Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö mies kuitenkaan jättämään avopuolisoaan? Kertokaa toisena naisena olleet?

Vierailija
15.01.2021 |

Mies yli 50v kertoi minulle toiselle naiselle, että etsii oman asunnon ja jättää avovaimonsa. Yhdessä ovat olleet 20 vuotta, lapsia ei asua enää kotona.
Meidän juttua on kestänyt puolivuotta ja ollaan kumpikin hyvin ihastuneita. Seksiin asti ei olla edetty, mutta on nähty usein, pussailtu ja viestitelty.
Ikäeroa meillä on kymmenen vuotta ja minä olen se nuorempi osapuoli.

Kuinka usein miehet vielä tässä vaiheessa pakenee vai voiko heidän sanaansa luottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina Arvo kirjoitti:

Kannattaa roikkua tiukasti miehessä kiinni, ap, kuin olet jo yli 40v.

Sori tuottaa pettymys, mutta ei yli 40-vuotiaiden markkina-arvo ole nolla. Kiinnostusta olisi muualtakin suunnalta, mutta valitettavasti oma sydän on varattu. Ap

Vierailija
22/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy. T. Ennen toinen nainen, nyt ykkös nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy. T. Ennen toinen nainen, nyt ykkös nainen.

Minkä ikäisiä te olitte tuolloin ja kuinka pitkä suhde miehellä oli? Ap

Vierailija
24/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen haluat? No ei oo rima korkealla.

Vierailija
25/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu ottaa käytetyn ukon ilman koeajoa.

Vierailija
26/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun kumppani jätti. En ollu toinen nainen. Kun rakastuimme, sanoin etten ala toiseks naiseks. Jos haluaa olla mun kanssa, niin pitää erota edellisestä. Erosi.

Vierailija
27/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollaisen haluat? No ei oo rima korkealla.

Kyllä. En voi tunteilleni mitään. Ap

Vierailija
28/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jättää avovaimonsa" Kuinkahan kauan on sitä jättänyt ja odottanut löytävänsä paremman. pitää avokkia aina varalla ja hakee parempaa koko ikänsä ja jos ei löydä niin menee entisen luo aina takaisin kunhan käy panemassa muita aina silloin tällöin. 

Usko tai älä niin tämmöisiä ressukoita ovat suurin osa ns. vapailla markkinoilla olevat. Jalka pitää olla monen oven raossa yhtäaikaa. Yksi tai useampi vakituinen ja montaa varalla niin ettei yksin jää koskaan. 

Jos mies ei elä ihan varmasti yksin niin älä usko näihin juttuihin että jättää puolisonsa kunhan löytää paremman. Suhteesta toiseen hyppivää ihmistä ei voi ottaa todesta ollenkaan. Hän on läheisriippuvainen ja ihan sairas. Normaalin ihmisen pitää elää yksin ja itsenäistyä ennen kuin hän on valmis uuteen suhteeseen. 

Se mies voi olla täysin ressukka joka hakee vain naisesta holhoojaa. Kun entinen alkaa kyllästymään niin haetaan uutta tilalle. 

Vierailija
29/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole saanut sanotuksi sulle, että lähtiessään saa mukaansa vain tuulen huuhtoman peffansa.

Vierailija
30/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole saanu gullia puoleen vuoteen niin miehellä on ongelmia.

Tämä.

Vierailija
31/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta ilman 🍆??

Vierailija
32/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla kolmas tai neljäs arvojärjestyksessä. Luultavasti ei jätä, mutta toisia naisiakin on useampi. Sivusta seurannut. 

Tota en usko, että ois muita naisia kuvioissa. Ollaan tunnettu pari vuotta ja luulen tuntevani hänet. Ap

Luulet tuntevasi miehen, muttet silti tiedä jättääkö vaimonsa vai ei. Eli oikeesti et tunne sitä miestä yhtään.

Tämä.

Vierailija
33/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ongelma? Entä jos hän ei vaan pysty varattuna yhdyntään? Ap

Vierailija
34/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että ei lopulta jätä. Lisäksi tulee mieleen, että onko seksittömyyteen joku syy? Moraali tuskin ainakaan jos kerran pettää ja suunnittelee eroa.

Luulen että mies saattaa itsekin ajoittain uskoa eroavansa, mutta lopulta käytännön asiat painavat liikaa. Omaisuuden ositus, lapset (vaikkakin aikuiset), suku, ystävät, yhteinen elämä ym..

Vierailija
35/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole saanut sanotuksi sulle, että lähtiessään saa mukaansa vain tuulen huuhtoman peffansa.

😍 Mikä ihana mies! Köyhän rakkaus on aitoa!

Vierailija
36/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus siitä, ettei mies pystynyt jättämään muijaansa. Jäi kiinni pettämisestä avovaimolleen ja meidän yhteys katkesi vuodeksi. Mies otti yhteyttä minuun tässä jokin aikaa sitten,kun hän olisi nyt valmis lähtemään suhteesta. Minua ei enää kiinnosta. Pysyköön paksun mammansa tossun alla.

Vierailija
37/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

🐛 Kannattaa hankkia jämäkkä dildo, ettei tule pettymystä kummallekaan.

Vierailija
38/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jätä vaimoaan. Fakta.

Mies pitää aina kiinni vakkarisuhteestaan, vaikka se vaimo olisi kuinka raihnainen, tylsä ja ruma pihtari.

Ja jos et edes saa seksiä, niin mies ei ole edes munakoisonsa vietävissä. Eli kohtaa totuus, katso peiliin ja ymmärrä, että mies vedättää. Se on vanhojen miesten tyyliä muutenkin. Pitävät varalla muita naisia.

Eli etsi siis vapaa mies itsellesi.

Vierailija
39/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jännä, että kaikki mua lähestyneet varatut miehet ovat heti ekana ehdottaneet yhdyntää. Kellään ei ole kiinnostanut pussailu ja halailu. Käsihoitoa on pyydetty myös, mutta ei ikinä käsi kädessä kävelyä. Sääli vaan, etten sekoa varattuun vaikka lupaisi noutaa kuun taivaalta.

Vierailija
40/43 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

No kai sillä edes seisoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän