Kullin käyryyden hyvät ja huonot puolet
Millaisia kokemuksia ja mihin suuntaan käyristä? Mikä toimii ja missä asennossa? Millaista on paras ottaa suihin jne. Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (31)
Ei väliä minne päin on käyrä- exä on kuin lenkkimakkara, kääntyy haluttuun suuntaan.
Kun elin on miehen vanhetessa kutistunut niin jonkinasteisesta käyryydestä on tullut haitta. Elin on kaarella ja aika ohut kaarevasta kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun elin on miehen vanhetessa kutistunut niin jonkinasteisesta käyryydestä on tullut haitta. Elin on kaarella ja aika ohut kaarevasta kohdasta.
Kutistuuko kullit vanhetessa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, itsellä on melko suora. Olen kuullut, että alaspäin käyrä toimisi hyvin takaapäin ja ylöspäin käyrä edestä lähärissä.
Tämä on totta. Oma kulli on hieman alaspäin käyrä joten sopii loistavasti anaaliyhdyntään takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutistuuko kullit vanhetessa?
Kyllä ne niin tekevät.
Mulla oli nuoresta asti vähän alaspäin käyrä, nyt 38 v. se yllättäin alko suoristua ja osottaa suoraan eteen. Olisko joku sidekudos vähän antanut periksi iän myötä. Harvemmin varmaan näin päin että kulli nousee ylemmäs kuin nuorena.
Semmoinen vähän ylös käyrä kulli on kiihottavan näkönen, ja osuu oikeisiin paikkoihin. Sekä edestä että takaa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen vähän ylös käyrä kulli on kiihottavan näkönen, ja osuu oikeisiin paikkoihin. Sekä edestä että takaa.
Eikö alaspäin käyrä osu paremmin oikeisiin paikkoihin takaa? Vai hoitaako tuo ylöspäin käyrä sen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö alaspäin käyrä osu paremmin oikeisiin paikkoihin takaa? Vai hoitaako tuo ylöspäin käyrä sen paremmin?
Ei ole tuommoista kohdalle osunut, mukavasti on yläkäyrät hieronu etulaitaa.
Kovin käyrä on hankala suihinotossa. Käy naisella niskan päälle ainakin tuntia pidemmissä vedoissa.
Isoin ongelma oman käyrän kullin kanssa on se että hirmu vaikee tähdätä minne mälli lentää. Aina on lattiat ja lakanat sotkussa vaikka kasvoille piti 😣
Vierailija kirjoitti:
Kovin käyrä on hankala suihinotossa. Käy naisella niskan päälle ainakin tuntia pidemmissä vedoissa.
Alaspäin käyristyvä toimii suihinotossa, koska menee luontevasti kohti nielua. Ylöspäin käyrät alkaa tökkiä heti suun yläosaan.
Lievästi alaspäin käyrä paras, kuten miehelläni. Ei kylläkään muut penikset kiinnosta ja eivät ole tuntuneet hyvältä. Mieheni penis on ensimmäinen joka tuntuu hyvältä. Todennäköisesti johtuu rakkaudesta. Kokonaisuus tärkeintä. Ei koko yms. ja spämmääjät yms. Kyllä, hänellä on keskivertoa isompi ja paksumpi ja ei, ei mitään tarvetta mitata ja levitellä mittoja...
Jos käyryys on maltillista, niin ei se seksiin vaikuta juuri millään tavalla. Visuaalisesti kaikki käyryydet mihin suuntaan tahansa näyttää jännemmiltä kuin ihan suorat.
Vierailija kirjoitti:
Up
Vai sittenkin down? Sitähän tässä pohditaan.
Mulla on käyrä ja pitkä ja tykkään naida nurkan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käyrä ja pitkä ja tykkään naida nurkan takaa.
Siinähän kelpaa sitten muutkin kuin kaunottaret.
Jorma on seksikäs nimi. Ehkäpä kaikkein seksikkän miehen nimi. Maskuliininen ja vähän härski.
En tiedä, itsellä on melko suora. Olen kuullut, että alaspäin käyrä toimisi hyvin takaapäin ja ylöspäin käyrä edestä lähärissä.