Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumma lapsi..

Vierailija
03.08.2006 |

Ajatteletteko automaattisesti jos näette tummahiuksisen/-silmäisen lapsen vaalealla naisella että lapsella on ulkomaalainen isä? Tai että lapsi ei ole naisen oma vaan esim. hoitolapsi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lapsi ei ole niasen oma. Onko muita vaihtoehtoja olemassa?

Vierailija
2/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa että isä on ulkomaalainen jos tumma onkin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele onko suomalainen vai elkomaalainen, tummaihoinen joka tapauksessa. t. 2

Vierailija
4/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan nyt viilaamaan mutten ihonväristä puhunut mitään. Mutta sama se...:) Tuli vain mieleen..

Vierailija
5/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaakin tummemmat silmät ja tummanruskea tukka.

Olisin ollut tosi yllättynyt, jos olisin saanut sinisilmäisen lapsen :D

Vierailija
6/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. siskoni lapsella on oikein tumma tukka, mustat silmät ja maitokahvin värinen iho ja hänen molemmat vanhempansa ovat ihan supisuomalaisia. Isä tosin on saamelainen että liekkö sillä osuutta asiaan? Ovat kuin yö ja päivä oman lapseni kanssa, joka on vitivalkoinen, valkotukkainan ja sinisilmäinen. Silti ovat samaa sukua:)

ja tosiaankaan, siskon lapsen isästä ei ole epäilystä, on sen verran paljon isänsä näköinen ;)

Vierailija
7/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on miltei musta tukka, mustat ripset ja kulmakarvat mutta siniset silmät. Ja molemmat vanhemmat ovat ihan syntyperäisiä suomalaisia.

Vierailija
8/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vaaleat hiukset ja iho ja siniset silmät. Lapsi tummatukkainen ja ruskeasilmäinen ja ihon väri selvästi tummempi kuin minulla. Varmaan arvaatte minkä näköinen hänen isänsä on :) Ja ihan supisuomalaisia ollaan kaikki. Eipä ole tullut edes ikinä mieleen että joku epäilisi että lapseni ei ole minun tai isä on ulkomaalainen...

Vierailija
9/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt pilvin pimein suomalaisia tummatukkaisia- ja silmäisiä, etenkin pohjoisessa.

Vierailija
10/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäni todella outoa!

Olemme kummatkin supisuomalaisia, isä oikein perus suomalaisen näköinen. Minulla on itselläni ruskeat silmät ja ehkä miestäni pari astetta tummempi iho.

Pojalla ruskeat suklaa silmät, jo taaperona kulmakarvat ja ripset erottuvat tummina tosi selkeästi. Iho ehkä hieman tummempi kun leikkikavereilla puistossa. Hiukset ruskeat.

No onhan hänellä hieman eri " väritys" kun suurimalla osalla suomalaisia pellavapäitä, mutta silti koen outona _kaikkien_ kommentit lapseni väreistä. Outoa ja epäkohteliasta sanon minä!

Vierailija
11/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me kommentoi aukuistenkan ihonväriä kaupan kassajonossa. Poika on onneksi niin pieni, ettei tajua mistä puhutaan, mutta pian tulee päivä jolloin hän tajuaa....

Vierailija
12/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ruskeat silmät ja ruskea tukka. Miehelläni on lapsena ollut samanväriset hiukset kuin lapsella nyt. Myöhemmin mieheni hiukset tummuivat ja nyt ovat pikimustat.

Itse taas olen aivan vaalea ja lapsesta kyllä huomaa, ettei voi olla minun ja toisen suomalaisen henkilön lapsi. siksi usein kysytäänkin minkä maalainen isä on. En ole kokenut sitä mitenkään loukkaavana.

Vierailija
13/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on usemman kerran tultu kysymään,et ollaanko adoptoitu tai luulutu ettei lapsi ole meidän,että on vain hoidossa.

Minulla on tummanruskeat hiukset ja tummansiniset silmät,miehellä mustat hiukset ja vihreät silmät....

Lapsi on täydelleen kopio minun isästäni... Ihokin lapsella on vaaleaavaaleampi kun meillä vanhemmilla astetta,paria tummempi,siis mekin kaikki suomalaisia kyllä..

Vierailija
14/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Emmehän me kommentoi aukuistenkan ihonväriä kaupan kassajonossa. Poika on onneksi niin pieni, ettei tajua mistä puhutaan, mutta pian tulee päivä jolloin hän tajuaa....

Vierailija
15/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi tapausta, missä mies on vaalea ja sinisilmäinen ja nainen tumma ja ruskeasilmäinen ja kaikki lapset blondeja ja sinisilmäisiä! Missä olette olleet bilsan tunnilla av-mammat? Tumman ihmisen geenit ovat YLEENSÄ vahvemmat, mutta poikkeus vahvistaa säännön!

Vierailija
16/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on ihan vaaleat hiukset ja silmät ja iho. Minä olen muutaman asteen tummempi. Siskoni on myös ihan vaalea. Lapsena leikin, että olen vaihtunut laitoksella ja olen oikeasti Espanjasta tai Etelä-Amerikasta.

Vierailija
17/19 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset ovat vauvana näyttäneet enemmän isältään kuin minulta. Nyt vanhemmiten näyttää lähinnä espanjalaiselta kun hiukset ovat vaaleentuneet ja iho ei saa Suomessa aurinkoa niin paljoa. Mutta kun kuljen ilman miestä niin saan paljon kyselyitä että mistä maasta olen vauvan hakenut (vanhemmasta ei enää nykyään kysytä kun on saanut minun piirteitäni). Eli eivät luule omakseni kun ei kuulemma ole ollenkaan minun näköinen :-)

Vierailija
18/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein näkee sellaisia tuhannen kilon keijukaisia jotka raahaa perässään sekarotuista mukulaa. Ei jätä kyllä mitään epäilyksen varaan.

Vierailija
19/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aina sammuttamassa valoja, vaikka energiaa pitääkin säästää 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän