”Minulla on sinusta video runkkaamassa” – Kylmäävä kiristysviesti leviää Suomessa, tällainen se on
Kommentit (72)
Aika jännä. Hyvä suoritus tuolta hakkerilta, sillä vanhassa koneessani ei ole edes kameraa tai mikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain kiinnostaa katsella mun tussua niin siinä katselkoon. Näin vastaisin kiristäjälle.
On hyvin tärkeää, että ei vastaa kiristäjälle. Nimittäin viestin poistamisen mukana ei vielä tule virusta koneeseesi, mutta viestin avaamisesta ja siihen vastaamisesta tulee.
Minäkin sain viestin jossa hakkeri kyseli bc-lompsani nroa..lupasi heti maksaa videostani 1500 e!
Vierailija kirjoitti:
Mikä Black Mirrorin jakso? Oon katsonut niitä ja tykännyt (jotkut kyllä tosi karmivia) mutta en muista tuollaista ollenkaan?
Shut up and dance, 3. kausi 3. jakso.
Mukavahan se on jos runkkaamalla pääsee julkisuuteen. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain kiinnostaa katsella mun tussua niin siinä katselkoon. Näin vastaisin kiristäjälle.
On hyvin tärkeää, että ei vastaa kiristäjälle. Nimittäin viestin poistamisen mukana ei vielä tule virusta koneeseesi, mutta viestin avaamisesta ja siihen vastaamisesta tulee.
Miten? Ei kai sähköpostin avaamisesta mitään virusta tule, jos ei avaa mitään linkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Black Mirrorin jakso? Oon katsonut niitä ja tykännyt (jotkut kyllä tosi karmivia) mutta en muista tuollaista ollenkaan?
Shut up and dance, 3. kausi 3. jakso.
Kiitos!
Siitä vain tietoa levittämään! Hyvähän se on kanssaihmisten tietää, että vielä röörit pelittää! :D :D :D
Jos saan kiristysviestin, niin pyydän kiristäjää tulemaan johonkin livenä hakemaan maksunsa. Saa naamaansa pari Hitcoinia.
M25 kirjoitti:
Bittiavaruus on täynnä videoita miehistä ja naisista runkkaamassa, niin ihan järjetöntä yrittää kiristää tommosella. :D Vai ajatteleeko ne uhrit, et ovat nii erikoisii, et juuri heidän video saisi miljoonia ja miljoonia katselukertoja? :D
Siinä vaiheessa jos mun privarunkut sais edes kymmeniä tuhansia näyttökertoja, niin pitäis varmaan alkaa miettiä uutta uraa 👀
illulaminaatittien nettivakoilu menee siis vain pahemmaksi. Miten muuten ne tietäis pommittaa peeniksenkehottajamainoksilla ja vigaramainoksilla?
Jos saisin tuollaisen viestin, niin varmasti vastaisin tyypille ja kehottaisin laittamaan 1500 bitcoinia mun tilille, niin voi opettaa hänelle miten suomen kielessä käytetään partitiivia, onko s-postit "kirjeenvaihtoa", mitä eroa on verbeillä tietää ja osata, sen että suomeksi ei tarvitse kertoa että 2 päivää on 48 tuntia, koska meillä on sana vuorokausi, ja muuta pientä kivaa.
Eipä ole kovin kylmäävä. Jos kiristäjällä oikeasti olisi hallussaan tuollaista materiaalia, hän voisi helposti laittaa pätkän tai kuvan siitä mukaan viestiin.
Tosin en muista, onko noissa viesteissä jotain liitteitä. Ei kannata availla jos on.
Ei haittaisi tuollainen viesti. Olen ylpeä munastani ja se saattaisi vihdoin saada suuremman huomion.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Hah. Mulla on kamera aina teipattuna. Nice try!
Ei ole kameraa koneessa, jolla aikuisviihdettä katson. Joten laitapa kiristäjä mullekin se ilman kameraa kuvattu video!
Vierailija kirjoitti:
No onpas ahdasmielistä... Varmaan peiton alla pimeässä lähistä lauantai-iltana?
Opettele rakkautta
se voi yllättää sinut monipuolisuudellaan.
hämärässä hyvinusein, koska silmäni tulevat valoherkiksi kiihottuessani, näen siis hämärässä ihan yhtä hyvin kuin normi-ihminen valoisassa ja miehelläni on sama juttu. peiton alla silloin kun minulla on kylmä, koska oikean jalkani keskimmäinen varvas tuntuu saavan ns. suonenvetoja kylmettyessään - edes lääkäri ei tiedä miksi, arvelee, että vanhan murtuman takia. nämä nyt ovat vain tällaisia asioita, että pakko sietää. . Ahdasmielisyydestä sinä jäit nyt kiinni, tai sitten mieluummin taitamattomuudesta ja kekseliäisyyden puutteesta, jos sinulle makkarissa nussiminen merkitsee vain lähistä lauantai-iltana aktia häveten. miehelleni ja minulle seksi on ehkä elämän tärkein asia ja erittäinkin paljon pääosassa elämässämme. sitä ilman ei kumpikaan voi elää. Tantra onyksi suoikeistamme, eli seksi voi kestää tunteja, voidaan kyllä vähän nopeamminkin nusasta, jos ei ole aikaa tuntisessioon. Asentoja käytetään aika luovasti. Haluatko tietää vielä enemmän seksielämästämme?