Kullin käyryyden hyvät ja huonot puolet
Millaisia kokemuksia ja mihin suuntaan käyristä? Mikä toimii ja missä asennossa? Millaista on paras ottaa suihin jne. Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (31)
Mun taannoisella seksisuhteella oli voimakkaasti vasemmalle käyrä. Aivan uskomattomia orkkuja sain kun olin selälläni ja mies oikealla kyljellään, terska hivotteli etureunaa ja mies hieroi klittaa samalla. Huutoa ja litinää riitti jokakerta. Oikeastaan aika ikäväkin tuota panokonetta, harmi että suhde kaatui muihin syihin.
Alaspäin käyrää on ihanaa ottaa suuhun, syvälle kurkkuun. Ylöspäin käyrän kanssa se oli epämukavaa, kun ei tuntunut sopivan suuhun oikein mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen vähän ylös käyrä kulli on kiihottavan näkönen, ja osuu oikeisiin paikkoihin. Sekä edestä että takaa.
Eikö alaspäin käyrä osu paremmin oikeisiin paikkoihin takaa? Vai hoitaako tuo ylöspäin käyrä sen paremmin?
Lähärissä alaspäin käyrä osuu minun "sweet spotiini" tosi hyvin, se sijaitsee heti emättimen suulla, takaosassa. Kun ei siis laita koko kullia sisään vaan terskaa liikuttelee siinä suuaukolla, ja käyryys painaa voimalla tuohon hyvään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun taannoisella seksisuhteella oli voimakkaasti vasemmalle käyrä. Aivan uskomattomia orkkuja sain kun olin selälläni ja mies oikealla kyljellään, terska hivotteli etureunaa ja mies hieroi klittaa samalla. Huutoa ja litinää riitti jokakerta. Oikeastaan aika ikäväkin tuota panokonetta, harmi että suhde kaatui muihin syihin.
Et viittis laverrella millä kirjaimella alkoi tän nimi? Kuulostaa nimittäin mukavan tutulta ja osasi kyllä tuon makkaripuolen 5/5. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viittis laverrella millä kirjaimella alkoi tän nimi? Kuulostaa nimittäin mukavan tutulta ja osasi kyllä tuon makkaripuolen 5/5. :D
Ällällä alko ja iihin loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällällä alko ja iihin loppu
No ei sit, tää oli J
:D
N alkoi ja loppuu O, vaimonsa ei tajua mitään, vaikka joka toinen päivä saa minulta...
Vierailija kirjoitti:
N alkoi ja loppuu O, vaimonsa ei tajua mitään, vaikka joka toinen päivä saa minulta...
Niilo?
Ei todellakaan: neljä kirjainta...
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan: neljä kirjainta...
Nilo?
Englanniksi Dick.