joissa kertyy vain omista kaupoista bonus ja mieskään ei ole kotona joten en voi kysyä ja tarkistaa.

Vierailija
31/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa, valitsin HOK:n ja maksu oli 35e, maksoin kokonaisuudessaan heti. Mutta mikä se 20 e liittymismaksu juttu oli, ei sitä tuossa veloitettu?

Vierailija
32/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Jyväskylässä ainakin on toisin päin.

Tutteli, 0,5 l on citymarketissa 1,05 e, K-kaupassa 1,29. S-marketissa ja Prismassa 1,00 euroa.

Pampers Active Fit 7-18 kg, K-kaupassa 12,50, Prismassa ja S-marketissa 9,90.

Piltti -purkit 1-3 vuotiaille, Citymarketissa 1,13 euroa, Prismassa 1,08 euroa.

Gefilus -piimä, K-marketissa 1,15 euroa, Prismassa 1,05 euroa.

Ja noi on niitä juttuja mitä meillä paljon ostetaan. Joten meidän ainakin on kannattavampaa käydä S-ryhmän kaupoissa. Leivän hinta on myös suurin piirtein sama, samoin pesuaineiden, shampoon ym. En tiedä onko sitten liha kalliimpaa, sitä meillä niin vähän syödään. Eikä me eineksiäkään ostella, joten jos ne on S -ryhmän kaupoissa kalliimpia, niin ei vaikuta myöskään meidän talouteen.

Mä ihan yllätyin ekoja kertoja Prismassa käydessäni, että täälläkö on näin paljon halvempaa. Nykyään meillä ostokset tehdään aina Prismassa, K -kaupoista ei haeta mitään ylihintaista... Aika iso ero puolen litran tuttelipurkissakin tuo 29 senttiä!!!! :O

Vierailija
33/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla muistaakseni 50¿. Nopsaan sen saa takaisin bonuksina sitten.

Vierailija:

Asun Espoossa, valitsin HOK:n ja maksu oli 35e, maksoin kokonaisuudessaan heti. Mutta mikä se 20 e liittymismaksu juttu oli, ei sitä tuossa veloitettu?

Vierailija
34/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. s- kanava. fi / asiakasomistajuus. do. Välit pois.

Meillä ostot viime kuukausina + - 1500 ¿. S- tilillä nyt reilut 700 ja lisää suorastaan sataa. Olenpa tyhjentäny tilinkin viim. vuoden aikana pari kertaa, tosin silloin siellä ei noin paljon ollutkaan. Tililtä saa siis nostettua riihikuivaa rahaa, jos niin haluaa. Voi sitten vaikka maksaa laskuja yms.

Itse käytän S- ryhmän kauppoja, valitsen hammaslääkärinkin sen mukaan, mistä bonusta kertyy, bensat, vakuutukset, ravintolat. Mua ainakin motivoi valita ostopaikat sen takia, että bonusta kertyy, koska S- tili on mun salatili. Mies vinguttaa korttia, minä käytän rahat itseeni, jos huvittaa, koska tili on nimissäni. Olen miehelleni kertonut tästä, mutta jos ei kuuntele / kiinnosta, niin omapahan on ongelma. Kohta on tonni täynnä!

Vierailija
35/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOK:n kortin saa kyllä edullisemmin, mutta bonus-ostojen täytyy kuukaudessa olla 5%:n bonukselle suuremmat (1500¿), kun taas esim. PeeÄssässä pohjois-savossa tuohon 5%n bonukseen pääsee jo 900¿ ostoilla!

Vierailija
36/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuksia kertyy huomattavasti enemmän kuin plussaa, olen kokeillut kumpaakin pitkän aikaan ja päätynyt keskittämään kaikki s-ryhmän palveluihin.

Vierailija
37/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* bonukset jää s-tilille, joten äkkiä siellä on iso summa säästössä

* parempi korko kuin pankissa ko. rahoille

* osuusmaksun korko + ylijäämän palautus --> äkkiä saatu takaisin osuusmaksun verran rahaa.

* erikoistarjoukset vain kortin omistajille

Vierailija
39/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3 kertaa enemmän. Aikaisemmin tuli vain se yksi hikinen plussaseteli kuussa,nyt bonukset menevät suoraan tilille ja ne saa käyttää miten haluaa ja missä haluaa.

Vierailija
40/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ymmärtänyt että bonuksia saa vain siltä alueelta, mihin kuulut.

Vierailija:

Itse kuulutaan Pirkanmaan SOKiin ja kortti siis sieltä ja kyllä mökki ym. sukulaisreissuilla on käytetty korttia tosi paljon mm. Keski-Suomen SOKin liikkeissä ja aina rapsuu bonuksia. Samoin lomamatkoilla jne. Olishan se tyhmää. Ylijäämäpalautukset ym. vaan tulee eri suuruisina riippuen mistä kortti on.

Mutta en tiedä antavatko korttia jos ei ASU ko. SOKin alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme