Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pinnallisena naista joka ei kelpuuta vähän vanhempaa miestä (noin 15-25v vanhempaa) ihan vain ikäeron takia?

Vierailija
16.01.2021 |

Näitäkin nimittäin on

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sinkkuja on yli 75-vuotiaissa naisissa, joten miesten pitäisi ottaa vanhempi nainen.

Vierailija
102/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v nainen. Minulleko 85-vuotias rakastaja! Älkää unta nähkö! Plus- miinus 5v oma ikä on se, minkä kelpuutan.

Ja minä 45-vuotias mies ja 60-vuotias nainen olisi kauhistus. Että ymmärrän tunteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä. Itse 46v kohtuullisen hyvin säilynyt, hoikka, koulutettu nainen. Työnkautta 3 v sitten tapasin tämän nyt kohta 60v täyttävän ”nuorekkaan” ja lennokkaan ikämiehen. Alku oli sitä kuin ”herttasarjasta” siihen päälle noiden vuosien aikana sitten kaikki se mitä tuohon lajityyppiin kuuluu.. on/off sitten kun olin ihastunut. Miehen puheet olivat niin suuria itsestään ja kaikki naiset lankesivat hänen mukaansa eteensä. Paras oli kun kertoi, että joku 35 vuotias nainen asiakastapasmisessa oli ehdottanut hänelle, että rupeaisi miesmalliksi. No se oli jopa minulle, ihastuneenakin vähän turhan paksua (pitkä mies, mutta elintasovatsa, eikä kasvotkaan kovin kummoiset, mutta puhetta piisasi ja tämän kautta loi sitä karismaa) Kaikenlaista vaivaa ja iltalääkkeet olivat jo melkomoiset.. no 8 kk sitten erottu ja vieläkin yrittää pitää yhteyttä ja tikusta asiaa. Tavaroiden palautuksia mökiltänsä tipotellen. Viimeeksi toi tavaroitani n 2 viikkoa sitten ja sama teatteri yritti tällä papalla jatkua. Ensimmäisen kerran katsoin häntä ilman mitään tunteita ja mietin, että mitä ihmettä hänessä niin kauan näin, että uskoin kaikenlaista ja annoin rauhassa vedättää. Meni ehkä vähän ohi aiheesta, mutta ei enää ikäeroa tai mitään tuollaista; on vaikka mitä vaivoja yms ja jopa musiikki genre nuoruudesta on totaalisesti erilainen ja kyllä oma äitini pitää siitä sen ajan ”rautalankamusiikista” Ei enää ikinä. Ainakaan mulle. Ikä on vain numeroita, totta, mutta jos historia on eri vuosikymmeneltä niin ei kiitos. Työelämän aika menee vielä, mut 10 vuoden päästä olisin katsonut eläkeläistä enempien vaivojen kera ja mahdollisesti jo omaishoitajanakin. Suhteemme aikana ei hän oikein jaksanut autella arjen asioissa, niin mitenköhän asiat olisivat olleet 10 v päästä sen yli 70 vuotiaan kanssa...

Vierailija
104/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään Bigfoot'eja harrasta. Oma kengännumeroni on 37. Omani pituisilla on monilla naisilla 40 - 42.

Vierailija
105/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen 50 vuotias nainen.

En kelpuuta 75 vuotiasta haudan partaalla horjuvaa käppänää sänkyyni.

Aiotko olla 25 vuoden päästä haudassa?

Vierailija
106/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ottaisin jonkun sodan käyneen papparaisen joka eli nuoruutensa 50-luvulla? En todellakaan

N27

Vierailija
107/107 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pidän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi