Pidätkö pinnallisena naista joka ei kelpuuta vähän vanhempaa miestä (noin 15-25v vanhempaa) ihan vain ikäeron takia?
Kommentit (107)
Vähän vanhempi on minusta max. 10 vuotta. Yli 15 v. on jo rutkasti ikäeroa... Mielestäni täysin ymmärrettävää, että joku haluaa seurustella vain lähellä omaa ikää olevien kanssa eikä siinä ole mitään pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesti jaksat tehdä tämän saman aloituksen?
15-25 kertaa
Olet tehnyt tätmän saman aloituksen jo ainakin 200 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän vähän erikoisena miestä, joka yrittää itseään noin paljon nuorempaa seuraa etsiä. Ainakaan ei ole naisten syy, jos et kelpaa niille.
M38
Taidat olla poikamies, kun et vielä tiedä, ettei naisilta edes saa kysyä ikää. Suomessa kun naisten taso on mitä sattuu, niin aivan varmasti monikin mies on ulkonäön perusteella luullut löytäneensä oman ikäluokan naisen, mutta onkin sitten ollut todellisuudessa paljon nuorempi. Huonot elämäntavat vanhentavat naiset äkkiä.
Olen poikamies kyllä. Muuta tolkkua tuossa sinun tekstissä ei ollutkaan. Miehetkö ei ikäänny sun mielestä vastaavasti?
M38
Toki miehetkin ikääntyvät, mutta olen ihan naisten suusta kuullut, miten äitiys ja kaikki muukin naisten ominaisuudet ovat niin kuluttavia juttuja, että vanhenevat ennen aikojaan. Näkeehän sen täälläkin. Silloin, kun naiset ikääntyvät, eli rupsahtavat, he kokoontuvat tällaisiin paikkoihin vihaamaan miehiä ja saavat nuoremmatkin mukaan. Ikääntyvät miehet taas hankkivat reilusti nuoremman naisen ja käyvät täällä naureskelemassa näille jutuille.
Jokin miehet saa ikääntymään, vaikka eivät synnytä. Naama valahtaa ja muuttuu harmaaksi, ryhti lysähtää, maha muistuttaa tynnyriä, hiukset lähtevät... Tuollainen ei nuorta naista saa millään.
En tiedä, en ole koskaan tavannut sellaista naista.
T. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän vähän erikoisena miestä, joka yrittää itseään noin paljon nuorempaa seuraa etsiä. Ainakaan ei ole naisten syy, jos et kelpaa niille.
M38
Taidat olla poikamies, kun et vielä tiedä, ettei naisilta edes saa kysyä ikää. Suomessa kun naisten taso on mitä sattuu, niin aivan varmasti monikin mies on ulkonäön perusteella luullut löytäneensä oman ikäluokan naisen, mutta onkin sitten ollut todellisuudessa paljon nuorempi. Huonot elämäntavat vanhentavat naiset äkkiä.
Olen poikamies kyllä. Muuta tolkkua tuossa sinun tekstissä ei ollutkaan. Miehetkö ei ikäänny sun mielestä vastaavasti?
M38
Toki miehetkin ikääntyvät, mutta olen ihan naisten suusta kuullut, miten äitiys ja kaikki muukin naisten ominaisuudet ovat niin kuluttavia juttuja, että vanhenevat ennen aikojaan. Näkeehän sen täälläkin. Silloin, kun naiset ikääntyvät, eli rupsahtavat, he kokoontuvat tällaisiin paikkoihin vihaamaan miehiä ja saavat nuoremmatkin mukaan. Ikääntyvät miehet taas hankkivat reilusti nuoremman naisen ja käyvät täällä naureskelemassa näille jutuille.
Jokin miehet saa ikääntymään, vaikka eivät synnytä. Naama valahtaa ja muuttuu harmaaksi, ryhti lysähtää, maha muistuttaa tynnyriä, hiukset lähtevät... Tuollainen ei nuorta naista saa millään.
Miehilläkin on vaihdevuodet.
Se, että ei ota vanhaa ihmistä riesakseen, on silkkaa maalaisjärjen käyttöä.
