Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pinnallisena naista joka ei kelpuuta vähän vanhempaa miestä (noin 15-25v vanhempaa) ihan vain ikäeron takia?

Vierailija
16.01.2021 |

Näitäkin nimittäin on

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on 34 vuotta, minä 35. Olemme olleet yhdessä kohta 15 vuotta. Etsin elämänkumppania koko elämän ajaksi, enkä olisi voinut ajatellakaan puolisoksi ketään, joka olisi enemmän kuin kuin pari vuotta vanhempi tai nuorempi.

Saman ikäiset ovat kokeneet samankaltaisia asioita esim. kouluvuosinaan, maailma on ollut tietynlainen tietyissä elämänvaiheissa jne. On helppoa ymmärtää toista ja hänen menneisyyttään kun se ei ole itselle täysin vierasta. Lisäksi tulevaisuudessa voi yhdessä kokea samoja elämänvaiheita samaan aikaan (mm. täällä jo mainittu eläkkeelle jääminen) ja olla todennäköisemmin samantasoisessa fyysisessä kunnossa.

Toivomme elävämme yhdessä terveinä vanhoiksi asti, niin ettei kumpikaan joudu olemaan leskenä kauaa.

Niin se olin minäkin 15v parisuhteessa ja kuvittelin ihan samalla tavalla just kun olin 34v vaimo löysikin paremman ja lähti, että elämä voi yllättää. Toivon kuitenkin teille onnea.

M38

Vierailija
82/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 ja isäni on 43 vuotias.. ei tulisi mieleenkään katsella isäni ikäisiä/jopa häntä vanhempia miehiä. Itsellä raja menee viidessä vuodessa. Sen enempää itseäni en katsele. Ihan luonollista minusta, että isäni ikäiset ovat mielestäni liian iäkkäitä enkä ole heistä kiinostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis vetää mammoja 6-0.

Ette älyä selvää trollia. Missä aivot??

Mua ei kiinnosta mikään "ikis" who ever, vaan tämä keskustelu suuremmasta ikäerosta on ihan mielenkiintoinen, ihan sama, onko alkuperäinen kysymys tosissaan kirjoitettu vai ei.

Vierailija
84/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole valintakysymys. Kun kolahtaa, niin kolahtaa.

Vierailija
85/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempi nainen valitsee 15v vanhemman miehen, on ukon parempi jättää päijyttimet ja alko-mahooli kauppaan joka kerta. Parempi, että ukko on Jack LaLanne kakkonen elintavoiltaan. Tietoista aivojumppaahan se tietää, jotta pysyy terävänä. Seks'taudit pitää myös karttaa. 

Tämä kaikki ja muuta.

Ei siinä voi sohvalle jäädä oleilemaan, aika liikkuu, ja tekee tepposia laiskalle.

Selvät suunnitelmat pitää olla, ja eteenpäin on mentävä.

Vierailija
86/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Miksi ottaa vanha? Pinnallista on ottaa vanha enkä muuta syytä keksi kuin että nainen on yksinkertainen tai rahan perässä, jos vanhaan tyytyy.

Vierailija
87/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia naisia olemassa jotka ei kelpuuta?

Vierailija
88/107 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuodessa menee ehdoton raja! N19

44v käy, 45v ei käy enään.

Johonkin on teinitytönkin raja vedettävä

Vierailija
89/107 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen kelpuuttaisi?

Vierailija
90/107 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 50, eli 65-75- vuotias mies pitäisi ottaa? Sehän olis ainakin kohta jo eläkkeellä, mitä ihmettä minä eläkeläisen kanssa tekisin? Ryhtyisin omaishoitajaksi? Vai kysytkö sinä taas vain niiltä 20v "naisilta".

Vierailija
91/107 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ymmärrän täysin, että 20-30 -vuotias mies ei halua naista, joka on 45-vuotias. Kyse ei ole edes ulkonäöstä, vaan kaikesta muusta. On ollut erilainen lapsuus, nuoruus, nuori aikuisuus. On erilaisen elämänkokemukset, sanastot. Kohteliaisuus, tavat yms ovat myös hieman erilaisia.

