Olen mies josta varmasti monikin nainen pitäisi ja voisi harkita kumppanikseen, silti kukaan ei juuri koskaan kiinnostu
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen nainen ja koen ihan samalla tapaa.
Miehet eivät vaan tajua, minkä unelmakumppanin minussa menettävät!
Sinkkuna mennään.. katkeraan loppuun saakka.Tapaatko sinäkin 2 uutta ihmistä per vuosi?
Toki tapaan useampia ihmisiä, mutta potentiaalisia kumppaniehdokkaita varmaan juuri tuon 2/v. Missäs mä niitä tapaisin enemmän? En usko mihinkän tindereihin ja muihin kirjeenvaihtodeitteihin. Livenä pitää nähdä ja tutustua.
Eipä noita mahdollisia paikkoja oikein ole, kun en käy baareissa. (Eikös ne ole kiinnikin nyt?)Mä sain muutaman mätsin raksalta. Tosin tämä tapahtui kesällä ja silloin ei vielä ollut koronaa.
No niin. Kesä, ei koronaa. Mullakin tuossa vieressä oli/on raksatyömaa, ja oon kesällä yrittänyt kiinnittää yhden tyypin huomiota. Ehkä säälittävää, kyllä.
Sun pitää jutella enemmän naisten kanssa esimerkiksi työpaikalla tms, jotta he huomaavat kuinka kiva olet. Ei naiset voi tietää että olet unelmakumppani, sen tietää vain tutustumalla.
Mutkin sais kotoa tulla hakemaan, mutta ei vaan naista näy. Silti ne kehtaa valittaa, ettei kunnon miehiä ole?
Naisten tehtävä ei ole kiinnostua miehistä vaan tarpeen tullen vastata miehen kiinnostukseen. Vaikutat olevan näitä miehiä, jotka kuvittelevat naisten tulevan kuin Manulle illallinen luokseen, kunhan sormia napsauttaa. Ei tule, ellet ole isomunainen miljonääri. Ja siinäkään tapauksessa se ei ole se mies, joka naisia yhtälössä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Et usko deittisovelluksiin, etkä käy baareissa. Ok. Oma valinta.
Minun tapaiseni ihmiset nyt eivät vaan käy baareissa. Eli en sieltä kostuisi mitenkään.
Baareissa käyvät ihmiset tykkäävät käydä baareissa, eikö? Minä en tykkää.
Ja nettideitit on nähty ja todettu ajanhukaksi.
Tarkoitus on löytää kumppani loppuelämäksi, ei yöksi/viikoksi/vuodeksi tms. Eikä ns. toiseksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tehtävä ei ole kiinnostua miehistä vaan tarpeen tullen vastata miehen kiinnostukseen. Vaikutat olevan näitä miehiä, jotka kuvittelevat naisten tulevan kuin Manulle illallinen luokseen, kunhan sormia napsauttaa. Ei tule, ellet ole isomunainen miljonääri. Ja siinäkään tapauksessa se ei ole se mies, joka naisia yhtälössä kiinnostaa.
Tämä on ikävä reaaliteetti, mutta omassa tuttavapiirissä on enemmän meitä odottavia miehiä (tiedostamme täysin sen, ettei tällä menolla koskaan saa naisseuraa, eikä me siten tästä valiteta) on niin paljon, että tämä on ihan normaalia. Japanissahan on jo suuri ilmiö "herbivore men" jolla tarkoitetaan juuri parisuhdemielessä täysin passiivisia miehiä, jotka ovat muutne kuitenkin osallisena yhteiskuntaan eli käyvät töissä, koulussa ja osallistuvat sosiaalisiin menoihin. Eivät vain tee aloitteita naisten suuntaan, mikä johtaa siihen, että kummankaan sukupuolen edustajat eivät seurustele tai harrasta seksiä nykyisin enää koskaan. Tästä on tullut valtavirtaa ja enemmän tästä tuntuu kärsivän ainakin japanissa naiset, jotka odottavat miesten aloitteita, mutta kun miehistä enemmistö on passiivisia, eivät koskaan näitä saa. Miehet tyytyvät osaansa ja keksivät elämäänsä muuta sisältöä kuin pariutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä edes tarkoittaa? Millä tavalla se sitten on miehen "tehtävä" kiinnostua? Entäs sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt, millainen tehtävänjako heillä mielestäsi on?
