Pystyykö mies kuitenkaan jättämään avopuolisoaan? Kertokaa toisena naisena olleet?
Mies yli 50v kertoi minulle toiselle naiselle, että etsii oman asunnon ja jättää avovaimonsa. Yhdessä ovat olleet 20 vuotta, lapsia ei asua enää kotona.
Meidän juttua on kestänyt puolivuotta ja ollaan kumpikin hyvin ihastuneita. Seksiin asti ei olla edetty, mutta on nähty usein, pussailtu ja viestitelty.
Ikäeroa meillä on kymmenen vuotta ja minä olen se nuorempi osapuoli.
Kuinka usein miehet vielä tässä vaiheessa pakenee vai voiko heidän sanaansa luottaa?
Kommentit (43)
Saatat olla kolmas tai neljäs arvojärjestyksessä. Luultavasti ei jätä, mutta toisia naisiakin on useampi. Sivusta seurannut.
98,7% petturimiehistä ei jätä vaimoaan. Tämä on Jumalan Sana.
Toivottavasti.
T: 50v miehen avokki
P.s. Voin pakata kamppeet valmiiksi
Ei voi luottaa, voihan hän jättää puolison tai vielä varmemmin ei jätä.. kakkosena olo pidemmän päälle vielä itsetunnon, en suosittele.
Vie sika, sika vie jonnekin.
Vie sika, äläkä tuo takaisin! 🐷
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia se leipä elättääkin.
Paitsi karppaajia.
Eivät miehet jätä. Naiset jättävät, sekä minä että vaimo.
No ainakaan nainen ei jätä miestään. Toisena miehenä olleena. Vieläkin paskat fiilikset, että annoin leikkiä naisen tunteillani.
M38
Jos haluat saada jotain, kannattaa myös miettiä kuinka päästä eroon, kun aika on... 🎶
Ainakin erästä veivausta olen katsonut hämmästellen vuosia. Monta lupausta on kuultu, yhtä monta petetty.
Mulle ihan sama missä mies kulkee mitä tekee kenen kanssa pyörii jne.
Kannattaa roikkua tiukasti miehessä kiinni, ap, kuin olet jo yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla kolmas tai neljäs arvojärjestyksessä. Luultavasti ei jätä, mutta toisia naisiakin on useampi. Sivusta seurannut.
Tota en usko, että ois muita naisia kuvioissa. Ollaan tunnettu pari vuotta ja luulen tuntevani hänet. Ap
Jos et ole saanu gullia puoleen vuoteen niin miehellä on ongelmia.
Korvaa otsikon sana "pystyykö" sanalla "haluaako". Siitähän loppujen lopuksi on kyse. Pystyy kyllä, jos haluaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota en usko, että ois muita naisia kuvioissa. Ollaan tunnettu pari vuotta ja luulen tuntevani hänet. Ap
Luulet tuntevasi miehen, muttet silti tiedä jättääkö vaimonsa vai ei. Eli oikeesti et tunne sitä miestä yhtään.
Up