Mies!! Voisitko ottaa naisen, joka
inhoaa siivoamista? Tykkää kokata, olisi muuten tosi ihana nainen sun mielestä mutta joka inhoaa pitää kodin järjestystä yllä, ja on ihan surkea siivoamaan yms? Siivoamiset onnistuisi vain, jos tekisitte yhdessä yhteisen siivouslistan, sillon järjestys pysyisi yllä, mutta nainen ei siivoaisi muuten.
?
Kommentit (17)
Mulla on sellainen, paitsi ei se tee mitään muutakaan. Ai niin, on aktiivisesti kännykällä netissä.
Jos siis nainen kävisi töissä ja olisi ahkera siellä yms mutta ei kotona siivoais paitsi pakon edessä.
Vaikuttaa siltä että pitäisi hankkia kotiapulainen käymään pari kertaa viikossa. Jos maksaisi tästä vähintään puolet niin mikä jottei.
Onko ylipainoa?
Entä lapsia entisistä suhteista?
Jos vastaus on kyllä, niin vastaukseni on ei.
Mun mies on ottanut. Mies hoitaa siivouksen pääosin. Minä teen ruuat.
Mie osaan kyl iha itekki siivota, nii en tarvii siihe naista. :) Yhteenmuuttaminen on sit taas sellane juttu, et sellasee en haluis ryhtyy. Eli jos ongelmii olis, nii ne olis sitten ne, ku on naisen luona kyläs, nii se sotku on kyl valtava turn-off. Ja toisen asuntoo en rupee ilmaseks siivoo. :D Itelläni on lapinkoira, nii siivon joka päivä, enne häntä joka toinen päivä, ja tiskit teen joka ilta. Nii en kyl ny osaa vastata toho. :D Miljoona kertaa helpompaa olla yksin, mut kait tollane saattas onnistuu.
Pitäköön oman kämppänsä niin suttuisena kuin haluaa. Mä pidän taas omani niin siistinä kuin haluan. Saman katon alle en muuta enää kenenkään kanssa.
Ei olis ylipainoa, vaan nainen olis yhtä kaunis ku miss universumit. :D ei olis lapsia. Muuten olisi täydellinen nainen miehen mielestä mutta ei vaan siivoais ja vaikka olisi listatkin, niin saisi aikaan sotkua tosi paljon helposti.
Vierailija kirjoitti:
Jos nielee ja antaa kakkosta.
Onneksi minun mies ei vaadi kumpaakaan noista.
Ukko38 kirjoitti:
Onko ylipainoa?
Entä lapsia entisistä suhteista?Jos vastaus on kyllä, niin vastaukseni on ei.
Ja mistä niiku meinasit löytää lapsettoman ja hoikan naisen? Thaimaasta ilotalostako? Ai niin, mut nehän elättää muuten vaan koko suvun, täältäkin käsin.
Minä olen juuri tuollainen nainen ja en ole siitä ylpeä. Oma mieheni on jaksanut minua jo 16 vuotta, yhdessä on pari lastakin. Tein heti selväksi tavatessamme, että vihaan siivoamista. Olen aina vihannut ja haaveillut siivoojan palkkaamisesta. Miksi mieheni sitten otti minut, tässä oma arvioni. Asiaa on varmasti auttanut se, että en ole ruma ja olen aina pitänyt itseäni huolta. Käytän mieluummin aikaa treenaamiseen kuin siivoamiseen. Olen erittäin lämmin, rento ja perhekeskeinen, haluan pitää hyvää huolta perheestäni. Olen korkeasti koulutettu ja panostan uraani. En juo, eikä minulla ole oikeastaan muita paheita kuin siivoamattomuus.
Välillä onnistun pitämään kotia siistinä, välillä en. Mieheni jaksaa aina huomauttaa asiasta ja minä jaksan yrittää siivota. Mutta tulen vihaamaan siivoamista luultavasti koko ikäni. Pidän siististä kodista, mutta edelleen yritän saada mieheni hyväksymään siivoojan palkkaamisen edes suurempiin töihin. Ymmärrän, että siivoaminen on pakollista. Mutta minä itse arvotan muita asioita elämässä korkeammalle ja käytän niihin mieluummin aikaa.
Voisin ottaa. Takaapäin.