Meghan on ollut katastrofi Brittien kuningashuoneelle
Ei kukaan oikeasti voi kuvitella, että asuu jossain Kaliforniassa ja tekee jotain podcastia kuninkaallisten titelillä Harryn kanssa.
Tyytymättömyys näiden kohellukseeen näkyy kuningattaren käytöksestäkin hyvin ja Williamin sekä Harrynhän välit meni poikki myös eli vähän kaikkien kanssa on biiffiä.
Harry's 'heartbreak' over Megxit: Duke is distraught over 'painful' royal rift that has left 'hurt feelings on all sides' after the couple moved to America.
Kommentit (284)
Av-tutkat on vaan kateudesta vihreitä. Tosiasiassa brittihovin ainoa mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä pari poistui ja se on menetys. Kukaan ei jaksa seurata varhaiskeski-ikäisiä Williamia ja Katea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähön mammat kaakattivat vuosi sitten että Meghan itse tilaa paparazzit kuvaamaan koska ei voi elää ilman että höntä kuvataan.. mites nyt😂 miksi tilaukset on loppuneet??
Vai meniköhän se nyt sittenkään niin..Millä lailla loppuneet? Koko ajanhan se sitä tekee.
Koko ajan? Selvä.. en ole kyllä huomannut että olisi yhtään niin paljon esillä kuin Briteissä asuessaan.
Eivät luultavasti olekaan, monestakaan syystä (mm. COVID ja se ettei woke-saarnaavat ex-kuninkaalliset kiinnosta ketään samalla tavalla entiseen statukseen verrattuna) mutta koko ajanhan heillä tuota yritystä parrasvaloihin on.
Tunkevat koko ajan.
Taidatte tuntea hyvinkin kuninkaalliset piirit?
Suomessa ei pitäisi näyttää televisiossa kuninkaallisista "kertovia" juoruohjelmia, koska muutamat herkät menevät ihan sekaisin paljastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harry on haaveillut rauhallisesta elämästä Afrikassa, niin Hollywood on todella, todella kaukana siitä unelmasta. Sen arvaa miten tässä käy.
No miten? Ehkä Harry on jo iso poika ja ymmärtää, että ihan kaikkia haaveita ei voi, eikä tarvitse, toteuttaa.
Olen minä tuntenut ihmisiä, jotka eivät toteuttaneet pitkäaikaisia haaveitaan, koska parisuhde meni edelle. Esimerkiksi miehen, joka ei mennyt yliopistoon opiskelemaan alaa, jota oli vuosia suunnitellut, koska avokki sanoi, että nyt lakkaat haaveilemasta ja hankit kunnon duunariammatin, ja ruvetaan tekemään lapsia.
Että mikäkö oli lopputulos? No katkera mies tietenkin.
Ehkä jotkut ihmiset oppivat tyytymään katkeroitumatta siihen, että elävät jonkun muun unelmaelämää kuin omaansa. Minä en oppisi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähön mammat kaakattivat vuosi sitten että Meghan itse tilaa paparazzit kuvaamaan koska ei voi elää ilman että höntä kuvataan.. mites nyt😂 miksi tilaukset on loppuneet??
Vai meniköhän se nyt sittenkään niin..Millä lailla loppuneet? Koko ajanhan se sitä tekee.
Koko ajan? Selvä.. en ole kyllä huomannut että olisi yhtään niin paljon esillä kuin Briteissä asuessaan.
Eivät luultavasti olekaan, monestakaan syystä (mm. COVID ja se ettei woke-saarnaavat ex-kuninkaalliset kiinnosta ketään samalla tavalla entiseen statukseen verrattuna) mutta koko ajanhan heillä tuota yritystä parrasvaloihin on.
Tunkevat koko ajan.
Juu, niillä lukuisilla some-tileillä, joita he kätyriensä kautta käyttävät, mutta joista yhtäkään ei voi linkata. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Harrylla olisi ollut elämälleen odotettavissa kuningasperheessä? Mummin alaisuudesta isän alaisuuteen, sitten veljen ja kenties veljenpojan. Mitä elämää on olla ikuinen varamies, ainainen kakkonen?
On se silti perin mukavaa elämää verrattuna taviselämään. Itseäni ei kiinnosta 8-16 normityöt joten olisin todella tyytyväinen jos voisin olla pelkkä tylsä "edustaja" koko loppuelämäni.
Ei tarvitsisi pestä pyykkejä, käydä ruokakaupassa taikka tehdä ruokaa itse koskaan. Mahtavaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti mikä narsisti. Ei tuo lopulta kuningashuonetta vahingoita, mutta harmittaa varmasti kaikkia. Saa nähdä kuinka kauan ovat Harryn kanssa yhdessä, mutta niin kauan kuin Archie on alaikäinen, Meghan pystyy kiristämään kuninkaallisia hänen välityksellään.
Miten perijä #7:llä voidaan kiristää ketään?
Samalla tavalla miten ihan Matti ja Liisa Möttönen voivat kiristää isovanhempia Purjo-Petterin avulla. Vaikka Elisabet on kuningatar on hän myös ihminen jolle oma perhe on todella tärkeä.
Elisabet on tosiaan oikein kuuluisa ihmisenä, jolle on perhe tärkeä. Väitetään että jopa kylvetti Andrewin vauvana itse. Isommista lapsistaan ei ollut erossa kuin 3-6 kk, kun oli tarvis käydä työmatkalla tai Philipin kanssa rentoutumassa.
Toki mummuna suorastaan pehmeni. Ehti sekä Georgen että Charlotten ristiäisiin. Louisin ristiäisiin ei ehtinyt kun oli töitä, mutta sehän onkin vasta viidentenä listalla.
Itse varmaan ehdit joka paikkaan kun kukaan ei anna sinulle paljon vastuutehtäviä hoidettavaksi yhtä aikaa.
Minä luulen, että jos olisin kuningatar, jolle ”perhe on todella tärkeä” (suora sitaatti yläpuolelta) kukaan tuskin olisi sellaisessa asemassa että voisi voisi ”antaa minulle vastuutehtäviä” (myös suora sitaatti yläpuolelta) juuri lapsenlapseni ristiäishetkelle.
Myönnän kyllä, etten ole kuningatar. Voihan se olla että hän saa sihteeriltään työvuorot, ja se on sitten viikonloppu kiinni jos Anne ei suostu vaihtamaan.
Ymmärrän hyvin, että Elisabetin osoittama velvollisuudentunto ja työmoraali ovat täysin tuntemattomia konsepteja nykymillenniaalille joka on lapsesta asti kasvatettu pumpulissa mulle-kaikki-heti-nyt -ajattelutapaan. Pöyristele nyt samaan tapaan mm. sitä, että 94-vuotias on edelleen töissä, eikä ymmärtänyt eläköityä 65-vuotiaana kuten kaikki normaalit ihmiset. Elisabet on - isänsä mallin mukaan - sitä ihmisryhmää jotka ottavat velvollisuutensa erittäin vakavasti, ja ovat valmiit suuriinkin henkilökohtaisiin uhrauksiin koska uskovat asemansa ja antamansa valan velvoittavan itseään yli kaikkien henkilökohtaisten toiveiden ja odotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Harrylla olisi ollut elämälleen odotettavissa kuningasperheessä? Mummin alaisuudesta isän alaisuuteen, sitten veljen ja kenties veljenpojan. Mitä elämää on olla ikuinen varamies, ainainen kakkonen?
Harry oli kotimaassaan yksi suosituimmista kuningasperheen jäsenistä. Kunnioitettu ja arvostettu mm. sotilasurastaan. Sosiaalinen persoona, jolla oli suuri joukko jo lapsuudesta asti elämässä mukana olleita ystäviä ja läheiset suhteet perheeseen ja sukulaisiin. Jopa eksiin säilyttänyt niin hyvät välit, että kutsui heidät häihinsä.
Reilu vuosi häistä niin kaikki tuo oli poissa ja mies täysin Meghanin käskyvallan alla.
Voihan toi mennä niinkin päin että on vuosien myötä alkanut saamaan tarpeekseen tuosta kuninkallistouhusta. Valitsi sitten vaimonsakin sellaisen kuin mieli teki eikä sellaista mikä olisi ollut mieleinen hoville ja suurelle yleisölle.
