Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pinnallisena naista joka ei kelpuuta vähän vanhempaa miestä (noin 15-25v vanhempaa) ihan vain ikäeron takia?

Vierailija
16.01.2021 |

Näitäkin nimittäin on

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pinnallisena miestä, joka uskoo, että ikäero on ainoa syy, miksi hän ei kelpaa nuorelle naiselle.

Vierailija
42/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu osin myös naisen iästä. Minua lähennelöyt 15v-20v vanhempi mies kun itse olim alaikäinen. Jos nainen myös 30+ niin ikäero eri enää yhtä iso juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. 2 vuotta vanhemman voisin vielä huolia, mutta mieluummin vähän nuoremman miehen.

N29

Olet siis jotenkin kehityksestä jäljessä ja kaipaat takaisin teiniaikoihin? Onneksi tiedät asian itse. :)

En kaipaa takaisin teiniaikoihin, enkä ole kehityksestä jäljessä. :) karu totuus on, että nuoremmat miehet ovat viehättävämpiä kuin vanhat ja ovat miellyttämisenhaluisia sängyssä.

N29

Vierailija
44/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolisitko itse 15-25 vuotta vanhemman naisen? Vastaa tähän.

Vastaan aloittajan puolesta. Olen nyt 50v mies. Arvaapa pari kertaa vaihtaisinko nykyisen 32-vuotiaan hehkeän kaunottareni 65-75 vuotiaaseen vanhaan kurppaan?

Mutta 50-vuotiaan naisen pitäisi huolia 15-25 vuotta vanhempi mies, niinkö?

Vierailija
45/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan aloittajan puolesta. Olen nyt 50v mies. Arvaapa pari kertaa vaihtaisinko nykyisen 32-vuotiaan hehkeän kaunottareni 65-75 vuotiaaseen vanhaan kurppaan?

Tai 32-vuotiaan naisen pitäisi kelpuuttaa 50-vuotias mies?

Luuletko, että naisesi pitää sinua hyvinkin viehättävänä?

Vierailija
46/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-25 v. on paljon, ei vähän.

Ilmeisesti samainen dumpattu 50 v. ap on valmis seurustelemaan 65-75 v. naisen kanssa?

Vierailija
47/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miehen kohdalla ei voi käyttää sanaa viehättävä. Vaimoni kehuu minua komeaksi ja hyväksi mieheksi/isäksi lähes päivittäin. Riittikö vastaus?

Vierailija
48/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä huolisin enintään 25-vuotiaan. T N21

Vierailija
49/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän erikoisena miestä, joka yrittää itseään noin paljon nuorempaa seuraa etsiä. Ainakaan ei ole naisten syy, jos et kelpaa niille.

M38

Vierailija
50/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45-vuotias mies ja vielä hyvä kuntoinenkin. Kyllä tämän ikäinen jaksaa, vireys tasot korkealla liki melkein koko päivän, aamusta iltaan. Hyvin säilynyt vanhempi mies on ihan hyvä valinta.

Ei kukaan ole muuta väittänytkään. Mutta miksei parikymppinen haluaisi etsiä loppuelämän kumppania? Jos sulle on fine se, että suhteenne kestäisi vain 10 vuotta, niin onko se naiselle fine, että hänen pitäisi sitten vähän päälle 30-vuotiaana etsiä mies, jonka kanssa perustaa perhe?

Ei lasta hankita heti suhteen alussa, vaan ainakin parin, kolmen vuoden kuluttua seurustelun alusta. Siihen raskauden kesto. Olisit siis melkein 50-vuotias lapsen syntyessä. Ei se nyt vaan ole hirveän hyvä idea LAPSEN ja VAIMON tulevaisuutta ajatellen, oli sulla nyt kuinka kivaa tahansa.

Kun tutustuin vaimooni ja meillä on ikäeroa lähes 20 vuotta, kysyin häneltä, että eikö häntä huoleta, että todennäköisesti kuolen paljon aiemmin kuin hän. Hän mietti hetken ja totesi, että mitä hän näkee päivittäin ympärillään pariskuntia, ei he näytä onnellisilta, joten jokainen hetki sinun kanssasi tekee minut onnelliseksi. Itkuhan siinä tuli sitten kummaltakin.

Vierailija
51/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pinnallisena. En 45-vuotiaana miehenä haluaisi enää elää uudelleen niitä asioita, joita kolmekymppinen nainen haluaisi. Perheenperustamiset yms. asiat on jo tehty ja koettu. Olisi väärin vaatia nuorta naista luopumaan niistä, jos hän olisi kanssani. Joskus toivottavasti jään eläkkeelle ja saman ikäisen vaimoni kanssa pääsemme molemmat nauttimaan eläkevuosista samaan aikaan. Nuoremman vaimon kanssa vanhenisi yksin, kun toinen vielä työelämässä. Sitten kun hän pääsee eläkkeelle, olisiko minusta enää sitten nauttimaan eläkepäivistä yhdessä hänen kanssaan.

Vierailija
52/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vähän erikoisena miestä, joka yrittää itseään noin paljon nuorempaa seuraa etsiä. Ainakaan ei ole naisten syy, jos et kelpaa niille.

M38

Taidat olla poikamies, kun et vielä tiedä, ettei naisilta edes saa kysyä ikää. Suomessa kun naisten taso on mitä sattuu, niin aivan varmasti monikin mies on ulkonäön perusteella luullut löytäneensä oman ikäluokan naisen, mutta onkin sitten ollut todellisuudessa paljon nuorempi. Huonot elämäntavat vanhentavat naiset äkkiä. 

Vierailija
53/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pidä pinnallisena. Ei siihen ole mitään syytä.

Vierailija
54/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miehen kohdalla ei voi käyttää sanaa viehättävä. Vaimoni kehuu minua komeaksi ja hyväksi mieheksi/isäksi lähes päivittäin. Riittikö vastaus?

Kyllä siltä osin, mutta tuo kurpaksi nimittäminen sanoo sinusta paljon, paljon. No odottele omaa vanhenemistasi ja kaikkea siihen liittyvää. Halveksutko itseäsikin jo kohta?

Vierailija
55/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. 2 vuotta vanhemman voisin vielä huolia, mutta mieluummin vähän nuoremman miehen.

N29

Olet siis jotenkin kehityksestä jäljessä ja kaipaat takaisin teiniaikoihin? Onneksi tiedät asian itse. :)

Kuvailit juuri ap:n 🙄

Vierailija
56/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vähän niinkuin Helmi?

Vierailija
57/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Taidat olla poikamies, kun et vielä tiedä, ettei naisilta edes saa kysyä ikää. Suomessa kun naisten taso on mitä sattuu, niin aivan varmasti monikin mies on ulkonäön perusteella luullut löytäneensä oman ikäluokan naisen, mutta onkin sitten ollut todellisuudessa paljon nuorempi. Huonot elämäntavat vanhentavat naiset äkkiä. 

Olen poikamies kyllä. Muuta tolkkua tuossa sinun tekstissä ei ollutkaan. Miehetkö ei ikäänny sun mielestä vastaavasti?

M38

Osaat varmaan homoseksuaalina minua paremmin arvioida miesten seksikkyyttä.

Jaa-a minusta kun tuntuu, että sinulla on niitä taipumuksia kun pidät vanhoja miehiä omasta mielestäsi nuorekkaina ja haluttavina nuorten naisten silmissä 🤔

Minusta kun miehistä kyllä näkee minkä ikäisiä ne ovat. Sun mielestä varmaan Dannykin näyttää alle 50v?

M38

Vierailija
58/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla vähintään 50 vuotta vanhempi, hyvissä varoissa ja kuolemansairas.

Vierailija
59/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhempaa? :D Ihan vähän. Jälkimmäinen on isääni vuoden nuorempi.

Jälkimmäinen olisi isääni 6 vuotta vanhempi.

Vierailija
60/107 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiset sopii yleensä parhaiten toisilleen. Säännöistä on aina poikkeuksia, mutta ne ovat siis poikkeustapauksia. Ja suora vastaus kysymykseen: en pidä naista tässä tapauksessa pinnallisena, vaan erittäin järkevänä, joka osaa ajatella asioita vuosia eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi