Onko sinulla velkaa?
Laskuja ulosotossa ja 2 perintäfirmassa,Elatusapu velkaa Kelan perinnässä.Ostoja luottotilille.
Luottotiedot meni.Aloin maksamaan laskun kerrallaan pois.Meni noin 4-5 vuotta.
Tuli todella kalliiksi maksaa laskut perintäfirmojen ja ulosoton kautta.
Sitten tuli päivä ettei velkaa enää ollut.Nyt on jo luottotiedot kunnossa.
Kommentit (272)
On. Ja oikeuden päätös että maksan niistä vain n 10% ja olen parin vuoden päästä velaton.
On. Asuntolainaa reilut 80 tuhatta ja autosta on kymppitonni velkaa.
Ei ole enää yhtään velkaa kaikki on maksettu.
Nyt on hyvä tilanne eikä velkaa ole.
Pankin kulutusluottoa on joku 1800 euroa. Se on sellainen hätävararahasto, josta nostetaan tarvittaessa ja sitten maksellaan pois, luottokorttia minulla ei ole. Syksyllä olisi tarkoitus ostaa uudempi auto, se tuleekin varmaan sitten otettua pankin lainalla tai rahoituksella.
Pari asuntolainaa ja pari remppalainaa. Vähän epäilen, etten saa maksettua niitä ennenkuin potkaisen tyhjää, mutta katsotaan nyt.
Asuntolainaa vielä 32 000, muuta lainaa 13 000. Klarnaa muutama satanen.
Eipä ole enää eikä toivottavasti tule.
Asuntovelkaa on saman verran kuin sijoituksissa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
On, asuntolainaa makselen 200€ kuussa. Vielä menee aikaa...
Kuinka pieni asuntolaina kun vain 200€ kuussa?
Asuntolainaa on 230 000€ muuta ei ole.
Liikaa. Luottokortti 4800e, kulutusluotto 2000e, autovelka 4500e. Eli reilu 10 000e velkaa. Aika ajoin nämä velat ahdistavat, etenkin kun tuntuu, että ikuisuuden maksellut eikä koskaan pääse velattomaksi. Näin työssäkäyvänä saanut aina lyhennykset hoidettua, mutta koronan takia tulleen lomautuksen myötä nämä ahdisti todella paljon. Ehkä parin vuoden sisällä velaton ja ei enää koskaan velkaa!
Vuosi sitten oli vielä lainaa, luottokorttivelkaa ja kulutusluottoa. Nyt enää asuntolainaa ja vielä nelisen tonnia vuoden loppuun asti korottomalla luottokortilla, siihen mennessä saan maksettua sen pois. Olen käyttänyt koronavuoden siihen että pistin talouden kuntoon.
Lainat yhteensä on pyöristettynä 140 000 euroa. Piti hankkia uusi sijoitusasunto, mutta jatkuvien vastoinkäymisten takia mua ei kiinnosta enää mikään.
Pääsin kertaalleen jo veloista eroon. Nyt taas monta tonnia luottovelkaa..
Kaikki velat maksettu ennen koronaa. Nyt 4000 visakorttivelkaa, josta kkveloitus 120, ja silloin on taas 50 e käytössä
Tällä hetkellä ehkä varmaan alle tonnin
Asuntolainaa on vähän reilu 300 000e jäljellä, 250k maksettu jo pois. Jonkun aikaa kestää vielä et talo on ihan oma :D
Mielestäni ei. Pikemmin loppuvuodesta. Vai mitä sanoo Pekka? Anne-Mari?