Pystyykö mies kuitenkaan jättämään avopuolisoaan? Kertokaa toisena naisena olleet?
Mies yli 50v kertoi minulle toiselle naiselle, että etsii oman asunnon ja jättää avovaimonsa. Yhdessä ovat olleet 20 vuotta, lapsia ei asua enää kotona.
Meidän juttua on kestänyt puolivuotta ja ollaan kumpikin hyvin ihastuneita. Seksiin asti ei olla edetty, mutta on nähty usein, pussailtu ja viestitelty.
Ikäeroa meillä on kymmenen vuotta ja minä olen se nuorempi osapuoli.
Kuinka usein miehet vielä tässä vaiheessa pakenee vai voiko heidän sanaansa luottaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole saanu gullia puoleen vuoteen niin miehellä on ongelmia.
Tämä.
Ongelma? Entä jos hän ei vaan pysty varattuna yhdyntään? Ap
No kai sillä edes seisoo?
Kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei jätä vaimoaan. Fakta.
Mies pitää aina kiinni vakkarisuhteestaan, vaikka se vaimo olisi kuinka raihnainen, tylsä ja ruma pihtari.
Ja jos et edes saa seksiä, niin mies ei ole edes munakoisonsa vietävissä. Eli kohtaa totuus, katso peiliin ja ymmärrä, että mies vedättää. Se on vanhojen miesten tyyliä muutenkin. Pitävät varalla muita naisia.
Eli etsi siis vapaa mies itsellesi.
Ei jätä. Senhän näkee jo siitä, että avioeroja ei ole koskaan tapahtunut. Mahdoton ajatuskin.
Me ollaan tunnettu tosiaan kaksi vuotta. Suhdetta ei suunniteltu, vaan se on kehittynyt pikkuhiljaa. Ensin viattomia viestejä, jotka muuttui henkilökohtaisemmaksi vähitellen, tapailua ja nyt muutaman kk ajan pussailua ja ok, on me koskettelu toisiamme, mutta yhdyntään asti ei olla menty eikä mennä, ennen kun/jos hän on joskus vapaa. Ap