Irtautui lopullisesti entisestä ja uusi erilainen vaimo saikin syyt niskoilleen. Asiasta joka on täysin lähtöisin miehestä itsestään.
Minusta tuo Harry vaikuttaa niin uppiniskaiselta että sitä ei mikään nainen komentele.What Meghan wants, Meghan gets, sanoi tämä uppiniskaiseksi oletettu mies.
Eli ainakin hän itse on valmis joustamaan ja taipumaan, kun vaimo haluaa jotain. Ihan riippumatta miehen omista toiveista.
Ei saanut käyttää Royal-nimeä perustamassaan Sussex Royal -hyväntekeväisyysjärjestösssä. Järjestö lopetettiin.
Meghan halusi eroon kuningasperheen velvollisuuksista, mutta kuninkaallisiin yhteyksiin viittaava nimi olisi kelvannut.
Eihän Sussex Royalin pitänyt olla mikään järjestö, vaan brändi? Toki ehkä siinä oli mukana jotain hyväntekeväisyysnäkökulmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti mikä narsisti. Ei tuo lopulta kuningashuonetta vahingoita, mutta harmittaa varmasti kaikkia. Saa nähdä kuinka kauan ovat Harryn kanssa yhdessä, mutta niin kauan kuin Archie on alaikäinen, Meghan pystyy kiristämään kuninkaallisia hänen välityksellään.
Samalla tavalla miten ihan Matti ja Liisa Möttönen voivat kiristää isovanhempia Purjo-Petterin avulla. Vaikka Elisabet on kuningatar on hän myös ihminen jolle oma perhe on todella tärkeä.
Elisabet on tosiaan oikein kuuluisa ihmisenä, jolle on perhe tärkeä. Väitetään että jopa kylvetti Andrewin vauvana itse. Isommista lapsistaan ei ollut erossa kuin 3-6 kk, kun oli tarvis käydä työmatkalla tai Philipin kanssa rentoutumassa.
Toki mummuna suorastaan pehmeni. Ehti sekä Georgen että Charlotten ristiäisiin. Louisin ristiäisiin ei ehtinyt kun oli töitä, mutta sehän onkin vasta viidentenä listalla.
Itse varmaan ehdit joka paikkaan kun kukaan ei anna sinulle paljon vastuutehtäviä hoidettavaksi yhtä aikaa.
Minä luulen, että jos olisin kuningatar, jolle ”perhe on todella tärkeä” (suora sitaatti yläpuolelta) kukaan tuskin olisi sellaisessa asemassa että voisi voisi ”antaa minulle vastuutehtäviä” (myös suora sitaatti yläpuolelta) juuri lapsenlapseni ristiäishetkelle.
Myönnän kyllä, etten ole kuningatar. Voihan se olla että hän saa sihteeriltään työvuorot, ja se on sitten viikonloppu kiinni jos Anne ei suostu vaihtamaan.
Ymmärrän hyvin, että Elisabetin osoittama velvollisuudentunto ja työmoraali ovat täysin tuntemattomia konsepteja nykymillenniaalille joka on lapsesta asti kasvatettu pumpulissa mulle-kaikki-heti-nyt -ajattelutapaan. Pöyristele nyt samaan tapaan mm. sitä, että 94-vuotias on edelleen töissä, eikä ymmärtänyt eläköityä 65-vuotiaana kuten kaikki normaalit ihmiset. Elisabet on - isänsä mallin mukaan - sitä ihmisryhmää jotka ottavat velvollisuutensa erittäin vakavasti, ja ovat valmiit suuriinkin henkilökohtaisiin uhrauksiin koska uskovat asemansa ja antamansa valan velvoittavan itseään yli kaikkien henkilökohtaisten toiveiden ja odotusten.
Eli hän on aina ensin kuningatar ja vasta sen jälkeen äiti, mummo tai isomummo, jos aikaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin aina ennen, että vau, miten uranainen Ellu on ehtinyt tehdä 4 lasta. Mutta Crownissahan tuo aina vetelehtii telkkaria katsomassa mutsinsa kanssa. Kaikki kannetaan valmiina nenän eteen.