Ja nuoko ovat pelkästään huonoja asioita? Muuten puhutaan vaikka mistä monimuotoisuuksista ja rikkauksista, mutta yhtäkkiä se onkin sitten huono juttu. Itsestä taas on ollut tavattoman mahtavaa tavata ja rakastua Venäjällä adoptoituun narkkarin lapseen. Maailmamme ovat siis hyvin erilaiset, mutta itselle tuo on ollut vain antoisaa ja mielenkiintoista. Hän on myös reilut 10 vuotta nuorempi, joten sukupolvikokemuskaan ei ole aivan sama, vaikka eroa ei kyllä juuri huomaa tuon suhteen mistään. Tässä sivussa on tullut opiskeltua urakalla vierasta sanastoakin, mutta siitä on ollut lähinnä hyötyä, kun on oppinut uuden arvokkaan ja hyödyllisen kielen ja kulttuurin.

Vierailija
92/107 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan helvetin järkevänä. Olisinhan töissä seniorialalla jos se olisi intohimoni, ja siitä maksettaisiin.

Vierailija
93/107 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole ikiks vaan mies, jolla on harhainen suuruuskuvitelma itestään. Kuvittelee, että naisille kelpaa kuka hyvänsä. Yökötys.

Vierailija
94/107 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuommoisella ikäerolla on monesti jo niin eri elämäntilanteessa, että on vaikeaa yhdistää omia mieltymyksiään. Varsinkin myöhemmin on vaara, että nuorempi joutuu tuhlaamaan oman elämänsä puolison omaishoitajaa. Vanhempi osapuoli voi myös kokemuksensa myötä ohjailla helpommin nuorempaa kumppania, koska nuoret ovat sopeutuvaisempia myöntymään eli pientä mahdollisuutta kumppanin hyväksikäyttöä ajatellen on. Paras kumppani on yleensä aina suunnilleen oman ikäinen ihminen. Ihmettelen tätä keski-ikäisten miesten kuvitelmaa olevansa hotteja nuorten naisten keskuudessa. Käsitykseni mukaan 20-vuotiasta naisista suuri osa pitää jo 30 miestä Yök-vanhana.

Vierailija
95/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin 44-54 vuotiaan ukon, kun tarjolla on 18-32-vuotiaita miehiä?

Vierailija
96/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerberos I kirjoitti:

En. Mutta pidän erittäin pinnallisena miestä, joka haluaa vain itseään 15-25 vuotta nuoremman naisen...

Niin minäkin. Enkä usko sellaista suhdetta muutenkaan pysyväksi. Mies kuitenkin haluaisi vaihtaa nuorempaan. On näitä nähty.

Mutta jos muuten menee hyvin niin ikäero kahden aikuisen ihmisen välillä sinällään ei ole suhteelle mikään este.

Vierailija
97/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen 50 vuotias nainen.

En kelpuuta 75 vuotiasta haudan partaalla horjuvaa käppänää sänkyyni.

Vierailija
98/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No provohan tää on, mutta miksi yksikään 25v ottaisi esim. 40-50-vuotiasta...

Tai jos nainen on itse 50-vuotias niin mies olisi ihan papparaisiässä.

Vierailija
99/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta sanoa sopivaa ikäeroa. Olen 44v nainen. Tunnen 30v miehiä joita elintavat kuten runsas alkoholinkäyttö ja tupakointi sekä liikkumattomuus ovat vanhentuneet fyysisesti. Käyttäytyminen on hmm. En osaa sanoa onko siinä vielä teinimäistä umpimielisyyyttä vai ukkoutumista. Ei tervehditä kunnolla, ei hallita small talkia.

Sitten tunnen 50v täyttäneen. Vaikuttaa jotenkin iättömältä. Urheilullinen, hyvät elintavat, työssäkäyvä. Ok näköinen, keskustelutaitoinen. Harrastaa. Jalat maassa. Pitää huolta ulkonäöstään mutta ei liikaa. Hienohelmamies olis ärsyttävä. Täytyis aina itekin olla viimeisen päälle laitettu. Miks ihmeessä se mies on sinkku?

Vierailija
100/107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika moni varmaan assosioi 60v henkilön johonkin lapsuuden mielikuvaan vanhasta.

Nykyajan 70v voi olla ihan täydessä kunnossa tai sitten vanhainkodissa. Kunpa ihmiset ymmärtäisivät huolehtia itsestään jo nuorena. Kenelle vaan voi tulla mitä tahansa sairauksia joille ei vaan voi mitään, mutta niillä hyvillä elintavoilla voi kuitenkin auttaa itseään paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi