Onko sinulla velkaa?
Laskuja ulosotossa ja 2 perintäfirmassa,Elatusapu velkaa Kelan perinnässä.Ostoja luottotilille.
Luottotiedot meni.Aloin maksamaan laskun kerrallaan pois.Meni noin 4-5 vuotta.
Tuli todella kalliiksi maksaa laskut perintäfirmojen ja ulosoton kautta.
Sitten tuli päivä ettei velkaa enää ollut.Nyt on jo luottotiedot kunnossa.
Kommentit (272)
4500 opintolainaa, josta haluaisin jo eroon. Tuntuu että se ei lyhene millään, kun en saa säästettyä tarpeeksi. Ai niin, ja tällä hetkellä myös 500 euroa luottokorttivelkaa. Sekin vielä...
55000 asuntolainaa. 15500 muita lainoja
Pari viikkoa sitten maksoin opintolainan viimeisenkin erän pois. Nyt olen täysin velaton, ellei lasketa esimerkiksi parin kympin luottokorttiostoja ja puhelinlaskua, joka laskutetaan jälkeenpäin.
Luottotiedot kunnossa.Vouti ei vie osaa tilipäivänä. Ulosotosta ja perintäfirmoista ei tule laskuja.
Ei enää. Opintolainakin on maksettu, kun eläkeikään ei ole kuin vajaa 5 vuotta. Asuntolainaa ei ole koskaan ollutkaan, mutta muita velkoja kyllä, ensimmäisestä 18-vuotiaana otetusta opintolainasta alkaen näihin päiviin saakka.
Olen yrittäjä, velkaa yli 80 000, josta pieni osa on kulutusluottoa. Pärjään mutta uupumus on ja pysyy.
Asuntolainaa on parisataa tonnia.
Kulutusluottoa jotain 23500. Yritän saada sen pois ennen kuolemaani. Edesmennyt mieheni oli juoppo ja ajauduin kulutusluottokierteeseen selvitäkseni perheen laskuista kun toinen osapuoli käytti ison osan rahoistaan olueen, viiniin, tupakkaan ja hömppäostoksiin. Nyt olen onneksi saanut yhdistettyä luotot ja maksuohjelman sellaiseksi, että velka oikeasti lyhenee eikä mene kaikki korkoihin.
On hyvä ettei enää ole velkaa.Nyt saan lasut maksuun eikä mene perintään.
Joku 237,xx € läppärin osamaksuvelkaa. On kyllä nyt rahaa maksaa se poiskin, mutta ei järkeä kun siinä on todellinen 0 % vuosikorko.
Aiemmin oli iso hammaslääkärin lasku maksettavana (useampi tonni, yksityisellä kävin) ja pari muuta välttämätöntä juttua.
Olen ollut myös velkajärjestelyssä aiemmin kun 2008 abt iski se taantuma ja työpaikka meni alta pari kertaa lyhyen ajan sisään. Oli ne vuodet helvettiä.
Luojan kiitos ei ulosotossa eikä perinnässä, mutta opintovelkaa on pari tuhatta ja lisäksi pari tuhatta luottokorttivelkaa, kun huonon palkan takia elän välillä luottokortilla.
Tuo luottokorttivelka on sellainen mikä stressaa, en varmaan ikinä pääse siitä eroon. Lyhennän n. 50 euroo kuussa sitä.
Opintovelasta en ole huolissani, se on pian maksettu ja pankin kanssa voi aina sopia jos tarve on, varsinkin kun olen lyhentänyt sitä ongelmitta eli maksamatta ei ole jäänyt yhtään erää.
Sanoisin että tosi vähän velkaa mulla on. Johtuu ehkä siitä, että mulla ei ole omistusasuntoa eli ei ole asuntolainaa. Eipä mulla sitten ole juuri omaisuuttakaan.
Meneekö se sitten niin että ei velkaa, ei omaisuutta? Varakkaalla on velkaa?
Osamaksuvelkaa oli mutta maksoin sen kerralla pois.
Olen käyhä kuin kirkonrotta.
Sincc
Palstalta sen kuulin.
Pelkkää taloyhtiölainaa turhista parvekkeen repimisestä jadele rakentamisesta koska toisella puolella taloa olevat asunnot parvekkeet ovat kärsineet auringosta koska heillä ei ole parvekelaseja.
Omout täydellisessä kunnossa revitty nyt kahdesti pörrö mottimaster joku 6 tonnia. Kattoremppa ilmeisesti ihan tarpeellinen kuitenkin.
Nyt ei ole velkaa.