Niin. Lienet tietoinen siitä, että Crown on fiktiivinen sarja, ei dokumenttiohjelma. Toki on ymmärrettävää, että vähemmän älykkään kansanosan on vaikea hahmottaa todellisuuden ja tv-sarjojen tapahtumien eroa, monesti kuulee miten joillekin näyttelijöille tulee paljon palautetta heidän esittämiensä pahisten toilailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä kuningatar teki Charlesin ollessa pieni, kun tämä lähti Philipin mukana Maltalle ja jätti Charlesin Lontooseen? Aika Maltalla oli kuulemma kuningattaren elämän onnellisinta ja huolettominta aikaa. Ilmeisesti pieni poika toisessa maassa ei onnea häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte tuntea hyvinkin kuninkaalliset piirit?
Suomessa ei pitäisi näyttää televisiossa kuninkaallisista "kertovia" juoruohjelmia, koska muutamat herkät menevät ihan sekaisin paljastuksista.
Ei kai se mitään "sekaisin menoa" ole, jos joku kiinnostaa. Hyvin usein ohjelma sivuaa ihan oikeita historiallisia faktoja ja eipä savua ilman tulta, juoruissa on kummasti perää. Ne oikeat faktatkin (hovista tiedotettu) kun voivat olla pelkkää kaunisteltua potaskaa.
Juorulehdissä on myöskin kuvat. Ja noista lehdistä jutut päätyvät tv-ohjelmiin jne. mitä kautta sitten lie, sisäpiiristä, syväkurkusta...mutta ennen pitkää vaan on suoranainen pettämis- javalehteluepäilys aika hyvin todeksi osoittautunut, esim. syrjähyppyjen kohdalla.
Ennemmin noita katson, kuin jotain irstasta ja inhottavaa "tempparia", missä pumpatut ja täynnä tatskoja olevat humalaiset paneskelevat toinen toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harry on haaveillut rauhallisesta elämästä Afrikassa, niin Hollywood on todella, todella kaukana siitä unelmasta. Sen arvaa miten tässä käy.
No miten? Ehkä Harry on jo iso poika ja ymmärtää, että ihan kaikkia haaveita ei voi, eikä tarvitse, toteuttaa.
Olen minä tuntenut ihmisiä, jotka eivät toteuttaneet pitkäaikaisia haaveitaan, koska parisuhde meni edelle. Esimerkiksi miehen, joka ei mennyt yliopistoon opiskelemaan alaa, jota oli vuosia suunnitellut, koska avokki sanoi, että nyt lakkaat haaveilemasta ja hankit kunnon duunariammatin, ja ruvetaan tekemään lapsia.
Että mikäkö oli lopputulos? No katkera mies tietenkin.
Ehkä jotkut ihmiset oppivat tyytymään katkeroitumatta siihen, että elävät jonkun muun unelmaelämää kuin omaansa. Minä en oppisi.
-eri
Harva ihminen saa toteuttaa ihan kaikkia unelmiaan. Ja välillä niiden tilalle täytyy löytää uusia.
Jos mies on ”vuosia suunnitellut” jotain yliopistokoulutusta, ja touhu on edelleen suunnitteluasteella, niin ehkä on ihan terveellistä puolison potkaista vähän vauhtia ja todeta, että hanki nyt edes joku ammatti. Ja ei, en usko että kukaan nainen haluaa miehensä suoraan lukiosta duunariammattiin, jotta pääsisi itse lapsia pyöräyttelemään. Kuitenkin se korkeakoulutus tuo rahaa ja statusta, joiden avulla saa lapsillekin kivan elämän.
Siihen en ota kantaa, mitkä ovat Harryn suurimpia unelmia, mutta jos hän haluaa olla tavis, nin ehkä amerikkalaisen taviksen elämä on kuitenkin helpompaa kuin afrikkalaisen taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Harry ei omien puheittensa perusteella kaipaa julkisuutta. Hän on itse sanonut, että jokainen valokuvaamisen salamanvälähdys tuo hänen mieleensä sen ahdistuksen, mikä hänelle kehittyi, kun hänen äitinsä kuoli paparazzien jahtaamana.