Siitä olen samaa mieltä ettei suhteita juuri synny jos ei sosialisoi ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei edes tiedä sinun olevan sinkku niin on kuule vaikea kiinnostua.
Jos olet vaan etkä itse osoita elon merkkejä niin todella vaikeaa on ymmärtää että olisit seuraa tai jopa parisuhdetta vailla.No mitäpä ehdottaisit? Että kuljen ympäriinsä ison kyltin kanssa: olen sinkku - haluan parisuhteen? Not.
Nykyisten turvavälien takia ei pääse edes niin lähellä toista, että voisi pitää vähän silmäpeliä. Ja aika haastavaa on näyttää kiinnostuneelta maskin takaa-eri, mutta sama pulma
Ai sä käytät maskia.
Juu en oo kiinnostunut. Kerroit just että uskot kaikki mitä kirjoitetaan ilman omaa ajattelua m
Moi.
Vierailija kirjoitti:
No sitten pitää oppia herättämään naisten mielenkiinto. Samalla minulla oli nuorena - minusta ei kiinnostuttu, kun näytin ilmeisesti niin tylsältä ja sovinnaiselta, joten ne itseni kaltaiset eivät tunnistaneet minua. Opettelin tuomaan itseäni paremmin esiin, jonka jälkeen minusta alettiin kiinnostua ja sain haluamani kaltaista seuraa.
Kannatta kaikien tosiaan opetella niitä vuorovaikutustaitoja. Jos ei osaa itseään esittää parisuhdekelpoisena ja täysipäisenä ja mukavana ihmisenä niin on täysin luonnollista ettei kukaan kiinnostu. Miksi kiinnostuisi randomista ihmisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä edes tarkoittaa? Millä tavalla se sitten on miehen "tehtävä" kiinnostua? Entäs sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt, millainen tehtävänjako heillä mielestäsi on?
Siitä olen samaa mieltä ettei suhteita juuri synny jos ei sosialisoi ihmisten parissa.
Kiinnostus herättää kiinnostusta. Sen, joka enemmän haluaa suhdetta jonkun tietyn kanssa täytyy olla se aktiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikävä reaaliteetti, mutta omassa tuttavapiirissä on enemmän meitä odottavia miehiä (tiedostamme täysin sen, ettei tällä menolla koskaan saa naisseuraa, eikä me siten tästä valiteta) on niin paljon, että tämä on ihan normaalia. Japanissahan on jo suuri ilmiö "herbivore men" jolla tarkoitetaan juuri parisuhdemielessä täysin passiivisia miehiä, jotka ovat muutne kuitenkin osallisena yhteiskuntaan eli käyvät töissä, koulussa ja osallistuvat sosiaalisiin menoihin. Eivät vain tee aloitteita naisten suuntaan, mikä johtaa siihen, että kummankaan sukupuolen edustajat eivät seurustele tai harrasta seksiä nykyisin enää koskaan. Tästä on tullut valtavirtaa ja enemmän tästä tuntuu kärsivän ainakin japanissa naiset, jotka odottavat miesten aloitteita, mutta kun miehistä enemmistö on passiivisia, eivät koskaan näitä saa. Miehet tyytyvät osaansa ja keksivät elämäänsä muuta sisältöä kuin pariutumisen.
Kaikkien on järkevintä keskittyä siihen omaan elämäänsä ja tehdä siitä mahdollisimman hyvää. Kukaan täysipäinen ei halua olla vastuussa toisen ihmisen elämästä ja sen onnellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta pitäisi kiinnostua?
Koska hänellä olisi paljon annettavaa ja haluaa löytää kumppanin parisuhteeseen.
Ok?
Ja mistä sen kukaan voi tietää? Yhtä hyvin tämä voi mielipuoli kirvessurmaaja. Parisuhteen saamiseen ei riitä se, että muuttaa happea hiilidioksiidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen nainen ja koen ihan samalla tapaa.
Miehet eivät vaan tajua, minkä unelmakumppanin minussa menettävät!
Sinkkuna mennään.. katkeraan loppuun saakka.Tapaatko sinäkin 2 uutta ihmistä per vuosi?
Toki tapaan useampia ihmisiä, mutta potentiaalisia kumppaniehdokkaita varmaan juuri tuon 2/v. Missäs mä niitä tapaisin enemmän? En usko mihinkän tindereihin ja muihin kirjeenvaihtodeitteihin. Livenä pitää nähdä ja tutustua.