Sitten jos on jotain palavaa rakkautta meneillään, pitää varmaan silti harkita vakavasti asiaa.
Ei vaan todella järkevänä. Mikäli ei ole mikään gold-digger ja haluaa tasaveroisen hyvän parisuhteen ja lapsia kannattaa valita suunnilleen oman ikäinen kumppani. Ja näinkän ihmiset käytännössä tekeekin. isojen ikäerojen suhteet ovat todella harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
Helpostikin. Ei siihen tarvita kuin vähän rahaa.
Rahalla saa kuka vain ja mitä vain. Mutta silloin on kyse ostamisesta. Siinä ei sillä miehellä itsellään ole yhtään mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu osin myös naisen iästä. Minua lähennelöyt 15v-20v vanhempi mies kun itse olim alaikäinen. Jos nainen myös 30+ niin ikäero eri enää yhtä iso juttu
Yli kolmekymppisenähän tuo ikäero vielä korostuu, kun toinen alkaa lähestyä eläkeikää. Nyt viisikymppisenä ei kiinnosta kukaan yli 5 vuotta vanhempi, ja siinäkin on kestämistä.
En pidä pinnallisena vaan maanläheisenä järkevänä. Rupee oman ikäsetkin olemaan hiinä ja hiinä.
N36
Pidän sellaista naista järkevänä.
Ikiksen provo osa 6554.
Ettekö lue tätä palstaa? Näitä on valtavasti.
Aloittaja on siis nainen joka toivoo että 40+ miehiä haukutaan.
Olen 60v nainen. Minulleko 85-vuotias rakastaja! Älkää unta nähkö! Plus- miinus 5v oma ikä on se, minkä kelpuutan.
Ikis vetää mammoja 6-0.
Ette älyä selvää trollia. Missä aivot??
Vierailija kirjoitti:
Riippuu osin myös naisen iästä. Minua lähennelöyt 15v-20v vanhempi mies kun itse olim alaikäinen. Jos nainen myös 30+ niin ikäero eri enää yhtä iso juttu
--------------
Se ikäero on kova matemaattinen fakta-
nainen 20v- mies 40v/ 45 v mies alkaa pikkuhiljaa olla liian vanha isäksi, (ei ehkä biologisesti, mutta ei jaksa hoitaa pientä lasta, ei jaksa valvoa öitä jne)
nainen 30v - mies 50v/ 55v -miehellä viidenkympin villitys
nainen 40v - mies 60v/ 65v - nainen on seksuaalisesti energinen, mies sen sijaan ei
nainen 50v - mies 70v / 75v, nainen työelämässä, mies eläkkeellä
nainen 60v - mies 80v / 85v, nainen työelämässä ja samaan aikaan miehensä omaishoitaja, tai jää leskeksi ja on sitten yksin eläkepäivät (ja yöt)
nainen 70v - mies 90v / 95v Nainen on leskirouva
Onneksi en ole Ikiksen psykiatri.
Puolisoni on 34 vuotta, minä 35. Olemme olleet yhdessä kohta 15 vuotta. Etsin elämänkumppania koko elämän ajaksi, enkä olisi voinut ajatellakaan puolisoksi ketään, joka olisi enemmän kuin kuin pari vuotta vanhempi tai nuorempi.
Saman ikäiset ovat kokeneet samankaltaisia asioita esim. kouluvuosinaan, maailma on ollut tietynlainen tietyissä elämänvaiheissa jne. On helppoa ymmärtää toista ja hänen menneisyyttään kun se ei ole itselle täysin vierasta. Lisäksi tulevaisuudessa voi yhdessä kokea samoja elämänvaiheita samaan aikaan (mm. täällä jo mainittu eläkkeelle jääminen) ja olla todennäköisemmin samantasoisessa fyysisessä kunnossa.
Toivomme elävämme yhdessä terveinä vanhoiksi asti, niin ettei kumpikaan joudu olemaan leskenä kauaa.
En, älytön kysymys.
Nuohan ovat eri ikäpolvea.