Onko sinulla velkaa?
Laskuja ulosotossa ja 2 perintäfirmassa,Elatusapu velkaa Kelan perinnässä.Ostoja luottotilille.
Luottotiedot meni.Aloin maksamaan laskun kerrallaan pois.Meni noin 4-5 vuotta.
Tuli todella kalliiksi maksaa laskut perintäfirmojen ja ulosoton kautta.
Sitten tuli päivä ettei velkaa enää ollut.Nyt on jo luottotiedot kunnossa.
Kommentit (272)
Olen onnellinen kun ei ole velkaa.
Nyt on hyvä tilanne eikä mihinkään ole velkaa.
Vippasin 100€ naapurin Mannelta.
Kyllä on mukavaa kun ei ole velkaa ja nyt luottotiedot ok.
Kuukausi sitten maksoin asuntolainan pois, nyt on hyvä fiilis 26 vuotiaana velattomana. :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole velkoja. En voi ymmärtää miten on niin paljon ihmisiä joita ei osaa hoitaa raha-asioitaan ja joutuu ulosottoon muutaman tuhannen euron vuoksi. Itse olen tehnyt aina pienipalkkaista/korkeintaan keskituloista työtä ja aina on säästöjä joista voinut maksaa yllättävät menot. Kouluun olisi varmaan hyvä ottaa ihan oppiaine rahankäytöstä.
enkä minä voi ymmärtää ettei joku voi ymmärtää että elämä ei aina mene kuten suunnittelee ja itse haluaa.
Opintolainaa jäljellä reilut 18 000 euroa. Noin 2000 olen maksanut pois. Olen pienipalkkainen, ja makselen koko ajan niin paljon kuin pystyn. Halpaa lainaa toki, mutta ei ikinä tiedä milloin työttömyys taas yllättää.
Ei yhtään mitään. Luottokorttitilillekin laitan viikossa keskimäärin 3-5 €/pv, jotta kun luottokorttia käyttää, niin siellä on valmiiksi rahaa jonkin verran. Tällä hetkellä n. 150.
Tosin kotiin pitäisi remontti tehdä ja mietin, että ei varmaan kannattaisi käteisellä maksaa. Siihen saisi varmaan suht halpaa lainaa.
F
Ei ole, asuntolaina loppui jotai reilu 10 vuotta sitten. Sen jälkeen en ole ottanut, uuden auton ostin säästöillä.
Eipä ole velkaa kun maksoin viimeisen erän pois.
Ei ole enää kun sain asuntolainan maksettua. Mihinkään muuhun ei aio lainaa ottaakaan.
On. Tuli tämä tabletti ostettua korottomalla kytkykaupalla, vielä melkein vuosi olisiko joku 3€/kk
84000 e ulosotossa, poistuvat vanhenemisen kautta
On palkka ulosotossa seuraavat viisi vuotta
Sen jälkeen jään eläkkeelle, joten elämän loppuun asti elän pienituloisena, mutta ei se haittaa, kun olen sentään elossa.
Alle 1500 taloyhtiölainaa. Ei siis minun vaan kohdistuu huoneistoon. Laskin että kannattaa maksella vastikkeessa eikä kerralla pois.
Velkka oli mutta nyt rahaa säästössä enemmän kuin mitä oli velkaa.