Eipä noita mahdollisia paikkoja oikein ole, kun en käy baareissa. (Eikös ne ole kiinnikin nyt?)Mä sain muutaman mätsin raksalta. Tosin tämä tapahtui kesällä ja silloin ei vielä ollut koronaa.
No niin. Kesä, ei koronaa. Mullakin tuossa vieressä oli/on raksatyömaa, ja oon kesällä yrittänyt kiinnittää yhden tyypin huomiota. Ehkä säälittävää, kyllä.
Niille pitää osoittaa suoraan et oot kiinnostunut muutoin eivät liikahda. Ihan meilin voi käydä antamassa, jolloin tyypille jää päätäntävalta. Numeroa ei tarvi heti antaa. Joskus käy niinkin ettei hän ole vapaana, mutta tietää jonkun kaverin joka on. Kuvan pystyt pyytämään ennen treffejä, jotta näet onko luonnossakin sellainen mistä sytyt.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla kummallisia käsityksiä.
Nainen voi aivan yhtä hyvin tehdä aloitteen. Sanoisin, että näin "me-too" jälkeisinä aikoina naisen on suorastaan välttämätöntä osoittaa miehelle ensin kiinnostuksensa, tavalla tai toisella. Miehet on peloteltu pois edes flirttailemasta.
Nettideitit ja tinderit eivät ole automaatteja, jotka sylkäisisivät ulos sopivan kumppanin kertakokeilulla, sen kummemmin kuin baarireissukaan tuottaisi joka kerta tulosta. Voi olla, että vaatii hyvin monta yritystä ja paljon sitkeyttä. Mutta näinä aikoina tässä yhteiskunnassa on melkoista jääräpäisyyttä kieltäytyä tästä kanavasta tutustua muihin sinkkuihin. Tottakai joka ikinen haluaisi mieluiten tutustua helposti reaalielämässä, mutta nyt kun se on erityisesti pandemian takia erittäin vaikeaa, ei kannata väheksyä nettiäkään tutustumisväylänä. Siellä on niitä ihan samoja ihmisiä joita tulisi normaalitilanteessa vastaan kaduilla, baareissa ja työpaikoilla. Merkittävä osa parisuhteista muodostetaan nykyään netin avustuksella.
Ap, millä lailla on "erikoista", jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, jos kerran tilanne on se, ettet edes juuri tapaa ketään naisia missään ikinä?
En minäkään tässä ole tavannut ketään vuoteen, mutta en pidä sitä lainkaan ihmeellisenä, sillä koronan takia en ole käynyt missään enkä tavannut muita kuin läheisimpiä perheenjäseniä ja yhtä tai kahta ystävää. Miten olisin voinut löytää kumppanin, kun lähinnä vietän leppoisaa kotoilua ja ulkoilen metsässä itsekseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla kummallisia käsityksiä.
Nainen voi aivan yhtä hyvin tehdä aloitteen. Sanoisin, että näin "me-too" jälkeisinä aikoina naisen on suorastaan välttämätöntä osoittaa miehelle ensin kiinnostuksensa, tavalla tai toisella. Miehet on peloteltu pois edes flirttailemasta.
Se kertoo jo henkilöstä riittävästi, jos ei osaa lähestyä muita ihmisiä ahdistelematta. Ei ihme ettei parisuhdetta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien on järkevintä keskittyä siihen omaan elämäänsä ja tehdä siitä mahdollisimman hyvää. Kukaan täysipäinen ei halua olla vastuussa toisen ihmisen elämästä ja sen onnellisuudesta.
No voi herramuvvereni. 🙄
Puhutaan parisuhteesta, joka on kuin kaksikaistainen tie, jota kuljetaan yhdessä samaan suuntaan.
Elämä on paljon antoisampaa, kun sitä elää sopivan kumppanin kanssa.
Ilot ovat kaksinkertaisia ja surut puolittuvat. Vähintään.
Näitä aloituksia lukiessa ei tosiaan tarvitse ihmetellä, miksi palstan miehet eivät saa naisia parisuhteeseen kanssaan.
Ei ihan toimi näin. Vastapuoli arvioi onko tolla nyt annettavaa juuri minulle. Esimerkiksi jos itse haluaisin suhteeseen jonkun kanssa, ei ole mun tehtävä myydä itseäni, vaan se joku päättää omasta puolestaan sen perusteella mitä tietää musta.