Edelleenkin Harryn omien puheiden mukaan hän on unelmoinut julkisuudesta syrjässä olevasta elämästä Afrikassa.
Ja juuri tämön takia muuttivat Amerikkaan, enää ei juokse paprazzit perässä ja ota kuvia koko ajan niinkuin Englannissa.
Muuten vaan ovat jatkuvasti brittilehdissä otsikoissa ja av-mammojen hampaissa, vaikka ketään ei kiinnosta. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä kuningatar teki Charlesin ollessa pieni, kun tämä lähti Philipin mukana Maltalle ja jätti Charlesin Lontooseen? Aika Maltalla oli kuulemma kuningattaren elämän onnellisinta ja huolettominta aikaa. Ilmeisesti pieni poika toisessa maassa ei onnea häirinnyt.
Työnä oli Annen alullepano. Britannian etu meni Charles-vauvan edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän tämä kiristäisi ketään? Ja olisiko mitenkään mahdollista, että Harry ja Meghan ihan oikeasti rakastavat toisiaan? Pystyykö kylmä ja kyyninen sydämesi antamaan tälle ajatukselle edes etäistä mahdollisuutta?
Jos Meghan rakastaisi Harryä aidosti, hän ei erottaisi Harryä perheestään.
Eli eri maanosista kotoisin olevat ihmiset eivät voi koskaan rakastaa toisiaan aidosti, paitsi ehkä etäsuhteessa?
Heillä olisi kyllä rahaa käydä tapaamassa sukulaisiaan. Esim. niin että serkukset saisivat leikkiä yhdessä.
Ja serkkujen perheellä olisi kyllä rahaa käydä tapaamassa toiseen suuntaan, joten miksi vain Harryn puolelta pitäisi toimia?
No oisko loogisempaa tulla jenkeistä tänne ja Harry tapaisi kaikki haluamansa perheenjäsenet ja sukulaiset, sekä kaverinsa, joiden kanssa saisi jutella ja vaikka ryypätä kaikessa rauhassa?
Voisi käydä hiljentymässä äitinsä haudalla ja vaikka kierrellä itselleen tärkeissä maisemissa, nauttia ja fiilistellä synnyinmaassaan? Puhutaan koti-ikävästä. Palatseissa tilaa majoittua pojan kans ja auto tuo ja vie. Aika harvinainen on sellainen ihminen, joka ei kotikonnuilleen kaipaa.
Niin, olisiko? Vai pitäisiköhän näissä olosuhteissa jokaisen ihan vaan pysyä kotona?
Tässä nyt keskustellaan myös virusta edeltävästä käytännöstä.
Säästä ivallisuutesi, koneet lentää koko ajan, ja kapakat täynnä porukkaa.
Etkö sinä puolestasi ymmärrä, että se että kapakat ovat täynnä porukkaa, ei muuta sitä tosiseikkaa että Williamin ja Georgen olisi tarkoitus olla kuninkaita, jos ei systeemiä muuteta.
Ei heidän luokseen kukaan Jenkeistä nyt pääse.
No etkö sinä puolestasi tajua, että en tarkoitakaan, että tänään pitäisi lähteä kenenkään mihinkään?????
VIRUSVAARAN POISTUTTUA, kun aletaan miettiä tapaamisia, on ihan varmasti yksinkertaisempaa Harryn tulla Britanniaan ja tavata kaikki haluamansa ihmiset.
Ja tilanne on ollut sama ennen virustakin. Miksi jokaisen sukulaisen pitäisi matkustaa Amerikkaan erikseen?? Tässä voidaan jo puhua ilmastokysymyksestäkin.
Kenet Harry haluaisi tavata? Perheen, joka pitää häntä tyhmänä vilttiketjulaisena? Esitellä lapsensa serkuilleen, jotta tämä tietäisi ketkä ovat hänen parempiaan? Tavata kultapoika-veljensä, joka on kasvatettu hallitsemaan nuorempaa veljeään?
No sen tietää vain Harry itse. Voisin kuitenkin kuvitella, että kenties itse kuningattaren tai isoisänsä, joka lie kohta 100 vuotta täyttää? Isänsä? Muistella edesmennyttä äitiään haudalla? Äitinsä veli lapsineen?
Omat lapsuudenkaverinsa, inttikaverinsa, Afganistanissa kanssaan sotineet, tai sitten vaikka viedä poikansa serkkujaan tapaamaan, ilman alemmuudentunteita?
Kyse oli nyt siis siitä miten tämä kaikki olisi helponta ja yksinkertaisinta toteuttaa, HARRYN SITÄ HALUTESSA. Ja sitten KUN VIRUS ON ELIMINOITU, ei siis tällä viikolla.
Miksi tässä nyt sitten jotkut olettavat, että Meghan suurin piirtein pitäisi Harrya vankina?
Et ole koskaan kohdannut tilannetta, missä dominoiva puoliso eristää henkilön läheisistään? Tämä on todella yleinen kuvio epäterveissä parisuhteissa, joten kannattaisi ehkä perehtyä tilanteeseen jotta tunnistaa sen jos joku läheinen - tai jopa itse - joutuu kyseisenkaltaiseen tilanteeseen. Edellä kuvattu käytös tunnistetaan ihan yleisesti osaksi epätervettä parisuhdetta, ja tuollainen ylimielinen suhtautuminen juurikin ruokkii tilannetta ja saa kohteen tuntemaan häpeää ja tekee suhteesta irtautumiseta entistäkin vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry ovat vapaita tekemään mitä haluavat, mutta ihmettelen sitä, että halusivat muka yksityishenkilöiksi mutta kuitenkin pitää tunkea parrasvaloihin kaiken aikaa. Sekin oli tökeröä, että kertoivat aikeistaan ensin julkisuudessa ennen kuin olivat aloittaneet keskustelut kuningattaren ja muun perheen kanssa. Kummallakin on niin paljon varallisuutta, että voisivat mainiosti viettää mukavaa perhe-elämää kaikessa hiljaisuudessa ja tavata aika ajoin muuta perhettä.
Tämä!
Varallisuutta tarvitaan paljon. Monteciton ison talon ylläpito on kallista, lainan lyhennykset jne, samoin henkilökunnan palkat.
Kukaan ei ole vahvistanut NETFLIXIN 100 milj. palkkiota. Epäilen sitä kovasti, että ennakkoon ilman näyttöä maksettaisi muuta kuin just ennakko.
Toivon heille kaikkea hyvää, mutta säälin Harrya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän tämä kiristäisi ketään? Ja olisiko mitenkään mahdollista, että Harry ja Meghan ihan oikeasti rakastavat toisiaan? Pystyykö kylmä ja kyyninen sydämesi antamaan tälle ajatukselle edes etäistä mahdollisuutta?
Jos Meghan rakastaisi Harryä aidosti, hän ei erottaisi Harryä perheestään.
Eli eri maanosista kotoisin olevat ihmiset eivät voi koskaan rakastaa toisiaan aidosti, paitsi ehkä etäsuhteessa?
Heillä olisi kyllä rahaa käydä tapaamassa sukulaisiaan. Esim. niin että serkukset saisivat leikkiä yhdessä.
Ja serkkujen perheellä olisi kyllä rahaa käydä tapaamassa toiseen suuntaan, joten miksi vain Harryn puolelta pitäisi toimia?
No oisko loogisempaa tulla jenkeistä tänne ja Harry tapaisi kaikki haluamansa perheenjäsenet ja sukulaiset, sekä kaverinsa, joiden kanssa saisi jutella ja vaikka ryypätä kaikessa rauhassa?
Voisi käydä hiljentymässä äitinsä haudalla ja vaikka kierrellä itselleen tärkeissä maisemissa, nauttia ja fiilistellä synnyinmaassaan? Puhutaan koti-ikävästä. Palatseissa tilaa majoittua pojan kans ja auto tuo ja vie. Aika harvinainen on sellainen ihminen, joka ei kotikonnuilleen kaipaa.
Niin, olisiko? Vai pitäisiköhän näissä olosuhteissa jokaisen ihan vaan pysyä kotona?
Tässä nyt keskustellaan myös virusta edeltävästä käytännöstä.
Säästä ivallisuutesi, koneet lentää koko ajan, ja kapakat täynnä porukkaa.
Etkö sinä puolestasi ymmärrä, että se että kapakat ovat täynnä porukkaa, ei muuta sitä tosiseikkaa että Williamin ja Georgen olisi tarkoitus olla kuninkaita, jos ei systeemiä muuteta.
Ei heidän luokseen kukaan Jenkeistä nyt pääse.
No etkö sinä puolestasi tajua, että en tarkoitakaan, että tänään pitäisi lähteä kenenkään mihinkään?????
VIRUSVAARAN POISTUTTUA, kun aletaan miettiä tapaamisia, on ihan varmasti yksinkertaisempaa Harryn tulla Britanniaan ja tavata kaikki haluamansa ihmiset.
Ja tilanne on ollut sama ennen virustakin. Miksi jokaisen sukulaisen pitäisi matkustaa Amerikkaan erikseen?? Tässä voidaan jo puhua ilmastokysymyksestäkin.
Kenet Harry haluaisi tavata? Perheen, joka pitää häntä tyhmänä vilttiketjulaisena? Esitellä lapsensa serkuilleen, jotta tämä tietäisi ketkä ovat hänen parempiaan? Tavata kultapoika-veljensä, joka on kasvatettu hallitsemaan nuorempaa veljeään?
No sen tietää vain Harry itse. Voisin kuitenkin kuvitella, että kenties itse kuningattaren tai isoisänsä, joka lie kohta 100 vuotta täyttää? Isänsä? Muistella edesmennyttä äitiään haudalla? Äitinsä veli lapsineen?
Omat lapsuudenkaverinsa, inttikaverinsa, Afganistanissa kanssaan sotineet, tai sitten vaikka viedä poikansa serkkujaan tapaamaan, ilman alemmuudentunteita?
Kyse oli nyt siis siitä miten tämä kaikki olisi helponta ja yksinkertaisinta toteuttaa, HARRYN SITÄ HALUTESSA. Ja sitten KUN VIRUS ON ELIMINOITU, ei siis tällä viikolla.
Miksi tässä nyt sitten jotkut olettavat, että Meghan suurin piirtein pitäisi Harrya vankina?
Et ole koskaan kohdannut tilannetta, missä dominoiva puoliso eristää henkilön läheisistään? Tämä on todella yleinen kuvio epäterveissä parisuhteissa, joten kannattaisi ehkä perehtyä tilanteeseen jotta tunnistaa sen jos joku läheinen - tai jopa itse - joutuu kyseisenkaltaiseen tilanteeseen. Edellä kuvattu käytös tunnistetaan ihan yleisesti osaksi epätervettä parisuhdetta, ja tuollainen ylimielinen suhtautuminen juurikin ruokkii tilannetta ja saa kohteen tuntemaan häpeää ja tekee suhteesta irtautumiseta entistäkin vaikeampaa.
Onko Harry kovinkin läheinen ystäväsi? Vai pitikö Meghan kättään juorulehden kuvassa narsistille tyypillisessä kulmassa?
Ohis,
Jos Philipillä oli ns. vaikeuksia sopeutua asemaansa, ehkä oli ihan fiksua että kuningatar meni sinne Maltalle ja he ns. opettelivat elämään yhdessä (ilman paineita, ns. "puolueettomalla" maaperällä, ei kuninkaanlinnassa Briteissä tmv.) ja rakensivat pohjan suhteelle joka kestänyt näihin päiviin saakka.
Nykyään moinen toki on ihmetteleyn aihe, mutta ennen oli ihan normaalia että hoitajat pitivät lapsista huolen. Moni lapsi lähti jo todella nuorena sisäoppilaitokseen jne. ei noissa piireissä asia oöe ollut niin kummallinen miltä se tuntuu 2021.
Jotenkin negatiiviset fibat tulee tästä sinällään hyvin kauniista naisesta. (En ole lukenut mitään puolesta ja vastaan juttuja tai seurannut kuningasperheen edesottamuksia.) Ehkä vika on vaan itsessäni. En tiiä.
Mitä lukemia av:n narsismi-tutkat näyttävät?