Pidätkö pinnallisena naista joka ei kelpuuta vähän vanhempaa miestä (noin 15-25v vanhempaa) ihan vain ikäeron takia?
Kommentit (107)
Minä katselen VAIN 21–25-vuotiaita, ja olen huomannut että hyviä miehiä ei enää ole. Tämän vuoksi joudun tyytymään sinkuuteen.
N23
Miksi ottaisin vanhemman miehen jos voin yhtä hyvin deittailla kymmenen vuotta nuorempia miehiä, joilla kikkeli toimii vielä ilman lääkkeitä?
Kyllä mä olisin muuten kelpuuttanut mutta kun se oli pukeutunut väärän väriseen paitaan. Meni fiilikset.
Sitäpaitsi sen kengännumero oli väärä. Ei koskaan miestä jonka kengänn:o yli 45.
Joku 15-vuotta vanhempi menee 1-3 vuotta silloin kun itse on 25-30.
Sitten se alkaa jo tökkiä.
Jos iskee vauvakuume niin kannattaa vaan etsiä joku saman ikäinen eikä alkaa missään tapauksessa ainakaan lisääntymään itseään noin paljon vanhemman kanssa.
Kelpuuttaisitko itse naisen joka on sinua 15-25 vuotta vanhempi ? Siinä vastaus kysymykseesi.
Tiedän erään parin, jossa nainen on miestään 16 v nuorempi. Mies on jo eläkkeellä, ollut jo 10 vuotta, on jo aika vanhan oloinen, onhan jo 75. Yhteiset suunnitelmat asumisesta talvet etelässä on, mutta miten mahtanevat onnistua vaimon jäädessä eläkkeelle 6 vuoden päästä?
Kyllä nämä ovat ihan elämän realiteetteja, joita nuori nainen saa ottaa huomioon!
Ei kannata vastata tähän, aloittaja ei ole tosissaan eikä lue vastauksia.
En. Ihmettelen miksi puolisoksi pitäisi ylipäätään kelpuuttaa joku.
Ihminen, jonka kanssa jaetaan hyvässä lykyssä koti, yöt kylki kyljessä, lomat jne. Kyllä hän saisi olla vähän enemmän kuin joku joka kelpuutetaan. Olisi ihan kamalaa jos oma puolisoni ajattelisi minusta näin, että olen joku jota hän juuri ja juuri sietää.
En pidä pinnallisena ketään vain sen takia, että hän haluaa tietynlaisen elämänkumppanin. Kyseessä on elämän tärkein valinta. Ja jos joku pitää minua pinnallisena niin se on täysin ok kahdestakin syystä: pinnallisuudessa ei ole mitään pahaa JA random-ihmisen mielipide ei vaikuta elämääni millään tavalla, joten miksi välittäisin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Huolisitko itse 15-25 vuotta vanhemman naisen? Vastaa tähän.
Vastaan aloittajan puolesta. Olen nyt 50v mies. Arvaapa pari kertaa vaihtaisinko nykyisen 32-vuotiaan hehkeän kaunottareni 65-75 vuotiaaseen vanhaan kurppaan?
Ei minusta pinnallisuus liity tähän mitenkään. On täysin normaalia, että ihminen ei halua pariutua omien vanhempiensa ikäluokkaan kuuluvan henkilön kanssa. Sama koskee kaikkia riippumatta siitä onko luonteeltaan pinnallinen tai ulkonäkökeskeinen.
Ei 15-25 v ole ” vähän vanhempi” , sehän voisi olla naisen isä.
Olen itse työuran loppupuolella. Ei olisi kivaa, jos kotona olisi kahdeksankymppinen puoliso hoidettavana juuri, kun on saanut omat lapset aikuisiksi ja omat vanhemmat kunniallisesti saatettua hautaan.
Itse olen 45-vuotias mies ja vielä hyvä kuntoinenkin. Kyllä tämän ikäinen jaksaa, vireys tasot korkealla liki melkein koko päivän, aamusta iltaan. Hyvin säilynyt vanhempi mies on ihan hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45-vuotias mies ja vielä hyvä kuntoinenkin. Kyllä tämän ikäinen jaksaa, vireys tasot korkealla liki melkein koko päivän, aamusta iltaan. Hyvin säilynyt vanhempi mies on ihan hyvä valinta.
Mutta jos ei taho, niin ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesti jaksat tehdä tämän saman aloituksen?
15-25 kertaa
Ei yli 10v ikäero ole haitannut ollenkaan. Tykätään jutella kaikesta.
Nuorempi nainen joka on yli 180cm, itse 44v ja häntä pidempi.
Pidän elinikäistä raittiutta ehdottomana kriteerinä. Muutenkin arvot kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Viimeiset parhaat vuodet menossa. Katsotaanpa mitä 10 vuoden päästä...
Tämä ap, joka on näitä samajoa aloituksia tehnyt jo pilvinpimein, on jotenkin vähän säälittävä. Hän ei tule sitä nuorta naista saamaan vaikka olisi millainen tyköistuva pusero ja farmariasu päällä, tennareista puhumattakaan. Tyytyisit siihen itseäsi 25v vanhempaan naiseen, ja tule sitten kyselemään pinnallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole muuta väittänytkään. Mutta miksei parikymppinen haluaisi etsiä loppuelämän kumppania? Jos sulle on fine se, että suhteenne kestäisi vain 10 vuotta, niin onko se naiselle fine, että hänen pitäisi sitten vähän päälle 30-vuotiaana etsiä mies, jonka kanssa perustaa perhe?
Ei lasta hankita heti suhteen alussa, vaan ainakin parin, kolmen vuoden kuluttua seurustelun alusta. Siihen raskauden kesto. Olisit siis melkein 50-vuotias lapsen syntyessä. Ei se nyt vaan ole hirveän hyvä idea LAPSEN ja VAIMON tulevaisuutta ajatellen, oli sulla nyt kuinka kivaa tahansa.
Minulle on tärkeää, että ollaan samanlaisessa elämäntilanteessa yhtaikaa. Samaan aikaan nuoria, samaan aikaan työelämän haasteissa, samaan aikaan eläkkeelle. Jo parin, kolmen vuoden ikäero tarkoittaa, että toinen on vuosia yksin kotona kaikki päivät, eikä toinen pari vuotta ennen eläköitymistä usein ole enää niin energinen, että hirveästi jaksaa mitään työpäivän jälkeen.